Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie goed om te lezen dat het weer wat beter gaat met Stan.

@jedalin heerlijk he zo'n odeur van de hond in je huis. Zolang het maar ligt is er niks aan de hand, maar zodra je het op gaat ruimen.......POEWIE!! wat een stank. :cool::)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin he bah zeg. hopelijk heeft hij verder nergens last van en was t alleen maar in de keuken en de vloer is schoon te maken.

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Vind het heel grappig van Arno dat hij weer naar boven gaat en zegt: Lin.... enz enz
    Kan jij je bed uit om het op te ruimen! hahahahaha de slimmerik:p

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha ja fijn he! hahaha.
    Zegt ie mooi: Hoe ruim je het makkelijkste hondenpoep op?
    Dus ik kijk hem aan..ehhh..met een zakje? haha.
    Naja, toen bleef ie net zo lang staan tot ik mee naar beneden kwam haha.
    maar we hebben het samen opgeruimd :p

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Een echte man heh! Maarreh, " dapper" van hem dat hij toch hielp opruimen! :p;)

6. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Kussiexx: Dat zal vast schrikken geweest zijn... Maar......ben dan maar blij dat je geen mama van Jens bent. Die is namelijk nergens bang voor en ziet totaal geen gevaar! Met als gevolg een kind wat er altijd gehavend uitziet (blauwe plekken, dikke lip, schrammen, sneden, wondjes, noem maar op!) En wat ook heel vervelend is, dat hij echt razendsnel is...
    Een paar weken geleden was ik met hem boven. Toen ik weer naar beneden wilde gaan, deed ik het traphekje alvast open en reikte ik naar wat spullen die ik mee naar beneden wilde nemen. Ik stond dus zelf al half op de trap en Jens schiet zo achter me door!!! Van boven naar beneden!!! Ik durfde eerst gewoon niet te gaan kijken joh. Gelukkig ging hij gelijk goed hard huilen (dat is goed zeggen ze altijd). Het huilen was vrij snel over en hij ging eigenlijk gewoon al weer lekker spelen. En ik als een gek maar kijken of ik nergens bloed zag, zijn armpjes en beentjes allemaal bewegen of er niks gebroken was. Tot hij me op een gegeven moment een beetje geërgerd aankijkt zo van; 'mama, wat doe je nou allemaal?! Laat me lekker spelen!' Ik kon gewoon niet geloven dat hij helemaal niks had! Heel internet afgespeurd naar tekenen van een hersenschudding. En ik voelde me zo schuldig, durfde het eerst gewoon bijna niet aan mijn man te vertellen joh. Ik dacht ook, ik had beter op moeten letten, wat een slechte moeder ben ik! Maar het was echt in een tel gebeurd. Ze zijn zo snel die kleintjes!
    En het mondgebied bloed altijd heel snel en vaak veel, dus dat doet vaak erger aan dan het is! Voordeel is dat alles in je mond ook weer sneller geneest. Maar bovenal fijn dat het met Stan zo meegevallen is! Je zult de komende tijd wel dubbelalert zijn. Zoals ik nu ieder keer het traphekje "checkdubbelcheckcheckchek"! En Jens niet meer in mijn armen laat lopen naar de trap, maar hem vaak al draag naar de trap toe!
    Ik hoop dat dit lange verhaal je gemoedstoestand een beetje heeft gerustgesteld!

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie: Fijn dat het weer beter gaat met Stan. Hopelijk hebben de verhalen van de andere mama's je laten zien dat het iedereen overkomt en dat je echt geen slechte moeder bent. Onze brokkenpiloot is vandaag ook alweer twee keer gevallen. Een keer van ons bed (we wonen in een appartement en Morris vindt het prachtig om op ons bed te klimmen)en vanochtend in de speeltuin van de glijbaan die hij van de verkeerde kant probeerde te beklimmen.

Hoe gaat het met Stan op het KDV?

@ Jedalin; Jij werd dus lekker wakker vandaag! Ik kan me voorstellen dat je niet echt blij was toen Arno je hulp kwam inroepen. Hoe gaat het nu met de hond? Is hij nog ziek geworden?

@ Setti; Bedankt voor je uitleg. Volgens mij had je al wel eens eerder verteld maar was ik het vergeten.

@ Franny; Pff, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je je helemaal kapot geschrokken bent.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Jedalin, ahhh had bijna de tranen in me ogen staan, zulke lieve woorden voor mij :) vind het echt erg lief!!!Vind jou ook een lieve leuke meid:D

en die poep, pfff erg he, toen jack klein was deed ie het heel vaak, en dan was het vaak nog dun ook, blehhh, of dan poepte die voor de gangdeur, en dan kwam ik uit me werk, deed de deur open en schoof zo die deur door de strond:x
    Nu gebeurt t gelukkig nooit meer (*klopt af*)

Kussie fijn dat het weer helemaal goed gaat met stan, en zoals je van de andere dames hoort gebuert het dus bij iedereen hoor.

Johannal, heb mijn ei afgelopen vrijdag gehad, nog een ruime week wachten dus.

franny, jee wat een verhaal zeg, wat zul je geschrokken zijn, maar net wat je zegt, ze zijn gewoon vliegensvlug.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Fijn dat het weer beter gaat met Stan. Hier is Pepijn een echte brokkenpiloot, die heeft deze week al 3x een tand door zijn lip gehad. En heeft een blauw voorhoofd, een blauw oog, een blauwe wang. Tja hij klimt overal op om er vervolgens weer keihard van af te vallen. Of hij denkt dat hij op een bal kan staan, dat soort dingen. Tja het hoort erbij, denk dat we het nog veeel vaker mee zullen maken.

Franny: Jeetje dan moet je geschrokken zijn!! Maar idd ze zijn gewoon zoo snel, daar kun je weinig aan doen.

Setti: Ik hoop echt dat deze keer je ring wel goed zal zijn. En wat je zegt, dan heb je alle pech wel gehad en kan het met de echte dag alleen maar van een leien dakje gaan.

Ano: Oehhh meis ik hoop zo dat Alies gelijk heeft!!!! Ik gun het je echt van harte!Mijn duimen draaien!

All: Nog even thanks voor alle lieve berichtjes laatst over het zwanger worden gebeuren.... Doet me goed:)

Jedalin: Getsie! Zulke klusjes laat ik overigens over aan Don. :D

Hier: Poeh wat een dag. Pepijn en Florine warenm echt niet te genieten en niets hielp. Maar goed nu liggen ze er in. Dus ik ben even aan het bijkomen van al het gezeur ;)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi als ik jullie verhalen zo lees valt het hier best mee. 1 dikke bult bij jesse en bij daan eigenlijk nog nooit. Maar kheb ook best voorzichtige kindjes tot nu toe. Ze halen wel fratsen uit, en stunten wel, maar het valt nog mee lijkt het haha.

Daan is tegenwoordig juist de wildere aan het worden. Was eerst jesse altijd. Daan laat zich voor de lol vallen. dan staat ie op de bank ofzo en dan laat ie zich gewoon zonder te kijken vallen op zn kontje. vind ie prachtig haha. Ze kunnen nog niet alleen op de bank, dat scheelt, anders was hij er al zeker 10x afgekukelt.
    Jesse wil dat dan ook doen, maar durft niet zo goed en dan laat ie zich (denkt ie) heel ruig op zn knietjes vallen in plaats van achterover :p.

@ Marye: Whaha nou meestal laat arno dit soort dingen aan mij over maar vanmorgen heeeft hij de poep weggeruimd en heb ik staan poetsen daarna haha. Maar hij had het ergste klusje want ik stond de kokhalzen van die lucht toe nhij het weg haalde terwijl hij er boven hing hihi.

@ Superb: Nee kai is niet meer ziek egweest verder. k denk dat hij gewoon gisteren al moest en niet gedaan heeft. Ach hopelijk 1 keer en nu voorlopig ff niet meer ;)

@ Ano: Yaaaaikss dat klinkt ranzig zeg, door de poep van je hondje uitglijden alsj e binnen komt!!!! hahaha bah bah!!!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin, neeee ben er niet op uitgegleden , alsjeblieft niet zeg.
    nee hij legde het dan voor de woonkamerdeur, en dan dee ik de deur open en die schoof dan over de strond heen.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    morgenaaf komt de ambtenaar die ons gaat trouwen bij ons thuis om een gesprekje te voeren en om ons te leren kennen ben benieuwd.

13. Soda Pop

@ Setti, oeh leuk!! Gaan jullie voor formeel, of juist ook lekker informeel met een beetje humor zo links en rechts? Krijg je dan nie helemaal de kriebels om er zo mee bezig te zijn!?

@ Franny, och och, is ie helemaal de trap af gestuiterd.. Ik denk dat mijn hart was gestopt met kloppen...
    Wat een geluk dat hij goed is terecht gekomen en er nix aan heeft overgehouden!

Ik begrijp nu indd van alle meiden hier dat er wel veel vaker zulke stunts gebeuren!
    Ik probeer ook wel wat relaxter te zijn nu, maar ik zie nog elke keer die val voor me, en het was echt razend eng! :(
    Pfff wat een ellende...

@ Gwen, miss you here!!!! Hopelijk is de laptop gauw weer gemaakt!!

@ Jedalin, hihi, dus Daan gaat Jesse nu beetje voorbij, word ie wat ondernemender! Hihi! Leuk is dat heh, omdat steeds te zien wisselen bij je 2 kanjers!

@ Marye, wat een dag vandaag, las het al in je www! Hopelijk is het een kwestie van een "mindere dag" en geen fase en zijn ze morgen weer allebei goedgemutst!!

@ hier, woww, heb gewoon geen stem meer! Zere keel hier! :$ Snap er nix van!
    Heb al paracetamol met codeine gehad... Helpt wel tegen de pijn, maar mijn stem is kassieweilen! :$

Liefsss

14. Soda Pop

Oef ook al zo smakelijk! :p
    Je bent er klaar mee.. Geloof dat ik toch nog even blij mag zijn dat hier (nog) geen hondje in ons gezinnetje is!

Ow jah, het huis waar ik op heb gereageerd; ik sta 18e van de 77...
    Geen schijn van kans dus...

Heb nu ook gereageerd op een huis in andere stad (ook dichter bij werk)
    eens zien hoe dat zal lopen! Heb daar flink wat meer punten!

Liefs

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    we willen geen half uur verhaal wat nergens op slaat dus ik hoop wel met een beetje humor en wat echt op ons slaat en anders mag tie zn mond houden.

bij mn zwager was het een lul verhaal om nix omdat die 2 elkaar nog niet zo lang kende.

sterkte met je stem meid hopelijk is het snel over

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    OHhhww hahah oke, naja, is nog steeds ranzig..zit je hele deur onder hihi.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah setti...anders mag ie zn mond houden :D whahah.

Jullie gaan ook niet voor de kerk trouwen? Of nog wel daarna?

@ kussie: Succes met je stem terug zoeken :D

@ hier: Jeej afgewerkt dus ik ga naar huis!! :D

18. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Setti: wij hadden een hele leuke ambtenaar (zelf uitgezocht) en die vertelde het allemaal met wat humor en lekker luchtig. Verder hebben onze getuigen iets over ons verteld. En tussendoor wat zelf gekozen liedjes. Ik zou het ook zo persoonlijk mogelijk proberen te houden.
    @ Kussiexx: Ja het was echt verschrikkelijk, alsof er een paar schoenen naar beneden viel... Ik durfde ook echt niet te gaan kijken, zag hem in gedachten al helemaal in een grote plas bloed liggen of zo?!
    @ hier: morgen komt de kleine van vrienden van ons. Ik heb al een paar keer opgepast. Hij is 2 maanden ouder als Jens, maar daar merk je nu niks meer van. Ze gaan echt steeds meer 'spelen' samen, gezellig dus ook voor Jens.
    Verder geniet ik echt van mijn vakantie, alles lekker in de relaxmodus, niks moet en alles mag!

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ P&F; Pff, niets aan zo'n dag. Je wordt er zelf ook zo moe van. Ik hoop voor je dat ze morgen weer vrolijk zijn. Gaan ze bij jou nog steeds zo vroeg de nacht in? ()Ik zag dat je post van 17.15 was).

@ Ano; Gatver wat een vies verhaal. De rillingen lopen over mijn rug.

@ Jedalin: Bij afgewerkt krijg ik ook heel rare associaties:D Het is maar goed dat we weten dat je heel fatsoenlijk bent.

@ Kussie; Stem al teruggevonden? Jammer dat je het huis niet gekregen hebt.

@ Setti; Spannend hoor allemaal. Het komt nu toch wel heel dichtbij.

@ Hier; Ik vrees dat Morris weer kiezen krijgt. Hij was de hele dag al jengelig en had vanavond tot twee keer toe poep tot aan zijn schouders. Voordat hij naar bed ging nog even zijn temp opgenomen en toen had hij 39 gr. We hebben hem maar een pcm gegeven. Hopelijk gaat het morgen beter.

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; wij hadden toen een heel leuk persoonlijk gesprek met de ambtenaar. Omdat we gratis trouwden hadden we eigenlijk maar recht op een paar minuten persoonlijk verhaaltje maar ze had er een heel verhaal van gemaakt. Ze vond ons zo'n open en bijzonder stel samen haha.. ;)
    was lekker luchtig met humor erin, precies waar wij van houden.
    Hoe we elkaar hebben ontmoet, stukje over onze jeugd etc. Was erg leuk! :)
    Dus dat komt vast bij jullie ook helemaal goed!

Bij een vriendin die ook gratis trouwde was het alleen van waarom wil je met hem/haat trouwen; zei dr man omdat ze m'n boterhammen klaar maakt. Pff had Marc echt niet hoeven zeggen haha. Maar dat was alleen het persoonlijke en toen gewoon wil jij en klaar. Wij hadden Zo'n mazzel :).

Maar ja jullie betalen er zoiezo voor dus dan komt het helemaal goed! Moet gewoon hihi..
    Oeh t komt steeds dichterbij! Spannend joh! :)

Deel Deze Pagina