Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi 1 seconde na deze foto kwam daan als een gek terug gekropen omdat ie zich kapot verschoot van de herrie van die achtbaan-trein die langs kwam :D hahaha

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Daan sapje drinken

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Glijen :D
    haha ze wilde echt maar aan de gang blijven. Zelf de trap op, wij er achteraan, en van de flijbaan af. Eerst samen met ons, daarna alleen... bikkels :D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Laatste :) Jesse wacht op Daan tot ie naar boven is geklommen :p :D

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie ze houden een site bij waar ze van alles op zetten zo kunnen we ze een beetje volgen. en we mailen veel met elkaar en ze gaan eind volgende week aan de reis terug beginnen.

ik hoop dat je de woning krijgt.

leuk dat kruip filmpje en dat kontje vind ik zo schattig hihi

franny thnx. veel plezier vandaag met zwemmen

jedalin jaa wat ben jij sterk zeg hihi in elke arm meer dan 10 kilo hihi
    leuke foto's hebben jullie gemaakt hoor

hier nou ze heeft gewoon van 18.00 tot 6.00 geslapen hihi ze had t blijkbaar nodig.

nu de laatste dingen mailen naar de gemeente nu moesten ze ook nog een jaaropgave van de hypotheek hebben van 2007 en 08

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, das OOK heel fijn om te lezen, maarreh ik bedoelde eigenlijk meer qua gezeur om jullie bruiloft/vrijgellenfeestje! :):D:D

@ Jedalin, super lieve foto's en whahaha, hoe je dat zegt, dat ie maakt dat ie wegkomt bij die achtbaan!! :D:D:D Ik zie het als een film voor me, lag helemaal dubbel d'r om! :):D:D

@ hier, net een superrr mooie foto van Stan gemaakt, en net als de vorige keer zijn de mooisten gewoon verdwenen!! :$
    Echt gewoon WEG!
    Dat snap je toch niet!

Baal als een stekker!

7. Soda Pop

Hier even een andere foto van mijn kereltje!

8. Soda Pop

Staat Arno daar bovenin dan?
    Vind wel super hoor! Dat ze al zoveel durven! Weet nie hoe Stan zou reageren! ;)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha yep die staat bovenin. Ze gleden na een paar keer alleen en ik stond onder om ze 'op te vangen' hihi. Ze hadden er de grootste lol in :)
    Vooruit, achteruit; maakte niet uit! :D

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier bericht gehad van de gemeente dat we een boete moeten betalen van 10733,00 euro als we ons huis verkopen in de periode van 01-10-11 / 01-11-12. en dat is gebasseerd als we het verkopen voor 230.000,- dan hebben we 10 duizend overwaarde waar we dan de boete mee kunnen betalen dus we gaan van de week ff de makelaar bellen voor hoe of wat en dan gelijk ons laten informeren voor een ander huis qua andere hypotheken met wat gunstig is voor ons. ts iig wel duidelijk dat t de verkoop in gaat.

kussie ow ok nou ts alleen zn mega irritante nichtje van 25 die t bloed onder mn nagels haald en de rest valt mee gelukkig.

balen dat de mooiste foto's weg zijn

leuk zo die foto van stan en dat haar echt zo lief

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, nou das opzich goed nieuws dus!!!
    maar heb je ook al wel gekeken naar wat je nu aan hypotheek kan krijgen, want de regels zijn erg verscherpt sinds dit jaar, wij kunnen nu minder krijgen als 3jaar geleden, schrok er best van.
    maar de kk zijn nu een stuk minder, das wel erg lekker!

linda, wat een leuke foto's van je kids, zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad!!

kussie, wat een knappe knul heb je toch, en gaat het nu ook al wat beter met 'm?

franny, haha ja leuk he dat gekriebel, maar zijn idd weer zenuwslopende tijden, weet het helaas...

kleintje, hoe is het met esmay?

hier:alles goed, Neomi heeft het weer goed gedaan op het kdv, alleen ze slaap er erg kort, maar zo 45min, hoe zit dat met jullie kids?

ow en alies heeft voor me gependeld:
    zwanger juli 2011, een meisje, ben benieuwd!!!

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    nou ano......ik duim voor je zou alweer snel zijn:D

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja zeker, ach hou er niet aan vast hoor, maar vind t wel grappig en ben benieuwd of het klopt, ga ook nog eens aan een paar anderen vragen.

alies, moet ik eigenlijk alleen me voornaam en meisjesachternaam geven of ook me 2e naam?

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Je hoeft alleen je voor- en meisjesnaam en geboorte datum door te geven aan meiden die pendelen. Je mag je getrouwde naam ook doorgeven, maar die gebruik ik soms puur om te vragen of diegene met die persoon getrouwd is. Gewoon extra checkvraagje. :)

Wel goed in hun topics lezen of ze aanvragen aannemen. Er zijn meerdere die met tijden werken.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    WWat grappig ano, da's deze maand gewoon!! :) Het zou goed kunnen natuurlijk aangezien je ongv bij elke eisprong zwanger bent geworden of niet? Ik hoop het zo en het moet dan ook gewoon goed gaan, dat moet!

16. Soda Pop

@ hier, pfff oww wat me nu is overkomen! Echt vreselijk...
    Was lekker met Stan aan het spelen, tegenwoordig gaat hij tegen me op klimmen op de bank (iets wat k ook stimuleer, omdat hij dan op zijn knietjes gaat zitten) maakt hij een onverwachte beweging naar links, ik had hem nog maar vast maar kon hem nie meer houden.. Echt hij klapte toch van de bank af met zijn hoofdje zo achterover... (in zijn nek zeg maar)
    En hij begint me te brullen, en bloedenn!! Owww ik was helemaal overstuur...
    Arme arme ventje! Heb gelijk mijn moeder gebeld en die is gekomen. in tijd dat ik haar belde heb ik een washandje koud gemaakt en Stan's mond geprobeerd te koelen (Daar kwam het bloed uit)
    Goddank stopte dat even later. Ik durfde niet te kijken of hij zijn tandjes nog had! :):):)
    Hij bleef maar brullen, echt was zo vreselijk!! :(:(:( Voelde me zo'n slechte moeder... Maar ik kon hem echt nie meer houden...
    Daarna huisartsenpost gebeld.... Moet hem elke 2 uur wakker maken.. Ivm hersenschudding...
    Is hij nie alert of gaat hij overgeven, dan gelijk weer bellen...
    Hij heeft nu een onwijs dikke lip.. Helemaal gezwollen, dus ik hoop maar dat het erger leek dan dat het was....
    Ik baal hier zo van heh.. Die vrouw kon het horen aan mijn stem en zei; joh je bent de 3e al vanavond...
    Ze zegt, Kinderen zijn altijd in beweging en hij zal ook nog wel vaker komen te vallen...
    Maar ik vind het zooo vreselijk...
    Sorry moes het even kwijt

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie dat is even schrikken meid. Maar je bent echt geen slechte moeder.
    Melanie is van't weekend tegen de tafel aan gevallen. Had ze een bult en een klein schrammetje op haar voorhoofd. Of ze kukelt voorover op haar gezichtje...tand door de lip. Wat ze al zeggen een kindje is bewegelijk en dan gebeuren zulke kleine ongelukjes. Je kunt nu eenmaal niet elke keer op tijd zijn om ze op te vangen. ;)
    Straks als Stan loopt zullen zijn knietjes vol met schrammen en blauwe plekken zitten. Dat krijg je eenmaal als ze meer en meer beginnen met bewegen.

@jedalin leuke foto's van je kids. :)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

owww ik hoop dat de pendel klopt dat je zwanger raakt deze maand!!

de financiele dienstverlener had berekend dat we max 257000 konden krijgen dus kk 242000 dus daar kun je een redelijk huis voor kopen we hebben nu 220000 dus veel verschil hoop ik niet dat we echt minder kunnen lenen.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie je bent geen slechte moeder hoor dat moet je niet denken je moet eens weten hoe vaak lisanne is gevallen en ik dan me afvraag of ik t had kunnen verkomen. nu ben ik er makkelijker in geworden zo van ach ze zal vast en zeker vaker dr hoofdje stoten of vallen. maar schrikken is het alsnog iedere keer.

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jedalin; Leuke foto's van je mannen. Zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Fijn dat het later ook goed is gekomen met het slapen.

@ Ano; Mijn duimen draaien alweer op volle toeren. Ik hoop zo dat de pendel van Alies uitkomt.

@ Kussie; Je bent echt geen slechte moeder en je hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Zoiets overkomt iedereen en zeker de eerste keer is het flink schrikken. Hier zitten beide kinders constant onder de blauwe plekken. Morris heeft er nu zelfs één op zijn wang zitten en het erge is dat ik niet eens weet hoe hij daaraan komt.

Mooie foto van Stan.

@ Setti; Het zou mooi zijn als jullie een ander huis kunnen kopen. Waarom willen jullie eigenlijk verhuizen?

@ Gwen; Hoe gaat het met jou? Is jullie computer alweer gemaakt? Jij had toch ook zo'n 360 gr drinkbeker?

@ Eliesah; Bij jullie alles goed?

@ Hier; Morris heeft vandaag zijn allereerste losse stapjes losgezet! Het waren er maar twee of drie maar ik ben toch apetrots op hem. Ik ben benieuwd wanneer hij nu echt los gaat lopen.

Verder ben ik npog met Jasmijn naar het CB geweest voor de drie jaar controle. Alles was prima ze is nu 91,9 cm en 12,6 kg. Dat was wel een beetje mager maar niets om me zorgen over te maken.

Morris begint te huilen dus ik ga er maar even heen om zijn speen te geven. Hopelijk slaapt hij dan zo weer verder.

Deel Deze Pagina