whahah, nou, beide. 1 van mijn vriendinnen werkt al een jaar of 7 bij een kapsalon en is dus onze thuiskapster
NATUURLIJK!! Had ik kunnen weten, whahaha! En wat een heerlijke foto's weer!! 2 van die onschuldige snoetjes!!
ja dat blazen is echt een rot gevoel want als het diepe gaatjes zijn dan ligt gewoon je zenuw bloot en dat doet zeer. fijn dat t er weer op zit. en je hebt groot gelijk wat je ouders betreft. ik heb smiddags wel foto's gemaakt maar toen waren ze minder aant lachen en lisanne ging steeds achter t raam staan hihi en joshua maar spetteren en zij weer schuilen hihi. ze hebben echt lol gehad samen. Ik heb alleen geen zin om de foto's nu van mn camera op de laptop te zetten de visite is net weg en ff internetten en dan naar bed
heerlijk lang vrij echt lekker hoor hier ook pas woensdag weer werken. veel plezier morgen maar zo te horen gaat dat helemaal goedkomen
goed om te horen dat jullie allen weer beter zijn. hihi nu al bruiner dan jij hihi zo'n dreumes heb ik hier ook en dan ga ik 1x per week onder de zonnebank hihi. heerlijk frietjes mmmm
kussie ik bedoelde het niet verkeerd hoor maar ik hoor wel eens mensen die hun kind om elk wissewasje wegbrengen! Niet dat jij dat doet hoor maar dat wist ik dus niet....... Wel stom dat je mams dan zo doet pfffff ze kan toch een beetje hulp bieden...... Als je kinderen volwassen zijn hebben ze je nog wel nodig!!! Ik hoop dat ze snel bijdraait! Vandaag is het weer mooi weer dus laat dat je niet in de weg zitten. Of moet je werken? nee toch bah! Fiets: belde net of ie al klaar was maar ze wisten niet of ze het gingen redden vandaag GRRRRR hij zou me teurg bellen maar dat gebeurd denk ik niet Jerdalin: Leuke fotos! lekker kort weer! Setti: leuk dat lisanne zo plezier heeft! Liset: O hij staat hier gewoon buiten helaas. Wel onder een afdakje en dan doe ik er een zeil over!
Goeiemorgen!! Hihi, k geloof dat iedereen lekker buiten geniet van het mooie weer!! Nouw wij ook hoor! Zijn bijna de hele morgen op de fiets weg geweest! En Stan heeft een (paas)cadeautje van me gekregen.. Zijn eigen stuurtje op de fiets!! Haha, zoo leuk!! (Had ik zelf eerder ook.. En dat kan ik me gek genoeg nog herinneren ook! Dus vandaar dat ik Stan er ook één gekocht heb!!)
Vanmorgen al weer druk geweest! De stofzuiger d'r weer door, de was gevouwen en de nieuwe was hangt alweer te drogen! Toen op de fiets naar de apotheek, waar de medicijnen niet op voorraad waren, dus naar een andere apotheek gefietst. En dus ook naar de fietswinkel geweest!! Wel een gesjouw, Stan steeds op de arm houden! Maar het was het waard! Tis zooo fijn buiten! Vanmiddag ga ik met hem boodschappen doen.. Dan gaan we maar gewoon even met de auto, want vind dat toch makkelijker! En tjah.. Het is nu dus een lang weekend... Nouw vind er nix an! Heb helemaal nix leuks te doen... Behalve zondag naar mijn vriendin met haar zoontje.. Ze is bij haar ouders, dus dat scheelt me weer een rit naar Leeuwarden! Maar verder, vandaag nix, morgen nix, maandag nix, jak! Nix an!! Geen idee wat ik elke dag zal moeten bedenken.. Denk dat het fietsen, fietsen en nog es fietsen word! Ben blij als het weer dinsdag is, en weer het normale ritme begint... @ Setti, nouw volgens mij lag die zenuw harstikke bloot dan... Heb er nu nog last van!! Ik kauw dus maar aan de andere kant. Want dat "Geluk" heb ik dan weer wel; beide gaatjes zaten rechts, hahahaha! Hihi, ook al geen zin om de foto's d'r op te zetten, had ik gister ook nie.. Heb nu die van Stan met z'n stuurtje geplaatst, maar mijn andere telefoon staat aan de lading; als ie klaar is en de foto is gelukt (nie zo'n beste camera d'r op) Dan zal ik stan in zijn bloesje en korte broek zeker nog even plaatsen vandaag!! @ all, wat is het heeeerlijk weer heh!! Zooo genieten dit!! Dat maakt zoveel weer goed! Ben d'r een stuk vrolijker van... Eindelijk d'r op uit!!
@ Kussie Bammetjes smeren, drinkbekers mee, kleedje en wat speelgoed (oh en koop fietstassen das zooo handig op de fiets met spullen en ze hoeven helemaal niet duur te zijn) en dan hop naar het park of de speeltuin. Stan in de zandbak (hij kan toch zitten en tijgeren, helemaal leuk!) en dan spelen in de zandbak en tussendoor picknicken. Moet je eens kijken hoe snel je contact hebt met andere ouders (misschien wel een alleenstaande papa) met zo'n kleine knappe man bij je! Staat hem echt superstoer dat spijkerjasje. Als je dat vaker doet krijg je een leuke band en zo wellicht leuke nieuwe contacten. Ook leuk voor Stan kan hij samen met andere kindjes spelen en heb jij misschien nog eens een betrouwbaar oppasadresje (maar goed daarvoor moet je natuurlijk eerst even investeren). Wat ik hier ook gewoon doe met dit mooie weer is de voordeur open en buiten op de stoep met Seph spelen. brrrrrrrrrrroem rijden met auto's beetje klooien met een balletje. Met dit mooie weer komen er genoeg mensen voorbij en is er altijd wel iemand in voor een praatje. Een beetje aanspraak in de buurt is altijd gezellig. Bij ons wonen er veel kleine kindjes in de straat dus dat is super gezellig voor we het weten zit ineens de halve straat op straat. Super gezellig komen de wijntjes en de toastjes in eens op tafel (of eigenlijk dus de stoep). Het kost wat moeite en/of overredingskracht maar dat kan voor een spontane meid als jij niet heel moeilijk zijn en als je zaait oogst je wat en nieuwe contacten zijn altijd heel fijn. Dit is de ideale tijd daarvoor mensen zijn allemaal goed gehumeurd en veel buiten. succes
Hihi, ik spontaan, ehm, juist, das dus eigenlijk best wel schijn.... Ik vind het juist heel moeilijk om nieuwe mensen aan te spreken enzo... Of als ze mij aanspreken, dan word ik ook helemaal nerveus! Maar je hebt wel gelijk... Hier tegenover m'n huis zit wel gras... Daar kan ik altijd een kleedje neer leggen en in het park ook wel!! Verrek! Daar heb ik zelf echt nog nie aan gedacht!! Hoe dom!! Thanks meid!! Gaan we doen morgen!!! Foto's volgen!! Ennuh, fietstassen heb ik al hoor, indd ideaal!! Ik maak d'r erg veel gebruik van!!
Nou dan lukt het je hier heel god om die schijn op te houden dan moet het in real life ook te doen zijn. Wat bij mij vaak helpt als ik een presentatie moet houden voor bobo's oid dan doe ik net alsof ik heel zeker ben. Ik speel dan dus echt een rol en na een paar minuten geloof ik er zelf ook helemaal in en ben ik dus allang weer mezelf maar het werkt bij mij altijd erg goed. Ik geloof dan ook niet dat ik iets kan dus dan speel ik het maar gewoon beetje acteren haha
Haha, das best wel slim heej!! En schijnbaar werkt het ook heel erg!! En "spontaan" zijn op het forum is toch anders! Dan durf ik gewoon meer mezelf te zijn; alsin sneller mijn mond open doen, of mijn mening geven... Tis dus ook in real-life nie dat k geen eigen mening heb hoor, maar meer dat ik wat voorzichtiger ben met me uiten.... Soms maar beter ook! En soms ook erg vervelend...
Hey hey!! Hier ben ik weer, schijnbaar de enige die de computer bij elk slaapje bij pakt, whaha! Pff, we komen net thuis van de winkel... Kijk ik in de spiegel, heb ik me toch een rooie boei!! Ik vind het echt way to warm!! Tis hier in huis gewoon na een paar van zulke dagen al dik 24 graden, wat inhoud dat het bij Stan 23 graden is! Das toch nie te doen.. Whaha, de zomer moet nog beginnen... Ik ben vandaag ook maar bij de hema en zeeman geweest voor korte broekjes voor hem... Gods, zag een leuke spijkerbermuda ofzo bij Hema), 13 euro! Ik bedoel, hoe zo'n klein stukkie stof is het! Heb ik dus maar niet meegenomen.. Daar wel geslaagd voor een ander donkerblauw korte broekkie... Koste 7 euro... Dat kan nog, ik bedoel, weet ook nie hoelang hij nog in 80 zit... Bij de zeeman hadden ze dus zo goed als nix!! Moest nog binnen komen zei die vrouw... voor meisjes jurkjes en rokjes in overloed, maar een korte broek voor een jochie how maar... Dus na veel zoeken uit eindelijk iets gevonden... 1-tje dus... Maar goed... Ik had er ook nog 1 dus heeft hij er nu 3... Hoe ik het moet combineren mag Joost weten, whaha, want tis een knalgroen ding... Daar moet ik nog maar even wat op verzinnen!
Best bijzonder heej, vorige week had Stan zijn winterjas nog aan 'smorgens op de fiets, en nu ligt hij in rompertje in bed... Wonderlijk klimaat hiero!
die kouwkleum van ons slaapt nog in zijn winterslaapzak Ik heb wel gisteren de mouwen eraf geritst maar voor vannacht nog maar even een pyjamajasje aan gedaan met lange mouwen. Verder ligt er nog een lakentje overheen..
Ik heb de winterslaapzak ook nog klaar liggen hoor! Ik beslis pas 's avonds wat mijn gevoel me ingeeft... Zowiezo vanavond weer iets aan met mouwtjes, en misschien een dun broekje... Lakentje heeft Stan nie om... Hij schopt het af of kruipt er onder en mama vind het harstikke eng