Toen ik het uitmaakte was dat niet omdat ik niet meer van hem hield... Er is genoeg voorgevallen (bij wie niet), maar het feit dat hij een enorme muur om zich heen had gebouwd waar ik met geen mogelijkheid doorheen kon prikken dat heeft me toen dat besluit doen nemen... En die muur is nu behoorlijk aan het afbrokkelen! En wat in het verleden is gebeurd, tjah dat was toen.. We zijn nu 5 jaar verder... En we leven nu... Het is ook moeilijk om bepaalde dingen onder woorden te brengen, maar wij voelen elkaar zo goed aan.. Dingen vallen automatisch op hun plek.. Puur door mijn onzekerheid (en dus in mijn hoofd zitten ipv bij mijn gevoel blijven) komt die twijfel.. Als ik vertrouw op mijn gevoel en naar mijn intuitie luister komt het gewoon goed! Alleen dat VERTROUWEN heh.. Das pittig!
@ Elisah, nouwww, een KLEIN BEETJE dan! Vind super lief hoor van jullie.. Maar de vorige keer die discussie, dat had veel impact op me... Snappie? Das juist omdat we zoveel delen en jullie belangrijk voor me zijn.. En kritiek, tjah, das nie mijn sterkste kant om daar mee om te gaan!
@ kussie; hihi ik had al gereageerd (haha slechte ik had er een pbtje tegen aan gegooid) en ik zie dat elisah zo ongeveer precies zegt wat ik zei... dus daar kan ik me bij aan sluiten @ hier; Ga weer filmpje volgen
kussie, kan me alleen maar aansluiten bij de rest, superb zei het ook erg mooi! fijn je weer zo happy te horen!!!! geniet ervan meid!
ff vraagje, heb 4 dagen geleden mijn tong verbrand aan het eten (weet niet meer hoe of waaraan) maar t doet zo'n zeer. heb wel eens vaker een klein stukje verbrand, maar nu doet echt de hele punt zeer, iemand tips???
ijsjes eten hihi nee sorry ik heb geen flauw idee.. Google echter weet heel veel Bijvoorbeeld: Wat kun je het beste doen als je je tong hebt verbrand? - Goeie Vraag
Hi meiden, Heb wat aan de instellingen in mijn telefoon gedaan en nu kan ik reageren!!! Mijn pc is nog steeds stuk. Als het goed is word hij komende week eindelijk gerepareerd ! Hier gaat alles goed. Minder misselijk, bekken met ups & downs @ eliesah: als Joënna friet of mayonaise heeft gegeten zit haar gezicht onder de vlekken. Vooral bij haar mond in buurt. Na ongeveer een uurtje is het ook weer weg, en ze heeft er geen last van. Zal wel?? @ superb: beterschap met Morris. Hier inderdaad ook de 360 drinkbeker. thuis drinkt ze voornamelijk uit een gewone beker en op het kdv uit de 360 beker. @ jedalin: als ze ziek zijn willen ze ook nog wel eens een verassing in huis neer leggen. Altijd achter de woonkamer deur......... @ open beker: drinkt ze voornamelijk uit. @ flessen: wisselend. Sommige dagen drinkt ze helemaal niet meer uit een fles en soms nog wel @ duowagen: ben ik nog niet over uit. Heb een meerijplankje, daar wil ik het eerst mee gaan proberen. Anders op marktplaats naar de phil & Teds kijken. Vooral de vibe vind ik prachtig!!! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb hier wel constant alles bij gelezen en gevolgt.
Hihi vond het wel grappig dat jullie dachten dat ik wat van kussie haar avonturen af wist en dat ik op Stan heb gepast. hahaha. Maar wel goed om te lezen dat het beter met je gaat Kussie en dat je je gevoel volgt. De tijd zal het leren wat voor moois er allemaal zal bloeien. Nou deze dame gaat op bed. Vannacht om 3.45 uur eruit, want ik sta om 4.15 uur op de rommelmarkt. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. De vooruitzichten zijn niet heel goed, maar hopelijk is het in ieder geval tot 12 uur redelijk weer.
heh??? Wie gaat er nu midden in de nacht een rommelmarkt bezoeken dan?? Is dat iets jaarlijks en feest-achtigs? Of gewoon een stelletje gekken die hun nachtrust niet zo nodig vinden?!
You Go Girl! Er is maar 1 iemand die weet wat goed voor je is en dat ben jezelf. Vind het zo goed om te lezen dat je vandaag wat tijd voor jezelf hebt genomen ook, lekker bezig hoor. En inderdaad snif mis mijn IPhone snif.... Anders had ik jullie ook al lang dat leuke filmpje van Seph laten zien. Ano. Als je er open voor staat... Mijn opa kan brandwonden pijn weg bidden. Dan moet je even je volledige naam, geboortedatum en hoe het gebeurd is pb-en. Als je daar geen trek in hebt kan je ook melkproducten in je mond houden dat blust
OHja, vergeet helemaal te reageren op het filmpje johannal! NEt gekeken in de reclame en och och wat lief Wat stapt ie al goed! Gave tuin...hihi die beelden gaat wat ver , maar de ruimte is prachtig!
Johannal, je hebt PB! Jedalin, ja duhh tuurlijk heb ik allang gegoogeld, maar daar hebben ze het over suiker op de tong, en dat moet je eigenlijk schrapen, nou dat lukt niet want dat doet dus zeer Ijs eten tja dat doe ik heel veel, maar kan moelijk de hele dag door ijseten, dan pas ik over een week niet meer door de deur jee t nieuws staat nu aan over Oslo, brrr eng om al die mensen daar op dat eiland te zien liggen, erg hoor.
Shit heel verhaal getypt over tuin van papa en mama enz maar toen viel de iPad uit grrrr Ano heb opa nogeven je gebeld hij gaat het proberen maar schrok een beetje dat het al zo lang geleden was... Maar hij doet zijn best. Geen idee hoe hij het doet maar ik heb er gewoon zelf al een paar keer baat bij gehad dus ik moet het wel geloven. Maar wel eerlijk zeggen of het heeft geholpen want opa wil terugkoppeling van me haha.
lisetje geniet lekker van jullie vakantie en fijn dat je gelijk uit mocht slapen vanmorgen wat een leuke foto's van sem zeg wat is het toch een knapperd kussie fijn dat je ff tijd voor jezelf genomen hebt en waar is stan nu geweest bij je tante? en leuk dat je leuk bezoek hebt gehad hihi en alies moet ons ook niet nieuwsgieriger maken dan dat we al zijn hihihi haha muts nu heb je t toch verklapt. nou ik ben blij voor je zolang je maar aan jezelf denkt en je niet laat kwetsen eliesah wowie wat een mooie plantenfoto van de efteling zeg echt heel mooi geen idee waar t van komt die uitslag in dr gezicht beide keren totaal verschillend gegeten superb aahhh arme morris vervelend dan eet hij eindelijk weer is wat en dan gelijk krampen t arme jochie ano idd ik zou ook ijsjes zeggen of gewoon koude melk drinken hier net met mn vader en broertje wezen shoppen voor de bruiloft. mn vader heeft een mooi donker grijs pak met licht een glimmer/lijntje met nieuwe schoenen giletje stropdas en overhemd en nog een riem samen voor 150 euro alles in de uitverkoop en hij is echt sjiek de friemel hoor. en voor mn broertje konden we alleen slagen voor schoenen dus ga ik morgen alleen met mn broertje op pad. (hij is autistisch en vind t moeilijk zelf iets uit te zoeken wat anders is dan de broeken en tshirts die hij altijd draagt. hihi)
Grrr gaat nietgoed hier Noorwegen verhaal ook weer weg? Zit ineens op een topic van lillebil (die leest nu mee hier "hoi" ) iig vind het vreselijk. Heel erg. Ik ken er bes veel mensen en Stfs beste vriend wasop het station ttv het verdachte pakket. Maar die kinderen.... Ongelooflijk zo vreselijk... Zo erg....
Geen idee denk dat ik (op de iPad) per ongeluk op haar naam drukte maar ik zat ineens op de startpagina van iets van blije mama's Ik weet iig wat ik van acht ga doen als ik weer niet kan slapen... Lekker shoppen