Goeiemorgen! hm wat balen johannal dat kidzcity zo druk was. Marye, ben jij er pas ook niet geweest met don en de kids toen de scholen al vakantie hadden? Was het toen ook zo druk enzo? Waar was dat ook alweer johannal, dat wat jij de vorige keer idd liet zien, dat buiten-speel-ding? Heb je de site nog? @ hier: Al een paar dagen aan het wachten op een HELE leuke vacature die uit gaat komen bij mijn werk. Dat zou op het centraal bureau worden, dus niet in de begeleiding. De functie is planner. Je bent dan verantwoordelijk voor de werkroosters van alle locaties en alles er om heen. Ze gaan er 2 aannemen en ik wil hééééél graag. Natuurlijk nog even afwachten hoeveel uur enzo het wordt. Enige nadeel is dat kennelijk een collega van mij ook interesse heeft bij wie ik dat totaal niet vindt passen eigenlijk. Maar goed, ik heb veel ervaring met roosterplanning, dus ik neem aan dat ik daar wel een stapje voor heb. ben nu alleen bang, als zij al wil solliciteren, hoeveel mensen in godsnaam ook gaan solliciteren. Mgoed, we zien wel. Eerst de vacature dus maar afwachten. Hij zou er eigenlijk maandag al op stana, maar nog steeds niets. Maar ohhh ik wil zo graag joh! Lijkt me geweldig. En dan nog eens regelmatige vaste werkdagen, geen feestdagen en weekenden en avonden meer. halleluja!
Linda kan je niet alvast een open sollicitatie sturen (laat alleen maar zien dat je heel graag wil toch?). Mijn tip was/is de Torteltuin Torteltuin
Hmmm nou hij komt echt vandaag of morgen uit blijkbaar dus denk dat dat (nog) niet nodig is. Als ie er aan het eind van de week nog niet is dan is dat misschien niet zo'n gek idee! Thnx. Ohja, dankje voor de link! Tis alleen wat lastig plannen natuurlijk omdat alles buiten is en we nog niet echt zomer gehad hebben :S
@ Jedalin; Die functie klinkt goed. Hopelijk kun je snel solliciteren en krijg je de baan. @ Vriendlief; Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak zal zijn. Wanneer kan je testen? @ Kussie; Waar ben je? Ik hoop dat alles goed is met jou en met Stan. @ Johannal; De Torteltuin ziet er erg leuk uit. @ Hier; Vannacht was het weer reuze gezellig. Vanaf half vier kon ik er elk half uur uit om Morris zijn speentje te geven. Ik heb geen idee waarom hij zo slecht sliep. Vandaag is hij ook nog niet echt gezellig dus Gwen; ik hou me aanbevolen voor dat stuk Duck tape dat je nog had liggen. Vanmiddag gaan we naar Zeeland toe. Vrienden van ons hebben daar een vakantiehuisje. Hopelijk blijft het droog zodat we lekker naar buiten toe kunnen.
Wat leuk toch dat er alweer zwangerkriebels zijn bij zoveel mama's Ik duim mee, hoor! Hier alles goed, een dametje met eigen wil en ze windt papa om haar garnalenvinger Mama is wat strenger
ff ego meiden, Vanmorgen beetj krampen, dus dacht doe een zwtest, dan heb ik duidelijkheid. nou een zwtest gedaan van sensitest en een ovutest, die schijnen ook positief te worden bij een zwangerschao (heb ik zelf ook gehad) nou ze waren beide negatief, ovutest een lichte streep, dat is dan negatief, en de zwtest alleen aan de onderkamt van waar de streep moest komen ietsje kleur, verder helemaal wit! balen balen balen dus, hele dag lopen piekeren, ik denk na t werk haal ik bij de kv 2zwtesten, die ik altijd heb en doe ik die ook eens. dus net thuis die test gedaan en een sensitest ovu test en zwtest (haha jaaj denk dan doe ik ze meteen allemaal maar)met dezelfde urine, met dit als resultaat: Bekijk bijlage 170132 bovenste 2 dus negatief, maar die van de kv toch echt psitief!!snap er nu dus geen reet meer van.... heb nu natuurlijk wel weer veel hoop, maja hoop niet dat het onterecht is...
Ano de ene test reageert beter op hcg dan de andere test. Vandaar dat het voor kan komen dat je op de ene een omo witte test krijgt en bij de andere wel een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd alvast.
Maar een streepje is toch gewoon een streepje... Niet alle testen zijn even gevoelig dus wellicht dat ze daarom nog niet kleuren maar een test kleurt heus niet wel als je geen hcg hebt! Dus ik zeg zwanger hoor! GEFELICITEERD
Oei, wat ontzettend spannend Ano. Sjeetje... Die van de kruidvat ziijn erg gevoelig heb ik altijd gehoord, dus gewoon van het weekend een cleaur blue doen . En dan weet je het zeker! Maar alvast een klein gilletje vanuit deze kant... WAAAAAAHHH, wat super gaaf. Gefeliciteerd!!! Hihi..
ja ik weet ook dat die van het kruidvat gevoelig zijn, net zo al de Cb testen, daarmee test ik ook altijd snel positief. Maar had het nu echt totaal niet verwacht, omdat dus de ovutest en die andere test negatief waren, en tja, kan t nog niet helemaal geloven, hoop echt dat die test me niet voor de gek houd haha. Ben trouwens ook 2 dagen te vroeg met testen hoor...
Hihi daarom gewoon van t weekend nog eens doen en dan weet je het zeker!! Maar ik geloof er wel in hoor. Het moet gewoon!!
haha Steef stond hier vanmorgen voor het raam (te zwaaien omdat hij wegging) waren die twee ook ineens hun tong tegen elkaar aan het uitsteken zo grappig
Even snel, ikk kom later nog maar moet eerst even woonkamer en keuken, soppen, zuigen en dweilen Ano: Licht streepje of niet, dat is gewoon zwanger!!!! Jeetje en nu keihard duimen dat het geluk nu wel aan jullie zijde is en alles helemaal goed gaat!!!!! Iig Gefeliciteerd!!!!!!
Waaah ano, wat spannend!! Ik denk wel als ik die test zo zie dat ie positief is hoor! Kruidvat is echt wel een betrouwbare test! Die van mij was ok zoiets 2 dagen voor nod. Oh ik ga heel hard hopen dat het goed mag gaan!! En idd het weekend nog een keertje testen!
@ ano: gefeliciteerd!!!! Ik zeg ook zwanger. Mijn eerste test was zo ligt, daar kreeg je het streepje niet op de foto.