@ ano: he verdorie, wat balen dat je test niet gewoon direct knalde! Dt verwacht je wel he, op je nod. Maar goed, ik ken heeeel vee dames hier op t forum die gewoon niet snel hcg aanmaken en waar het even duurde tot die knal test. Ik hoop dat morgenochtend een hele duidelijke test is, dat zou wel wat vertrouwen geven he! @ P&F: Duim duim duim duim duim voor jou ook!!!!!
Ff snel HOI!! zeggen!! Heel klein beetje gelezen en dus even snel reageren; @ Ano: klinkt als zwanger hoor: een streepje = een streepje! @ Marye: Mijn duimen draaien hoor, ik hoop het echt voor jullie! @ Eliesah: ik zag een lekker gekke foto voorbij komen, heerlijk! Wij houden hier ook wel van die gekte!! @ hier: Jens is gister nog ziek geweest. Woensdagnacht overgegeven en gister overdag flinke koorts. En nu wat verkouden. Ik wijt het allemaal aan de verminderde weerstand door mogelijk de vijfde ziekte die hij gehad heeft. Maar liever nu dan volgende week als we op vakantie gaan!
Ja waarom niet? Ach en als Stan er toch is kan een knipbeurt er ook gelijk wel bij. Alleen zondag, maandag en woensdag kan het nog. Dus eh roept u maar hoor.
hij is wel positief hoor, deze is van vanavond. Zal er morgen eens 1 met ochtendurine doen, maar heb bij mij het idee dat ze dan juist lichter zijn...hoe maak je jezelf gek he haha. Als ie nou gewoon 1 keer ervan af knalt, dan ben ik tevreden en van mijn testdrang af Bekijk bijlage 170730
Maandag en woensdag moet ik werken, en zondag is nog nie zeker of ik naar mijn (hoog)zwangere vriendin ga... Ehmm maar het kan na de vakantie ook wel? Hij heeft het nog niet op zijn enkels hangen hoor! Misschien lukt het wel zondag, maar ik wacht nog op een smsje van mijn dinnetje
Ik vind het er harstikke duidelijk uit zien meid! Je bent zo zwanger als wat! Waar moet dat streepje anders wegkomen?
Oooh ano die is hartstikke goed!! Maar naja, volgens mij is ochtendurine toch echt gewoon bewezen beter hoor! hihi dus morgen gewoon een streep binnen de minuut!! nee maar deze is goed hoor. Je test waarschijnlijk toch nog wel een dag of 2, haha, dus als ie over 2 dagen mooi donker is, dan ist super denk ik zo!
laat even iets van mij horen hoor.... Heel erg druk geweest met een TUUUT kast van ikea in elkaar zeggen maar hij staat! Was er wel 1 doormidden gebroken maar is goedopgelost. Zondag word onze oude kast opgehaald. Was dus druk met kleding uitzoeken omdat deze kast wel iest kleiner is dus heb flink moeten weggooien hihi. Jan is gelukkgi ook iets beter maar beetje erg zeurderig denk een sprongetje..... jedalin en superb: ik hoop dat het snel raak is moet 13 augustus pas ongesteld worden dus duurt nog ff haha!
vriendlief, nou mijn duimen draaien hoor!weet niet of je het hebt gelezen, maar ik ben ook weer zwanger, en ik hoop echt dat jij en marye en kleintje snel volgens!! jedalin, ja hoop ook dat ie donkerder is, en zo niet moet ik ook proberen me geen zorgen te maken, volgens mij word ie niet bij iedereen heel donker?had t bij neomi volgens mij wel, maja iedere x is anders he?
Ow ANO wat leuk!!!!nee was teveel om terug te lezen maar bij deze.....GEFELICITEERD ik hoop dat het dit keer een "goeie" is en lekker 9 maanden blijft zitten
Ano: Dat is echt super super positief hoor! Jedalin: Jeetje wat schrikken zeg, gelukkig weer goed afgelopen. Toevallig is Florine ook zo gestikt in een stukje appel afgelopen donderdag. Werd ook helemaal paars... Mirte en ik wisten ook niet waar we het zoeken moesten echt eng! Vriendlief: Fijn dat de kast nu toch staat!Hopelijk is het bij jullie ook lekker snel raak. Kussie: Wat er ook is.. Knuffel voor jou!! En hopelijk lukt het nog even met afspreken met Alies, altijd gezellig! Hier: Florine oefent echt hard met stapjes zetten. Het zijn er steeds maar 2, maar het begin is er. Zoo stoer van d'r! Verder had ik vandaag een zwembadje binnen opgezet met Ballen erin. Ze hebben echt plezier gehad.
aaarghh aan het balen hier!!! Gisteren belde mijn collega op dat ze niet kon komen. Ze is nu ongv 25 weken zwanger volgens mij. Bij haar vorige zwangerschap was de kleine 6 weken te vroeg dus logisch dat ze nu voorzichtig is. Ze had erge buikpijn en weet niet waar het vandaan komt. Dus gezegd dat ze zeker haar rust moet nemen en gewoon thuis moest blijven. Helaas ging het vandaag nog nietb eter en ze moest het weekend werken. En aangezien mijn snuggere baas ongeveer driekwart van het personeel op vakantie heeft laten gaan deze week, en er aal 2 mensen het weekend werken was er nog maar 1 optie; ik. Lekker dan... Dus ik moet straks gaan werken. Officieel van 14u tot 22u maar dat kort ik in overleg met mn collega in naar 17-21 ofzo. Wel nu het hele schema door de war want we zouden eigenlijk de kids laat in de middag naar de ouders van arno brengen. Nu gaan we dat dus maar vroeg in de middag doen. Vanavond uit eten kan dan ook niet dorgaan. Hopelijk wel de bios want we wilde naar harry p. Maar goed, we zien wel.... balen balen....
jedalin, he balen zeg, zeker als je andere dingen in gedachen hebt, nou werkse dan maar. hier, niks bijzonders, test knald nog niet, maar wel ietsie donkerder haha. zag laatst ergens germini, die is een week of 20 zwanger! vanmiddag gaan we voor mijn schoonmoeders verjaardag met de familie uit eten, en nog wat vrienden van hun. gaan naar en leuk panekoekenhuis, waar de kinderen ook kunnen spelen, ben benieuwd. Neomi vanacht weer drama, wel 10 keer wakker geweest, uiteindelijk heb ik d'r om 1uur bij ons in bed gelegd en toen heeft ze tot 8uur geslapen, vraag me dus af of ze ons niet in de maling neemt? nu ligt ze er 15min in, en t was ook weer huilen huilen huilen, maar na 10min werd ze toch stil. owja vraagje, slapen jullie kindjes ook zo licht?? vroeger al ik naar bed ging gaf ik r nog een kus en aai over de bol, en dan sliep ze gewoon door, maar nu.... Nu lopen we op onze tenen als we naar bed gaan, fluisteren, en bij t minste of geringste is ze al wakker, echt super lastig is dat... xxx
superb en hoe hebben de kinders geslapen bij opa en oma. hihi idd lief om te zien he dat ze t zo leuk daar hebben harry potter jaaa de film was echt leuk we hebben m in 3d gezien ben met mn vriendin geweest die ik al ken vanaf groep 5 dus al bijna 20 jaar. kussie dikke knuffel meid. heb je nog wel wat leuks in de planning dit weekend?? jedalin gelukkig is het goed afgelopen en heeft het daan toch nog ff geholpen met naar buiten te rennen. pff wel vreselijk schrikken zeg. en idd lijkt alsof t te snel is gegaan. en dan kom je met hem weer binnen en zit jesse lekker met zn handen te eten hihi. balen dat je moet werken en idd die baas is lekker snugger ja maar niet heus ano owww wat fijn meid zo snel al weer een mooie test. ik duim echt dat t nu goed gaat penf wat goed van florine zeg dat ze ook gaat stappen nu dit is echt het begin van lopen dus ze zal t snel door hebben slapen nou lisanne ligt meestal in een diepe coma hihi hier jaaa vandaag de vliegtickets opgehaald en we vliegen heen 05.25 dus dan hebben we daar de hele dag nog hihi echt lekker maar terug vliegen we al om 09.30 dus heb je al een dag verlies
@ Ano: Whaha hier PRECIES hetzelfde qua slapen. Ik ga er op mijn tenen heen, en als ik iets te dichtbij schuifel op mn tenen horen ze het al. Maar ik wil altijd ff horen dat ze ademen dus moet wel dichtbij komen Maar vaak worden ze idd wakker of ff onrustig. Voorheen sliepen ze ook veel vaster. Fijn dat je test donkerder was. zie je nou wel, komt goed!!!! @ Setti: Hihi wij gaan vanavond ook de 3d film zien, in imax ofzoiets maar weeet niet wat dat nu weer is. VOlgens mij nog duurder daardoor haha. 3d is al duurder. @ hier: Op het werk dus, en er wordt op me gwacht voor t eten dus...doei!
Hey all! Even een berichtje van mij! Gisteravond weer helemaal in paniek... Ik kan er maar niet mee leren omgaan dat Stan zulke hoestbuien heeft... Ik ben zo bang dat ie er in blijft dan! Ben dus om half 11 nog een pan water gaan koken en heb die op zijn kamer gezet. En ook heb ik een ui gesneden.. Daarna heeft hij prima doorgeslapen! Kanjer! Vandaag heeft ie een prachtig wit truitje aan! Tis toch zo'n lekker mannetje! Echt heerlijk! *smelt* Ook is ie vandaag wat minder huilerig! Dit mag van mij wel doorpakken zo! Want ik kan wel tegen de muren omhoog af en toe.... @ Setti, fijn dat de film zo mooi was, en wauw joh, al 20 jaar vriendinnen! Das echt heel bijzonder.. Doe ik je nie na! Hihi... @ Jedalin, fijn dat je zo begripvol bent naar je zwangere collega toe! Tis natuurlijk balen dat je werken moet... Maar vind het super van je! Ik heb mijn vakantie ook 3 weken verzet, omdat mijn collega anders alleen op kantoor zit, terwijl het stervens druk is... Iedereen nam in de zelfde periode vakantie op, maar ach, wij gaan toch nie weg, en nu werk ik maar 2 morgens ipv 3, omdat mijn moeder de donderdag niet op wil passen, omdat zij nu wel vakantie heeft (logisch dus ook) Dus heb alsnog lange weekenden! En ze zijn wel heel blij met me! Dus ach, das toch even weer een lekker compliment! Flexibele Sannepan! @ Ano, ik heb er denk ik overheen gelezen, maar zag aan Jedalin's reactie dat je test vanmorgen beter was? Meid, geloof me, je bent zo zwanger als wat! HEERLIJK! En zoo verdiend ook! Probeer er van te genieten! Liefsss San
@ Jedalin; Jeetje wat zul je geschrokken zijn gisteren. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. Knap van je dat op dat moment rustig kon blijven. Vervelend dat je vandaag onverwacht moest werken. Wel lief dat je wil invallen voor je collega. @ Ano; Fijn dat de test donkerder was. Dat geeft toch meer zelfvertrouwen al denk ik niet dat je eraan hoeft te twijfelen of je zwanger bent. Morris slaapt (als hij slaapt ) gelukkig wel redelijk vast. @ Setti; Kindjes hebben goed geslapen bij opa en oma. Ze blijven daar vannacht ook nog en mijn ouders brengen ze morgenochtend weer deze kant op. Morris eet gelukkig ook goed. Oei, 5.25 vliegen is wel erg vroeg. Wel lekker dat je daar meteen een hele dag hebt. Vanaf welk vliegveld vertrekken jullie. @ Kussie; Fijn dat Stan vandaag beter in zijn velletje zit. Vervelend dat hij steeds van die hoestbuien heeft. Heb je al geprobeerd om zijn hoofdeinde een beetje omhoog te zetten? @ Hier; Gisteren hebben we de film niet gehaald. Voordat we gingen eten hebben we eerst nog wat gedronken in een cafeetje en daarna werd het te laat om de film nog te halen. Was wel leuk om weer eens naar het cafe te gaan.