Maart mama's 2010, deel 5!

Discussion in 'De mama's' started by Alies05, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Johanna: Die misselijkheid is een goed teken. Maar niet echt fijn natuurlijk, hopelijk trekt het snel weg en houdt het de komende dagen ook niet aan.
    Florine heeft eigenlijk nooit brood gegeten, verder eet ze gewoon alles. Maar brood echt niet. Best heel lastig. Nu heb ik haar eerst een hele tijd bambix gegeven en ben daarna weer heel rustig gaan opbouwen. Af en toe een korstje, wat soms ging, maar soms raakte ze ook helemaal overstuur. En soep met daarin stukjes brood, dat ging dan wel weer. En toen at ze de laatste tijd af en toe wat korstjes van Pepijn zijn brood. Maar sinds zaterdag eet ze dus gewoon boterhammen tussen de middag. En ook gelijk 2! :)

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Wauw! Je kan dus wel zeggen dat het kwartje is gevallen :)

3. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0

jaa wat leuk zeg dat je op gesprek mag komen.

hoelang geleden hebben de jongens de laatste prik gekregen?? als het nu 2 weken geleden is dan kan het de uitslag en koorts verklaren dat kan namelijk een dag of 10 na de prikjes pas komen

fijn dat je iig morgen al terecht kan bij de ha

4. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    hahaha

5. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ mijn bericht: oh hmm ik heb even een reactie naar een mod. gestuurt of ze het stukje uit mijn tekst halen.Ik pb het kussie wel ff haha

@ setti: D&J moeten hun bmr nog krijgen ;)

@ johannal: aii ook jij dus even in onzekerheid. vervelend is dat :(

@ marye: Super fij ndat florine nog steeds haar brood goed eet!!! Knapperd!

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ jedalin, aaaahhh het moet er wel uit!! Te veel familie gedoe!! Whahaha!!
    Ik heb het gelezen hoor!
    moet nu maken dak weer wegga hier... Ben op werk...

7. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hahaha de melding ligt bij de mods dus die zullen het zo wel verwijderen!! :)

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Hier nog even getest... :D hartstikke mega knalstreep!

Eigenlijk was ik ook niet onzeker van die lichte afscheiding (ondanks eerdere miskraam (ma) - toen verloor ik immers ook geen bloed). Tis heel gek maar het voelt gewoon goed dus tja hier nog! geen onzekerheid nu helemaal niet meer :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hmm ik ga toch nu maar naar de huisarts...daan heeft ontzettende diarree nu erbij en hij is ook wat suffer vind ik. Hij speelt wel hoor maar hijs niet zoals anders.
    Dus nu geregeld dat ons pap uit zn werk komt want arno moet nog een dik uur rijden als ie naar huis zou komen.

10. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, sorry, sorry, ik heb jullie danig verwaarloost de afgelopen dagen. We hebben het erg druk gehad en zijn heel veel weggeweest. Ik ben blij dat we vanmiddag lekker thuis blijven.

Afgelopen zondag ben ik ook nog voor de vierde keer tante geworden. Mijn broertje heeft een dochtertje gekregen. Het was nog wel even spannend en uiteindelijk is ze met een spoedkeizersnee gehaald. Gelukkig gaat nu alles goed met het kleine meisje en haar mamma.

Komende vrijdag gaan we op vakantie. We gaan het weekend naar vrienden die in Londen wonen. Het eerste plan was om daarna te gaan kamperen in zuid Engeland. Helaas zijn de weersvoorspellingen echt te slecht dus dat gaat niet door.We weten nu alleen nog niet wat wel wel gaan doen. We moeten vandaag wel een besluit nemen want anders wordt het wel echt te laat om nog iets te regelen.

Sorry voor het ego bericht. Ik ga mijn leven beteren.

11. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Johannal; Gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Lin: beterschap met Daan

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Ha meiden,

yaiks..sprongetjes tijd hier. Vannacht lag jesse al een half uur te krijsen, behalve als we bij hem zaten en een hand op zn hoofdje hielden. Nu ligt hij te krijsen vanaf half 8, vanaf het naar bed gaan. Als ik erbij zit is het goed, als ik op sta krijsen. Sja, dan maar krijsen.
    Kreeg toevallig vanmorgen een sprongetjemail binnen...dus dat verklaart.
    Daan ligt gelukkig lekker te slapen langs zijn krijsende broertje.

VErder met daan naar de huisarts geweest en het lijkt erop dat hij een reactie toont op een virus wat hij heeft (gehad).
    Of een allergische reactie op eten of medicatie maar dan weet je nog niet waarvan natuurlijk.
    Hooikoorts ofzo lijkt het niet gelukkig.

Moet afwachten 2 dagen of het wat weg trekt. Zijn koorts is weg in ieder geval.
    Heb ors gekregen omdat hij flinke diarree heeft. Dit drinkt ie gelukkig wel goed.

Ze vond hem verder niet echt suffig. Wel rustig maar hij keek wel goed om zich heen en was goed alert.
    Ze was toen ik belde even bang voor ziekenhuisopname maar omdat hij toch een heldere indruk maakt is dat niet nodig gelukkig!

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    Ah dat verklaart Mel haar gedrag ook. Zij deed de afgelopen dagen exact hetzelfde. Zodra je wegliep krijsen. Als je naast haar stond was ze stil. Weet ik dat ook weer dat het een sprongetje is. :)

Werd Daan zijn eczeem niet erger juist door dat sprongetje? Of een tandje?
    Mel haar eczeem is deze week namelijk ook erger geworden. Mega veel poepluiers en een hoektand die doorkomt.

Nou hopen dan maar dat Daan binnen 2 dagen weer goed opknapt. :)

15. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ alies: ik verwacht niet dat het door tandjes komt. De uitslag die hij heeft is geen eczeem. Hij zit helemaal onder de rode puntjes/vlekjes.

Poepluiers heeft hij ook elke keer meer als hij tandjes door krijgt, maar niet zoals hij nu heeft.
    Hoop idd dat hij wat fitter wordt!

@ belasting: jeej ook arno's brief is binnen dus binnenkort weer beuren! :D

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    Pfff de nacht was niet zo denderend helaas.. Sem is onderhand hele nacht aan het hoesten/huilen geweest en hft ontzettend veel liggen kletsen.. zijn er een paar x uitgeweest, hoestdrank gegeven maar ja, 10 min later was t weer mis :(

Vandaag is ie hele dag bij oma&opa geweest, deze gaven aan dat ie nog nooit zoveel gejammerd hft als vandaag.. nou dat zegt wel wat :( nauwelijks gegeten en geslapen en je hoort/merkt gewoon dat t voortaan echt zeer doet in zn keeltje maar ja.. weet ook niet wat ik meer moet doen om het te verzachten :( water wil ie ook niet.. en ja, kan m nie om de 10min hoestdrank geven..

dus ja, de nacht zal ook wel niet zo fijn verlopen denk ik..

pff morgen over 1 wk de operatie.. hoop zoo dat dit helpt!

@verder, net 30 min thuis vh werk.. nu ff lekker bankhangen en bijkomen.. ben totaal 12 uur aanwezig geweest op kantoor haha

17. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    zucht..stom sprongetje. Jesse huilde dus van half 8 tot 8 uur om in slaap te komen en zit nu weer sinds kwart voor 9 beneden. Totaal over de rooie, krijsen en ontroostbaar tenzij hij rechtop mag in mijn armen. Liggen in mijn armen; krijsen.
    Nu dus maar beneden tot ie wat moeier wordt. poe poe.

@ lisetje ach goss arme sem. hopelijk is ie snel van zn problemen af na die operatie. Komt nu wel dichtbij zeg..

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    @pff tis toch wat he met de kids jedalin.. hoop dat je een rustige nacht hebt ieder geval!

jaa komt zeker dichtbij, vind t nu ook wel spannend hoor.. maar komt goed :D

19. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje: Jeetje meis, arme Sem. Sterkte voor jullie kleine man en voor jullie. Ik hoop ook echt dat die operatie gaat helpen!

Jedalin: Pfff wat een rot sprong ook! Hopelijk is hij snel over en gaat je nacht wel goed! En natuurlijk ook nog eens heel veel sterkte voor Daan!

Superb: Het is je vergeven ;) Alweer voor de 4e x tante, gefeliciteerd joh! En alvast veel plezier op vakantie. Wel jammer dat het kamperen niet doorgaat, nog iets anders verzonnen vandaag?!

Hier: Pfff ben zenuwachtig, morgen wordt de normering van de eindexamens vmbo bekend gemaakt. Dan weet ik dus wat mijn leerlingen gehaald hebben en of ze zijn geslaagd, ik vind het echt spannend!
    Oh ennem ik krijg een nieuwe telefoon, een of ander hip ding. Zal wel vreselijk wennen worden. De samsung galaxy s2. Iemand die hem kent en/of er ervaring mee heeft?!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey meiden

zo wij zijn aangekomen!
    vlucht was 1 grote ramp!!Neomi had denk ik toch nog last van de oren, arm ding.
    verder al een heerlijke dag gehad!
    helaas nog steeds bruinverlies...tis niet veel maar toch..
    als ik moet zeggen hoeveel, tja 1-2 druppeltjes per uur, denk dat het over een hele dag 1 inlegkruisje zou zijn.
    en tis dus niet echt bloed, maar meer wat bruinige afscheiding....maakt me erg onzeker en loop de hele dag naar de wc....
    verder reageer ik ff niet, want we gaan naar bed, maar ik hou jullie in de gaten, en reageer denk ik morgen wel ff!

liefs ano

Share This Page