kussie naja zoiets zeg je toch niet en ze weet donders goed hoe jij in je vel zit en das niet lekker en dat ze je zo nog een steek van achter geeft vind ik echt niet kunnen. ze zou je juist moeten steunen.
Pffff mijn god. Jesse zit totaal niet lekker in zn velletje vandaag. Krijsen, huilen, jengelen, slaan, ruzie maken...alles wat maar lelijk is. *zucht* Gelukkig is Daan het zonnetje is huis en is ie onwijs lief aan het spelen.
Jedalin: Breng Jesse maar hier, ik vind het vandaag maar saai stil zonder kinderen. Kussie: stom zeg dat je moeder zo reageerde!
@ Vriendlief; Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je een mooi kado gehad! Ik heb een beetje een tassentik en heb inmiddels al een aardige verzameling maar eentje van Louis Vuitton staat nog op mijn verlanglijst. @ Ano; Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop zo voor jullie dat het deze ronde weer raak mag zijn. Wanneer kun je testen? @ PenF; Mijn duimen draaien op volle toeren hier voor jullie. Het zou echt heel mooi zijn als je ondanks alles toch spontaan zwanger blijkt te zijn. Fijn dat het zo goed gaat op het kdv. @ Meeting; Ik kan beide dagen niet. 13 augustus viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en 20 augustus vieren we de verjaardag van Jasmijn. @ Jedalin; Vervelend dat Jesse niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk knapt zijn humeur vanmiddag wat op. Hier overigens ook een jongetje dat ik op sommige momenten het liefst achter het behang zou willen plakken. @ Kussie; Vervelend dat je moeder zulke opmerkingen maakt over je. Aan de andere kant vind ik het wel goed dat ze nu rechtstreeks tegen je zegt dat ze niet op wil passen in plaats van dat ze allerlei smoezen verzint zoals ze eerder deed. Heb je al wat gehoord van de HA? @ Hier; Komend weekend hebben we (alweer) een weekend voor onszelf. Dit keer gaan de kinderen bij mijn ouders logeren. We warenn zondag bij mijn broertje op bezoek en mijn ouders waren er ook. Toen we weer naar huis gingen was Jasmijn helemaal overstuur omdat ze zo graag bij opa & oma wilde blijven. We hebben toen maar meteen een logeerafspraak gemaakt voor komend weekend. Pff, verder zit Morris nog steeds niet lekker in zijn vel. Zondag en gisteren had hij ook weer koorts dus voor de zekrheid maar even naar de HA geweest. Zij kon niets vinden. Als hij nu weer koorts krijgt dan moeten we zijn urine laten testen.
superb, he balen dat Morris alweer zo lang kwakkeld met het niet lekker zijn, hopelijk is het nu over, en zo niet dat je er dan achterkomt waar hij last van heeft! Ik kan vrijdag testen, spanennd dus!! marye, ja das rustig he een hele dag zo zonder je kids?en wat grappig dat eigen taaltje, hier soms ook hoor, moet er da wel om lachen. maaruh, wanneer moet je ongesteld worden? kussie, he balen meid dat je moeder zo reageerd, ka me voorstellen dat je je door zo'n opmerking gekwetst voeld. zeker nu stan naar het kdv gaat, want dan hoeven ze ook niet zoveel meer op te passen toch? dikke knuff meid, hopelijk gaat het snel beter met Stan!!! verder ben ik het even kwijt, sorry dames!!!! hier alles goed, nu nog ff snel wat in huis doen en dan neomi weer ophalen op het kdv. xx
Ano: Ik weet het niet precies. Maar heb met Don afgesproken na het weekend te testen... Maar vrijdag is het al snel! Spannend, ik ga zooo hard duimen!
Marye, okeej, maar jij voelde je eisprong toch altijd heek duidelijk?nou ben super benieuwd, gun het je echt!!!! Ja ik moet vrijdag ongesteld worden, pff moet me zooo inhouden om niet al eerder te testen bah! Wat maak je jezelf soms toch gek he...
Zooooo Ik ga eerst even helemaal los op Kidzcity %^&^($%@#$%#Q oeh wat vond ik het S T O M ! ! !:x Sorry hoor maar ik moet jullie echt even waarschuwen. Want na al jullie positieve verhalen en hoeveelheid regen dacht ik vandaag: Kom laten we eens naar Kidzcity gaan want daar schijnt het zo leuk te zijn.... Nou eerlijk waar meiden ik ben na een half uur weggegaan want het was echt verschrikkelijk. Want wat/is er nl aan de hand (in verschil met jullie vorige bezoek) het is zomervakantie dus het stikt van de schoolgaande kinderen. En al die kinderen willen perse(???) spelen in de baby/dreumes hoek waar een (piepklein) bordje alleen van 0-4 hangt. Ze scheuren als halve gekken op die loopautootjes over de baan, rennen de kleintjes omver en terroriseren de hele boel. Ik heb samen met een andere moeder politieagentje gespeeld en ze steeds verteld dat ze er niet mochten spelen, want hun eigen ouders zitten met zijn allen 50m verderop aan de koffie en zijn allang blij dat ze hun kroost binnen 4 muren hebben en zich even op zichzelf kunnen richten. Die kijken echt niet meer om naar hun kinderen. Ook ben ik 2 x naar het personeel gelopen om er wat van te zeggen. Ze kwamen dan wel hoor en stuurden ook weer een hoop kinderen weg maar er was gewoon geen beginnen aan. 2 minuten later waren ze gewoon weer terug. Seph loopt nu net lekker en wil graag een beetje rondstappen maar hij is twee keer omver gelopen/gereden en echt lomp ook en dat terwijl ik steeds binnen een meter bij hem was. Die kinderen waren met elkaar aan het rennen, duwen en trekken (lees 6, 7 8 jaar zoiets) en lette totaal niet op de kleintjes en dat terwijl ze er dus eigenlijk helemaal niet mogen spelen. Ik heb nog eens gevraagd of ze misschien om wilde roepen dat ouders opletten dat hun kinderen er niet kwamen maar volgens het baliemeisje had dat geen zin omdat ouders simpelweg de verantwoordelijkheid niet nemen. Nou vind ik dat Kidzcity dat moet doen. Zij moeten de boel dan maar afsluiten en iemand ter controle neerzetten zodat er alleen maar 0-4jarige naar binnen kunnen. Maar goed naar een 35/40 minuten ben ik gegaan en heb ik wel nog even mijn geld (10,-) teruggevraagd. Ooooh grrrrr wat was ik pissed. Het stikte er van het paupervolk met tuig van kinderen (kan het echt niet anders zeggen hoor) fatsoenlijke beschaafde mensen heb ik nauwelijks gezien. Ouders die hun (te oude) kinderen eten en drinken geven in de baan (ook dat mag niet) en gewoon totaal geen rekening houden met anderen. "Shelly/Jayden!! snel pak die auto voor dat kleintje erbij is jij kan toch sneller" On-ge-loof-lijk!?!?!? Oooh zeg het zit me echt hoog (en nee dat zijn niet de hormonen) t was gewoon echt te zot voor woorden. Dus meiden als ik jullie was zou ik wachten tot de scholen weer zijn begonnen en dan lekker op een doordeweekse dag gaan. En dan ga ik nog niet mee maar wens ik jullie wel heel veel plezier. Als ik jullie was zou ik deze zomer (met mooi weer) lekker naar de Torteltuin gaan. Dat is echt voor kleintjes daar is nog veel meer speelgoed en kunnen ze lekker klimmen klauteren en rustig ontdekken spelen zonder dat ze onder de voet worden gelopen. Er komen daar nette fatsoenlijke mensen die hun kinderen in de gaten houden en hun kleintje evt. terecht wijzen wanneer nodig ipv het juist opjutten. Dan kan je als mama ook even rustig zitten en met elkaar praten zonder politieagentje te spelen. Zo dat was het.... nou even de rest lezen en reageren.... De stoom komt nog uit mijn oren...
Kussie: Wat balen van je moeder en wat een rare reactie zeg bah Wat zei de HA trouwens ? Penf en Ano: ik duim voor jullie! Hier acht ik de kans zeeeerrr klein dat ik zwanger ben! Maar 1 x actief geweest :S EN verder wil hij niet! Hij is of te moe, of geen zin of ik zeur aldus hem (maar ik denk dat hij gewoon nog niet wil dat ik de eerste maand zwanger raak, dus we doen het maar rustig aan ) Jedalin: Balen dat Hij niet zo lekker in zijn vel zit Andere kindjes die wat ziek zijn: Beterschap en sterkte voor de mama's ! Johannal: mmmm dat is niet leuk zeg Denk je ook iets leuks te gaan doen...... Meeting: ik zie tegen die tijd wel of ik meega of niet.... Hebben jullie ook zo'n ondernemende kinderen? Esmay ging met ons en mijn vader eendjes voeren en toen dat klaar was stapte ze verder en liep richting speeltuin. Ze riep opa dat hij moest komen en is zo een heel eind richting de speeltuin gelopen! Verder zegt ze sinds vandaag ineens "Opa appeltjes" ik dacht huhhh ???? Maar nu wees ze steeds als ze dat zei naar mijn vaders shirt (die hij draagt als hij op het pond werkt als vrijwilliger ) en daar staan 3 bolletjes op, zal ze dat misschien zien als appeltjes ? Ik vind het dan toch best knap gedacht eigenlijk!
Heeft iemand van jullie nog een rol behang en stevige lijm over? Morris was echt zo vervelend vandaag. Niets was goed, hij heeft de hele dag alleen maar lopen krijsen en jengelen. Tijdens het avondeten ben ik voor de eerste keer echt boos op hem geworden omdat hij opzettelijk eerst zijn eten door de kamer had gegooid en daarna zijn yoghurt er meet dezelfde vaart achter aan. Jullie zullen begrijpen dat het hier heel gezellig was. @ PenF/ Ano; Mijn duimen draaien nog steeds. Ik gun het jullie allebei heel erg. @ Johannal; Ik kan me goed voorstellen dat je het helemaal gehad had. Ik moet zeggen dat ik het ook wel de verantwoordelijkheid van Kidzcity vind dat er geen grote kinderen spelen in het gedeelte voor de kleintjes. @ Kleintje; Heel knap van Esmay dat ze al twee woorden zinnetjes maakt.
Seph is heel ondernemend toen we vanmiddag thuis kwamen wees hij naar het pleintje, daar waren kindjes uit de straat aan het spelen. Dus toen zei ik loop maar naar Niklas (vriendje) toen stapte hij er zo heen. Ik (en anderen *glunder*) vinden sowieso dat hij goed en stevig loopt hij legt met gemak hele afstanden af (en dat vind ik wel fijn want dat zal hij straks moeten). Hij blijft dan bij het stoepje staan en kijkt om naar mij of hij mag oversteken *schattig* (doet hij niet altijd hoor soms is hij te enthousiast dan loopt ie gewoon door). En hij zegt de vreemdste woorden na... hihi nu zegt hij sjokola en wijst naar het kastje waar de koekjes liggen (dit komt denk ik omdat hij een paar keer zo'n Lu Continue koekje heeft gehad en ik noem dat chocoladekoekje...
Ik heb vandaag ook nog een ander kind aan het huilen gemaakt. Ik was vanochtend samen met Jasmijn en Morris naar het Maritiem Museum gegaan. Op de bovenste etage hebben ze daar een groot speelschip waar kinderen lekker kunnen spelen. In dat schip staat ook een stapelbed. Op een gegeven moment was daar een meisje van ongeveer 7 jaar aan het spelen. Toen zij wegging wilde Jasmijn daar spelen maar daar was dat meisje het niet mee eens. Ze duwde Jasmijn keihard opzij en ging zelf weer op het bed liggen. Ik heb toen tegen haar gezegd dat dat niet de bedoeling was en dat ze samen moesten spelen. Een paar minuten later, Jasmijn was alweer ergens anders aan het spelen, liep Morris langs dat bedje. Daar was mevrouw niet van gediend en ze gaf Morris zo een trap in zijn buik. Ik werd toen echt boos en heb haar heel goed duidelijk gemaakt dat dat echt niet kon. Daar schrok ze zo van dat ze begon te huilen. Even later stond ze bij haar moeder maar ik had even geen puf om tekst en uitleg te gaan geven.
@ kleintje: wat lief dat je het vraagt!! Gaat best redelijk. In het weekend "hoef" ik niet veel te doen. Jorgen doet dan het huishouden. Dan ben ik maandag en dinsdag alleen en dat merk ik goed. Word al regelmatig naar huis gestuurd om plat te gaan en rustig aan te doen. Aan de ene kant baal ik er wel flink van, maar het is wel lekker........ Misschien dat je vriend een beetje "koud water vrees" heeft? Nu weer voor het "eggie". Inderdaad rustig aan, dan komt het vanzelf. @ ano en p&f: mijn duimen draaien volop voor jullie!! @ superb: ik heb wel ducketape. Wat opsturen?
Oeeeh spannend misschien komen er wel weer een paar zwangere mama's bij! Ik ga heel hard duimen voor jullie allemaal! Ano, Vriendlief, Marije, Kleintje wie nog meer? Kussie vervelend zeg ik ben benieuwd wat de huisarts heeft gezegd. Het is toch wel fijn om af en toe even met iemand te bespreken zodat je je niet zo alleen voelt in de verantwoordelijkheid voor Stans welzijn. Jesse? Hoe gaat het? Of zit je achter het behang geplakt? Samen met Morris want die solliciteert er ook naar lees ik net Oeh en ik ben vergeten om de jarige te feliciteren dus bij deze alsnog Gefeliciteerd meiden! beter laat dan nooit. Dat was het voor nu Oh trouwens wij zijn gisteren met Seph wezen uit eten hier in de buurt in een restaurantje en het was superleuk! Seph heeft zich keurig gedragen en flink de charmeur uitgehangen hihi... Iets om vaker te doen want het ging hartstikke makkelijk en ik vond het heel fijn om eens niet na te hoeven denken wat we gaan eten. En ook geen bende in de keuken. Fijn!
haloa uit eten:nou ik zit er op tmoment niet zo op te wachten om met Neomi te gaan uiteten, ze is nu veels te ondernemend, als ze d'r eten op heeft wil ze uit die stoel, nou dan kan ik de hele avond door een restaurant rennen, nee dank u haha. johannal, jee meid kan me voorstellen dat je daar van baald, ik zou me ook groen en geel ergeren en ook zeker mijn geld terug vragen!!!!sinds gister heb ik geen last meer van me tong!!!nogmaals hartstikke bedankt!! superb haha nee heb geen behang en lijm, maar balen joh, ken het gevoel helaas maar al te goed haha. nou nog ff en dan hebben jullie een weekendje rust haha. kleintje, misschien idd koudwatervrees?nou hier een man die altijd wil, toen ik stopte met de pil zag ie zin kans helemaal schoon haha, hij zegt ja als je zwanger wil worden moeten we zeker om de dag aant werk he, anders word t niks, dus kom maar op!!!pfffff. Maar denk dat het bij jou gewoon is dat ie misscien nog een beetje bang is om er echt voor te gaan?komt vast goed! hier alles goed:Met Neomi gat t al een tijdje wel lekker, af en toe nog wel die mama voor mama na buien, maar dat zal er wel bij horen. Ze zegt nog niet heel veel verstaanbare woorden, maar t begint wel een beetje te komen. Wel snapt ze al heel veel. Als ik zeg zullen we naar boven, hup daar gaat ze, of als ik zeg pak je je schoenen en jas dan gaan we, doet ze ook meteen. Als ik zeg op je billen, gaat ze zitten, en zo nog een hoop dingen, word wel steeds makkelijker zo haha. en verder, tja moet dus vrijdag ongesteld worden, pff spannend weer hoor, moet me ook inhouden niet eerder te testen, ene moemnt denk ik ja ben zwanger, andere moment denk ik joh hou jezelf niet voor de gek, je bent helemaal niet zwanger...lekker irritant dus... liefs ano