Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

*verdomme heel verhaal getypt; alles weer weg*

Ik zei dus;

Hihi, wat voor maat sandalen heeft hij ondertussen dan :p;)
    Trouwens is het nie zo dat Michiel ook tegen de 2 meter loopt? Vraag me nie hoe ik er bij kom, maar daar ligt me iets van bij?

En ik vind die korte broekjes ook al zooo snoei duur!! Ik bedoel, kom op, zo'n klein lappie stof!! Te zot toch!
    En ik moet eerlijk bekennen, de C&A "durf" ik momenteel nie in te lopen, bang dat ik wel iets heel moois zie wat ik nu toch nie kan kopen, want tjah, die dikke rekening van de auto zit er aan te komen! :( Ik weet even nie hoe ik dat allemaal pas moet krijgen, financieel.. K hoop maar dat ik gauw bericht krijg van de belastingdienst! :) - en dan dus met POSITIEF bericht, hihi -

Ennuh, dat zwemmen in het geld was natuurlijk grapje!! IK zeg maar zo, het is alleen maar fijn zo! Ennuh geniet maar even van jullie tijd samen voor je je in het werk leven stort! Ik bedoel; het mooie weer komt er aan, (en van dat extra salaris, hihi :p) kunnen jullie leuke uitjes plannen toch! Lekker quality gezins tijd!!

Liefss

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    maar bij de c&a heb je ook tshirts voor 3,50 en zelfs tot maat 92 of 86 2 shirts voor 3,50 of 4,50 nou dat is goede kwaliteit en niet duur alleen als je dan groter gaat is het wel duurder en die broekjes zijn ook duurder.....Nou had je bij zeeman ook die 5 pack mania ook tshirts 5 voor 10 euro en dan kan je kiezen tussen dames heren of kinder dus je kan er ook 4 voor stan doen en 1 voor jezelf ofzo...? weet alleen niet tot wanneer dat geld.
    Dus op zich valt dat wel mee al snap ik dat je het hoog hebt zitten helemaal nu die rekening onderweg is....... ach het komt allemaal wel goed en als het zo mooi weer is al vandaag hoeft hij eigenlijk geen broek aan....hier althans niet jan heeft lekker in zijn luire gelopen(met een tshirt van mijn tante want die andere was nat geworden)

Ja michiel is ook 1 meter 98.... Jan heeft nu van maat schoen 22 en ik heb ook maar sandalen in 23 gekocht was bij scapino 2de paar kinder halve prijs dus was voor 2 paar maar 22 euro kwijt:D
    Jan is ook best wel en groot kind hoor met de laatste cb bezoek was hij 81 cm en oen was hij 11 maanden nog wat.....dus dat is best groot vind ik......ach ja als ie maar niet modder vet word!

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    de hans textiel gaat erdaags ook helemaal weg overal en aar is nu alles 50% korting

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hoop btw ook dat je heel erg positief bericht krijgt van de belasting dienst!

5. Soda Pop

Ow ja, wat ik nog even zeggen wilde, jullie raden nooit wie mij vanavond smste... Mijn MOEDER.. Of ze op de koffie kon komen... Is natuurlijk goed.. Het leek net of Stan haar nie herkende, maar ja, mijn moeder komt ook nie zo vaak... Dus ik denk dat hij 't gewoon nie zo goed kon plaatsen..
    M'n moeder was wel wat teleurgesteld, logisch ook!! Hoe dan ook, ze had Stan erg gemist, maar mij "ook wel een beetje" en ze had genoten van de ontspanninf dit weekend... Dusss... Schijnbaar heb ik het er moeilijker mee als hun :) :(

@ Vriendlief, ik zag dat je nog wat gepost hebt, maar lees het morgen wel terug, lukt nie goed op BB...Dan blijf ik aan 't scrollen...

Truste meiden, ik lig al op bed!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Goedemorgen allesmaal!!!

@ jedalin : fijn dat de ruzie weer bijgelegd is en dar Arno als eerste sorry heeft gezegt!!

@ kussie: hoe is het met je migraine?

@ vriendlief : gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend!!

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Goedemorgen op deze zonnige morgen! :)

@ jedalin : fijn dat alles weer is bijgelegd. :) Moest mijn man ook niet proberen met zo'n opmerking. Ik geef je helemaal gelijk.

@ vriendlief : gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend. Wauw en wat is Jan al lang. Melanie is nu 75 cm en zit nog in maatje 80. :)

@kussie je moeder is gewoon soms niet te pijlen. Dat ze nu op de koffie wil komen. Maar ja wel jammer dat ze Stan dan meer mist dan jou. Waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze jullie beiden mist, komt het ook minder zuur over voor je.

Gistermiddag waren we even naar mijn ouders toe. We mochten daar blijven eten, en toen hadden ze chinees besteld. Jammie. Melanie vindt dat ook lekker.

Om 11.30 uur moeten we bij onze schoonlui zijn. Alisha gaat daar paaseieren zoeken. Ze heeft er al helemaal zin in. Daarna gaan we high tea bij hun doen. Altijd lekker! :)

8. Soda Pop

Dat klinkt heerlijk!! Veel plezier vandaag!!
    En lekker hoor, chinees!! Altijd goed! :D

@ Gwen, het gaat.. Ben eigenlijk nog steeds nie hoofdpijn vrij, maar heb ook nog steeds last van mijn snufferd, van de tandarts, dus misschien komt het daar ook wel van?
    Lief dat je het vraagt!!
    Hoe gaat het nu met jou na dat "heftige;):p" feest?
    Trekt de pijn al weg?

@ Vriendlief, in de luier jah? Misschien ook omdat Jan al kan lopen?
    Ik heb Stan nu nog wel een korte broek aan, ook omdat hij schuift op zijn billen enzo.. Lijkt me zo pijnlijk als hijd dan met zijn beentjes door de warmte gaat "plakken" aan de vloer zeg maar?
    Maar ach, als het echt zomer word, en hij kan goed lopen, wil ik hem ook in zijn blote nakie laten lopen, schijnt heel goed te zijn; nie altijd zo'n broeierige pamper voor!
    En hihi, 1,98 zat ik er nie ver naast dat hij bijna 2 meter is! :p
    Ik hoop ook dat het goed bericht is van de belastingdienst! IK wist trouwens nie dat C&A ook die prijzen heeft, k zag er laatst zo'n superr leuk setje, maar koste 17 euro nog wat... Tjah, ik vind dat gewoon best een lap geld! :) *erg heh*

@ hier, ik ben bij mijn ouders! :) Vond het gister toch wel heel apart dat Stan in eerste instantie nix van mijn moeder moest weten.. EN ik wil morgen wel met een rustig gevoel gaan werken (Word voor het eerst ok een langere dag, dus nouw jah)
    Ik dacht, we gaan mooi hier naar toe. En dan gewoon woensdag en vrijdag weer nie...
    Hoe dan ook... Hij was wel echt verbaasd, maar HIER herkende hij wel gelijk alles weer en dus ook mijn ouders.. Blijkbaar koppelt hij mijn ouders ook aan deze plek?
    Zou dat kunnen? Ik ben wel blij in ieder geval, want kan ik morgen toch fijn gaan werken... :)
    En vanmiddag (ja ja) wil mijn moeder met ons op pad! Schiet mij maar lek, maar blijkbaar werkt het wel! :D
    Wel heel jammer dat het zo moet...

Liefsss

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    goeiemorgen!
    Vannacht heerlijk geslapen en vanmorgen werden de kindjes pas om half 9 wakker. Fijnn :)

Dadelijk richting paasbrunch bij mn vader en dan gaan arno en ik ff naar de bouwmarkt om een hordeur te kopen.

Kindjes liggen al een dik half uur wakker op bed, beetje te spelen volgens mij. Beetje jammer want ze moeten dadelijk alweer uit bed om naar die brunch te gaan..hebben ze nog amper slaap gehad.

10. Soda Pop

Dat komt vast wel goed; ze zullen het daar wel zo mooi vinden, dat ze nie eens aan slapen denken! :D

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Plantjes gepoot: paprika, tomaat, aardbei, framboos, rucola en pluksla. Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
    Joënna zit nu in een badje buiten!!! Echt genieten. Ik boekje, zij water.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Grr. Hordeur gekocht, kei mooie korting erop die tot vandaag geldt....past het rot ding niet!!!! :( pfff...balen want dit was echt een ideaal ding.
    En naja, nu kan weer de hele week de deur niet open. zucht.

Verder een nieuwe parasol gekocht die aan de muur bevestigd wordt. Hopelijk past die wel :)

Nu lekker tapas-achtig eten. Ofja, dat gaan we nu maar klaar maken haha. Kids net in bed. Die waren gister in bad geweest maar vandaag weer; ze waren helemaal zwart van het spelen haha

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: dat is ook flink balen!!! Heb je een mooie deur met korting, past hij niet. Ook niet met een aanpassing?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nee helaas, tis een systeem wat je niet zo ver kan aanpassen als nodig blijkt. hadden met het opmeten geen rekening gehouden met een stukje muur wat 'in de weg' zit... :(

Naja.. we kijken wel of ze in de winkel nog iets kunnen betekenen voor ons.

15. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @jedalin: wij hebben van die 'kattenstaarten', werkt prima tegen allerlei rondvliegend ongedierte en ze zijn niet super duur. Maar moet ook zeggen ook niet supermooi.... Ach ja boeit me niet zo! Ik zou boven graag nog iets van horren voor de ramen hebben. Zet graag de ramen wagenwijd open, maar heb een gruwelijk hekel aan muggen!
    @ hier: wat een heerlijk paasweekend zeg! Gister lekker gebruncht bij mijn ouders en vandaag lekker gegeten bij schoonouders! En vanochtend een bezoekje gebracht aan een tante. En overal op de fiets naar toe. Jens en ik vinden het fietsen heeeeeerlijk!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Franny: Werkt idd prima, maar voor de kids niet; die gaan d'r dan gok ik 50x op een dag door en ik heb geen zin om ze steeds terug te roepen of achterna te gaan....dus daarom wil ik een deur, zodat ze er dus niet zelf door kunnen.
    Ook voor de hond is dat wel prettig want die neemt anders de hele dag door bladeren enz. mee naar binnen. Met een deur blijft ie gewoon lekker buiten. Mgoed, da's niet de belangrijkste reden.

Leuk dat het fietsen jullie beide goed bevalt!! :D

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, stukje muur weg hakken :)

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen!

Druk dagje voor de boeg thuis, maar ben bijgelezen. Ruzies beslecht, tattoo-mannen in parken ontdekt, kinderen in het ballenbad en hordeuren die niet willen passen... ik heb een beeld bij de verhalen :D

Wat een weertje vandaag... stukje frisser, maar wel fijn.

Las over kledingmaatjes bij de kinderen. Megan heeft maat 80-86 en schoenmaat 19. Zoonlief (3 1/2 jaar oud) heeft maat 98-104 en schoenmaat 27. De voeten groeien, maar de lengte valt hier wel mee. Wij zijn zelf 1.80m en 1.83m, dus ook niet supergroot.

19. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland

Heej meiden!
    Snap ik helemaal hoor!! Heb het echt geprobeerd maar ik kom er inderdaad niet aan toe om hier mee te kletsen. Ik heb natuurlijk wel iedereen op hyves en daar volg ik wel alles. Zou het dus net als de vorige 2 keer leuk vinden om er weer bij te zijn omdat ik natuurlijk wel alles via hyves meelees.
    Maar als op de andere dagen iedereen kan dan is het logisch dat jullie daarvoor kiezen!! :D

Hier verder alles goed, Robine loopt er druk op los en nu met 14 maanden zijn eindelijk haar 3e en 4e tandje doorgekomen ;).

Afgelopen weekend is Bart Don gaan helpen met de tuin en hebben Marye en ik met de kids een supergezellig dagje gehad. Was echt leuk met onze drie lieffies!!

Ik zoek even de link naar jullie meeting-topic en hopelijk kan ik dan toch met jullie mee!!
    Liefs Laar

Hier nog een recente foto van ons tijgertje. Wat groeien ze toch hard!!!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha die lara!
    Die foto vind ik zo leuk! :D Had hem al eens op hyves gezien, super schattig dat staartje! :D haha.

@ Darcy: Idd iets frisser maar het lijkt erop dat hetv anmiddag weer behoorlijk warm gaat worden, niet?
    Zag op het weerbericht gisteren trouwens dat vanaf woensdag tot zaterdag onweer+regen wordt?! bah bah!

@ hier: hmm vannacht en vanmorgen paar keer dat de kindjes ineens echt schreeuwend wakker werden. Leek op dromen..
    Dat heeft er wel voor gezorgd dat ze vanmorgen tot kwart over 9 hebben geslapen! hahah.
    Dus half 10 pas de boterham, dus schema loopt vandaag wat in de war. Gok dat ik ze 1 middagslaapje laat doen, want 2 haal ik nooit meer.

Deel Deze Pagina