Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

he wat vervelend zeg jullie wisselen elkaar iedere x af he. nou beterschap iig. fijn dat jullie doorgestuurd zijn voor sem en hij nu wat een de beterende hand is.

2. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    samila in haar verjaardagsjurk

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

idd we willen wel een foto zien hihi

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een crea bea ben je toch en wat een mooie taart. wat goed van haar dat ze al helemaal los loopt zeg de knapperd. echt een mooi meisje en die foto's zijn echt cute

5. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    meptaartje van marsepijn

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Sorry sorry, maar ik spring er hier weer in, ik moest zoveel terug lezen, dat er geen beginnen aan was om overal op te reageren....

Maarrrrr ik wil natuurlijk wel TALEAH en dus ook Eliesah nog van harte feliciteren met 't kleine grote meiskes eerste verjaardag!! De Jongste, maar wel de snelste van allemaal!!!!!
    Wat een super foto's kwamen er voorbij!

Ik had gister verjaardag van mijn moeder, ze is 50 geworden.. En heb het er zo druk mee gehad.. Ik wist nie meer waar k de tijd weg moes halen om ook nog even te komen forummen!!!
    Nix an, hahaha! ;)

Tis hier in ieder geval super goed gegaan met oppassen, door mijn beste dinnetje en haar vriend!
    Al heeft Stan voor ik weg ging echt 3 kwartier gehuild. Dat was alweer een tijdje geleden.. Misschien voelde hij het aan?:( Al snap ik nie hoe hij dat dan zou kunnen, maar goed...
    "Gelukkig" waren hun ook wat later.. (Er stond een boerderij in de fik dus ze konden hun dorp nie uit) en toen ze er waren had ik Stan net rustig gekregen... Hij was toen ook zo moe dat zij hem nie eens hebben gehoord...

EN jullie raden het niet, eigenlijk zou ik dus juist 11 juni nie kunnen, maarrr, eigenlijk zijn jullie me veel belangrijker dan het feest wat ik dan heb, dusss, ik ben d'r gewoon bij, ook als het op de 11 is!
    Persoonlijk vind ik het net als Jedalin, wel heel leuk als vooral de vast forummers er zijn!! :) Maar ik wil eigenlijk Lara en Robine en Chantal en Milan net zo graag weer zien!

Maar ik vind alles goed... Als het maar nie verder zuidwaarts word gedaan als de laatste keer.. Want pfoeh, het is me toch een pokke end steeds!

Ow jah, ALies, wat superrr dat Melanie ook al stapjes doet, Stan's dinnetje is een stuk sneller dan Stan zelf, hihi, ach, tis al vroeg vrouw eigen, zeg ik dan maar!! :D:D

Ow jah, thankss voor alle complimenten over het filmpje van mijn deugniet!! Hij is indd zooo lieff!!

@ Johannal, zag er ook een reactie van jou tussen meid! Hoe gaat het nu met jullie???
    En met de kleine Seph? Is hij al ook al wat minder geprikkeld? Bij Stan merk ik toch dat ook de nieuwsgierigheid nu een grotere rol gaat spelen, en dit soms echt zijn angst doet vergeten zeg maar!! Echt zooo gaaffff!!!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha kussie als jij 11 juni ook eigenlijk niet kan hebben we des te meer redenen om het 2 juli te doen ;) :)

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als het 2 juli wordt dan kom ik waarschijnlijk niet....
    Zowiezo niet omdat wij de dag ervoor van vakantie terug komen, heb daar nog eens over nagedacht maar dat is voor mij waarschijnlijk niet haalbaar om dan weer een eind te rijden (waarschijnlijk?) omdat er thuis dan ook nog genoeg te doen is, en mogelijk dat mijn ouders dat weekend (hoorde ik ook net pas) ook nog wat gaan doen omdat ze zoveel jaar getrouwd zijn!

Dus dat is jammer! Want ik had jullie toch graag wel gezien.....
    Zijn er geen andere opties over behalve 11 juni en 2 juli ?

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kleintje: de andere mogelijkheden staan in mijn berichtje, wat hier ergens van vandaag staat maar wat je ook bij het meeting topic hebt gezien..

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou ja kijk dan maar wat het wordt...

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Uhh ja dat zullen we toch met z'n allen gaan beslissen neem ik aan.

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ all, guts heej, dat iedereen zulke drukke agenda's heeft al zo ver weg!!! Ik heb dus echt bijna nooit wat in mijn agenda staan! (Heerlijk!)
    Maar tjah, ik moet heel eerlijk zijn, al zou ik bij wijze van naar Parijs, dan ging ik nog naar de meeting, want ach, Parijs blijft wel, hahaha, en de kids worden natuurlijk wel steeds groter! :)

Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat jullie gewoon ook (nog steeds) heel belangrijk voor me zijn! Je kan hier gewoon altijd (met alles) terecht, wat kan je je nog meer wensen?

Dussuh, ik vind het allemaal goed. K zal nu de datumprikker in gaan vullen, vanmorgen deed ie het niet, verkeerde wachtwoord ofzo! :(

Liefss

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik meng me verder niet in de discussie over de meeting, want in juni gaan we 2 weken op vakantie en waarschijnlijk de middelste twee of de laatste twee, dus dikke kans dat wij er ook niet bij zijn. Maar wie weet wel, we hebben nog niet geboekt, ik zie wel wat de definitieve datum wordt ;)

@marije; vonden Pepijn en Florine de asperges lekker? Mijn moeder gaat het volgende week maken voor ons, kan niet wachten!! mjummie

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    als het 11 juni word ben ik BOOS HOOR!!!!!!GRRRRRR

Is een doordeweekse dag niks trouwens......ik noem maar wat hoor!!!!

Leuke fotos van Samila!!!!

Marye: ik vond deze bakfiets juist heel erg goedkoop ook!!!KAn hem echt nergens anders goedkoper vinden!!! Maar kan hem waarschijnlijk toch op me buik schrijven hoor!!!

Mijn tanta vraagt of ik zaterdag 30 kilomater ga lopen voor het rode kruis samen met mijn broer......! Zit zo te twijfelen! kan best wel lopen maarja 30km is ruim 5 uur lopen en weet echt niet of ik dat volhoud! maarja als ik aan het shoppen ben houd ik het ook wel ff vol dus tja....twijfel!!
    vanmorgen weer gezwommen met jan en hij vind het echt leuk nu!!!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja dat snap ik maar ik bedoelde meer; kijk maar wat dan de beste data's zijn en dan zal ik wel zien of ik kan of niet... (de dagen die ik nu definitief heb staan kan ik dus zelf definitief wel maar het is ook afhankelijk van de rest natuurlijk wat zij kunnen of niet... )

En idd wat iemand al zei: is een doordeweekse dag misschien niet iets ? Zijn er mensen op bepaalde doordeweekse dagen vrij ?
    (misschien dat er b.v veel op maandag of een andere dag vrij zijn ? )

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Amanda: wat een leuke foto's :) En een mooie taart :) SUper!

Vriendlief: pfff 30 km ? Is idd best veel! En ik denk dat shoppen toch net iets anders lopen is dan echt 30 km lopen... Maar je kan het toch altijd proberen ?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ik kan me niet voorstellen dat we toevallig allemaal een zelfde dag doorde weeks vrij zijn.... dat was toen met een mini meeting met elisah, lisette, chantal, setti en marye al niet te doen.. laat staan met 15 (?) meiden, haha.
    Mgoed..we kunnen 't kijken natuurlijk :)... Donderdags zou voor mij kunnen.

Dan lijkt het er op dat 22 mei de beste datum is..dan kunnen er de meeste (13).
    Helaas kan ik d'r dan zelf niet bij zijn..:(

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Maandag is mijn vaste vrije dag...
    En donderdags ben ik de komende tijd ook wel vaker vrij....
    (en soms ook dinsdagen )

Ik weet niet hoe het met de rest is ?
    Maar ik denk dat doordeweeks wel wat lastig gaat worden idd!

En het zou zonde zijn als jij niet mee kan!
    Het nadeel van Juni / Juli is dat er dan al verschillende vakantie hebben etc :(

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik meng me even in de meeting discussie hoor. Ik vind dat Jedalin gelijk heeft. Het is leuk als iedereen kan, maar degene die altijd meekletsen hebben in mijn optiek toch voorrang...Lijkt me eigenlijk meer dan logisch.

Verder reageer ik morgen wel weer!:)

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik meng me er ook weer ff in.. doordeweeks zou een optie kunnen zijn, maar das veel lastiger plannen als in een wknd.. dat was idd toen bij mij al zo haha maar t was toen wel gezellig, een echte mini meeting hihi

ik werk bijv di wo en do.. dus ik zou zeggen, houd t lekker in n wknd meiden.. dan kunnen de meeste wel ;)

Deel Deze Pagina