Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Goedesmorgens! Hier 1 met de doppies half open.

Die rommelmarkt is 1 keer per jaar. Rond 4.15 uur moet je er wel zijn, want rond 5 uur is het vol.
    Nou ik ga weg. Spreek jullie later meiden. :)

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Seph slaapt nog???

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen,

@ Setti, whahahaha sjiek de friemel!!??? Stan zit me hier aan te kijken omdat ik zo moet lachen!! WAAR HAAL JE ZE VANDAAN? Die uitspraken! GE-WEL-DIG!!!

Ben zeer benieuwd naar je paps in dat sjieke de friemel pak! :D:D

@ Johannal, ik snap helemaal nix meer van je verhaal?
    Lillebil? Shoppen? Noorwegen? Uhhh?? :(

@ All, thanks voor jullie reacties, en reken maar dat ik weet wat ik doe.. Ik volg puur mijn gevoel.. En als dat nie snor zit, dan doe ik ook echt nix... ;)

@ Jedalin, hoe ist nu met Kai?
    Al wat gehoord van je paps, of het daar ook mis is gegaan?

@ Alies, ik hoop dat je een droge en goed verkopende morgen hebt gehad!! Hier is het redelijk weer. Geloof ik maar 1 bui gehad nog vanmorgen... Ik zie hier zelfs blauwe lucht...
    Maar hoor net het weer en het wil steviger gaan waaien en NATUURLIJK ook weer flink gaan regenen...
    K geloof dat wij ook maar een last-minute moeten gaan boeken!!

@ Ano, jaiks, dat klinkt alsof het goed mis is gegaan! Wat vervelend, ik hoop dat de opa van Johannal je kan helpen! Tja tips zijn hier al gegeven, en ik zou het niet weten...

@ Gwen, fijn om weer van je te horen! ;)
    Woow, dus Joenna zit dan ook onder de vlekken? En dat vind je nie eng??
    Stan had gisteren na het badderen opeens allemaal bultjes in zijn nek!! Hij heeft er ook wel even aan gekrapt, wat dat nou weer was. Tis nu weer weggetrokken...

@ hier, zucht, zal es bezig met dat eeuwige huishouden! Er wacht een was op me, de vloer smeekt om de stofzuiger en ook de vaatwasser staat op ploffen, dus die moet weer leeg worden geruimd...

@ Noorwegen, godsamme, wat een ellende!! Vreselijk!! Hoe haalt zo iemand het in z'n hoofd heh! Daar snap je toch nix van! En dan ook nog onschuldige kinderen...
    Ik snap werkelijk helemaal nix meer van de hele wereld...

Nu ga ik maar wat doen *Geeft zichzelf een schop onder de kont*

Liefsss

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hihi ken je dat woord niet? Sjiek de friemel..hier ook bekend hoor :)

Succes met t pioetsen!

johannal lekker uitgeslapen lees ik? :) ikke ook hihi lig nu nog in bed!
    hoe laat was seph uiteindelijk wakker?

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: nee eigenlijk niet. Zal of van de mayonaise komen of zout van de friet. Ze heeft er geen last van en verdwijnt ook weer snel.

@ alies: veel plezier vandaag!!

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    haha sjiek de friemel is ook hier bekend :)

ik mocht ook weer uitslapen van sem, tot 08.45 heerlijk! als t zo de komende weken volhoud hahaha

gisteravond naar tilburgse kermis geweest, erg leuk!! was om 00.30 thuis.. vanmorgne dus uitgeslapen en daarna met zn 3en een nieuwe bank wezen bestellen :) een hoekbank! zit helaas wel 8-10 weken levertijd op, maar goed.. we kunnen nog zitten haha

@kussie, je vroeg hoe t nu met Sem is na zn operatie.. nou t is een wereld van verschil!! gister was t precies 1 mnd geleden en in de hele maand is ie niet ziek geweest, heeft ie niet gesnurkt, is zn ademhaling een stuk rustigter en hij is veel meer gaan praten. Het heeft m echt zo goed gedaan, ben blij dat we destijds de juiste beslissing hebben genomen iedr geval :D t is een heel ander (en drukker ;)) mannetje!

lief dat je het vraagt trouwens!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lisett: wat fijn zeg dat het nu goed gaat met Sem!!! Echt super, ik kan me helemaal voorstellen dat jullie blij zijn dat je de operatie hebt laten doen!

@ hier: leuk leuk, ga zo naar mn vriendinnetje toe om haar als getuige te vragen :)

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjiek de friemel, nog noooit van gehoord haha.

Iemand gister dat programma van die gipsy wedding gezien?tjeee wat had dat kind een trouwjurk aan zeg, knal rose, paste niet eens door de deur, en mat als topper, kerstlampjes erin!!!
    en de bruidjonker een rose pak met gouden bling bling, ow vreselijk zeg, maar wel leuk om te kijken haha.

johannal, tot op heden gaat t wat beter met me tong, maar moet zegen das meestal begin van de dag, naarmate de dag vordert doet t meer zeer, maar hou je op de hoogte, vind t zowieso heel lief van je!!

lisette, zo lekker uitgeslapen, heerlijk.en fijn dat het zo lekker gaat met Sem!!

hier:pff wat een rekeningen deze maand, 250eigen risisco ziekenfonds, 220 terug kgb 2010, kleine 300 waterschapsbelasting, is gewoon een kleine 800 eur, das toch niet normaal, baal er echt van.
    En jef kwam van de week ook nog dat ie een pc van een collega kon overkopen, en die wilde die persee hebben want ze zijn in de winkel 1800,- en hij mocht m nu voor 550,- kopen.
    nou heb even gekeken, en tis wel een mooi ding, tis een i-mac als ik dat goed schrijf hihi, is alleen een beeldscherm met toetsenbord, dus geen systeemkast ofzo,dus wat dat betreft prima, maar echt nodig hebben we hem niet!!!( vind ik) maar Jef vind van wel, dus na een discussie maar toegegeven,want uiteindelijk blijft ie toch altijd zeuren tot ie ze zin krijgt (klein kind) maja nu zijn de spaarcenten toch echt wel op grrr, dat stromme geld ook altijd...

Verder gan we vanaaf wel uiteten met zijn 2en!!!das voor het eerst sinds 2 jaar ofzo!!!
    teminse als t wat gezelliger word, want hadden straks ff bonje.

latersss

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow ennuh, heb wel weer 's zin om naar kidzcity te gaan, wie gaat er mee??:D:p

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Even snel een teken van leven in de pauze van mijn werk. Verhuizing gaat ok, maar het hele huis staat nog wel vol met dozen...
    Internet zullen we voorlopig nog wel niet hebben, we moeten iemand laten komen vrees ik, het is nogal ingewikkeld, omdat mijn schoonmoeder ook al een aansluiting heeft hier.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo hier was ik weer. :) Aardig wat rommel verkocht. Wel zo'n 10 keer dat het zeiltje over de spullen moest omdat het toch wat begon te regenen. Waren korte buitjes. Rond half 1 begon het echt donker te worden, dus toen de boel ingepakt. Als eerste het spul wat niet verkocht werd en als laatste het speelgoed en kinderkleding. Toen nog aardig wat verkocht. Hihi.
    Totaal 89,75 euro verkocht aan spulletjes.

Rond kwart voor 1 begon het aardig te regenen. Toen was de rommelmarkt ook snel voorbij.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ikke! hihi als t tenminste voor de 24e augustus is want dan gaan we op vakantie :)
    Maarre, goed idee :)

Leuk man, uit eten samen! Sjee, 1e keer in 2 jaar?! Wowie..haha.
    Geniet er maar extra van dan!
    Balen van jullie meningsverschil vandaag.. hopelijk is de lucht dadelijk weer geklaard en wordt het gewoon gezellig vanavond!
    Wel vervelend dat jullie spaargeld er door heen is met die computer...vindt jef het dan wel slim als daardoor het spaargeld op is??

@ hier: Hmm vanavond alleen. Arno heeft een reunie van een band waar hij vroeger mee gespeeld heeft. Die gaan eerst samen wat eten en dan hebben ze een ruimte afgehuurd om weer muziek te gaan spelen zoals vruuger ;).
    Die is pas laat thuis.. saai, op de zaterdagavond. maja..

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff, net dikke ruzie met arno om iets kleins, zucht. Wij zijn alle twee zo eigenwijs en geven nooit toe.
    ben nu naar mn vriendin en hij is zo weg dus gezellig tot vannacht met ruzie uit elkaar...pfff.

14. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hmm das niet leuk!! misschien even proberne te bellen of smsje sturen om de boel ieder geval een beetje te klaren??

Hoe reageerde je vriendin trouwens? :)

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    wel zin, maar t is gewoon bijna een uur rijden :)

@alies, goed verkocht dus! altijd fijn een extratje :D

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zooo ben ik weer! jeeej mijn vriendin was helemaal blij, een klein traantje erbij ook hihi.
    Andere vriendinnen hadden al gedacht dat ik haar zou vragen om dat ik haar al 10 jaar langer ken :)
    Gelukkig, wilde niet dat zij het vervelend zouden vinden als ik 1 van hun uit zou kiezen. Had ik niet verwacht hoor, maar je weet nooit.

@ hier: pff ja die ruzie.. gedoe.
    Ging ook gewoon echt nergens over. Hadden een brief binnen van de autoverzekering dat iets niet klopte en we ff het juiste nummer door moesten geven. ik stond op het punt van gaan met kids in de kinderwagen, jassen aan enz.
    Hij vond dat ik gelijk moest bellen omdat de polis op mijn naam staat en hij dadelijk de auto nodig had.
    Ik vond dat onzin want ik bel ook altijd uit zijn naam naar verzekeringen en de belasting en da's geen probleem..en de kindjes en ik waren dus al klaar om te gaan.
    Naja toen volgde er een discussie (om niks dus). Ik maakte een opmerking dat ie niet zo chagrijnig moest doen en hij reageerde dat dat mijn schuld was dat ie zo chagrijnig was.
    Toen zei ik dat ie dan maar lekker weg moest blijven vanavond als ik hem chagrijnig maakte.
    Daarop vroeg hij weer of ik dat graag wilde dan. Nee, zei ik, ik maak jou chagrijnig dus dan kun je beter weg blijven.
    Wederom dus weer vatte hij dat op als dat ik zei dat ik liever had dat ie weg bleef.
    Naja, toen ben ik dus de deur uitgelopen.
    Hij smste 10 min later dat ik 4x had gezegd dat hij beter weg kan blijven en dat ik maar iets moest laten horen als ik hem graag terug zie. En waarom ik zulke dingen zeg, of dat is om hem pijn te doen want dat was dan gelukt en dat zn dag verkloot was.

Dus khad terug gesmst dat ik 4x gezegd had dat ik niet wil dat hij weg blijft, maar dat hij dat beter kan doen als ik hem chagrijnig maak. En dat het dus niet is om hem pijn te doen, maar omdat ik hem kennelijk net blij maak. En dat als dat niet zo is, dat ik dan graag gewoon wil dat ie thuis komt...

Naja, daar heb ik niets meer op gehooord.. dus het zal wel.

En ik ben te koppig om nu te gaan bellen. SOwieso is ie nu ongeveer in utrecht bij die andere jongens van die reunie, dus ik ga ook niet bellen nu hij met hen is. Hij belt zelf maar als ie op de terugweg is ofzo.

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Sow hey lin jij bent ook niet perse de makkelijkste hè:p

Jullie zijn allebei koppig maar jij nog koppiger :D

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nee ik ben niet echt makkelijk en ook lang niet altijd een leuke vriendin haha.
    Maarja, ach, die ruzies zo af en toe houden het spannend ;) hahaha.

Arno belde trouwens net haha. (IK HEB GEWONNEN!! :p hahaha)
    Hij was onderweg en was het huisnummer vergeten waar ie moest zijn. Dus een beetje noodgedwongen belde hij haha.
    Hem veel plezier gewenst (lief van mij) en toen zei hij dat ie zn geld vergeten was. haha suf grapje van mij er achter aan: oohw, dan heb je ook geen geld om in een hotel te blijven slapen dus dan kom je maar mooi naar huis straks. haha, konden we al wel weer om lachen dus nu ist weer goed ;) (net kleine kinderen ;))

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jedalin; Fijn dat jullie het weer goed gemaakt hebben en dat Arno lekker thuis komt vanavond.

@ Ano; Heel veel plezier vanavond! Geniet ervan.

@ Alies; Goede zaken gedaan vandaag! Ik vind het wel knap dat je daarvoor je nachtrust opgeeft. Zou ik echt nooit doen:).

@ Hier; Morris is gelukkig weer bijna de oude. Vanochtend zijn we nog even naar Blijdorp geweest. Het was lekker rustig zodat we alles goed konden zien.

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kidscity, te ver voor ons...

@ Meeten, wel graag hoor!

@ Jedalin, dusssss... hihi, dat was een pittige discussie om "nix" :p Blij dat het nu weer koek en ei is, en dat Arno toch nie besluit om elders te slapen! ;)
    Wat super dat je vriendin zo lief reageerde (met een traantje)
    K weet hoe het is! :D:D:D

@ Lisetje, ben echt blij dat te lezen!! Tuurlijk ben je dan (helemaal) blij dat jullie deze stap gezet hebben! Sem is dus duidelijk een "ander" kindje geworden!! Echt fijn zeg!
    Heerlijk voor het mannetje, dat hij nu zo lekker in zijn vel zit, maar ook fijn voor jullie! Nog meer genieten!! Super toch!

@ Nijnja, hmm, das wel vervelend, hopelijk kan het gauw geregeld worden.. Brr, ik moes er niet aan denken om geen internet te hebben!! Leve mijn BB die ik wel altijd bij me heb... ;)
    Hoe gaat het met de kids? Slapen ze er een beetje goed?
    En kunnen jullie er de draai een beetje vinden?
    En nog kijkers (gehad) voor jullie "oude" huis?

@ Gwen, hmm zout jah? Ik vind het eigenlijk ook wel vaag. Je mag wel zoutwater oplossing maken bij verkoudheid, maar qua eten moet je toch heel matig zijn met zout.. Is toch beetje tegenstrijdig! En misschien ook omdat friet/mayo veel vet bevat ofzo?
    Stan vind het allemaal nog nie zo lekker. Maar frikandel wel...
    Maar dat soort dingen (patat, pannekoeken enzo) durf ik nog nie zo goed te geven ivm vettigheid?
    Veel plezier vanavond meid! K vind zoo leuk!! :D

@ Superb, das fijn te lezen! Is HAP dus gelukkig nie nodig geweest!
    Wonen jullie daar vlak bij? Bij Burgers Zoo?

@ Alies, das toch even lekker meegenomen! Al moes je d'r wel knap vroeg voor uit! Had je de kids mee, of waren die bij papa?
    Was het in NL of in D'land dan? Lijkt me nie makkelijk; handelen in het duits, hihi

@ Ano, ik ben benieuwd hoe het nu met je tong is?
    Zou het (al) helpen dat Johannal's opa voor je bid?

@ All, vanmiddag naar verjaardag van de kids van E. geweest! Was leuk! Stan heeft het knap volgehouden. Ondanks de vreemde mensen! Ben weer apetrots op hem!!

Liefs

Deel Deze Pagina