Maart mama's 2010, deel 5!

Discussion in 'De mama's' started by Alies05, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    haha meidne ik hoop ook dat Alies het goed heeft gedaan, of nou ja de pendel!!

Alies, heb nu maar een berichtje daar geplaatst, wist niet meer wie ik wel of niet een pb had gestuurd, zie wel of er word gereageerd haha.

linda, haha lief dat jij altijd zo voor me duimd, hoop dat het helpt, en ik ben3x in de eerste ronde zwanger geworden ja, maar ook 1 x in de 3e ronde pas...

kussie, meid, jezelf niet schuldig voelen, dit overkomt ons allemaal.
    Neomi had van de week ook weer het bloed uit d;r mond, viel met d'r kin op een houten bankje, net wat setti zegt, je bent niet altijd op tijd!!!je bent een goeie moeder, en dit soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren!!

superb, fijn dat alles goed was, Jasmijn is dus gewoon een lange slanke dame, mooi toch!!!

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    @ano een berichtje daar plaatsen heeft geen enkele zin. Geen 1 pendelaar reageert daar op. Daar zijn hun topics voor opgestart. De meiden die helemaal bovenin staan in de topics, die moet je gewoon even in de gaten houden. ;)

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    ja was ik al bang voor haha, nou hou t wel even in de gaten.

trusten meiden

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Thanks allemaal!!
    Waarom hoor ik jullie dan nooit over zulke stunts?
    Kan me alleen herinneren dat er een kindje van de commode af viel... Maar verder nie...
    Dus nouw jah... Baal als een stekker...

Zal hem zo es even wakker maken... Duimen jullie!

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

Apr 25, 2009
    1,982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    uhm kusie moet ik je even herinneren aan jan???

6. Soda Pop

Ja???

7. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ ano : Jaa, dat moet helpen! Ik gun het je zo onwijs! Tis niet eerlijk dat het zo vaak mis gegaan is. jij en jef verdienen het om nu een wondertje te mogen krijgen :). Een broertje of zusje voor Neomi :).
    Daarnaast vind ik je een onwijs leuk en lief persoon, dus daarom vind ik ook dat het moet goed gaan hihi :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    HIhi @ kussie: weet je nog: die foto van die joekel van een bult bij jesse??

Meid, maak je niet druk; het overkomt ons állemaal. Je kan hetn iet voorkomen, het gebeurd gewoon.
    Gelukkig trekken die plekken en bulten ook weer snel weg.
    Dikke knuffel voor jou want ik geloof wel dat je behoorlijk in paniek was na de val. Ik kan dan terugvallen op Arno, maar ik zou ook panieken als ik alleen zou zijn!!

9. Soda Pop

Heb hem gewekt! Vond ie nie leuk! (duhhh) Hoe kan je nou zien dat een kindje alert is als ie doodmoe is!! :(:(

10. Soda Pop

*AMEN*
    Ik sluit me er helemaal bij aan!

11. Soda Pop

verrek, ik weet het weer! :)

Maar indd, ik was nu echt over de rooie!! Dat bloed joh, het leek veeel erger dan het uiteindelijk denk ik is...
    Heb nu voor de eerste keer sinds ik mama ben mijn moeder gebeld en ze is ook zo vanuit het werk hierheen gekomen!!
    Ben haar daar heel dankbaar voor!!
    POEH!

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

Apr 25, 2009
    1,982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    uhmm Jan was van de stoel gevalllen open neus en dikke lip......op vakantie istie weer op zijn neus gevallen weer open!!! en ik geloof dat hij ook no van de glijbaan te snel ging ook een open neus en dikke lip!!!
    toen hij 3 a 4 maanden wwas istie ook nog van bed gevallen!

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ Kussie/vriendlief: die arme Jan ja..dat wist ik allemaal nog wel ja, die brokkenpiloot!

@ Kussie: LIef dat ze gelijk kwam inderdaad. Erg fijn dat je dat even met iemand anders er naar kan kijken en samen kunt beoordelen hoe erg het is. Je verschiet je dood als het echt bloedt ja..

Wekken heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, volgens mij is het meer zo van; als ie wakker wordt is het oke en je hoeft hem ook niet te wakker te maken. Gewoon oogjes goed open, dat ie even boos wordt op jou hha en klaar.

@ hier; Ga richting bedjuuuh!

14. Soda Pop

oohhhh... Woeps!
    Was je nie bang dat ie zijn neusje gebroken had dan?? Heb bij Stan nog wel even gewiebeld aan zijn neusje!:);)
    Maar daar reageerde hij niet op, dus ga er vanuit dat dat allemaal wel snor zit! :)

15. Soda Pop

Okeej, nouw dan doe ik dat strax denk ik ook maar..
    Zal zo nog even bij hem kijken en als hij lekker slaapt, zet ik de wekker over 2 uur.. Dan zit er dus iets langer tussen als 2 uur..

Ik ga ook maar naar bed.. Durf nie zo best, maar ja, hier blijven zitten word het ook nie anders van. Moeders is ondertussen naar huis gegaan! :)
    Die was ook heelmaal gestressed (kan nie tegen zulke situaties) en ze heeft me het halve huis gepoetst!! Whahaha, das dan wel weer ideaal! :D:D:D:D

16. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    superb we willen verhuizen omdat we nu een 3kamer appartement hebben met tuin maar ik mis een extra kamer en zolder. graag wil ik nog een kindje en steef wilt wat meer buitenruimte omdat hij thuis aan auto's wilt sleutelen

wat goed van morris zeg t begin is er en nu gaat t snel hoor let maar op. en zolang ze gezond is dan is er niets aan de hand. en dan is ze niet groot volgens mij met 3 jaar dan 92 cm. vind t voor een meisje wel leuk als ze wat kleiner zijn. hihi

kussie lisanne is wel een aantal keer uit bed gevallen hoor of een keer van de bank. maar dat is net in 2 seconden dat je ff niet kijkt. ze zijn zo vliegensvlug die kinders

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Ano ik duim ook voor je... hoever zit je nu wanneer had je je ei?

Vallen en opstaan: Hier van het weekend. Mijn ouders hebben een afstapje van 20?cm naar de garage en 100x klimt seph er netjes vanaf en de 101ste keer denkt hij ik loop gewoon door net als iedereen. Nou hij ging dus mooi languit head first op zijn bolletje :( Heeft ie me toch een mega blauwe plek op zijn voorhoofd. En de vorige was nog maar net weg (ik wist niet eens hoe die er gekomen was?!?) En voor een paar weken terug heeft hij 2x in 4 dagen zijn tand door zijn lip gevallen.

Maar wat ik dus doe in zo'n situatie is hem zo snel mogelijk afleiden. Oppakken, weg van de plek lopen, troosten en afleiden: "kijk eens wat een mooie auto?" want als hij stopt met huilen (en dat doet hij dan meestal redelijk snel) dan kan ik even rustig kijken hoe ernstig het is. Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit wakker gemaakt hoor. Als hij na zo'n val helder blijft, goed eet en drinkt vind ik dat ook niet nodig. Weet wel dat ze dat inderdaad heel snel adviseren.
    Als Seph struikelt/zacht valt probeer ik er overigens niet te veel aandacht aan te geven. Soms huilt hij dan 1 of 2 haaltjes en denk hij zelf ook van ach het valt wel mee:p

Vaak ben ik ook alleen als dit soort dingen gebeuren (Stf is dan aan het werk) Maar ik kan me voorstellen dat het heel fijn is dat je moeder is gekomen kan je toch even reflecteren. Niet denken dat je een slechte moeder bent hoor. Stan wordt nu steeds actiever en komt steeds verder van de grond dus hij zal steeds harder vallen. Probeer dan (een volgende keer) rustig te blijven dat is voor Stan beter en fijner, moeilijk maar denk maar dat je het voor hem doet ook al sterf je vanbinnen van de schrik.

18. Soda Pop

@ Johannal,
    Je hebt helemaal gelijk! Maar hoewel het me normaal eigenlijk altijd nog gelukt is om "uiterlijk" kalm te blijven, ging dat gisteren dus echt even niet.. Komt ook vooral door het bloedden en omdat ik gewoon ZAG dat hij viel en ik kon er nix tegen doen... Zo van "stond erbij en ik keek erna"
    En nu hoor ik indd ook van jullie dat kindjes vaker tand door de lip hebben etc.
    Heb nooit verwacht dat dat effect op mij zo groot zou zijn; dat bloedden en zijn overstuure koppiej....
    Jeutje... Ben me lam geschrokken!! :)

@ Setti, ik hoop echt dat het gaat lukken, dat jullie dankzij de overwaarde van de boete zeg maar nix merken...
    En ook dat de hypotheek jullie gunstig gezind is!
    Zou wel fijn zijn, wat extra ruimte! Helemaal als Steef zo'n klusser is! :)

@ hier, wat was ik blij toen ik Stan vanmorgen vrolijk aantrof in zijn bedje!! Pffff...
    De zwelling is een stuk minder en hij was goed gemutst!!
    wat een OPLUCHTING!
    Hij is dus ook gewoon naar KDV (ja ja) en ik ben dus op kantoor nu...
    Zal nu gauw weer wat gaan doen, maar wilde jullie even laten weten dat alles okeej is! Ben tot 2 uur iets van 4x bij hem gaan kijken, en daarna heb ik hem lekker laten slapen tot vanmorgen.

Veel liefs, en thanks voor jullie lieve reacties. Doet me goed dat ik niet de enige ben bij wie zulke dingen gebeuren... :)

19. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Goeiemorgen!
    Naja, goed, hihi, het begon hier niet zo goed vanmorgen.
    Arno ging naar beneden om te ontbijten en te gaan werken..komt ie weer terug naar boven. Lin...de hond heeft de keuken onder gepoept... pffff. bah bah!
    Dat heeft ie nog nooit gedaan..arm beest. Gisteren al een behoorlijk lange wandeling gemaakt maar hij had niet gepoept. Doet ie wel vaker niet als we gaan wandelen, dus naja, vonden we verder niet raar. Naja, zat hem kennelijk toch dwars. Jaiks.
    Het stonk nog niet eens zo erg toen we er bij stonden, maar sjeeeezus als je dat gaat opruimen...Bleh, ging echt bijna over mn nek.. stond echt te kokhalzen.
    Dan komt er in 1 keer die lucht vrij zeg! haha. echt ranzig.
    Dus naja, vanmorgen de vloer nog staan schrobben. Gelukkig zit onze hond snachts voortaan in de keuken want als hij dit op het hout gedaan had was het helemaal in die groeven gaan zitten. ieee!! haha.

Gelukkig lieten de kindjes toen ik terug in bed was me lekker uitslapem tot 9 uur :)

Vanmiddag weer werken na 5 dagen vrij. Heb echt een vakantiegevoel nu we het weekend weg geweest zijn. Maar moet toch echt nog een maand werken tot mijn vakantie! Ach, eigenlijk is dat ook helemaal niet zo lang meer :)

@ Kussie; Fijn te lezen dat de zwelling minder is! En een vrolijke stan gelukkig! :) Hopelijk doet hij het vandaag goed op het kdv.

Werk-ze!

20. Soda Pop

Hey meid! Och arme Kai! Maar ook arme jullie! ;)
    Wat een toestand om zo vroeg mee wakker te worden!
    Jeks! Fijn dat de kids nog mooi een poosje doorsliepen!

Succes vanmiddag op je werk!

Hopelijk was dit van Kai eenmalig en is er verder nix aan de hand!

Liefs

Share This Page