Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Een beetje laat maar alsnog een fijne vakantie gewenst! Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar bruin verlies hoeft helemaal niets te betekenen. Toen ik zwanger was van Morris heb ik van week 6 tot en met 12 iedere dag bloedverlies gehad. Ik was toen ook erg bezorgd maar uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn.

@ PenF; Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Het zou toch leuk zijn als al je leerlingen goed gescoord hebben. Dat kan natuurlijk ook niet anders met een lerares zoals jij:)

@ Jedalin: Slaapt Jesse alweer? Hoe gaat het met Daan?

@ Lisetje; Sterkte vannacht.

@ Hier; We hebben vanmiddag besloten dat we zondag de trein vanaf Engeland naar Frankrijk nemen en dan doorrijden naar het zuiden. De bedoeling id dat we dan nog 1,5 in de Drome gaan kamperen. Ik zie wel een beetje op tegen de reis aangezien Morris meestal begint de brullen zodra we langer dan een drie kwartier in de auto zitten. Hoe moet dan perse bewegen. Ik heb net maar een stel cd's met kinderliedjes besteld om de aandacht wat af te leiden. (Voor een DVD heeft hij, helaas, het geduld niet). Nou ja anders moeten we maar extra vaak stoppen.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Hier even bericht van mij...

Wat een nare avond hebben we gehad zeg...

Ik zal even bij begin beginnen... Jullie weten geloof ik al wel, dat Stan nie lekker in zijn velletje zit (met spugen enzo van de week) en huilerig/hangerig..
    Nu jah, gisteren was zijn linker balletje zeg maar wat rood... Maar niet echt apart. en gezien hij regelmatig grijpt en grist en knijpt in zijn kleine muiske en d'r omheen, tjah, geen zorgen nog..

Maar toen ik hem vanavond verschoonde, tjonge, toen schrok ik..
    Het was zo rood, en opgezwollen... En ik mocht er ook nie meer aankomen; om het schoon te maken met doekiej
    Dit voelde zo niet goed. Dus ik mijn moeder gebeld, of haar ook wat was opgevallen vandaag.
    En indd. ze had wel gezien dat het wat rood was, maar was nie gezwollen ofzo...
    Nu jah... Vanavond dus wel, dus ik zei mijn moeder gelijk dat ik de HAP ging bellen... Dak het niet vertrouwde...
    En dat was dus maar goed ook.. Die vrouw vond het heel verstandig en zei dat ik dus direct moest komen met Stan (ik schrikken)
    Nouw jah, had gelukkig mijn eigen huisarts...

Toen hij keek, schrok hij dus.. Stan's balletje was wel 2/3x zo groot als normaal.... Das echt nie goed, en zeldzaam ook..
    Hij dacht misschien aan een torsio ofzo.. Dat is dat het balletje knel zit en als je dan niet rap actie onderneemt (operatie) dan sterft het af)
    Dus ik schrik nog meer, maar bleef opmerkelijk rustig, vooral omdat Stan al zo over z'n toeren was...
    Hoe dan ook, we moesten gelijk door naar spoed eisende hulp..
    Huisarts wilde niet beoordelen, en kinderarts moest maar meekijken.
    Nouw op spoedeisende hulp kreeg hij een zetpil en moesten we wachten op arts.. Hij krijsde alles bij elkaar. En daar sta je dan alleen.... Pffff... Dat was echt ZOOO niet leuk... Arme ventje, en mama maar sterk zijn, terwijl ik ook brak van binnen...
    Hoe dan ook...
    Er is geen arts meer aan te pas gekomen, er was mondeling overleg geweest met uroloog. En gezien de symptonen, vermoed hij een jawel
    zeer zeldzame bijwerkinge van de BMR prik en wel van de Bof....
    Dus nu antibiotica meegekregen voor 2 weken...
    En vrijdag moeten we terug komen.. Dan ook naar uroloog toe en word hij nog even keer goed nagekeken...
    Want het KAN alsnog niet goed zijn.... Maar das nu niet in te schatten door die zwelling...
    Pffff... Ik hoop het toch niet zeg, moet er niet aan denken dat mijn kleine ventje nu al geopereerd moet worden...
    Dus duimen meiden, dat het mee blijkt te vallen, want ik ben goed van de kaart hiero...
    Pfff, toen we later moesten wachten toen het recept werd klaar gemaakt.. Zat Stan alweer vrolijk te spelen aan zo'n bankje, en mama met de tranen over de wangen naast hem...
    Pffff...

En nu... Ik ben bekaf, maar durf nie goed naar bed te gaan... Stan heeft nu eerste x die antibiotica gehad, maar die kan ook bijwerkingen geven, zwellingen in gezicht enzo...
    Hoe moet ik dat nou controleren? Vanacht gaan kijken?
    Wakker maken?
    Of gewoon luisteren of hij goed ademt?

Pfff, dit is nie best allemaal...
    Arme ventje!

Maar ben nu helemaal kapot! En heb hoofdpijn! Dus ik duik mijn nestje in!!!
    Veel liefssss en sorry voor het ego bericht! Reageer later weer op jullie!!!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    jeeeeee wat schrikken! Wat ontzettend heftig en wat kl*te dat je dit soort dingen allemaal alleen moet doorstaan :( Maar je hebt het Supergoed gedaan! Goeie sterke Sandra je bent er maar mooi geweest voor die zieke arme Stan....

Vannacht gewoon lekker een keertje gaan kijken hoor als je je zorgen maakt... schemerlampje aan en hem even lekker bekijken en aan extra kussie brengen...

veel succes

jeeetje zeg wat schrikken :(

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeetje sandra wat onwijs schrikken en daar sta je dan alleen met je mannetje. Wat ben je een onwijze bikkel geweest. Je hebt het super gedaan, stoere mama.
    Snap dat je je nu flink zorgen maakt. Als je vannacht wakker wordt of niet in slaap komt, gewoon even gaan kijken bij je mannetje.
    Desnoods leg je dr een matrasje neer en ga je bij m op de kamer liggen. Zou ik volgens mij ook best doen, als ik dr zo over nadenk.

Ik hoop dat het idd een bijwerking is van de bmr. Jeetje, ik duim voor je kereltje!!

Sterkte en succes vanavond.. hopelijk vat je de slaap een beetje.

dikke knuffel!!

@ superb: haha nou ik ging typen dat jesse na 3 kwartier ofzo beneden in slaap gevallen is, maar helaas huilt ie nu weer sinds een minuut. zucht.
    dadelijk maar troosten en dan naar bed toe.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yaiks ano, dat klinkt niet fijn, jullie vlucht! Heeft ze de -ongeveer- hele tijd gehuild dan?
    Waren er nog meer kindjes in het vliegtuig of niet?

Hmm nog bruinverlies. maar wel erg weinig dus, dat is wel een geruststelling. nmaar snap je zorgen, ik zou ook 30x op een dag naar de wc gaan om te kijken

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie wel fijn dat je antibiotica hebt gehad voor stan en nu maar hopen dat het snel weg is en je bij de controle weer met een goed gevoel weg kan gaan. pff ts wel ff schrikken zo he?

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin he ok nou dat was anders een reden geweest dat daan zo ziek is. gelukkig mag je vandaag naar de ha. hoe is het nu met daan? gelukkig heb je ors gekregen en wilt hij dat ook want t is best vies. fijn ook dat de koorts weg is en hopen dat t weg blijft nu

vreselijk dat sprongetje hoor ik heb t ook gehad tot schreeuwen en krijsen en gillen pff om gek van te worden

tante superb gefeliciteerd met de komst van je nichtje. alvast een fijne vakantie

penf haha een of ander hip ding hihi. ik moet ook nog zo'n hip ding uitzoeken maar met die van jou heb ik geen ervaring ik heb nu een telefoon uit de prehistorie hihi. en weet don al wat van de baan?

ano fijn dat jullie goed zijn aangekomen jammer dat de vlucht minder was. nou meid ik hoop echt dat je je nog wat kunt ontspannen in de vakantie

en een vriendin van mij heeft de eerste 3 maanden ook iedere dag bruin verlies gehad. dus het hoeft niets te betekenen

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Jeetje meid wat ongelofelijk schrikken. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. beterschap voor Stan! En natuurlijk sterkte voor jou, stoere moeder!
    Hoe is het vannacht gegaan?!

Setti: Ik heb dus ook een telefoon die eigenlijk alleen kan bellen en smsen. Dus dat wordt nog wat!

Jedalin: Jeetje laat die sprong maar snel over zijn! Hoe was de nacht?!

Ano: Balen dat de vliegreis niet zo goed ging,en vervelend dat bruine verlies! Maar dat hoeft echt niets te betekenen hoor.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: wat een nare avond zeg :( bah!
    Sterkte en ik duiom dat alles goed komt...

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Jeetje Kussie dat is zeker schrikken zeg! Hoe is het nu met Stan? En jij heb je ook heel sterk gehouden voor Stan. Toppie hoor!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jee kussie, wat schrikken meid, en dan idd ook nog in je eentje.
    nou knap dat je je hoofd zo koel kon houden.
    ik ga duimen dat het idd meevald.veel sterkte.

hier:nou tis inmiddels rood....verder geen krampen, maar toch, ik geloof er niet meer in.
    en of t niet erg genoeg is, moet dit nu nog op vakantie ook...
    heb geen idee hoe dit verder zal gaan...nooit een spontane mk gehad...

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    He das balen Ano dat het nu rood is. :( Ik hoop echt voor je dat het bij een beetje bloed zal blijven en dat het verder weer goed zal gaan.

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; jee wat ontzettend schrikken zeg! Ik duim met je mee dat de ab gewoon al voldoende is en verder niks aan de hand is.
    Je hebt het super knap gedaan meis! Een hele dikke knuffel voor jullie!

Ano; nee meis niet zo denken! Het is iets onschuldigs, positief blijven denken hoor! Kom op!
    Hopelijk hebben jullie toch nog een leuke vakantie, genieten meis! Hoe doet Neomi het verder, vlucht was niet super dan? Huilen?

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier; gister ziek thuis gebleven. Heb 3 flinke aften in m'n mond, praten doet zo'n pijn en ben er echt niet lekker van.
    Morgen denk ik nog maar thuis blijven. Vrijdag was ik zoiezo al vrij.
    Snap er niks van dat ik die dingen zo vaak heb, 2 weken geleden had ik ook een joekel in m'n mond. Maar nu gewoon 3 en dan nog zo in/op m'n lip ook. In m'n mondhoek op elkaar zeg maar. Au!

Taleah slaapt ook al 2 dagen slecht. Is vanaf maandag super verkouden, snot en traan ogen. Vandaag gaat t volgens mij al wat beter. Slaapt nu net.

Ze is trouwens ineens zoveel aan het kletsen, zo leuk!
    Soms ook echt al verstaanbaar. Ze heeft een geitje als knuffeldoekje en dan roept ze gei-tje haha. Lief!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee op de vlucht heeft ze veel gehuild.denk erg last van de oren.
    ze was echt niet te genieten, alleen maar krijsen en draaien, zo zielig, en vervelend....

ik hoop ook echt dat het stopt, maar ben bang van niet...

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik duim toch echt dat t niets te betekenen heeft. en laat de afspraak voor de echo maar wel staan dan weet je t pas zeker. nou meid k durf t haast niet te zeggen maar probeer toch te genieten van je vakantie en dikke knuffel

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    aaiii dat is vervelend zeg en kan flink zeer doen ja. balen. hopen dat t snel weg is. gelukkig gaat t vandaag wat beter met taleah. en t kletsen leuk he ze worden steeds bij de hanter

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Eliesah beterschap!

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Neeee ANO?!?!? oooh ik ga heeeeeel hard voor jullie duimen hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan en niets te zeggen heeft.

In welk land ben je? In het buitenland is het vaak veel beter geregeld he daar heb je meestal gelijk een vrouwenarts/gyn en die kunnen meteen een echo maken...

Ik blijf duimen dat alles goed gaat.

Helaas heb ik ook een miskraam gehad in het buitenland heel vervelend allemaal maar wel iets wat ik achteraf daar kon laten maar goed ik tja..... jee zeg het mag niet hoor we zouden samen feb12 mama's zijn

nu even sporten ik kom strakjes terug. knuffel voor jullie

San hoe is het met Stan?

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Hoe is het vannacht gegaan met Stan? Slaat de antibiotica al aan? Je hebt heel goed gehandeld gisteravond daar kun je heel trots op zijn. Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.

@ Ano; Mijn duimen draaien op volle toeren. Hopelijk is het onschuldig en is er verder niets aan de hand. Kun je anders niet proberen om naar een gyn. te gaan en een echo te laten maken? Knuffel voor jou!

@ Eliesah; Auw, aften zijn echt heel pijnlijk. Vreemd dat je ze zo vaak hebt. Kan de huisarts je anders niets voorschrijven?

@ Jedalin; Hoe is het de rest van de nacht gegaan?

Deel Deze Pagina