Pff, ik zit hier totaal nie op mijn gemakkie... Stan heeft steeds zulke hoestbuien, hij heeft al weer 2x druppels gehad van tussikind, ook zoutoplossing, neusje schoonmaken etc. Vanmiddag had ie zelfs een beetje bloedneus! Maar nu Hij blijft maar hoesten, ik raak er echt van in paniek hier, soms lijkt het wel of ie er in blijft.. Toen dat net weer gebeurde was ik bij hem en heb ik hem even goed overeind gehouden, maar hoe doen jullie dat? Vinden jullie het niet doodeng? Ik zit nog steeds op de bank, durf haast nie naar bed te gaan... Ben zo bang dat ie stikt ofzo?!
Sterkte meid, gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je denkt m overiend te moeten houden, dat gewoon doen. Het is moeilijk om advies te geven op afstand. Maar jouw moederinstinct is hartstikke goed!! misschein verder wat drinken aanbieden? En luuf smeren? sterkte en hopelijk is ie stil en rustig ondertussen..
Goedemorgen allemaal! Ik heb wel teruggelezen, maar nu is mijn pauze weer om! Weer door met inpakken. Ik heb geen idee of het gelukt is internet te verhuizen, dus wanneer ik weer online ben weet ik ook niet. Kussie arme Stan, sterkte ermee. De rest die wel gaat: Veel plezier in de Apenheul!
kussie jaaahaaaa wat goed van stan zeg en wat zul jij ape trots zijn zeg!!! leuk dat fimpje hihi dat kontje echt cute hoe is het nu met zn handje, en voor zn hoest buien zou ik toch de ha maar ff bellen dan kunnen ze zo´n babyhaler voor schrijven dan krijgt hij iets meer lucht dat hielp bij lisanne echt heel veel eliesah geniet lekker van je vakantie meid. en wat een super mooie foto's van jullie meisje zeg echt een prinsesje in die doopjurk en die zwartwit foto's zijn echt heel mooi thnx hihi ik zal zo nog ff een foto plaatsen we hebben gister een bolero erbij gekocht. de gemeente daar heb ik weer een mail naar terug gestuurd vrijdag maar tja veel ambtenaren zijn vrij vrijdag dus hopen op volgende week alies wauw wat een mooie foto van mel zeg en al die tandjes echt lief aahhhh balen zeg dat ze niet de proefles gehaald heeft. misschien vind ze t gat eng superb heerlijk zeg een weekend saampjes geniet ervan hihi ts albijna voorbij ik hoop dat jullie t leuk gehad hebben penf wat super knap van pepijn zeg dat tie al loopt nu zal florine snel volgen hihi jammer van die baan voor don dat t niet haalbaar is voor jullie johannal en een leuk feest gehad van je moeder? nog gefeliciteerd kleintje ik volgde je verhaal niet echt met lezen maar kortom komt t eropneer dat t feest lekker verpest is wat lullig voor t bruidspaar zeg pff dat wens je nietmand toe
hier :xgvd:x gister waren we bij de feest lokatie om de laatste dingetjes af te spreken hoor ik dat er natuurlijk precies op mijn bruiloft een braderie is voor de feestlokatie :x:x en ik zou een stukje daar lopen om naar de fotolokatie te gaan maar ik ga echt niet door de braderie in mn trouwjurk :x dus nu hebben we gekeken of we er met de auto kunnen komen maar ts echt een takke end omrijden pffff ik kon wel gillen toen ik t hoorde en wat nog t ergste is dat t terras ook open is van de lokatie voor gewoon voorbijgangers en dat was niet afgesproken we mochten met de trouwauto t terrein op om ook daar met de jongens foto´s te maken zie je t voor je met andere gasten op de achtergrond die niet bij ons horen= nou ik stuur ze gewoon weg hoor. over 2 weken hoor ik van de lokatie of ze het kunnen afzetten dat niemand daar parkeert of gaat zitten of dergelijke. lekker kunnen de daggasten nergens parkeren. oooohhhh wat was ik boos :x
maar nu toch nog ff een leuk nieuwtje, we zijn helemaal geslaagt voor de kinders. zie de foto, lisanne in dr jurkje met bolerotje alleen de schoentjes moet ik nog regelen die waren niet in haar maat. en joshua in een mooi pak Bekijk bijlage 167569
Kussie: hoe is het nu met Stan ? Setti: Wat balen zeg :O Dat ze daar niet even eerder mee kwamen!! Hopelijk wordt het opgelost allemaal....
Hoe was het in de apenheul ? Volgens mij hebben jullie best mooi weer gehad toch ? Dames even een vraagje (ik ga zoiezo even de HA bellen morgen ook omdat ze zo moe blijft ): Esmay schijnt volgens Eugène vrijdag avond laat rond 22.30 wakker te zijn geworden, krijsend, ze lag op haar buik en ze kon niet meer omdraaien, Eugène mocht haar zelf ook niet meer omdraaien... Ze bleef krijsen en wees naar haar hoofd en kont ? Heel vreemd! Maar Eugène dacht dat ze misschien krampen had in haar been waardoor ze niet om kon draaien? Herkent iemand dat ? Na een kwartier was het over, draaide ze zich om en ze viel in slaap... Ik vond het maar een vreemd verhaal! Maar nu heb ik haar gister en vandaag eens geobserveerd en het valt me op dat ze soms ineens door haar beentje zakt? Ook heeft ze al een aantal keer gehad dat ze ineens begint te krijsen, zich laat vallen (wat ik hier weleens benoem als "dramaqueen" gedrag) en haar benen vast pakt zo uit het niets zonder dat er iets is gebeurd! Kunnen kindjes van deze leeftijd misschien al groeipijn hebben ??? Eugène en zijn vader hebben Restless Legs, kan een kindje daar ook al last van hebben ? Of herkent iemand het misschien van hun kindje ?
@kleintje wat je omschrijft zegt mij zo niks. Misschien kramp??? Apenheul was wel gezellig. We hebben echt mazzel gehad met het weer. We hebben geen regen gehad. 1 keer zagen we wel een donkere wolk passeren. Er was nog een ZP mama mee die Vriendlief kent. De kids hebben zich prima vermaakt. 1 keer waren Alisha en het zusje van Amanda samen 'm gesmeerd, dus toen was het even kijken waar die 2 meiden uithingen. Gelukkig waren ze binnen 5 minuten weer terug gevonden.
Kussie ik weet echt nog zo goed dat ik Seph ongeveer een maand geleden ook wel achter het behang wilde plakken en dat die periode ook heeeeel lang duurde.... pffffffff maar het gaat over! Sterkte! Ik weet niet of je Stan nog melk geeft voor het slapen gaan maar misschien kan je die op een ander moment geven en dan voor het slapen gaan water of thee oid want van melk kunnen ze veel slijm krijgen en daar gaan ze vaak zo erg van hoesten (slijm hoest moeilijk op). Beterschap voor Stan!
@ Johannal, nee Stan krijgt 's avonds alleen water.. Na het avondeten, haal ik evt. roosvicee of ranja uit de tuutebeker en dan krijgt hij alleen nog water.. Dit vind ik erg belangrijk, ivm tandjes (gaatjes).. Poetsen gaat nu erg moeilijk, want het doet hem duidelijk zeer.. Dus dat staat ook al op een laag pitje, de afgelopen dagen... Brood eten wil hij ook nie, en hij wil zowiezo momenteel slecht eten... @ Setti, shit heej, wat waardeloos!! Kan ik me goed voorstellen zeg dat je woest was! Ik hoop dat ze met een schappelijke oplossing komen, want dit slaat indd helemaal nergens op! Dat is toch nix! Wel een prachtige foto van Lisanne en Joshua, hoe was het ook weer, Joshua is neefje van Lisanne? @ Kleintje, ik herken dat niet, Stan loopt natuurlijk ook nog nie, dus door zijn beentje zakken doet hij ook nie.. Maar als Esmee duidelijk naar haar beentje wijst, of haar kontje, tjah, wat zou dat dan zijn, misschien toch es de huisarts vragen! @ Alies, dat meen je? Compleet droog gehad? Wauww! Hier een paar beste buien gehad, joh, met onweer en hagel, en kon nie harder als 40 rijden met de auto! Nie normaal! Fijn dat het gezellig was.. En hoe was de afstand? Konden Mel en Alisha er goed tegen!? @ Vriendlief, hoe was de kamer die jullie geboekt hadden? @ hier, vanmorgen mijn moeder gevraagd of ze Stan op wilde halen.. ik kon nie meer... Man man, die stomme koppijn... Vreselijk.. Heb tot 3 uur(!!!) geslapen! En toen Stan opgehaald. Hij had tijdens zijn slaapje geen hoestbuien gehad, maar later wel een keer een flinke... Ook weer een enorme (dunne) poepluier gehad... Ik heb hem vandaag 4x die tussikind druppels gegeven. En toen ik hem ophaalde ging het eigenlijk goed met het hoesten... Maar jah, ben benieuwd hoe het vanavond/vanacht zal gaan.. Verhoging heeft hij nie meer! Liefs
We hebben geen 1 bui gehad. Misschien 10 drupjes ofzo. Pas toen we thuis kwamen, kwam er 10 minuten later een dikke onweersbui. Het was maar 1 uur en 20 minuten rijden. Klein stukje dus maar. Mel heeft in de Apenheul nog een klein uurtje in de buggy geslapen. Alies had dikke lol met het zusje van Amanda. Beterschap voor jou en Stan.
* Vraagje * Hoe(1) en in welke vorm(2) en op welke manier(3) komen jullie kindjes aan de 300 ml melkproducten per dag? Seph drinkt bij de lunch thee met melk uit een tuitbeker, Eet na het avond eten een bakje franse kwark of yoghurt en krijgt daarna nog lekker een flesje warme melk (120ml) voor het slapen gaan in een flesje haha. Soms overdag als ik wil dat hij even goed slaapt krijgt hij nog zo'n flesje (want echt waar het helpt nog steeds zo goed hahahaha) Nou hoe zit het bij jullie?
's ochtends krijgt Mel 150+5 en 's avonds vlak voor het naar bed gaan krijgt ze 120+4 Nutrilon groeimelk (die in poedervorm). En ze krijgt af en toe Yoki en na het eten yoghurt of vanille vla.
hallo meiden zo hier ook weer een teken van leven van mij!!! was een dag of 4 niet geweest, en heb net een half uur bij zitten lezen, heb alles gelezen, maar heb zeker niet alles onthouden haha, maar dat zullen jullie wel begrijpen!! Kussie, misschien dat overeind zitten en wat drinken idd goed helpt, en neusspray kan ook nog wel helpen, kun je gewoon bij de apotheek halen. en wat superrr goed dat Stan kruipt, misschien was ie daarom idd zo jengelig, hoop het voor je meid!! setti, of moet ik je bruidzilla noemen?hahah nee das echt een grapje hoor, je hebt helemaal gelijk, zeker als dat niet de afspraak was, maar heb je dat niet op papier dan?ze horen zich toch gewoon aan de afspraak te houden?vind dat niet kunnen hoor!!!en wat zien ze er prchtig uit op die foto, lisanne is echt een engeltje eliesah, wauw die laatste foto is zeker mooi zeg!!knap dametje hebben jullie hoor!!!!en wb die sollicitatie, idd niet geschoten is altijd mis (of zoiets) alies, ja je had idd voor mij gependeld, maar hij klopte dus niet??ik weet het niet meer. maar zou je misschin nog een keer voor mij willen pendelen, ben wl heel benieuwd of je nu misschien wel gelijk gaat krijgen. wat balen dat het zwmmen weer niet goed ging, maar moet eerlijk zeggen ik heb B helemaal niet ik redde dat gat namelijk ook steeds niet. jedalin, en zijn jullie alweer thuis?jullie hebben iig nog wel redelijk weer gehad, super hoor.ben benieuwd naar de foto's!! vriendlief, en alweer wat minder sjago?was het leuk in de apenheul?je cyclus is al wel weer netjes iedere 4 weken of niet? kleintje, nou ik kon je verhaal goed volgen hoor!!jeetje wat een ufters zeg, om iemand bruiloft zo te verpesten, echte egoisten zijn dat:x!!!en wb esmee, nee ik herken het niet moet ik zeggen, maar idd wat je zelf al zegt, het beste gewoon advies vragen aan de huisarts! johannal, en was het feestje bij je ouders leuk?feest op het plein, ach op zijn tijd vind ik dat best s leuk!!en super leuk dat jij en je zus tegelijk zwanger zin!!
hier:gister naar bataviastad geweest met mijn zus en zwanger, en jeff en enomi natuurlijk, was erg gezellig!Voor Jef nog een pak gekocht bij McGregor voor maar 122eur, das nog eens leuk kopen!!!en allebei nog ene paar schoenen en neomi ook. vandaag naar arnhem geweest, naar mijn ouders en naar me zus, Neomi heeft het super gedan, was super gezellig de hele dag, heerlijke dagen vind ik dat!! Owja, enn ik heb vrijdag mijn eisprong gehad, joehoee!!voor de 2e keer dus een ei uit mezelf, en zelfs nog iets vroeger als vorige maand ondanks nu de miskraam, heb m nu 27dagen na t verliezen van t vruchtje gehad, das voor mij best netjes!!! en we hebben woe, do, vrijdag geklust, dus daar zal het niet aan liggen, nu afwachten dus, al zal het heus niet weer meteen raak zijn... xxx
Hahahahahahaha (oooh echt waar sorry hoor) dat was ook even iets wat door mijn hoofd ging (ook omdat mijn zus echt een Bridezilla was). Maar over jou oordeel ik niet hoor, zou niet durven het ging alleen even door mijn hoofd
neomi krijgt sochtend en savonds 180/6 en smiddags bij de boterham vaak nog optimel, zit er dus ruim overheen haha. binnekort de flessen maar eens wat verkleinen..
Ja nog gewoon uit een adventfles met papspeen. Als ik haar nu uit een beker laat drinken wordt het 1 knoeiboel.