apenheul wat een leuke foto's zeg fijn dat jullie t zo leuk gehad hebben en wat is jan groot zeg hihi eliesah wat een leuk gezicht zo bij taleah met die vingers alies leuk en wat is ze muzikaal zeg hihi. en die staartjes echt geweldig penf jammer dat pepijn t niet nog eens gedaan heeft maar komt wel
Marye, haha lief je reactie!! ja ben super blij met alweer een ei, waar je wel niet blij mee kunt zijn he haha. hoe staat het er bij jullie voor?nog steeds wel bezig maar geen resultaat?vind je dat niet moeilijk iedere keer dat je weer ongesteld word?bedoel je weet dat de kans klein is, maar het blijft denk ik toch heel rot voor jullie iedere maand weer een teleurstelling. jammer dat Don zijn baan niet doorging, klonk heel mooi allemaal, maar als je er nu zoveel voor moet inleveren, nee dat zouden wij dan ook niet kunnen hoor!! en joh, pepijn gaat 1 deze dagen gewoon weer verder hoor, was hier ook de eerste dagen, dan kroop ze ook nog heel erg vaak. kussie, na een mk mag je gewoon weer zwanger worden. t heeft bij mij alleen altijd een tijd geduurd omdat het na de curretage beide keren zo'n 10weken duurde voor ik weer voor t eerst ongesteld werd, nou en dan een kuurtje, dan was je zo een maand of 4 verder. hoe is het nu met Stan, gaat het ietsje beter?hoop het echt voor jullie!!! alies, heb de foto's bekeken, echt super leuk, en mooie foto's ook hoor!!! xxx
Toevallig van de week de site weer geupdate (32 berichtjes achterstand hahaha) Maar het is altijd Stfs taak om de video's en de foto's erbij te zetten en die is heel druk...
360 graden beker: die heb ik idd ook voor Esmay! Ze drinkt er goed uit alleen ze smijt hem ook alle kanten op en dan krijg je alsnog een natte vloer Dus ze krijgt hier ook nog regelmatig gewoon een tuitbeker! Foto's ik zag weer leuke foto's voorbij komen HA: vanmorgen langs geweest een uur moeten wachten (het was inloop spreekuur ) en uiteindelijk doorgestuurd naar het ZH om bloed te prikken, hij zegt dat het een fase kan zijn maar dat het ook net zo goed een virus infectie of bloedarmoede kan zijn dus moesten we even bloedprikken! Ik dacht nou die krijst straks alles bij elkaar nou niet dus! Ze zat rustig bij mij op schoot ze kreeg een prik (wel in de vinger maar volgens de verpleegster zijn die ook erg gemeen voor die kleintjes) Esmay keek erna en gaf geen kick :O ook niet toen het bloed uit haar vinger moest lopen en zij haar handje heel stevig vast hield... Daarna kreeg ze een eendje en toen we weg gingen ging ze zwaaien naar de verpleegster en gaf haar een handkusje haha Woensdag heeft als het goed is mijn huisarts de uitslag... Laten we hopen dat het gewoon een fase is!
Ano: Hier idd iedere maand klussen en geen resultaat. Eerst vond ik het niet zo erg. Maar nu hier en in mijn omgeving weer een hoop mensen zwanger raken, merk ik dat ik er toch wel veel mee bezig ben. Zo veel zelfs dat mijn echt altijd regelmatige cyclus al 2x in de war was. Maar goed, het zou niet handig zijn nu, dus dat houd ik maar in mijn hoofd, dat helpt om me een beetje minder rot te voelen. En dan straks na de bruiloft gaan we gewoon weer naar het ziekenhuis! Kleintje: Fijn dat bloedprikken zo goed ging met Esmay. Nu idd maar hopen dat het gewoon een fase is en niets anders!
Hey allemaal, @ hier, hoera, pinpasje eindelijk binnen!! Pfff, gewoon 2 weken verder!! @ all, sorry even nie de puf om te reageren verder! Dikke knuffel voor iedereen!!
hier pinpasje kwijt, werd vanmiddag door de abn gebeld dat een mevrouw mijn pinpas had gevonden, en idd ij zat niet meer in mijn zak. had na het sporten boodschappen gedaan en in de zak van me vestje gedaan, daar is hij waarschijnlijk uitgevallen door het rennen door de regen. heb nu maar meten een nieuwe aangevraagd, hij was toch wel erg oud haha. marye, nou meid das toch best rot allemaal, kan me voorstellen dat je er naarmate de tijd verstrijkt toch meer mee bezig bent. en idd als je meer zwangeren om je heen krijgt en jij nog steeds niet, ja dan voel je je soms best kut en vraag je je af waarom.. maar joh misschien komt het ineens als je het niet verwacht, en anders dus na t trouwen naar het zh?nou hoop dat het toch nog spontaan gebeurd. het scheeld natuurlijk wel dat we al een mooi wondertje hebben, en jij zelfs 2 (ik vind dat teminste schelen) liefs ano
penf ik kan goed begrijpen dat t frustrerend is voor jullie dat iedereen om je heen zwanger word of is. idd ff lekker richten op de bruiloft en wie weet erna of zelf er voor nog. ik hoop echt dat je niet meer de hele molen door hoeft en dat t wonder bij jullie langs komt
hier lisanne is de hele dag al uit dr hum zeiden ze op het kdv. nou thuis zette haar gedrag door pff. ze heeft 3 happen gegeten en ligt al te slapen vanaf 18.00 uur ach ze zal t wel nodig hebben
Hmm naja je kan gewoon het park inwandelen en dan kom je langs de receptie af.. en daar controleren ze je bandje. Als je die laat zien, mag je gewoon verder lopen. Als je een kaartje wilt kopen moet je via een andere ingang. tenminste, zo was het dit weekend haha.
@ ano: super dat je een ei gehad hebt!! jeej!! Ik hoop dat je weer lekker vruchtbaar bent deze maand en het raak is, en dan voor 'n goeie en het dus goed mag gaan!!! Hoop het zo voor je!! @ Marye: rot is dat ja als het niet wil lukken en mensen om je heen wel ... Ik hoop gewoon op een wondertje!!!! @ Kussie: jeeej je pinpasje gearriveerd! Fijn zeg! Heeft lang geneog geduurd zeg. @ Marye: Ja gelukkig is het slapen erg goed gegaan verder. Gisterenochtend tot 9 uur en vanmorgen half 9. Heerlijk Ook het slapen gaan was gisternavond geen enkel probleem. Ze hebben overdag ook erg weinig geslapen elke dag. Elke dag maar een half uurtje en dan de ene keer in bed, andere keren in de buggy. Ga eens even foto's uploaden @ alies: heb je misschien die link nog eens voor me, van de apenheul foto;s? @kussie: heb je misschien voor mij ook nog de link van stan die kruipt in het filmpje?? Die kon ik niet zien via mijn telefoon en was super benieuwd!!!
@ Setti, nouw hopelijk is ze dat dan morgen weer vergeten!! Zulke humeurtjes zijn nix nie prettig! Hoe gaat met jullie verder dan? Nog wat gehoord van die familie van Steef? @ Ano, och, ookal, nouw bereid je er maar op voor dat het even gaat duren @ Marye, kan me (denk ik) goed voorstellen dat het heel moeilijk is naarmate jullie het langer proberen en wat je zelf al zegt, mensen om jullie heen (weer) zwanger raken... Nu hebben jullie het de laatste tijd ook nie zo makkelijk gehad met Don's baan enzo.. Misschien daar toch ook (on)bewust spanning van... Probeer je maar fijn te richten op jullie bruiloft en wie weet worden jullie strax compleet verrast! Hopelijk is de medische molen nie meer nodig!! @ De zwangere ladies, hoe is het met jullie? @ hier, ik ga zo douchen en lekker op bed! Heb geen zin meer! Ben toe aan slapen! Haha! Nix nuttigs op tv, allemaal bla bla bla, bah! Ow jah, heb vanmiddag nog ingeschreven op een huisje hier vlakbij.. Een rijtjeswoning... Eens zien hoeveelste ik nu sta... Ben wel benieuwd! Liefs
Tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk. U vraagt wij draaien. http://s181.photobucket.com/albums/x233/Claudia377/170711%20Apenheul/ En hier nog van Mel die djembé aan het spelen is. http://www.youtube.com/watch?v=x1I_SKfueos
@ kussie: hahaha je moeder klinkt idd précies zoals jij! Super knap zeg, die Stan! Zomaar aan het kruipen!! Gaat ie nu al iets vlotter of nog niet? gaat zo snel joh, die vliegt dadelijk rond @ alies: hahah super lief, die melanie aan het djembe-spelen! Ze heeft zeker gevoel voor ritme Thnx voor de apenheul fotos link..ga straks kijken
@ Setti: dus jullie hadden lekker vroeg avond, maar niet echt gezellig zo natuurlijk. Hopelijk is ze morgen lekker uitgeslapen en weer vrolijk. Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar het jurkje van Lisanne is echt prachtig!! Ben benieuwd hoe jouw jurk eruit gaat zien... @ Kussiexx: Er is inderdaad echt niks op tv vanavond hè, dat had ik ook al tenminste?! Hopen dat je in aanmerking komt voor de rijtjeswoning. Dat is dan met tuin misschien? Dat wil je toch graag? @ Jedalin: Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad in Slagharen. En erg fijn dat de jongens het zo goed gedaan hebben. Dat is altijd weer even afwachten natuurlijk als alles anders dan anders gaat! Wij zijn vorige week een dag naar Ouwehands dierenpark geweest, is ook super goed gegaan! Ondanks dat Jens heel de dag niet geslapen heeft?! @ Anoniempjuh: Hopen dat het gaat lukken met je eitje!! Hier ook wel weer kriebels! Maar ohwee, wat een spannende tijd, steeds tussen hoop en teleurstelling.... @ hier: morgen lekker zwemmen met mijn zus en de kids! Heerlijk zeg....VAKANTIE!!!