Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; klinkt als een gezellig middagje! Fijn dat je nog zo'n goed contact hebt met E.
    Hier eet Taleah echt alles mee hoor, friet, pizza, chips haha. Niet elke dag natuurlijk. Maar zoiezo elke vrijdag frietjes en een frikandel of kipnugget etc. Ze smult ervan hihi!

Linda; ow die ruzie's ken ik. Vooral over geld etc.
    Nu moesten we deze week ook erg aan elkaar wennen, haha! Je zit toch heel de dag op elkaars lip zo in de vakantie en met dit weer. ;)
    Normaal zie je elkaar alleen In de avond en dan weekend.

Aahh wat lief die vriendin van je! Als het echte vriendinnen moeten ze dat wel snappen hihi..

Johannal; haha snapte niks van je verhaal gister. Ben je weer bij gerust?

Ano; al lekker aan t smullen? Vast wel. Hopelijk een leuk etentje gehad. Hmm geld is altijd iets, hier ook vaak ruzie erover. Nou ja ruzie haha. Meningsverschil dan. Niet leuk als alles tegelijk komt.

Superb; fijn dat het weer goed lijkt te gaan met Morris! :)
    Leuk naar de dierentuin, gaan we vd ook doen.

Setti; jee eindelijk jullie ringen goed! Mocht ook wel natuurlijk haha..
    Oeh het komt nu zo dichtbij!

Noorwegen; jee wat super erg zeg. Je zou er maar net zijn!
    Bah krijg er helemaal kippenvel van! :( zielig zulke mensen!
    Gooi jezelf dan aan een touw ofzo...

Gwen; wat fijn dat het goed gaat bij jullie! Miste je al..
    Hmm misschien ligt het wel aan het vet ofzo, wel fijn om te lezen dat het bij jou ook bekend is.

2. Appel en Peer

Hier; vanmiddag fotoshoot gehad met Taleah. Vriend van m'n beste vriendinnetje is fotograaf en ze gaven ons dit kado. Taleah wilde natuurlijk niet erg mee werken haha, maar er zitten al wel erg mooie tussen.

Morgen ga ik ineens naar de musical marry poppins :).
    De buuf kwam gister ineens aan de deur, ze zou gaan met iemand maar die kon niet dus had ze een kaartje over. Ze wist niemand om mee te vragen dus dacht ze ineens aan mij. Ik mag zo mee, zonder te betalen. Super toch! Helemaal leuk..

Hadden eigenlijk een verjaardag staan, had ik geen zin in dus nu gaat marc alleen met Taleah. Haha ik blij. ;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ elisah: hmm hier gelukkig nooit ruzies om geld. We geveb alle twee teveel uit of aan rare dingen. Dus daar is nooit gedoe om gelukkig. Maar goed, wij vinden wel genoeg andere dingen om over te ruzien ;)

haha taleah eet vanalles dus! Hier met uitzondering ook, maar niet wekelijks!
    Soms frietjes bij de mac. Chips hebben ze nog nooit gehad, alleen gezonde chipjes haha (wortelchips, van een of ander kindermerk)

Pizza hebben ze ook nog nooit gehad haha

Ik ben er ook wel wat voorzichtig mee. Niet perse om dat het vet is en niet mag, want het mag best, maar meer omdat ze toch niet weten dat ze die dingen missen dus waarom zou ik ze er nu al aan laten wennen. Zolang ze snoep/chips nog niet kennen gaan ze dr ook niet om zeuren :)
    Dan houd ik het liever voor nu nog gewoon bij gezondere dingen of kinderkoekjes/kinderchips/soepstengels enz.

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Kinderchips? Die heb ik nog nooit gezien? Ligt dat gewoon in het chips-schap? Of bij de kidsvoeding?

5. Soda Pop

Is je buuf ook nog jong dan?
    Kan je daar goed mee?
    *al zal ze je nie voor nix meevragen haha ;)*
    Wel leuk hoor! Al moet ik er zelf nix aan denken, brr, vind musicals echt geen drol an!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bij de kindervoeding. Is pas nieuw, waren als aanbieding toen 25 cent per zakje. Erg leuke dingen ook. ff kijken, heb ergens een foto van dat ze ze voor t eerst aten in Slagharen.
    Zijn lekker groot dus ook makkelijk te eten.

... goodies heten ze. Op die puntjes moet nog iets voor. Zal zo kijken in de reclame van de film haha

Ze hebben ook nog andere producten. Bij de Plus verkopen ze het sowieso

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Musicals saai?????? Jij bent gek.... dat kan niet.
    Welke heb je gezien dan???

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja bij sommige supermarkten hebben ze kinderchips, heb laatst ook een zakje gekocht, ligt gewoon bij de babyvoeding enzo.

geld:nou tis niet dat door die pc al het geld op is, maar meer alles bij elkaar, ik ben best zuinig, jef is meer van een gat in zijn hand haha.
    Maar de enige reden dat ik het er nu bij laat en me er niet druk over maak, is omdat ik weet dat er januari weer genoeg spaarcentjes zijn, maar anders had ik nu wel heel anders gereageeerd, en had ie 100%zeker niet zijn zin gekregen!!lekker puhhh

kidzcity/meeten:nou lin zo te horen gaan wij dan samen haha!Marye vind t volgens mij ook wel heel leuk!!!maar we kunnen ook best ergens anders wat gaan doen zodat er meer mensen kunnen!!!!laat maar horen!!!!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eten was heerlijk, heb flink zitten schransen haha.
    echt heel veel op, denk wel bijna een kilo zalm, en nog wat biefstukjes, heerlijk!
    en toen kwamen we terug bij me schoonouders, en toen lag Neomi net te slapen, dus we hebben 'r lekker laten liggen en halen 'r morgen op!
    Is de 2e keer uit logeren pas, maar wel ff lekker hoor!

Ennnnn, Neomi heeft oorbelletjes!!!!!!na een hoop twijfelen toch gedaan vanmiddag, en t staat echt super leuk!!!!zal snel een foto showen!!!

xxx

10. Soda Pop

Uhh geen???
    Alleen op tv, grease en mama mia...

11. Soda Pop

Oef, ben heel benieuwd!? Hoe reageerde ze?

En wat heerlijk zeg, zo lekker gesmuld, en een goeie sfeer ook?? ;);) Wat lekker, Neomi uit logeren, nog meer voor jullie saampies..
    Hihi, dat beloofd een romantische (goedmaak) avond! :D:D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #4092 jedalin, 23 jul 2011
    Laatst bewerkt: 23 jul 2011
    @ kussie: aah! Vandaar! haha. dan kun je ook niet oordelen of je ze wel of niet leuk vindt. :)
    ik ken volgens mij niemand die niet van musicals houdt. Ik bedoel, er zijn zoooo veel verschillende, en andere opzet qua zang (Veel of wat minder) dat je altijd wel iets mooi moet vinden. :)
    Als je ooit de kans krijgt; gewoon gaan..je zult je mening dan echt moeten bijstellen :p.

@ Ano; hahah geen probleem hoor! Wij maken het vast en zeker gezellig in Kidzcity! En idd Marye gaat ook altijd wel mee, die is pas ook nog geweest met haar kids.

Coooool, neomi oorbellen!!! :D Ben super benieuwd. Vindt het bij LIsanne onwijs schattig staan en volgens mij staat het Neomi ook super lief!

Lekker dat jullie morgen kunnen uitslapen!!! GENIET ervan!!! :D:D

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier lisanne heeft ons lekker laten uitslapen vandaag lees 09.15 :$ ben lekker met mn broertje op pad geweest en is goed geslaagd.

lisetje leuk zeg een nieuwe bank, leer of stof en welke kleur?? de kermis daar schijnt super leuk te zijn je had zeker een pot met goud mee naar de kermis hihi ts tegenwoordig niet heel leuk meer om naar de kermis te gaan als je bekijkt wat je voor een kaartje moet betalen

en super om te horen dat hij nu al een maand niet ziek is geweest das toch heel anders he veel beter

jedalin en hoe vond je vriendin het??? hihi hier ook alleen thuis hihi steef is met vrienden naar de bios naar transformers. en is de lucht al geklaard bij jullie? whuhahaha ik lees t al geen geld voor een hotel hahahahaha heb nu pijn in mn wangen van t lachen hihi

leuk die foto met de chipjes

ano en nog gezellig uit eten geweest??? hihi mannen en gadgets en dergelijke hihi hier is steef net zo. ts wel weer goed?? ik lees t ook al fijn dat jullie toch nog gezellig gegeten hebben en ze heeft oorbellen wat gaaf ben erg benieuwd heeft ze hard gehuild?

kidzcity jaaaaa wij ook

alies zo toch nog lekker verdiend aan oude rommeltjes leuk hoor

superb wat goed om te horen dat t beter gaat met morris en blijdorp leuk was

eliesah wat leuk zeg een fotoshoot ben erg benieuwd naar de foto's en wat gaaf dat je zomaar voor niets meemag met de buuf.

kidchips jaa ze zijn van GOODIES chipjes met wortel smaak. zien er uit als nibbits

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Organix is het merk, van die goodies chipjes! :)
    Jij kent ze ook dus setti, hihi!

Jeee nog een kidzcity-fan! hihi :D

15. Appel en Peer

Kussie; ehm ze is net zo oud als mij, 25. En ze is nu 11 of 12 weken zwanger. Gaan best veel met ze om, erg leuk dus.

Nee jij musicals zijn echt leuk! Op tv is iets heel anders joh..
    Weet zeker dat jij daar wel van houd hihi.. :)

Ano; Oeh lekker zo'n avondje samen! En dan ook nog uitslapen.
    Haha ik ken het, je helemaal vol vreten. Lekker toch!
    Oeh leuk oorbellen, vind het erg schattig. Maar doe bij Taleah nog niet hoor haha.

Geld; nou ja het gaat dan meer over de rekeningen. Marc wordt er altijd chaggie van enzo. Kunnen ook alle twee niet echt met geld om gaan. Haha ik nog wel wat beter hoor.

Maar ja gister bijvoorbeeld. Neefje van marc is dan jarig, kindje van z'n neef. Hij wilde vet dure kado's kopen, zei dat moet je niet doen. Krijgen we ook niet van hun weet je wel. En hij wilde een speciale broodtrommel dus heb ik die gekocht. Maar ja hij wil de popie Jopie uithangen haha. Maar na nagedacht te hebben vond ie toch dat ik gelijk had ;).

Lisetje; kermis is leuk hè! Ging er eerst elke dag heen, maar nu geef ik er niet echt iets meer om.
    Fijn dat het zo goed gaat met Sem! :) lekkere manneke

16. Appel en Peer

Ja die chips ken ik ook. Hebben ze ook bij de Appie! ;)
    Ach ja vind het niet zo erg dat ze dat nu allemaal al eet, ontkom je denk ik straks toch bijna niet aan.

Kidscity; als jullie een datum hebben, kijk ik of we ook kunnen. Wil jullie wel heel graag zien! :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ;) jullie zijn de enige die de ringen mogen zien van te voren ;)

Bekijk bijlage 169079

dit is de enige die een beetje gelukt is want geen enkele foto werd mooi met flitser en zonder ook niet.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuuuwie priscilla, Suuuuuuper mooi!!!!!!!!

19. Appel en Peer

Wauwie! Sjee sjiek de friemel hoor..
    Poehee echt super mooi!

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Wow, wat een mooi ringen! Ik vind vooral die van jou echt heel erg mooi.

@ Musicals; Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind er eigenlijk ook niets aan:). Ik ben er twee keer naar toegeweest (weet niet eens meer naar welke) maar het is niet aan mij besteed.

@ Kussie; We zijn naar Blijdorp geweest en niet naar Burgers Zoo. We wonen in Rotterdam dus het is maar een kwartiertje fietsen. We hebben nu een abonnement dus kunnen nu lekker vaak gaan.

@ Sjiek de friemel; Die uitdrukking kende ik ook nog niet maar ik vind hem wel leuk.

@ Snacks; Morris heeft vorige week voor het eerst een stukje knakworst op. Frietjes lust hij niet en frikadellen, kipnuggets etc heb ik hem nog nooit gegeven. Ik moet wel zeggen dat wij eigenlijk ook nooit eten van de snackbar eten. Ik vind het wel lekker maar mijn vriend vindt het geen maaltijd. Meestal krijgt Morris een keer in de week een bakje Pomberen chipjes. Verder krijgt hij soepstengels, ontbijtkoek of een kinderkoekje als tussendoortje. Ik zal eens op zoek gaan naar de wortelchipjes.

Deel Deze Pagina