Maart mama's 2010, deel 5!

Discussion in 'De mama's' started by Alies05, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    Wauwie!!! Wat een vrolijkerd zeg :D

2. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    Knap hoor, dat ze zelf uit zo'n grote beker drinkt! :)

En wat een mooie grote ogen heeft ze toch !

@johannal, wat een leuk filmpje van Seph! En leuk truitje, heb ik voor Sem ook ;)

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    @kleintje ik vermoed dat het idd een ovulatiebloeding is. Je zat gisteren op dag 11 dus dat kan heel goed je aankomende eisprong zijn. Vooral die pijn in je buik die je omschrijft, dat heb ik ook altijd rond dag 11 a 12.

@Johannal wat goed van Seph dat hij zelf al uit een glas kan drinken.

@superb beterschap voor Morris

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Ik vind die blauwe van jou dus NOG leuker maar die hadden ze hier toen al niet meer...

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    Voor niet iedereen die hyves hft, ff 2 foto's van Sem

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    en de 2e :)

7. Franny

Franny Actief lid

Sep 24, 2009
    291
    0
    0
    Wat een heerlijk mannetje zeg, zie hem lekker liggen! :p

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Elisah, wauw, wat is ze mooi!! En ook zo mooi getint!! Dat beloofd nog wat voor later! :D

@ Setti, allemachies, wat lijkt Lisanne opeens op jou! :$ Kan het op die foto na die van Taleah zo goed zien...
    Mooi hoor!! Ook al zo'n knapperd!

@ Johannal, een nokia uit 2005? Das gewoon een straf als je een Iphone gewend ben! :(:p
    Niet fijn!! Hopelijk gauw je Iphone weer terug!!

@ Setti, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de ambtenaar! Dat geeft toch wel een stukje rust denk ik!! :)

@ Franny, oeh, Italie, denk dat Superb wel in de hutkoffer mee wil!! Het is hier zulk pokkeweer! Ze zou spontaan weer terug emigreren... En ik wil ook wel mee trouwens! :)

@ Johannal, wauww!! Wat goed van hem, en ook dat hij bukt en dan zo weer overeind komt zonder te vallen!! Allemachies!!
    Ik vind het super om te zien!!
    *smelt*

@ Superb, hier ook super dunne "kiezen-poep" en dat stinkt ook van heb ik jou daar! Helaas geeft Stan het ook nie aan als hij heeft gepoept, dus toen ik vanmorgen bij hem kwam was me meteen duidelijk dat hij er een flinke poos in heeft gelegen.. En dat is hij nie gewend, want ik verschoon hem vaak al voor ik het ruik ;)
    Nu is zijn hele zaakie rood?
    Dus geirriteerd van de poep? Ik hoop het zo, want die roodheid; zo begon die bijbalonsteking ook!! :(:(
    Dus ik hoop in godsnaam dat ie dat nie weer krijgt!
    Maar ik hoop dat Morris gauw opknapt! En ik ben ook blij met de tip van hier; stoppen met zuivel, wist ik ook nie...
    Hoe gaat het met solliciteren?

@ Lisetje, heerlijk vrolijk bericht van je!! Fijn dat het daar zo lekker gaat! En merk je dat Sem nu ook veel fitter is na de operatie?
    Ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar!

@ Kleintje, ik weet het niet, ik had een week geleden een paar dagen dat ik opeens veel slijm *sorry voor de details* verloor.. Geen idee wat dat nou weer was... Maar tis nu weer gestopt... Misschien indd een schoonmaakbeurt ofzo?
    Je bent tenslotte gestopt met de pil, dus alles moet even weer op de rit komen?

@ hier, vandaag heb ik Stan voor het eerst weggebracht naar iemand anders.... Dus niet mijn moeder en niet het KDV...
    Pfff, was heftig om te doen, maar wauww, wat is het apart om gewoon tijd voor JEZELF te hebben.. Dus niet met iemand af spreken, of sporten of psych of wat, nee gewoon even lekker ergens een broodje eten, beetje shoppen...
    WAUWWW!! Wat een gewaarwording... :D
    Elke keer als ik een schuldgevoel kreeg dan dacht ik weer dat dit OOK goed is voor Stan, dat hij es bij anderen is en gelukkig smste ze regelmatig dat alles super ging, en stuurde ze zelfs 2 foto's!
    Echt zo fijn!!
    Ik heb me prima vermaakt en heb weer energie voor tien!!
    En Stan is zo moe geworden dat hij nu al op bed ligt, whahaha!!
    Ga zo denk ik maar es bezig met zijn fotoboek....

Veel liefsss

9. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Kussie... wat zijn we weer lekker vaag! :D Wat he bje gisterenavond gedaan waar je zo veel zin in had??? En ik lees allemaal gelukkige www's...!! Kom, vertel ons eens iets meer!!

Gaaf dat stan het zo goed deed vandaag dan! Was hij bij je tante?

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    Kussie houdt haar pleziertjes lekker voor haar zelf. :p;) Groot gelijk hoor. :)

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
  12. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Ja, is ook zo! :)
    Maar blijf toch nieuwsgierig :D

13. Soda Pop

Hahahaha!!
    Geweldig die reacties! Laat ik het zo zeggen; ik heb gisteren erg fijn bezoek gehad! :p

En nee, Stan was bij iemand die ik nog niet zo lang ken, maar waarbij ik wel een heel goed en vertrouwd gevoel heb... :) Én ze woont vlakbij :)

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    Ze verklapt lekker toch niks. :p

15. Soda Pop

Hahaha, kanjer! :D:D

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey meiden

nou hier ook stinkluiers poeh poeh, ze is al maanden niet doorgelekt, maar gister was het dan zover, en beetje dun, en vandaag wel 5 poepluiers gehad, dus denk dat er weer kiezen aankomen, ze heeft er nu volgens mij 3 en 1 doorkomend.
    en die billetjes, ahhhh arm ding, wat zal dat zeer doen...

johannal, wauw das zeker een grote tuin, en wat een leuk filmpje ook, ook daar liep Seph al heel goed hoor!!!

jedalin, ai alweer poep, das minder, misschien idd even een buikgriepje ofzo, nou ben benieuwd of er morgen weer een verrassing ligt voor jullie!

lisetje, had ze op hyves al gezien, maar t zijn echt super leuke foto's!!

ow, ben er weer ff vandoor

xxx

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    haha ik ben ook super nieuwschierig hoor, maja we kunnen je moelijk dwingen he, alhoewel:p

18. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    haha de hond heb ik naar ons pap gebracht voor t weekend hahah :D:D:p
    Kwam handig uit voor mijn werk, doe ik altijd als ik overdag werk.
    en ook fijn dat onze keuken schoon blijft ;)

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    4,312
    0
    36
    Zul je zien dat de hond bij je ouders niks doet. :D

20. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2