Hahaha Johannal jij bent grappig. Oeh papa moet het eens weten dat ze nu al een date heeft . Die jongens komen later denk ik moeilijk binnen hier hihi.. Ehm indd was dat? Hahaha.. Jurkje heb ik vorige week in de opruiming gekocht, 70% korting, was nu 11 euro ofzo. Is gewoon van de only! Alies; nee wat ontzettend jammer zeg! Pff flink balen eigenlijk. Raar hoor dat ze nu allemaal moeten kunnen. Vroeger moesten we we gewoon zoveel meter diep zwemmen geloof ik, geen gat hoor. Kussie: waah ik kan je filmpje niet op m'n foon zien. Morgen maar eens proberen! Ja indd ben ook wel benieuwd over z'n plassertje. Ano; hoe gaat het bij jullie? Setti; ow wil nog reageren op jullie mooie meisje! Wauw wat een prachtig jurkje! en die haartjes, wist niet dat dat kon bij die kleintjes haha.. Al iets van de gemeente gehoord? Wat zou dat super zijn zeg als het door kan gaan... Linda; veel plezier nog dit weekend! Marye; jee wat ontzetend balen van Don. Maar hij ging toch hetzelfde verdienen als nu.. En dan later meer? Lekker hoor zo'n weekend, geniet er van! Superb; woow wat heerlijk zo'n weekend voor de boeg. Echt even genieten samen! Al is het denk ik super raar haha.. Hopelijk kan je wat uitslapen, al zit ht ritme er zo in dat je gewoon om 6 uur wakker word hihi.. Linda; hoe is het nu trouwens met het kontje van Jesse (toch)? Niet meer zo rood? Meeting dit weekend; heel veel plezier allemaal in de apen heul!
Hier; Taleah had woensdag wat verhoging. Wij in afwachting of ze het donderdag ook niet had omdat ze anders niet naar t kdv kon. Dus ik m'n vriendin gebeld of ze die dag bereikbaar was om eventueel op te passen. Ze had het al zo vaak aangeboden. Gelukkig was t niet nodig, Taleah was wel wat huilerig daar maar ja verder niet ziek ofzo. Dus daar gelaten. Toch nog m'n vriendin gevraagd of ze met Marc mee Taleah wilde ophalen want aangezien het pokkeweer was en marc geen rijbewijs heeft haha. Ze wilde het gelijk doen, zo'n lieve vriendin! Toen marc vanmiddag thuis kwam besloten om naar de Efteling te gaan. Daar lekker frietjes op en een rondje in t park gelopen. Was echt een heerlijk begin van de vakantie! Nu is ie met een vriend wat drinken en ik kijk burgers zoo van de laatste 2 dagen haha. Super leuk programma ! Meer mensen die dat kijken? Haha.. Nou dat was mijn verhaal weer..
Kunks! *sorry moet even weg* Rent naar de Only... rent weer terug want......dicht (blijf dingen vergeten door die hormonen?!?!) en typt weer verder... Pied de poule is het patroontje (vrij vertaald: kippenpootje geloof ik). Ik kijk verplicht muziekfeest op het plein (balen!) bij mijn ouders en zij hebben op zijn zachts gezegd een wat andere smaak dan ik Misschien zo eens dat Burgers Zoo aanzetten op de laptop... pffffff hihi denk niet dat d muziek op het feest morgenavond anders zal zijn
@ Kussiexx: wat goed van Stan, leuk filmpje. Je ziet hem echt denken, eerst mijn ene armpje en dan de andere en dan m'n beentje... @ Eliesah: Jullie kunnen inderdaad gerust de deur op slot doen tegen de tijd dat Taleah 16 is.... @ Alies: Ik vind tegenwoordig de eisen voor de zwemdiploma's best streng inderdaad. Alleen maar goed natuurlijk, dat ze straks echt goed kan zwemmen. Maar dat dan toch weer zo'n hoop geld moet kosten hè?! Hopen dat ze het snel gaat halen! @ Johannal: Ik snap de vertaling van 'pied de poule' nog niet?! En ik ben niet zwanger en ook niet blond.... Maar wel nieuwsgierig wat het nou eigenlijk is!!
@ Johannal: hahaha nu snap ik het, het gaat over het jurkje van Eliesah en niet het jurkje van Taleah!!! Daarom snapte ik het niet, ik dacht ik zie geen patroontje!!! *LOL*
Ik kom morgen ofzo wel even bijlezen... Maar even mijn "ei" kwijt... Feest was best gezellig, flink gedanst en ik heb flink wijn op totdat ik mijn vader en mijn oom ineens bij iemand zagen staan (het type "tokkie" noemen wij het, beetje aso volk) ik zei van te voren al: die gaan ruzie maken! Want de dochter van die tokkies zou ook getuigen zijn van de bruid maar kreeg 1 maand voor de bruiloft ruzie met de bruid omdat ze met de andere getuige niet overweg kon... Nou zij dus geen getuige meer en haar dochtertje ook geen bruidskindje en ze kwamen niet op het feest... maar haar ouders kwamen dus wel... Nu scheen die moeder van dat meisje wat niet meer kwam tegen de getuige gezegd te hebben iets in de trant van Takke wijf ofzo.. Dat hadden mijn oom en vader gehoord dus die hebben haar even mee naar de tafel genomen waar ze stond en gezegd dat ze zich verstandig moest gedragen en haar moest negeren! Nou dat mens helemaal in tranen naar buiten, iemand er achteraan en mijn vader bleef bij die man staan (de man van die vrouw dus snap je het nog ? ) op een gegeven moment zag ik hem wat geirriteerd kijken en hij liep naar buiten, mijn vader er achteraan en ik dacht: Hoh ik ga ook naar buiten want dat kan weleens mis gaan! Inmiddels stond dat vrouwtje nog steeds in tranen (nou ja vrouwtje zeg maar beter "koe" want ik denk dat ze al gauw tegen de 150 kg aan zit) moeder van de bruid in tranen, vader van de bruid erbij, mijn vader erbij om ze te proberen te kalmeren.. Toen besloten iemand hun vrienden te gaan halen die met hun mee zouden rijden, die wisten van niks want die hebben de hele avond gedanst.. NOu die kwamen netjes naar buiten en zagen dus dat er iets was dus hij vraagt "Wat is er" maar zag dat hij er beter niet over kon hebben dus hij zegt "Kom in de auto we gaan" haalt die andere man (dus die "tokkie man" ) ineens uit naar zijn VRIEND!!! die er niks mee te maken had, hij valt op de grond (was ook stom dronken ) ik raap hem op en hij zegt tegen zijn "vriend" "Ik hoef jou niet meer te zien" komt die "koe" erbij met haar grote mond en wat wil jij nou en bla bla bla (die man had er dus nog steeds helemaal niks mee te maken en had niks verkeerds gedaan maar werd wel tegen de grond geslagen ) dus ik probeer ze een beetje uit elkaar te halen want dat was ook weer een geduw en getrekt, komt de bruid ineens naar buiten!!! (ondanks verschillende pogingen van mensen om haar op de dansvloer te krijgen) Bruid helemaal overstuur, "zij verpest mijn feest" komt de broer van de bruid naar buiten "Wat wil jij nou ik maak je kapot!" (jaja gezellig allemaal ) Gelukkig hebben ze die 2 in de auto kunnen duwen en zijn ze met hun chauffeur weg gereden maar die andere 2 die mee zouden rijden stonden er dus nog... Nou ja die zijn dus uiteindelijk ook mee met mijn zus gereden (die nu 2 x op en neer moest ) Maar voordat we weg konden werd het feest pas echt compleet: Politie kwam op bezoek! Woeeehoooee wat is een feest zonder politie (ik had eigenlijk moeten vragen of ze de strippers waren ) de manager van waar het feest werd gegeven had schijnbaar gebeld omdat ze bang was dat er uiteindelijk toch nog iets ging gebeuren..... Nou hij deed zijn verhaal, politie is weer gegaan want hij wilde geen aangifte doen... (jammer anders hadden die mensen even nuchter kunnen worden in de politie cel ) Ik vind het zo triest dat iemand het zo moet gaan verpesten!! en zich zo moet gedragen op een bruiloft en alleen maar omdat er 2 mensen hebben gezegd dat ze zich even verstandig moest gedragen en het later moest uitvechten.... Maar ja bier doet soms gekke dingen! Bruid nog proberen te troosten maar die is uiteindelijk in tranen bij het feest weg gegaan naar het hotel zo zielig En ik heb ook een beetje teveel wijn op dus sorry als mijn verhaal wat warrig is misschien kan ik het straks na wat slaap beter vertellen Welterussten!
kleintje: wat een klote lui ook...... Heb zin in morgen meiden......leuk om jullie allemaal even te zien!!!!
We wachten morgenvroeg wel even af hoe het met de buien zit. Als blijkt dat er dan flinke buien boven Apeldoorn hangen, dan zit de kans er in dat we toch niet heen gaan. Want dan is het niks aan om als een stelletje verzopen katten daar door het park te lopen. Is iedereen geheid de dag erna verkouden.
nou mn hele bericht van vd wk is volgens mij weg.. kan t nergens meer vinden.. had er wat in gezet over pendelen, wat dat precies inhoudt?! kan iemand me dat nog vertellen? goed van stan kussie! leuk filmpje!
@lisetje in het topic pendelen kun je lezen wat pendelen inhoudt. Je kunt het vinden op de hoofdpagina en dan bijna helemaal onderaan. 2 pagina's terug staat jouw bericht
Hi meiden, ben er alweer een tijdje uit, post tegenwoordig alleen nog bij m'n mede septembermama's (die posten met mate, goed te volgen ) Wou alleen even zeggen dat ik nog wel meelees en dat alles hier goed gaat. Megan krijgt kiezen (ai!) en heeft echte driftbuien soms, gaat dan met haar gatje plof! op de grond zitten en is echt boos. Ik lach me soms suf in stilte, wat een drama queen. Vandaag mooie schoenen gekocht voor haar bij onze goede schoenenzaak in het dorp, maatje 22 (kan ze nog in de herfst aan.) Verder genieten van het feit, dat het schooljaar voorbij is, ik niet meer hoef te studeren en gewoon mijn kids heb en rust, rust, rust. Iedereen een fijne dag (met meeting?) gewenst en tot snel weer.
Hey allemaal, @ Kleintje, wat een verhaal zeg, tis inderdaad niet helemaal duidelijk voor me! Maar ik begrijp wel dat er op het feest een behoorlijke stempel is gedrukt! Door onwijs vervelende rare lui!! Ik vind het ook zo erg voor de bruid en bruidegom! Jezus! Als ze verdorie ruzie zoeken, laten ze het thuis doen! Stom volk! Ik hoop dat ze er verder toch nog een beetje van heeft kunnen genieten, maar ik denk zelf als ik dit zo lees, dat ze er een heel nare bijsmaak van heeft gekregen! Vind het onwijs sneu! @ Johannal, hihi, Seph vind het zo mooi om op ontdekking te gaan dat hij er gewoon op vertrouwd dat jij wel bij hem blijft lopen... Hij voelt zich duidelijk zo veilig met jou in de buurt, dat hij het wel waagt om een stuk vooruit te lopen! En wat leuk dat jullie Seph de echo hebben laten geven!! Hihi, kan me voorstellen dat je ouders heel blij zijn! Is toch ook prachtig! @ Alies, ik vind het ook heel apart dat ze al ZOVEEL moeten kunnen voor alleen al diploma A.. Ik dacht dat diploma vooral de basis stappen zijn? Springen, blijven drijven (hihi) en gewoon de schoolslag? Vind het waardeloos en duidelijk geldtrekkerij!! Slaat toch nergens op om Alisha zo vaak te laten "zakken" @ Apenheul, heb er ook onwijs zin in, maar indd, wat Alies al zegt, het weer moet wel een beetje redelijk zijn, anders pas ik ook.. Stan is al verkouden.. En dat klinkt alles behalve prettig!! Vanacht was het om half 1 en kwart over 4 ook weer bal.. Dus ik ben bekaf... @ Jedalin, hoe is het in Slagcity?? Vermaken jullie je! Ik zal er zo es langs rijden... Als we naar huis gaan.. Kijken of we jullie nog zien wandelen ergens! @ Setti, hoe gaat het bij jullie? @ Eliesah, heerlijk hoor, Efteling zo dichtbij. Ik heb er nu ook kortingskaartjes voor gekregen... Zal ze es even gaan bestuderen... Maar volgens mij is Efteling pokke ver weg vanaf hier! @ Lisetje, whaha, over je eigen bericht heen lezen! Woeps... Ik las op hyves dat je een leuk feestje hebt gehad? Fijn hoor meid! Sorry, weet het even nie meer... En ik mag nog even snel hier douchen... (bij ouders) en dan gaan we lekker naar huis! Liefsssss
Hee meiden. Even vanaf mijn tel dus kort.. E kussie, was onwijs leuk dat stan kruipt! Kei goed van m. De efteling zal ver weg zijn ja. Wel iets minder als slagharen voor mij gok ik hihi . Uhh verder gisteren glezen en nu net nog wat maar weet t niet meer haha. ohja, pepijn loopt! Suuuuper knap! Grote jongen! hier alles goed! Gisteren stralend weer en vandaag ook tot een uur of 4 super. Toen ff regendruppels en daarna tot een uur of 6 droog. Maar na vieren waren we al in ons huisje de jongens doen t super, die zijn onwijs lief de hele dag, vinden alles goed en leuk. Helaas het enige grote probleem is slapen gaan. ze raken helemaal paniekerig van dat kleine kamertje waar ze inliggen. Het is krap, past net. Eigenlijk net niet maar we hebben een kast van de muur geschroefd haha. maar gisteren een uur gehuil en nu net ook paniek dus mmaar eruit gehaald want dat eet zo onwijs vervelend. We gingen net bbqen..zucht. Mgoed, ze kijken nu tv. morgen zwemmen want dan ist weer niet zo goed volgens mij. 5 minuutjes lopen naar t zwembad. Ideaal. fijn weekend nog!
Apenheul: tja wij zijn een beetje verplicht om te gaan......Omdat we al ene kamer geboekt hebben! Ben een beetje chagerijnig vandaag....dus sorry voor mijn korte bericht!
Hey Jedalin, fijn dat jullie het op het slapen na naar de zin hebben!! Hoe vinden jullie het park! Is er nog wat leuks voor de kids? Ik heb er nooit zo rond gelopen met het idee of het ook wat is voor de kleintjes? Ik heb er trouwens zelfs gewerkt! @ hier/Apenheul, meiden, ik moet afzeggen... Stan had vanmiddag al een poepluier tot aan zijn rug (nog net in de pamper) maar vanavond ging het helemaal mis toen ik was douchen, en mijn moeder hem opeens "rook" hij zat er helemaal onder, ook met romper en al, en ook heeft hij nu verhoging.. Daarbij drinkt hij in mijn ogen nog altijd veelste weinig, dus nu hij zulke dunne poep heeft.. En verhoging en totaal nie lekker in zijn velletje zit heb ik besloten (ook met het oog op het vieze prutweer) dat wij morgen niet meegaan... Vind het erg jammer... Hij is nu wel voor het eerst in het grote bad geweest bij pa en ma.. Haha, vond ie prachtig! Totdat ie er uit moest! Voor het geval niet iedereen meer hier leest, zal ik de ladies ook nog even smsen.. Ik hoop dat er gauw weer een meeting word georganiseerd, waarbij we graag bij zijn!
@ hier, net zo iets kl*tens gebeurd! We kwamen thuis en Stan zat bij de deur, maar er wel een flink stukje nog vanaf, wil ik de deur dicht schuiven, gaat hij voor over (kruipstand) en zijn handje dus roetsj, zo onder de deur door, vel los, bloeden en brullen joh!! Och och, arme ventje! Heb gelijk gedept met koud washandje en hem wel een kwartier getroost... Hij was helemaal van de kaart... Zit hem ook allemaal zo tegen... Pff, voelde ik me schuldig! Arme kereltje! Ik weet ook nie wat ik hier mee aan moet, kunnen ze echt zooo lang van de kaart zijn van die stomme kiesjes, okeej, hij heeft ook de prikjes gehad vorige maand, en die bijbalonsteking, maar hij is zooo nie zichzelf.... Ow jah, daar vroegen jullie nog naar, maar het gaat nu goed met hem hoor, wat dat betreft, heb het idee dat ze weer even groot zijn. Wel moeten we in augustus op nieuw naar het ziekenhuis, en willen ze een echo maken van blaas en niertjes... Gewoon even een extra check-up, omdat het zo'n zeldzaam iets is bij die kleintjes... En ik hoop maar dat alles dan gewoon okeej is... Liefsss...