hier whuhhahaah we zeiden voor de grap tegen mn baas dat we wel een ijsje lusten dus nu is hij ijs halen voor ons ihihihi ik heb een lekker soft ijsje gekozen
@ Alies: AAH!! Die puppies!!!! *verliefd* @ kussie: Dikke knuffel voor jou meis.. Hoe vaak ben je nu in de week bij je ouders ff op bezoek? keer of 4-5? Misschien moet je dat minderen, als het idd 4-5 keer is. Naar 1-2 keer. Dat jullie elkaar minder zien. Misschien dat er dan wat meer ruimte komt voor elkaar?? Kan je tante niet een keer oppassen? Dat doet ze tocch hardstikke graag voor je? @ Vriendlief: gaaf!!! @ setti: wat leuk van 'm , dat ie ijsjes is halen!!!! Leuke baas zo te horen ! @ hier: net een heel eind gewandeld. Onderweg kwam ik erachter dat ik een knuffeltje mistte, haha, dus weer stukje terug. Zag ik een man net bukken en de knuffel oprapen. Die zag mij ook dus die kwam hem al brengen Toen thuis aangekomen, kids uit de wagen enz...mis ik weer die stomme knuffel! grr...haha. Dus kids weer in de wagen en weer terug. 5 minuutjes terug en daar lag ie hihi. Tis jesse's lievelingsknuffel, en heb dr wel 4 van, maja, die komen kennelijk goed van pas . Hij was ook helemaal aan het lachen toen ie zag dat ik hem opraapte Niet dat ie hem onderweg gemist had hoor, haha, maar hij herkende hem gelijk toe nik hem pakte. was wel lief
hihi iedere x de knuffel uit de wagen halen tja dat heb ik ook al een keer gehad hihi. lief dat die man m kwam brengen. volgende keer maar vast binden aan de wagen ihihi
Even een hallo van mijn kant. Ik lig hier heerlijk in het zonnetje en ga zo eens een boek lezen. Erg lang geleden! En heb er zo veel.. Verder alles goed hier, vanochtend met Taleah heerlijk buiten gespeeld. Lekker buiten gegeten en daarna gefietst. Moest echt wat shirts met korte mouwen hebben en korte broeken voor Taleah. En nog boodschappen gedaan, best sjouwen op de fiets alleen haha. Linda; haha dat heb ik ook al een keer gehad met een knuffel. Ikke op de fiets terug maar kon niks meer vinden. Balen! Gelukkig niet dr slaap knuffel. Setti; goeie baas hoor. Joehoei weer een nach in dr eigen bed, word straks nog romantiek bij jullie in bed haha. Marye; leuke foto zo op de fiets. Wennen hè dat opstappen. En wat knap van Florine! Alies: aahh wat poepig! Daar kom je je bed wel voor uit hoor. Kussie; indd misschien wat minderen met naar je ouders gaan. Brengt misschien ook wat minder irritatie. Lynettte; knuff voor jou! Je komt er wel meis! hou je sterk. Zag foto's op Hyves van Rowan, (of is het Roan? Hihi) knapperd met z'n blonde koppie! Lisetje; goed opgeknapt? Gwen; hoe gaat het bij jullie? Is Joenna alweer beter? En nu ga ik echt even lezen en hopelijk kleur ik nog even wat bij .
Hihi, nee als je 10 jaar bent (effe rekenen, dus 70) nee dan hoef ik ook geen "nestje" meer! En ik snap het wel hoor, dat jullie zo vroeg op zijn, en de buurman ook, maar dan nog, om deze reden had ie ook wel rond de koffie kunnen bellen, whaha! Gelukkig maar dat ie jullie nie wakker belde!!
Haha,tis wat! Gelukkig heb je hem wel weer gevonden!! En indd aardig van die man! Hier heb ik regelmatig als ik met Stan aan het fietsen ben dat opeens zijn slofje weg is... Guts, dan moet ik me toch nadenken waar ik ook al weer langs ben gesjeesd! Gelukkig tot nu toe altijd nog weer gevonden... Maar weet zeker dat het me binnenkort een keer scheef gaat! Lief is dat, dat Jesse er zo lief op reageert dan heh! *smelt*
@ hier, zucht, meneer wil nie slapen, whaha, hij ligt me te woelen en dan draait ie weer op z'n buik.. En mietert de fopper aan de andere kant van het bed... En tjah, de vooruit heeft ie nog nie gevonden, en terugdraaien naar rechts vind ie erg moeilijk, en naar links lukt nie omdat daar dus de spijlen zitten!! Knooierd! Ik blijf aan het lopen, haha! Hopelijk gaat ie nu zo toch slapen! Merk dat ie wel wat sneller vervelend word nu het ook zo warm is! Jullie kids dan? Hij ligt nu met alleen een romper (korte mouw) in een zomer slaapzakje tis 23 graden op zijn kamertje... Das dan wel genoeg denk ik toch? Vandaag had hij trouwens voor het eerst dit jaar een korte broek aan en een bloesje met korte mouwen, ikke weer helemaal verliefd! Whaha, staat hem goed! @ Setti, en, hoe was je ijsje? Daar heb je vast heerlijk van genoten!! Zulke bazen moesten er meer zijn!! Ik heb gister nog getracteerd op m'n werk... Wanttt... Ik werk er al 5 (!!!!) jaar! En gisteren had ik ook al 4 jaar mijn bolide!! Bijzondere dag dus! Ben me toch ook blij dat ik hem weer heb! Whaha... @ Eliesah, meid, geniet er van dat je lekker buiten kan zitten!! Ik ben echt jaloerss!! Ik wil ook een tuintje!! Grom! En wat heerlijk dat je zo fijn hebt gespeeld met Taleah, laat me raden; in de zandbak??? @ hier, hoeraaa, eindelijk bericht van Electrabel... (gas en electra) krijg 166 euries weer!! Joepiej de poepiej, maar jah, dat ga ik dus nie merken, omdat ik die 170 euries eigen risico ook deze maand moet betalen, maarrr, nu ga ik toch MINDER rood staan dan ik dacht! Altijd goed, toch?
@ mijn ouders, hmm, ik had het nog nie gepost of ik kreeg een sms van mijn moeder, of ik nog gefietst had vanmorgen en of ik nog nieuws had en nog macaroni kom eten vanavond... Heb gestuurd dat ik heerlijk heb gefietst geen nieuws had en niet blijf eten... Duurde maar even; kreeg ik een sms of ze mijn tante moest vragen dat wij ook mee gaan BBQ-en... Ze weten dus toch wel wat me dwars zit... Maar ik heb er op deze manier allang geen zin meer in, dus heb gezegd dat ze maar mooi met z'n vieren er van moeten gaan genieten... Hou es even een poosje mijn poot stijf... Maar goed. Hoe vaak ik d'r kom; Das op maandag middag als ik moet sporten... (dus ik breng Stan en ga door naar de sportschool) Vaak kom ik dan pas rond 4 uur thuis en ligt Stan net op bed... Dus dan blijf ik eten bij mijn pa; mijn ma is dan al werken Dan breng ik Stan dinsdags omdat ik moet werken, de dinsdagmiddag blijf ik dan wel es bij hun op de thee ofzo... woensdags ging ik soms heen, om lekker buiten te kunnen zijn, en even aandacht te geven aan mijn konijn... Maar nu dus nie meer... Donderdags breng ik ook Stan omdat ik moet werken, en 's middags ga ik dan of door naar de sport of naar mijn psych... Dus ook dan zie ik mijn moeder nauwelijks, omdat zij al werken is als ik weer kom.. Stan ligt dan vaak op bed, dus dan blijf ik ook eten bij/met mijn pa... Vrijdag ga ik ook al nie meer.. En de zaterdag ging ik er eigenlijk bijna altijd heen, omdat het dan ook patat-dag is, en ik dan smiddags lekker met Stan buiten kan zijn daaro... Dat VOND ik dus altijd erg gezellig.. Nu dus nie meer... Is dat zo vaak? 9 van de 10x als ik kom, op bv. de woensdag of de zaterdag is mijn moeder er nie eens omdat ze altijd "weg" moet, die heeft geen rust in de kont, en kan dus nie thuis zitten... Had ik maar een huisje met een tuintje, dan was alles zoveel makkelijker... Kortom, ik zoek een man met een huis en TUIN!
@ kussie: romper met korte mouwen is prima hoor, met zo'n weer en 23 graden boven. Wil ie overdag trouwens niet zonder slaapzak slapen? Doen ze hier wel. Alleen snachts slaapzakje. Dadelijk zeker in de zomer als ze dan overdag in bed moeten ben ik blij dat ze geen slaapzak aan hoeven met de hitte! KOrte broekjes, sjee, die moet ik nog gaan kopen joh! goed dat je het zegt, moet eens even gaan zoeken! Elke keer als ik die zie hangen denk ik; dat komt wel. Maja , even niet bedacht dat dat toch ongeveer nu wel kan! Je moeder past dus 3x per week op stan? Naja da's op zich dan best goed? Want een dag kdv, hoe zat dat ook alweer, dat gaat financieel niet ofzo? Verder kom je er dus 4x per week, en eingelijk eerst 6x per week..da's best vaak. Misschien nu je in ieder geval die woensdag en vrijdag ff niet gaat, dat het wat beter gaat? Dat je elkaar niet zo op de lip zit? Fijn dat ze je toch een sms heeft gestuurd over het eten. Beter als niets laten weten! Je zou misschien ook kunnen overwegen om bijv in plaats van te gaan fitnessen een uur te gaan fietsen met Stan. Dan heb je én de beweging, én je moeder hoeft niet op te passen én je bespaard geld. Misschien dat je dan van dat geld een dag kdv kan betalen?? Ik roep maar iets hoor, probeer mee te denken , hoe jouw moeder zich misschien minder belast voelt (ook al wordt ze niet eens zo belast, maar goed voor haar voelt het blijkbaar zo) en hoe jij meer vrijheid krijgt? Ohjee, ik hoor kiindjes wakker worden...ben even weg en gelijk eten geven!
@ Jedalin, Bedoel je alleen in een rompertje in bed? Of dan wel pyama aan en zonder slaapzak? Verrek, nog helemaal nie aan gedacht... Whahaha, wat dom! Dat kan voor overdag prima jah! Thanks voor het meedenken! Ik vind echt lief dat je zegt dat ik haar niet "overbelast" met het oppassen... Ik werk ook maar halve dagen heh.. Dus het valt ook echt wel mee! En ik fiets me het ongans nu indd, -gelukkig is het het liefste wat ik doe, dat scheelt!! Haha! En ik denk als dit weer doorzet, ik met fitness indd over ga op 1x per week, al ben ik wel bang, dat het afvallen dan op een of andere manier nie meer gaat lukken... Fietsen verbrand je namelijk nie zo veel mee... En ik heb al gezegd, dat ik in de zomer maar 1x per week wil gaan, maar ik had gehoopt wel wat meer te zijn afgevallen voor ik dat ging doen.... En dat valt me dus nogal tegen! Snif... Maar het bespaart me indd kosten (6 euro in de maand, whahahaha van 25 naar 19 euro) dus dat is nie genoeg om KDV van te betalen! Al vind ik het heel lief dat je zo meedenkt! Ik kan indd es vragen of mijn tante op wil passen als ik ga sporten.. Maar ik weet nie, als er wel wat is, dan zou ik zo bats moeten kunnen gaan.. Is natuurlijk wel lullig als je net binnen bent.. Al moet me dat ook eigenlijk geen drol kunnen schelen! Weet je, als ik een partner had gehad, dan had ik mijn moeder beter begrepen, dat ze nie "zovaak" wil oppassen, maar ik ben alleen, en ik had gewoon (juist ook hun) steun verwacht, maar blijkbaar is dat echt to much to ask... Niemand (behalve JULLIE en mijn lieve dinnetje) die er (nog) bij stil staat dat ik het allemaal "alleen" moet doen... Vooral mijn ouders niet... En dat doet me echt verdriet.. Ik weet wel dat als Stan ooit in moeilijke situaties komt, ik er altijd voor hem zal zijn!! Wat dat betreft leer ik hier wel van hoe het NIET moet... Maar tis geen leuke manier... Sorry voor mijn geklaag....
Kussie, misschien maar even laten gaan zo. Die bbq dan maar even niet en wellicht de zaterdag ook niet - geeft misschien wat rust en ruimte aan beide partijen! De meeting lijkt nu toch wel een grote club te gaan brengen - en qua locatie ben ik benieuwd wat het gaat worden Ik rij niet, dus kom met de trein met mijn dochter. Lijkt me wel leuk om elkaar weer eens te zien. Liefs en fijne avond, ik heb nog veel te doen voor mijn lessen van morgen.
hey meiden Zooo wat een weeertje he, heeeerlijk!!!heb de afgeloepn dagen iedere dag buiten gezeten, en ben al best bruin alz zeg ik het zelf haha.moet nodig nog wat leuke zomerkleren halen!ga maandag eens even met me nicht op de haagse markt kijken, altijd leuk! Neomi heeft het gister en vandaag goed gedaan op het kdv, goed gegeten, gespeeld en zelfs gelachen.ook lekker geknutseld al voor moederdag haha, ben benieuwd!!! Kussie, he moelijk hoor met je ouders.ik zou zeggen ga eens met ze praten, maar volgens mij zijn je ouders niet van die praters he?maar je moet het ze wel duidelijk maken, hoe jij denkt en wat je voeld, en zeker niet over je hen laten lopen.en vraag haar dan eens waarom ze tegen anderen zegt dat ze 7dagn per week oppast terwijl dat helermaal niet zo is?beetje vaag... maar leuk dat je weer contact hebt met hem!!!wie weet groeid er toch nog iets moois uit!! Marye, wauw nog even en jullie tuintje is zomerklaar, echt top dat jullie dat zelf kunnen.ik wil ook zo graag, maar pfffff zie er zo tegen op, al die tegels die er eerst uitmoeten bah bah.maar ben benieuwd naar het resultaat bij jullie!en wat een super leuke fiets foto, knap hoor met 2 kindjes!! vriendlief, wauw dus toch een bakfiets gekocht?nou ben benieuwd hoor!!!plaats je wel een foto? lynette, jeetje meid wat een verhaal van jou en je ex, ik heb weinig tips voor je, maar wil je wel een dikke knuffel geven, dus bij deze... eliesah, en nog beetje bruin geworden?lekker he dat zonnetje!ist weer wat rustig in de familie? verder weet ik t even niet meer... owja neomi krijgt smiddags bij de brood ook altijd optimel framboos, vind ze ook heeerlijk!!!
zal zo weer eens op het meeting forum kijken, was jij er vorige keer ook bij darcy?weet het even niet meer *schaam schaam* ik vond de locatie vorige keer erg goed, aangezien er volgens mij ook een ideaal buiten was zo te zien...
@ Ano, ik heb het ook gemist geloof ik dat Darcy er was! Schaam me dood! Maar was ook beide meetings zo druk met Stan; dat ik bang was dat hij hysterisch zou worden, zoals de 2e meeting ook gebeurde! @ boos zijn, ik lees hier regelmatig dat jullie kids ook al zo boos kunnen worden.. Nouw hier ook een kampioen d'r in.. Als ik hem op schoot heb wil hij nu nix liever als me slaan of bijten... Dat pik ik dus nie van m'n kleine mormeltje En dan hou ik dus zijn armpje tegen en zeg ik (Vrij hard) NEE, of NIET DOEN... En dan maakt ie een geluidje en balt ie zijn vuistjes en kijkt ie me toch zoo allemachtig eigenwijs/ondeugend aan, dat ik eigenlijk in een scheur schiet.... En het is dan ZOOO moeilijk om nix te laten merken.. Eerlijk gezegd lukt het me nie eens... Hoe doen jullie dat?? @ fietsen, gisteravond en vanavond hebben we gekeken bij een boer een stukje verderop.. De koeien moesten gemolken worden, en hij moest ze over de straat leiden... Was echt mooi om te zien, hihi, voor zowel Stan als mij! Ik hou zoveel van het platteland, en ben blij dat ik dat toch nog vlakbij me heb!!! Stan snapte er nix van als die koeien begonnen te loeien, das toch wel vrij hard! Whahaha!! Was erg lief! Vind het zo fijn hoe enthousiast hij is op de fiets!!!
eliesah hihi de romantiek is gister langs geweest . Leuk hoor de hele dag buiten geweest en tshirts en korte broeken heb ik via de hm besteld voor lisanne hihi. kussie heb je een foto van de zomerse stan gemaakt? ben wel benieuwd hoor naar die knapperd. lekker hoor geld terug van electra maar jammer dat je t gelijk weer kwijt bent. gefeliciteerd met je werk dat je er al 5 jaar werkt. haha een man met tuin hihi en je doet t allemaal goed hoor en t is denk ik wel goed om minder naar je ouders te gaan zo blijft t voor hun meer een feestje om stan te zien. en dan zullen ze ook minder lullig tegen jou doen. en idd 6 euro in de maand besparen op de sportschool kun je geen andere opvang voor regelen ihihi. ano gelukkig doet neomi t een stuk beter op het kdv en eet ze daar ook weer wat hier hahaha ik ben zo blij. ik dacht dat ik een flinke rekening kreeg voor de implantaten en kronen die ik heb gehad het afgelopen jaar maar blijkt dat alles vanuit mn basis verzekering wordt vergoed heb ik dus voor jan lul mn aanvullende pakket omhoog gegooid ik had daar nog een medische verklaring voor nodig omdat ik nu de uitgebreidste heb. t enige wat ik moet betalen is 170 eigen risico das een vette meevaller. maandag ga ik samen met steef, lisanne en mn ouders naar dierenpark amersfoort. ik kon via mn werk kaarten kopen voor 12 euro per volwassene das mooi 6.5 korting per kaart. hihi.
oja mn moeder vertelde dat de kleinste van mn zus blijkbaar aangeboren staar heeft en moet morgen naar het ziekenhuis voor onderzoek. pff balen zeg mn zwager heeft dat dus ook en zijn vader ook, de broer van mn zwager niet en de oudste van mn zus ook niet. ik hoop echt dat ze er wat aan kunnen doen zonder dat zn zicht verslechterd want mn zwager ziet heeeeeel slecht
Oef, das indd een meevaller joh! Je had ht toch over een dikke 1300 euro ofzo? Heerlijk!! En wat leuk dat jullie naar Amersfoort gaan! Maak je wel foto's!!! Jaaa, heb daar zeker een foto van gemaakt, maar die staat op mijn tel en de batterij is leeg, daarbij heb ik DE jongen online dus heb eigenlijk even geen zin om de foto over te zetten, maar dat doe ik zekers nog! Lief dat je het vraagt!! Want het staat hem echt goed jah! Haha! En mijn ouders, ja indd, ik zal afstand moeten nemen.. En daarmee mezelf vooral even de ruimte om prive buiten te kunnen zitten (das hier in de wijk echt nie te doen..) ontnemen en daar baal ik van! Ik hoef ook nie meer op een woning in te schrijven, want heb er het geld nie meer voor! Dus dat word dan een butzomer op mijn scheitbalkon! Maar goed... Trouwens ma vind het wel leuk om Stan te zien hoor, zodra we aan komen rijden komt ze naar buiten en zwaait ze naar hem en pakt hem uit de auto.. Maar ze "vergeet" nu wel om ook MIJ goeiedag te zeggen! Ik weet het, het zijn zulke kleine dingen, maar het doet zo zeer... Ze vraagt ook alleen maar naar Stan weet je wel.. Of hij goed heeft geslapen, goed heeft gegeten... Naar mij word nauwelijks gevraagd... Misschien steekt dat me gewoon wel... Achhh ik ben ongesteld, dat zal het wel zijn! Word ik altijd emotioneel en dramatisch van, whaha! @ Ano, ow jah helemaal vergeten er op te reageren (sorryy) Maar wat fijn zeg dat het zo goed ging de afgelopen 2x op het KDV! Dat geeft de burger moed! Het komt helemaal goed met jullie grote meid!!
Ohh wat zielig heej! Maar tegenwoordig kunnen ze toch heel veel? K weet natuurlijk niet het verschil tussen die staar en de staar die (oudere) mensen vaak hebben, maar mijn tante is afgelopen maand nog geopereerd en is helemaal geen bril meer nodig! Behalve bij het lezen dan, maar das logisch.. Ze is al in de 60
Darcy was niet bij de vorige meeting hoor @ setti: Sjee wat sneu...succes voor je kleine nichtje. @ Meeting locatie; Buiten was idd wat speel gedoe volgens mij, ik zal die vrouw eens mailen of we daar evt. terecht kunnen en hoe het zit met buiten, of dat van hun is ofzo?