Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    heeft Stan dan ook nooit onder een dekentje gelegen? Seph lag in de winter in pyjama in de winter slaapzak onder een deken en een laken haha de kouwkleum! deken is er net een week af (sinds het mooie weer) en dan nu sinds gisteren de mouwjes van de slaapzak...

ik ga hem nu ophalen van het kdv Jipppieeeeee !
    zin in hij is zo leuk! ZO LEUK! heb hem gemist

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

wat een lekker weertje he, en wat een rust hier meteen haha

Vandaag lekker buiten in de weer geweest.
    gister nog voor schoenen voor neomi gekeken, maar weinig echt leuks gevonden.moet toch wat hebben, dus heb bij de prentatal paarse suede ballerina's gehaaald, die bij de kasse 4eur bleken ipv 8eur, dus dat was leuk.
    en vanmiddag was zxe met me schoonmoeder mee boodschappen doen, komt ze terug met crocs aan haha, ben normaal niet zo van de crocs maar t ziet er wel erg leuk uit, van die mini hardrose crocsjes haha.

kussie, vermaak je je een beetje meis?met een kleedje lekker ergens gaan zitten is idd wel een goed idee, en wie weet leer je misschien idd andere mensen kennen.

warm:t was bij neomi 25gr, dus heb r maar met een romper met korte mouwen in bed gelegd, en daaroverheen een slaapzakje en de deken, zal niet te koud zijn die blote armen toch??

owja., hier vandaag al 5 poepluiers, van die dunne poep met zo;n echt babyluchtje nog, misschien weer tanden, of buikgriepje?ff in de gaten houden...

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier zoo vandaag weer een drukke vrije dag gehad.vanmorgen lisanne op de fiets weggebracht naar t kdv daarna doorgefietst naar de apotheek en weer naar huis. daar van 08.15 tot 10.30 de tuin gedaan al t onkruit eruit en ff bezemen de klimop weer geleid. 3 wassen gewassen en buiten gehangen en na een uur was er iedere x een was droog dus kon de volgende hangen. en dus ook gelijk alles opgevouwen. op de fiets boodschappen gedaan en weer terug en later op de middag op de fiets lisanne weer op gehaald dus heb mn beweging wel weer gehad dacht ik zo hihi

kussie wat een geweldige foto van stan en dat spijkerjasje is echt stoer. en waar heb je dat stuurtje voor stan gekocht wat je op je fiets moet doen en hoe moet je die vast maken want ik ben vandaag bij de halfords geweest want ik wilde ook zoiets hebben en t kon niet bij mn stoeltje zei hij dus ik moet iets hebben wat je op t stuur zelf moet zetten

je kunt bij de wibra kijken daar hebben ze veel korte broeken of c&a en die is ook echt niet duur. ik heb vandaag bij de wibra 2 korte broeken gekocht voor lisanne voor 6 euro en er ging nog 25% korting af (als het goed is tot en met zaterdag op alles wat je koopt)

johannal zo seph is dan wel een koukleun hihi. hier slaapt ze al een week of 3 in een zomerslaapzak. Wel knap hoor dat je voor bobo's je zeker kan voordoen hihi. als ik onzeker ben merken mensen dat wel hoor. gelukkig kan ik t redelijk verbergen maar niet voor iedereen

alies wat een schattige sandaaltjes hihi. bij mij heeft ze nog gympjes aan zonder sokken want ze sleept alles kapot over de tegels buiten. ze kruipt nog en sleept ze over de grond want dan zit ze op dr knietjes en dan loopt ze dus op dr knietjes. ik heb vandaag wel ballerinatjes gekocht met een bandje bij de wibra dus dan maakt t niet zo veel uit als ze na een week weer stuk zijn

ano denk dat t weer tanden zijn. nee joh met die temp is het niet te koud met blote armpjes. hier is het op haar kamer 19.5 graad en heeft dr zomer slaapzak aan met alleen een romper en een pyamatrui zonder broek

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik moet ook maar es op zoek naar sandaaltjes ofzo! :)
    En als het er 25 graden is, nouw dan lijkt me dat niet te koud hoor... Koelt het er hard af dan 's nachts?

Stan ligt nu in bed met een dun pyamatje aan en een zomerslaapzakje...

Ennuh, knalroze crocs? Daar moet wel een foto van geshowt worden hoor! Lijkt me zo grappig! Wist nie eens dat die dingen er zijn in zo'n kleine maat!

En och, wij vermaken ons wel hoor!! Haha! Fietsen, fietsen, wandelen, auto rijden, fietsen en nog es fietsen!! ;):p
    Lief dat je het vraagt! :)

@ Johannal, ehm, de eerste weken had Stan een dekentje over, maar ik voelde me er totaal nie prettig bij... En toen al overgegaan op slaapzak.. En laat altijd de verwarming op minstens 18 gr. staan...
    Ben zooo blij dat die dingen bestaan! :)

@ Alies, ik vind ze mooiii!! Somsss, heel soms, had ik het toch wel leuk gevonden om voor een meiske te shoppen, merk dat er dan echt veel meer keuze is!! Hopelijk krijgt mijn lieve dinnetje een meiske, leef ik me daar wel op uit! :D:D

@ All, is iedereen nouw zooo aan het genieten??
    Ik ben benieuwd of Jedalin het bed is ingedoken met Arno, of het 2 persoonsbad, whahahahaha!!!

6. Soda Pop

Hey meid!!
    Je bent indd druk geweest joh!! Haha, heeft ook een keer een vrije dag!! Slaat direct helemaal door! :D
    Maar heerlijk heh, fietsen met dit weer!!!
    En wat fijn dat KDV gewoon los was! Zo had je mooi even de tijd voor jezelf (niet dat je dat dan DOET :p:D:D)
    Had Lisanne ook weer een leuke dag gehad?

Had bij de wibra wel heeeele mooie t-shirts gezien, niet bij nagedacht dat ik die nog helemaal nie heb... Dus ik moet morgen maar es even daar weer naar toe! :D

Dat stuurtje komt bij Fietswereld weg. Er stond een fietsstuurtje in van Quibbel, maar dat past indd nie op het systeem van bobike.. (misschien was dat bij jou ook zo)
    Dus ik heb nu een stuurtje wat gewoon op mijn eigen stuur is gezet..
    Heeft hij (gratis) voor me gedaan, gewoon met 4 schroefjes, en dan om het stuur heen geschoven zeg maar... Van die beugeltjes...
    Echt heel grappig!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb vandaag ook nog een knalroze korte broekje en een leuk t-shirtje met korte mouwtjes gekocht bij Wibra. Was 8 euro en bij de kassa hoefde ik maar 6 euro te betalen. Zag bij de Henk ten Hoor ook een super leuk korte broek in spijkerstof maar idd wat Kussie ook al zegt, ik ga geen 14 euro betalen voor 1 zo'n broekje. Bij Henk ten Hoor nog wel een heel leuk tuniekje/jurkje met spaghettibandjes gekocht van 9 voor 7 euro. Mel had nog helemaal geen t-shirtje met korte mouwtjes of een korte broek.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief: Balen dat je fgiets er nog niet is, hopelijk morgen dan!!

Kussie: Zie dat Johanna al leuke dingen als tips heeft gegeven. Klinkt helemaal super en als je er nog contacten aan over zal houden zal helemaal fijn zijn.

Jedalin: Ohhh je zult wel een geweldige avond hebben vandaag, leuk hoor! En leuke foto's van de jongens!

Ano: Toch schoentjes gevonden, fijn! En leuk dat compliment over de schoentjes van Florine..:)
    Hopelijk zijn het bij Neomi slechts tandjes en geen griep, ziek zijn met dit weer is echt niks!

Lisetje: Wat fijn dat jullie weer helemaal beter zijn, kunnen jullie tenminste lekker van het mooie weer genieten!

Slapen: Hier sinds gisterenavond een zomerslaapzak met een romper met lange mouw, maar een winterslaapzak vinden ze ook best hoor.

Hier: Pfff sorry heb echt te weinig tijd voor jullie. We zijn dus de tuin aan het doen. Alle tegels, planten enz zijn eruit nu. En nu is Don het aan het ophogen, ongeveer 12 kuub zand komt er te liggen. Als dat gedaan is gaan de tegels erin. Ik ga dus morgen maar een dagje op pas met de kids. 'smorgens naar ikea met mijn schoonzusje en 'smiddags even naar mijn schoonouders op de fiets :)
    Dan zondag komen Lara, Bart en Robine. En Bart komt helpen in de tuin terwijl wij met de kindjes spelen enzo en lekker bijkletsen. En dan natuurlijk ook met z'n allen lekker wat drinken enz. Zin in!
    Maandag weer verder in de tuin en dan is dit lange weekend weer voorbij :(

Ben weer weg, even x-factor kijken en de vloer dweilen...

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mooi!

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Mooie tuinset hoor!!!

Alies: Leuk van die sandaaltjes! En ook zo lekker geshopt heerlijk!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk hoor allemaal

hier hadden ze spijker korte broeken bij de wibra voor meisjes ts wel net meer een hotpants dan een echte korte broek die was 7 euro en daar ging nog korting van af. en ik heb er een bij de hm besteld voor 10 euro

13. Soda Pop

@ Setti, wauww, waar komt die weg dan!! Ik vind hem in ieder geval zo op foto wel heeel mooi!!! En zitten daar ook nog kussentjes, bij, of zijn ze al zo gemaakt dat het gewoon zo al fijn zit!?

@ hier, gut, heb net whatsapp geinstalleerd!! Helaas zijn er maar weinig die het ook hebben, maar goed, scheelt toch weer! Denk dat ik mijn extra sms bundel er maar af gooi...
    Wat dat betreft ben ik een stuk goedkoper uit, nu k geen "jongen" meer heb waar ik meer contact mee heb dan gewoonlijk zeg maar...

@ Marye, vind zo leuk dat jullie zo'n leuk contact hebben, das toch via het forum gekomen, of nie?
    Echt super!!

@ Alies, is ook nie zo gek, toch, dat je nog geen zomerkleertjes heb, wie had nu al zulk ontzettend heerlijk weer verwacht, ik ben er ook door overdonderd.. Whahaha! Maar wat is het fijn!

14. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    die broekjes bij de wibra waren inderdaad erg leuk.
    helaas was de kleinste maat die ze hier hadden(68 of74)helaas veeel te groot.
    Bij c&a hadden ze ongeveer het zelfde in lichte spijkerstof voor 7 euro en wel in maat 62 :D :D( die ook nog eens smal viel).
    ik heb er gelijk 2 mee genomen ( meer hadden ze niet)
    v&d heeft ze ook maar die zijn 12 of 14 euro en pas vanaf maat 62 en heel breed.

@ settie: leuke tuinset

@ jedalin: wat een super leuke fotos van je jongens.

@alies: wat een leuke sandaaltjes

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whatsapp geen idee wat dat mag zijn hihi.

de tuinset komt gewoon bij blokker weg we wilden graag een nieuwe set en voor 6 personen en in de tuinfolder stond deze en er zitten ook nog kussentjes bij en je kunt de stoelen in verschillende standen zetten. dus morgen naar de blokker om t in het echt te bekijken en nu maar hopen dat ze deze ook hebben staan.

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wauw Amanda past Samila nog maatje 62. Tjonge. Daar past Mel met haar spekbeentjes niet meer in. :)

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Klopt, we hebben contact via hier. Eerst zwangerschapszwemmen samen gedaan, toen tegelijk in het ziekenhuis. En nu soms spreken we af, als het eens uitkomt. Want vaak kan weer 1 van de 2 niet :p
    En zo heb ik dan ook met Mirte contact door hier. Minke1979 heette ze hier?! Die zie ik ook soms nog :)
    En binnenkort gaan wij toch jullie eens opzoeken!

18. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    Ze heeft bijna geen kont en ook nog eens korte beentjes. Ze had laatst een broekje aan maat 56 van de hema( hoort lang maar is nu 3/4 e) en moest hem nog flink aantrekken met het elastiek anders lag hij op haar enkels tijdens het lopen maar verder zit ie erg mooi.
    Alle zomerkleding die ik vorigjaar had gekocht kan ze nu eindelijk aan( en dat is heel veel 62).
    ik vind spekbeentjes juist heel grappig bij die kleintjes.

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @spekbeentjes: daarom is maat 86 hier al heel gewoon :D Til me een breuk aan mijn dochter, vooral al ze gaat zitten worstelen om los te komen van me :D

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Setti: mooie tuinset!

@Marye: lekker je slag aan het slaan in IKEA nu?

@Kussie: als ik met de koters op de kinderboerderij kom, heb ik zo aanspraak. Er lopen nogal wat ouders met hun kinderen rond. Een bezoekje aan het zwembad werkt idem ;)

Wat een weertje he, meiden. Wij gaan straks naar een kinderfeestje en later naar een verjaardag van vrienden. Morgen een bezoek aan een stokoude tante en 's middags de garage uitmesten (o, gezellig) - maandag vrienden hier voor de bbq.

Wens jullie een gezellig Pasen!

Deel Deze Pagina