Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aahhh ano wat onwijs k*t dat het nu rood is. Dat maakt je nog véél onzekerder :( gods... :(.
    Probeer positief te blijven meid, ook al weet ik hoe moeilijk dat is.
    Pff..sterkte en succes en probeer ondanks alles wel te genieten van je vakantie he..

Dikke knuffel voor jou!!

+@ Elisah: argh vervelende dingen zijn dat. Heb er heeeel af e ntoe 1 en dan zij nze al vervelend..laat staan 3 in 1 keer...yaiks.

@ kussie: hoe gaat het met stan vandaag??

@ hier: om kwart voor 12 snachts werd jesse dus wakker. Hem er maar uit gehaald en even samen met hem in ons bed gaan liggen. Na een minuutje of 20 weer terug gelegd, toen arno terug was van de hond uitlaten. Dat ging gelukkig goed en de heren werden vanmorgen om 9 uur pas wakker!

Daan heeft nog evenveel uitslag, in zijn gezicht zelfs ietsie meer. Maar hij heeft gelukkig geen koorts meer gehad (gister ook niet) dus ik hoop dat de uitslag ook langzaamaan weg trekt.
    En hopen dat die diarree stopt.

@ setti: Daan vindt de ors gelukkig lekker!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    thnx meiden.

ik ben in spanje.
    heb geen idee waar een dokter of ziekenhuis oid is.
    maar vraag me af of het zin heeft...ze kunnen we waarschijnlijk ook weinig over zeggen.

pffff baal als een stekker, zowieso natuurlijk, maar helemaal omdat we op vakantie zijn.
    ben blij dat we een eigen huis met zwembad enz hebben, en ik geen rekening hoef te houden met andere mensen.

heb geen krampen, maar wel beetje vaag gevoel.

maja tis makkelijk zat, 50%kans dat t misgaat en 50%kans dat het goed gaat....

t was ook echt allemaal weer te mooi om waar te zijn...

nou hou jullie nog wel op de hoogte...

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano:pfff jeetje meis... Ik ga gewoon duimen dat het idd gewoon gaat en dit niets te betekenen heeft. *Knuffel voor jou!*

Eliesah: Beterschap!

Hier: Sorry even iets vrolijks tussendoor. Maar mijn examen is super goed gegaan. Het cijfer wat ik mijn leerlingen gemiddeld voor hun schoolexamen heb gegeven, hebben ze gemiddeld ook gehaald voor hun centraal schriftelijk examen. En dat is goed!

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    P&F mooi dat de examencijfers goed zijn. :)

Hier druk in de weer geweest met grofvuil aan de straat te zetten. In Duitsland wordt er 2 keer per jaar grofvuil opgehaald. Ideaal dus om overtollig rotzooi kwijt te raken. De stal is weer opgeruimd. :)
    De oudijzerboeren zijn druk heen en weer aan het rijden op zoek naar oud ijzer. Helaas pindakaas bewaren we dat voor onszelf. :p

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig maar. beter dat jesse er niet wakker van werd van het overleggen in zn eigen bedje en 9 uur zeg das eens lekker uitslapen

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

sow hey wat goed dwz dat je een goeie juf bent

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi zo gingen daan en jesse vanmorgen de hele kamer rond, hahah, echt super lief.
    Daarna omgewisseld maar daan weigerde om te duwen :p flauwerik haha.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Dikke knuffel voor jou!!! en ik duim onwijs voor je!!!!

@ marye; Super zeg dat je zo'n goeie juf bent!! hihi :D

9. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ PenF; Wat fijn dat de uitslagen zo goed waren en dat de gemiddelden overeenkwamen met de schoolonderzoeken.

@ Jedalin; Wat een superfoto van je mannetjes! Flauw hoor van Daan dat hij niet wilde duwen.

@ Ano; Mijn duimen draaien nog steeds. Als je het echt niet vertrouwd dan zou ik gewoon langs een ziekenhuis gaan en de situatie uitleggen. Ik weet dat dat in Italië gewoon kon. Op de eerste hulp maken ze dan een echo. Volgens mij werkt het ook zo in Spanje. Alle zwangeren zijn onder controle bij een gynaecoloog.

@ Hier; We zijn druk aan het pakken voor de vakantie. Hopelijk gaat alles in de auto passen. Zometeen nog maar even de stad in om voor mezelf nog wat zomerspullen te kopen. Is het bij jullie ook zo benauwd? Ik hoop dat het snel gaat regenen.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha idd flauwerik hij vond t gewoon veelste leuk om geduwd te worden hihi

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    aahhhgggg familie kon je ze maar kiezen echt waar eerst begint mn zus raar te doen dan een rare situatie omtrent steef zn vrijgezellenfeest en vandaag kwam ik steef zn tante en nichtje tegen bij de etos en we kwamen tegelijk aan bij de kassa en ik zei ze gedag ze keken me alleen maar aan met die domme koppen van hun. dat vrouwtje bij de kassa vraagt wie er aan de buurt is zegt die snol van zn nichtje: ja ik natuurlijik en ze werden geholpen en gingen weer weg zonder wat te zeggen. trutjes. ze zijn zeker beledigd dat ze geen daggast zijn op onze bruiloft hihihi. zn nichtje is zo achterbaks alst maar kan en loopt alleen maar te roddelen en daar hou ik niet van en steef heeft toch ook niet echt een band met ze dus hadden we besloten dat ze alleen in de avond mochten komen maar na vandaag ben ik instaat ze te bellen dat ze de hele dag weg moeten blijven hihi

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2712 Johannal, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    woooooow das wel bizar ja....

meiden ik ben eigenlijk gewoon steeds veel te moe om over ons leuke weekend Berlijn en dagje Pinkpop te vertellen...
    Seph heeft het super leuk gehad bij mijn ouders alleen vond ik het lastig dat mijn ouders sommige dingen op hun eigen manier deden (elke dag 1 slaapje "ja maar hij was steeds helemaal niet moe!":$ wat wil je in zo'n kinderparadijs met meer speelgoed als wij met zijn allen bij elkaar hebben (mam heeft een verzameldrang en is koopjesgek en met 2 oudere kleinkinderen heeft ze al behoorlijk wat verzameld. Dat samen met ons oude speelgoed en 2 'lege' kamers en een grote tuin en een neefje en nichtje... dan zou ik ook niet moe worden...)
    iig tegen de tijd dat we hem zondag middag weer zagen (nadat hij bij de kermis had touwtje getrokken en in de draaimolen was geweest) was hij he-le-maal kapot! hij kon gewoon niet meer:( alleen maar huilen toen hij ons zag totdat hij eindelijk mocht gaan slapen. Hij is heel de nacht onrustig geweest.
    Daarnaast nog tig dingen die ze anders had gedaan maar die waren eigenlijk allemaal helemaal niet erg... toch.... ism met mijn gierende hormonen was ik dus even een ontzettend verwend nest dat heel ondankbaar was dat mijn kindje kei lief was verzorgd terwijl ik lekker met Stf in Berlijn kon zijn. Toen ik zag dat de babyfoon heel het weekend niet uit de tas was geweest barstte ik grrr#%$&#$%$:x (iknow!! slaat nergens op) en kreeg mam de volle laag... oeps:) Dat was maandagmorgen terwijl Stf en ik nog naar Pinkpop zouden gaan... We hebben Seph toen om half tien in bed gelegd en hij heeft 2,5 uur geslapen (en smiddags weer een 1,5 uur) (dus ik had wel gelijk!) nou ik heb het wel meteen goed willen maken maar het hielp niks. Toen zei ze dat ze eigenlijk naar naar papa in het dorp (een of ander Gildefeest) had willen fietsen maar ja nu lag hij in bed... (en gingen wij ook nog eens weer weg (schaam) uiteindelijk hebben we gepraat en geknuffeld en toen zat ik in de auto met Stf en het zat me helemaal niet lekker... heb ik huilend mijn zus opgebeld:cool::$ nou die hoef ik dus ook niet meer te vertellen dat ik zwanger ben?!?! Later mam nog gemaild en toen kreeg ik een mailtje terug dat het helemaal goed was....

Toch... Als mijn moeder de dingen op haar manier doet dan voelt dat aan alsof mijn manier niet goed genoeg is... en dat terwijl ik juist graag wil dat ze vind dat ik/we het goed doen enz.... herkennen jullie dit?

toch nog een lang verhaal geworden... reageer even niet uitgebreid want ben doodmoe..... gaap en toch weer behoorlijk misselijk... en heb me benen onder me kont vandaan gerend met werken, huis aan kant eten seph enz enz Eigenlijk nog een vraag hoe doen jullie het met koken? Seph wil dan niet bij me vandaan en het is eigenlijk echt niet te doen... :( niks is dan goed tv:nee drinken: nee enz enz alleen ik maar tja ik moet koken... gek word ik daarvan tis zo'n stress moment elke dag weer... Stf is pas om half zeven thus en kan echt niet eerder zeker niet de komende tijd dan is hij mega druk... dus geen hulp uit die hoek...

(ook te moe om goedlopende zinnen zonder .... en zonder foutjes te maken... sorry)

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    ano ik zag dat je dr was hoe is het nu?

en sandra hoe is het met Stan?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Johannal: ai lastig dat seph niet bij je vandaan wil als je aan het koken bent. Hier gelukkig geen probleem daarmee..dus ook geen tips :( sorry!!

Pff hij heeft een vermoeiend weekend gehad zo te lezen. Snap dat je er iets van gezegd hebt tegen je moeder. Wel balen natuurlijk dat het op zo'n vervelende manier ging..

@ kussie: jaa kom eens reageren meis..waar hang je uit vandaag :)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey, ja ben er haha.

ja nog t zelfde, blijf druppels verliezen, nog geen krampen verder, alleen beetje zeurderig gevoel....
    verder genieten we wel, probeer ik teminste ...

tis hier zo mooi, echt prachtig
    Bekijk bijlage 159681

volgen snel foto's van onze mooie meid hier!!

xxx

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    johannal wat fijn te lezen dat het toch nog allemaal goed gekomen is. maar ik snap je wel hoor ts jou/jullie kind en moet het op jullie manier hihi ik ben er ook zo een hoor t liefst alles op mijn manier. tuurlijk sta ik open voor de mening van een ander en denk dat jij dat ook doe. alleen als er iets niet naar je zin is mag je t gerust zeggen hoor ts wel je kind waar je t over hebt dus groot gelijk dat je t ook gezegt hebt en ook weer fijn dat alles weer uitgepraat is met je moeder en steef. hihi je zus weet t dus nu ook hihi

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wow dat ziet er mooi uit zeg en nu gaan genieten daar

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hai allemaal,

Hier zijn we dan!!

Wat een ontzetende lieve en meelevende berichten heb ik gelezen!!
    Dank jullie wel allemaal!!
    Het was indd een heel heftige avond.. En niet leuk ook...

Heb vanacht de wekker gezet op half 4 en ben toen bij hem gaan kijken.. En hij lag toch zo lekker te slapen.. Ik probeerde hem zijn fopper te geven, en hij deed zijn mondje zo los, toen zag ik gelijk ook dat hij nix gezwollen had...
    Dus kon ik rustig verder slapen...

Vanmorgen was hij goed te pas.. Het was ook al iets minder rood... Dus ik had het idee dat het beter leek...
    Lekker rustig aan gedaan.. Met hem gespeeld....
    De was gedaan...
    Maar toen we daarna samen zijn gaan liggen en hij weer wakker werd.. Het was weer roder en hij was weer jengelig enzo... Ik heb hem getempt, maar geen koorts. Dus ben naar mijn ouders gegaan (daar staat nog steeds mijn fiets) en we zijn lekker een stuk gaan fietsen. Vond hij heerlijk. Nog een ijsje gegeten onderweg en ook E. nog gesproken... Hij kwam er net langs met z'n zoontje! :D
    Hihi (niet geheel toevallig overigens ;))
    Dat heeft hem echt goed gedaan.. Hierna ging het wat beter...
    De antibiotica is gelukkig beide keren goed gegaan, maar wel met het nodige gekokhals...

Vanavond heb ik hem wel weer een zetpil gegeven.. Hij huilt namelijk nie gauw van pijn, maar kan me nie voorstellen dat hij geen pijn meer heeft, dus klaar... Nie moeilijk doen, gewoon doen....

Lief dat jullie er allemaal naar vragen! En nu ga ik reageren op jullie!!

Liefsss

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieve Ano,

Ik schrik van je bericht, maar meer omdat ik je gevoel zo goed begrijp; ik zou me ook zooo zorgen maken, en onzeker zijn, maar het KAN gewoon heel goed gewoon goed gaan heh, je leest het hier ook wel, zoveel meiden die er bekend mee zijn, of vriendinnen hebben die er bekend mee zijn...
    Het HOEFT nix te betekenen...
    Mag ik vragen hoe Jef er mee omgaat?
    Kun je je verhaal kwijt bij hem...

Ik kom nooit in het buitenland, dus weet niet hoe het er reilt en zeilt... Maar als ik het hier zo lees, dan kun je dus zo een echo krijgen...
    Misschien is dat wel goed? Al is het alleen maar om zo ook je zorgen wat aan de kant te zetten en toch te kunnen genieten op vakantie!
    Want dat verdienen jullie zo!
    Ik vind het zooo naar voor je heh! Tis uberhaupt kl*tuh als dit gebeurd, maar ook nog op vakantie waar je zo naar uitgekeken hebt!!
    Echt knap k*t!

En dan begrijp ik ook nog dat het in het vliegtuig helemaal nie goed ging.. Das ook nie relaxed zeg..
    Arme meiske, maar ook zwaar voor jullie!
    Ik zou dus echt kats in paniek raken... :)

Hopelijk gaat het nu beter met haar; ben erg benieuwd naar de foto's van Neomi in dat heerlijke oord, want het ziet er wel knetters goed uit! Zit het weer ook mee??

Liefss

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Ik blijf duimen voor je!! Ik hoop zo dat het goed gaat.
    Balen dat je vlucht 1 groot drama was:(

Wouw, ziet er prachtig uit!!!

@ kussie: Hopelijk heb je vandaag een beetje kunnen bijslapen.

@ Eliesah: Pijnlijk om zulke grote aften in je mond te hebben:(. Anders morgen even met de HA assistenten overleggen. Misschien dat zij nog tips heeft?
    Volgens mij hebben we het in je zwangerschap toch ok al eens overgehad? Toen had je er toch ook zo erg last van?

@ Jedalin: Arme Daan:( Beterschap met je mannetje!! Gelukkig drinkt hij ORS.

@ PenF: Wat een goed nieuws!!! Heerlijk, kun jij weer ademhalen.;). Lijkt me toch erg spannend. Teken dat je het goed hebt gedaan!!

@ Superb: Benauwdheid valt gelukkig nog mee. Wel hebben we alles tegen elkaar open staan, maar er staat geen zuchtje wind.
    Wanneer vertrekken jullie? Leuke reis voor de boeg!!

@ Setti: Naja zeg, mijn mond valt hiervan open:$. Die zou je eigenlijk toch ook niet op je bruiloft willen hebben? Ga je geld betalen voor mensen die zo tegen jouw reageren:x
    Wat een stomme wijfen.:x

@ Johannal: Ik herken het wel, en heb er soms ook moeite mee. Zowel mijn schoonmoeder, en eigen moeder hebben de neiging om dingen "anders" te doen.
    Van mijn schoonmoeder bijv. mag ze maar een uurtje slapen op een ochtend, vind ze lang zat. 's middags 2 uur, en dan word ze alweer uit bed geplukt, terwijl ze bij ons zo lang mag slapen als ze wilt.
    Bij mijn schoonmoeder mag ze lopend haar broodje eten, van ons niet.

Mijn moeder bv geeft haar eerst een fles, gaat dan uitgebreid de hond uitlaten, en geeft dan pas een boterham.

Toen ze alleen nog flessen kreeg heb ik behoorlijk wat strijd gehad met mijn schoonmoeder ivm bijvoeding en de hoeveelheid JBPM en Zantac.

Nu zeg ik er eigenlijk niks van (behalve als ze bijv.filé american te eten krijg:x,), en heb me erbij neergelegt dat hun dingen anders doen. Tenslotte zijn wij ook groot geworden;)

Koken is hier ook een kritisch puntje op de dag. Vaak lukt het wel als ik haar in haar eetstoel bij me zet als ik aan het koken ben, en regelmatig wat anders aanbied om te spelen (pan, potjes, lepels, doosjes, etc).

Deel Deze Pagina