Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar ik had even geen puf om te reageren.

@ Avators; Ik zie hele mooie nieuwe voorbijkomen!

@ Kussie; Wat knap van Stan dat hij kruipt. Hopelijk was dat wat hem in de weg zat en is hij vanaf nu weer heel erg vrolijk.

@ Eliesah: Mooie foto's van de doop. Taleah lijkt een klein prinsesje. Fijne vakantie! Gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis?

@ Alies; Hoe is het gegaan met het proefzwemmen. Ik hoop zo voor jullie dat Alisha mag afzwemmen.

@ Kleintje; Is het nog gelukt met de krullen?

@ Hier; Voor het eerst sinds de geboorte van Jasmijn zijn we een heel weekend alleen. We hebben net de kinderen naar mijn schoonouders gebracht. Vanavond gaan we lekker met zijn tweeen uit en morgenavond met een groep vrienden in Amsterdam. Zondag komen mijn schoonouders dan Jasmijn en Morris terugbrengen. Pff, ik vind het wel heel erg stil in huis en eerlijk gezegd verveel ik me ook een beetje. Ik ben, geloof ik, wel een heel suffe moeke aan het worden:).

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Proefzwemmen ging weer niet goed. :( Ze ging nu weer niet alle keren door het gat. Zucht. Volgende week is er nog 1 zwemles en dan zijn ze 3 weken dicht. Daarna mag je wel komen zwemmen, maar dan zijn wij 3 weken op vakantie. Als de scholen weer beginnen, dan beginnen wij pas weer met zwemles.

@eliesah wat een mooie foto's. En idd die laatste is echt heel mooi. :)

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey meiden,

nieuwe laptop is binnen, dus kom vanaf morgen reageren. We gaan namelijk zo even naar de stad met kinders en opa's en oma's want het is bluesfestival. En tja Pepijn en Florine slapen toch wel in de wagen als ze moe zijn, dus die gaan even mee.

Pepijn loopt sinds gisteren! Nog geen hele stukken, het is nog wat wankel, maar het begin is er!

Verder ook nog heel vervelend nieuws. Don heeft de nieuwe baan afgeketst vanwege het feit dat we dan toch echt te weinig binnen zullen krijgen. Het was een mooie kans, maar momenteel niet haalbaar. Nu dus nog even langer bij de oude baas en door solliciteren...

Morgen gaan we naar kidzcity dus 'savonds ben ik weer van de partij!

Tot morgen!

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, och wat ontzettend jammer joh!! Shit heej!! Das sunde! Maar wel begrijpelijk...

@ Eliesah, ik vind alle foto's harstikke mooi!! Wat een knapperd!

@ Superb, hihi, een echte moeke!? Nouw is toch nix mis mee!
    Maar toch wel heerlijk hoor!! Een weekend tijd voor elkaar! Lijkt me superrr! Geniet er lekker van!

@ Alies, prachtige foto! Ik blijf er bij dat Mel een ontzetten mooi meiske is! Ik val op die bruine ogen van d'r!

@ hier, filmpje aan het uploaden van Stan's kruip/schuivel kunsten!! Ben apetrots op hem! Het gaat nie hard, maar het gaat! Nu nog zien dat hij de smaak te pakken krijgt!! :D:D

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ PenF; Veel plezier vandaag en morgen. Jammer dat de nieuwe baan financieel niet haalbaar was. Hopelijk komen er snel nieuwe mogelijkheden voor Don.

Wat goed dat Pepijn loopt! Stoere vent hoor.

@ Alies; Wat vervelend dat het niet goed ging met zwemmen. Was Alisha zelf erg teleurgesteld?

@ Kussie; Go Stan Go!!!!! Het ziet er al heel goed uit. Voor je het weet is kampioen hardkruipen en ren je de hele dag achter hem aan.

@ Hier; Hebben net heerlijk op het terras wijntjes gedronken en gaan zometeen lekker uiteten. Toch wel fijn dat Jasmijn en Morris bij opa en oma zijn;).

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie geweldig filmpje. Dat tongetje ook. :)

@superb Alies heeft het niet echt door dat ze niet mag afzwemmen. Maaaaaarrrrrrrrrrrrrr ze heeft gisteren wel haar veterstrik diploma gehaald. :)

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Zo ZO die Stan!!!!!

penf: jammer van Don zijn baan.

Eliesha: ooooo mooie fotos hoor.....wat een mooi kind is het ook he!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #3814 Johannal, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    Balen dat het zwemmen met Alies niet is gelukt. Mijn neefje heeft er ook heel lang over gedaan. Hij doet zijn ogen steeds dicht (logisch?) en dan zwemt hij zo scheef dat hij heel het gat voorbij gaat. Maar Alies is toch ook nog heel erg jong? Toch?
    edit: Lees in je handtekening dat ze 5 is nou dat vind ik nog best jong het gaat om het B dan toch al? Daarvoor moeten ze door het gat zwemmen toch? Mijn neefje heeft die ook pas? op zijn 6e gehaald (een maandje geleden en in september wordt hij 7)

Ik had mijn bericht nog aangepast... maar hier boven nog een keer want je had al gereageerd. Nou (ondanks dat het T%$%*duur is) toch nog maar even geduld hebben het kom vast goed. Maar jullie gaan stoppen na B of niet?

Hier tot nu toe houdt Seph nog helemaal niet van zwemmen in Centerparcs vond hij er geen h*l aan haha de zandbak daarentegen :) Maar ik vind het toch ook wel belangrijk. Mijn ouders hebben een grote tuin met een grote vijver en dat is niet af te zetten dus we moeten Seph steeds supergoed in de gaten houden. En Seph kent geen angst hij loopt overal bij me weg. Vanmiddag ik het dorp waar het best druk was loopt hij zo 40/50 meter bij me vandaan! (ik hou hem natuurlijk wel goed in de gaten maar hij mij helemaal niet?!?!?) Dus hij loopt ook zo naar die vijver... wil hij even kijken wat het is. En als hij dan een meter of 10 voor de vijver niet meer verder mag wordt hij boos:( hahaha

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Johannal Mel hoeft alleen nog 2 kiezen onder en dan heeft ze al haar tanden en kiezen al. :)
    Alisha wordt in oktober 6, maar ze is met 4 jaar en 5 maanden begonnen. Ik had, denk ik, haar ook beter pas met 5 jaar op zwemles moeten doen.

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Huh??????????? heel mijn bericht weg???????? en veranderd in mijn volgende bericht???

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Gelukkig stond mijn kladblokje nog open (maar nu wordt het wel een lastig verhaal!?!? deze hoort dus voor die vorige???

Kussie: Hoe is het eigenlijk met Stan zijn balletje? Moet hij nog een keer op controle?

Alies wat een mooie foto! En wat veel tandjes heeft ze al! Prachtig koppie zeg! (balen dat het zwemmen met Alies niet is gelukt. Mijn neefje heeft er ook heel lang over gedaan. Hij doet zijn ogen steeds dicht (logisch?) en dan zwem hij zo scheef dat hij heel het gat voorbij gaat. Maar Alies is toch ook nog heel erg jong? toch?

HIer (gelukkig) geen bud nacht gehad, maar toch even vanmiddag een slaapje gedaan ik was kapot! Ik ben het hele weekend bij mijn ouders (stf moet werken) Mijn moeder wordt morgen 65 en geeft een groot feest met een bbq (wel heel erg jammer van het weer zeg) Hebben trouwens mijn ouders gisteren het nieuws verteld. (we hebben Seph de echo aan ze laten geven) Ze vinden het superieur. 2 van de 3 dochters zwanger hifi.

Och wat een schatje is die taleah toch. Ik heb d'r ook even aan Seph laten zien. Dieeee roept ie steeds en maar wijzen hahaha en inderdaad die ene is echt heel heel erg mooi.

Superb Hahahaha nou probeer er maar van te genieten anders is het helemaal voor niets!

P&F Zal een moeilijke keuze zijn geweest voor jullie om die nieuwe baan van Don toch niet te nemen… Hoe zit het nu met de salarisbetalingen van zijn huidige baan?

Stan kruipt super goed! Hij blijft meteen al heel lang op zijn knietjes zonder er weer door te zakken! Hoera voor Stan!

Vriendlief Als jan geïnteresseerd is moet hij snel zijn want Seph en Taleah hebben al een date in 2028 :D

Misschien ook een idee voor Mel en Stan :)

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @johannal Alies zwemt voor diploma A. Tegenwoordig moet je dan al door een gat duiken en borstcrawl en rugslag al kunnen. Dat hoefde je vroeger volgens mij pas bij B te leren. Vind het dan best wel zwaar voor die kleintjes. Vind je het raar dat ze er langer dan een jaar over doen voordat ze een keer A halen.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    A???? Nou dat vind ik ook wel echt heftig... Zal het morgen eens aan mijn zus vragen maar ik dacht echt dat mijn neefje voor B ging en ik ben eens gaan kijken en toen moest hij ook door het gat enz best ver onderwater en...

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Elisah heb je ook een foto waar jou jurkje beter op staat? Vind hem denk ik echt onwijs leuk (hou ook van pied de poule).

Deel Deze Pagina