@ Jedalin, whahaha, jij bent ook een mooie, breng je de hond bij je paps! Die is er dan mooi mee gezegend! Wel vreemd hoor, hebben jullie voer gewisseld dan ofzo? Of nieuwe koekjes? Of hebben de kids hem wat aparts "gevoerd" Ik hoop dat het gewoon een "virus" is. Hou het maar gewoon even in de gaten! Hoe oud is Kai eigenlijk? @ Ano, och daar ook al "feest" gek he dat die tandjes en kiezen zo'n impact hebben op alles (verkouden, hangerig, huilerig, enorme stinkluiers, verhoging) Ik vind het maar een wonderlijke verschijning! Arme kids! Hoe gaat het eigenlijk met het riool en die lucht? Is het bij de buren opgelost? En hebben jullie er nog veel (on)kosten van gehad? Kan je dat nog verhalen op de gemeente eventueel?
Hihi wat een lekker ding zeg! Leuk dat filmpje van hem . En een mooie tuin zeg, poehee. Super knap uit een open beker, vooral als mama dan niet kijkt gewoon lekker goed dan. En als ze op let express knoeien hihi..
Oeh Kussie, wat hou je het toch allemaal spannend! Hier is nog iemand zooooo nieuwsgierig hihi.. Een ZE die je pas net kent, hmmm. Wie zou dat nou kunnen zijn?! Hihi! Kiezen/tandjes/poep; och germ al die kindjes die er zo'n last van hebben. Een hele dikke knuffel van mij!! Hier ook een meisje die kiezen en tandjes door krijgt maar gelukkig (nog) geen last heeft van dunne luiers. Smeer nu maar paar x die dentinox op en werkt volgens mij wel! Linda; wuhahaha heb je je pa ook verteld dat ie poept 's nachts . Of laat je hem verrassen hahaha... Hier; gister een nieuwe camera gekocht. Ben er helemaal happy mee! Mag ook wel eens iets voor mezelf kopen, toch?!!! Vandaag naar de Efteling geweest en oeh daar kan je mooie foto's maken.. Het is nog wel erg wennen maar komt goed! Zal alvast iets moois laten zien van vandaag ... Bekijk bijlage 168842
@ Elisah: haha ja ik heb hem wel even ingelicht hoor over de hond hahaha. Mooie foto hoor! Mooi scherp. @ Kussie: Kai wordt in augustus 5 jaar. Nog niet zo oud dus voor een hond. Echter hebben berner sennen wel volgens mij de kortste levensduur van honden. Ze worden gemiddeld 8 meende ik.
@jedalin het klopt idd dat berners 1 van de hondenrassen is die idd maar rond de 8 jaar oud worden. Collega van mij heeft er ook 1 gehad. Die was geloof ik 9 geworden, wat al uitzonderlijk is voor een berner. Dit komt omdat er zo mee door gefokt wordt.
@ Elisah, wauww wat een mooie foto! Echt heel erg mooi! WAAR IS dat joh!? Het lijkt verdomd wel een foto uit een reisbrochure ofzo! Wat voor camera is het geworden? Ik vind die van mij erg tegen vallen! Zo jammer... @ Jedalin, de meeste grote (ras)honden worden ind nie zo oud.. En Alies weet daar alles van! Hihi, die kan je over honden geloof ik alles vertellen! Tof van je dat je je paps toch even op de hoogte hebt gesteld. En toen wilde hij nog steeds op Kai passen!
Haha is in de Efteling . In het sprookjes bos is bij het kasteel van doornroosje! Zo daar kan je echt mooie foto's maken! Ehm hoe heet die.. Even zoeken. Canon power shot sx210 IS Super gaaf iig!
Owja wilde nog wat vragen aan jullie.. Ehm Taleah heeft nu al 2x ineens wat plekjes op dr gezicht gehad. Ik denk een allergische reactie ergens op. Het is 2x tijdens het eten gebeurd. De eerste x at ze aardappels, kaassoufle (in koekepan gebakken) en spinazie met mozzarella. En vanaaf aten we frietjes met frikandellen van de friettent. Maar ze at nu ook fritessaus. Heeft ze al eerder op maar leek toch daar van te komen. Het trok na een tijdje van zelf weg, dus geef denk binnenkort weer saus om te kijken of het daar aan ligt. Vond het zo raar... Jullie misschien een idee?
@ Lisetje; Mooie foto's van Sem! Volgens mij is het een heerlijk ondeugend ventje. @ Franny; Oei,ik zou inderdaad zo met jullie mee willen naar Italie. Die zomers hier zijn toch echt drie keer niets. Heb zoveel leuke zomerjurkjes in de kast hangen die ik hier niet aan kan. Dus als jullie nog een plekje overhebben dan hou ik me aanbevolen @ Kussie; Hier nog een heel nieuwsgierig Aagje. Ik vind het wel fijn om te lezen dat het vandaag goed is gegaan met Stan en dat jij ook hebt kunnen genieten van je Sandra tijd! @ Jedalin; Slim om jullie hond naar je vader te brengen. Ik hoop voor je vader dat hij morgen niet verrast wordt door een berg poep in de keuken. @ Alies; Weet jij meer van Kussie haar avonturen? @ Ano; Hopelijk komen de kiezen van Neomi ook snel door. Zo zielig als ze er veel last van hebben. @ Eliesah; Mooie foto hoor! Wat voor een camera heb je gekocht? Natuurlijk is er niets mis mee om jezelf af en toe te verwennen. Hopelijk blijft de dentinox goed helpen en krijgt Taleah verder niet al te veel last van haar doorkomende tanden en kiezen. @ Hier; Morris heeft vanavond eindelijk weer wat gegeten maar een half uurtje later schreeuwde hij het uit van de pijn. Het arme mannetje had echt verschrikkelijke buikkrampen. Ik vrees dus dat we vannacht de nodige poepluiers kunnen verschonen.
Zielig die Morris. Ben je al bij de ha geweest? Maar ja niet dat ie wat kan doen denk, hij heeft geen koorts meer toch? Sterkte meis.. En beterschap voor je mannetje!
@ Eliesah; Klinkt inderdaad als een allergische reactie. Heeft ze dan ook jeuk? Misschien dat het iets wat in snacks zoals kaassoufle en frikadellen is verwerkt? We zijn nog niet met Morris naar de HA geweest. Baal nu wel een beetje dat ik niet gebeld heb aangezien we nu het weekend ingaan. Ach ja, misschien valt het allemaal mee en is hij morgen weer helemaal het mannetje.
Nee volgens mij heeft ze er geen jeuk aan. Ze zit er zelf niet aan iig. Heb wel een foto gemaakt maar kan m via m'n foon niet uploaden. Helaas! Nou ze eet elke vrijdag een frikandel en nooit ergens last van. Vandaag voort eerst met onze fritesaus. Nou ja we zien wel.. Bedankt voor je reactie! Ja jij wie weet is het zo over bij m. En ander is er altijd nog de hap.
Haha, nee niet Alies... De paragnoste Ze voelt heel goed aan waar bij mij de "moeilijkheid" zit en doorbreekt dat alsof het nix is... Ze helpt me letterlijk op alle fronten! Ze is een schat van een mens! Vind het heel jammer dat (veel) mensen er een "bepaalde" mening op na houden, en ben daar nogal mee op de koffie gekomen.. Dus vandaar dat ik niet meer zo breed alles uit meet (nie alleen op 't net maar ook in omgeving enzo) Ze doet alles vanuit haar hart en ze leeft ontzettend met IEDEREEN mee! Ik vind het lief dat jullie zo meeleven... Whahaha.. Ik geloof dat ik het maar gewoon vertel, want ik krijg zowat medelijden met jullie! WHAHAHAHAHA! GRAPJUH! Ik heb weer contact met ex... En tjah, daar staat menigeen nie achter.. Maar ik volg mijn gevoel... Dat is namelijk waar alles om draait.. Gevoel.. En een ander kan nog zoveel zeggen of doen of menen... Het is mijn leven en ik heb (gelukkig) zelf de touwtjes in handen... Dankzij de paragnoste ben ik nu (eindelijk) op de goede weg en ik wil dit heel graag vasthouden! Het gaat indd steeds beter met me, al heb ik nog erge dippies... Die onzekerheid overwinnen is wel een strijd! Maar het gaat helemaal goed komen! Gisteren was mijn ex (mijn grote liefde, waar Johannal met gemak een superr foto van googlede! ) dus bij me.... En nouw jah, het is gewoon heel bijzonder, soms ook moeilijk, maar ik weet dat het goed komt.. Het is een kwestie van tijd en vooral geduld... Ik word steeds sterker.. Hoop nie dat het zweverig overkomt, want zo is het niet bedoeld..
@ Superb, als je het morgen niet vertrouwd, als het nog nie beter gaat indd gewoon de HAP bellen hoor!! Kan het schelen!
@ Kussie; Jammer dat ik geen gelijk had Ik ben echt blij voor je dat in de paragnoste iemand hebt gevonden met wie je je gevoelens kunt delen en die je helemaal vertrouwd. Het maakt verder dan toch niet uit wat mensen daarvan denken. Het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt. Wat betreft je ex. Ik kan me voorstellen dat veel mensen er zo hun twijfels over hebben omdat hij je in het verleden zoveel pijn heeft gedaan. Maar goed dat weet jij beter dan wie dan ook. Als het nu goed voelt en als jij er volledig echter staat dan is het ook goed. Mensen zijn misschien alleen een beetje bezorgd over je en dat verklaart dan hun reactie. Ik zou alleen wel willen zeggen; "Doe het rustig aan" You go girl!
Super lief dat je dit met ons wilt delen Kussie! Al moest je bijna wel hihi en had je bijna geen keus ! Nee hoor! Maar is toch een vertrouwensband die we een beetje hebben opgebouwd hier. Vind het helemaal niet zweverig overkomen, als jouw gevoelens hier bij goed zijn meis dan moet je er gewoon voor gaan. Zowel je ex als die mevrouw ( haha hoe typ je dat ook alweer). Vind het alleen maar heel erg fijn voor je dat ze je zo goed helpt, je komt nu zo vrolijker over, hier en op je geheimzinnige www op Hyves haha. Hou je ons weer een beetje op de hoogte. Niemand bedoeld het hier kwaad en natuurlijk heeft iedereen een andere mening. Maar jij voelt het zelf het beste aan!