Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ja dat klinkt hélemaal als kiezen. Veel poep, dun, korrelig, lastig eraf te poetsen. Lastig mannetje, jengelig.
    Dat misschien i.c.m. een verkoudheid waardoor hij zo hoest enzo en je hebt als resultaat een heel lastig jengelig kereltje :(.
    Hopelijk gaat het gauw over meis!

Wat ook heel goed helpt voor die pijnlijke kontjes is oliedoekjes bij de kruidvat. Die pikken niet op die pijnlijke kontjes!!
    en laten een beschermernd laagje olie achter.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig heeft stan toch nog doorgeslapen hihi. jammer van je moeder dat zeniet wilt oppassen maar goed zo is het ook opgelost

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lekker hoor ff naar t cafe das toch ook gezellig hihi.

ja ts dan wel erg vroeg maar dan hebben we daar de hele dag nog we vertrekken vanaf schiphol

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd met je vriendin en wat een grote baby al zeg met 55 cm hihi. leuk hoor gelijk zo'n dos haar.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lekker hoor een jaar ouderschapsverlof. zal wel wennen zijn ja maar wat je zegt hihi 3 wkn om bij te komen hihi

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lekker ff een dagje naar t bos lekker hoor. meid lekker rustig aan doen hoor want een vrouwenlichaam kan je flink voor de gek houden. al duim ik echt nog steeds voor jullie.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow wat een kanjer idd erg goed dat ze t uit zichzelf doet. hier geeft ze alleen een handje met oversteken voor de rest wilt ze t niet.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo een heerlijk weekendje gehad dus hihi. balen van zn billetjes zeg arm jochie. hopelijk is het snel over en de kies snel door.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier gister met mn moeder naar beverwijk geweest heb ik een nieuw dekbedovertrek gekocht lekker fleurig met roze, blauw, groen en nog een paar kleurtjes. en ik kwam thuis en werd toch beroerd, knallende koppijn en zere ogen alsof er constant wind in mn ogen stond. en op een gegeven moment werd ik ook nog misselijk dus flink staan spugen. pff en dan nog een krijsend kind dat niet wilt slapen en alleen maar bij mama wilde liggen en dan lekker aan je haar gaat zitten friemelen en tegen t hoofdboord van het bed aan staan bonken met dr voetjes. pff t werd alleen maar erger dus steef haar weer weggehaald. lag er al om 18.30 in gister tot vanmorgen 6 uur. maar goed dit is mn laatste weekje werken en dan lekker 4 weken vrij

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: lotiondoekjes prikken op open billetjes. Net wat jedalin zegt, schoondeppen met lauw water, of oliedoekjes gebruiken. Als zijn billen schoon zijn kun je er ook een beetje olie opdoen ter bescherming voor de urine. Of maïzena, werkt bij vele goed. Succes ermee!!

@ setti: hoe voel je je nu? Beetje opgeknapt? Niks is zo moeilijk als zelf ziek zij en een kind om je heen hebben.
    Netjes dat lisanne wel een handje geeft bij oversteken!! Hier snapt ze dat nog niet.

@ penf: fijn dat je gisteren met Don zo goed heb kunnen praten!! Succes vandaag. Er brand een kaarsje voor julie.

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

pfff wat is dat slapen een drama hier.
    Tis nu dus al een dag of 4 zo dat als ik r naar bed brneg, sochtends/savonds dat het krijsen is, gister heeft ze het 50min volgehouden!!!!!ben steeds na 10-15min gaan kijken, 2keer lief, 3e keer was ik nogal geirriteerd dus heb r boos uit bed gepakt en gezegt dat het nu afgelopen was, klaar ermee enz, voelde me later uiterard weer schuldig, maar op dat moment grrrr.
    Nou toen was ze om 2 wakker, zelfde verhaal, dus er 5min bij blijven staan en toen sliep ze weer, en toen om 5uur, nou heb r toen weer bij ons in bed gelegd.
    Ben alleen bang dat ik daar de fout mee inga.
    Ik doe nu al een tijdje als ze vroeg wakker is (tussen 5 en 6.30) dat ik r nog even bij ons in bed leg dan slaapt ze nog lekker tot half8, 8uur.
    Maar misschien is ze daar nu te veel aan gewend????

Zijn er meer die zoiets ineens hebben?

Marye, en meid nog getest?hoop het zo voor jullie, maar mocht het nu niet raak zijn, dan hoop ik dat het alsnog snel raak is!

kussie, en de ha al gebeld?goed hoor dat je beld voor al die dingen, misschien kun je even langskomen?ben benieuwd

jedalin, fijn dat jullie toch nog een leuk weekend hebben gehad!!!sneu van die billetjes zeg, hier ist gelukkig weer even wat minder.

alies, ja dat heb je idd met zo'n grote tuin, maar het zal er vast al een stuk beter uitzien!lekker al bijna vakantie.

setti, he jee meid, wat raar, als je t nog een keer hebt misschien even de ha bellen, of heb je dit vaker?haha en lisanne was dus niet echt lief voor je?nou werkse nog het laatste weekje

superb, leuk dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad!!!en hoe gaat het met het slapen van Morris?

Neomi met babie's:nou eerste keren dat ze d'r nieuwe nichtje zag zei ze steeds miauww hahaha.
    Maar ze is wel heel lief en komt soms aanlopen en geeft haar dan uit haar eigen een kusje!!!
    of ze wil haar fles of speen delen, ook zo lief.
    maar ze is wel jaloers, als jef of ik haar op schoot heeft, moet ze er direct bij, het liefste zit ze er dan bovenop haha.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even snel, Pepijn is verschrikkelijk lastig vandaag, dus ik heb niet echt tijd...
    Maar test was negatief hoor.... Maar ja we hadden het nu ook wel verwacht.. Jammer maar helaas....

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @PenF das balen meid. En al tekenen van ongi dan? Want geen bloed geeft toch nog een beetje moed toch?

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, jeetje meid, dat lijkt haast wel op een flinke migraine aanval.. Wat een narigheid dat je zo beroerd was! Is het nu afgezakt?
    Wel leuk dat je een fleurig dekbed hebt weten te bemachtigen! Hihi, alleen, blijf je daar nie heel erg wakker bij! :p

@ Ano, ik probeer Stan eigenlijk niet bij mij in bed te doen... Als ie een keer heel vroeg is, dan gaan we eigenlijk er maar gewoon uit...
    Want bij mij in bed, daar word alleen maar gefeest om het zo maar te zeggen! Dan is ie zo druk en dol! Dan word slapen nix meer! :);)
    Vervelend hoor, dat ook Neomi nu het doorslapen even lijkt te zijn vergeten! Komt vast gauw weer goed! Die fases zijn toch wel elke keer erg lastig heh!

@ Alies, jeutje, ik wist helemaal nie (meer) dat jij een dag ouderschapsverlof had..
    Hoeveel uren ga je dan straks werken? En waar gaat Mel dan naar toe?

@ Stan en baby's, nog weinig ervaring mee eigenlijk... Ik ben heel benieuwd hoe hij strax op de kleine van mijn dinnetje zal reageren! Ik weet wel dat ik duidelijk moet zijn en dat hij zachtjes moet doen, want hij slaat momenteel alles tot moes! :$;)

@ hier, vanmorgen naar huisarts geweest. Voor mezelf moet ik volgende week maar een nieuwe afspraak maken... Want ze namen alleen spoed waar (mijn eigen huisarts is op vakantie)
    Stan helemaal over zijn toeren, brullen, schreeuwen etc. Pff.. Maar ze kon geen extreme slijm of iets horen bij het longen luisteren, dus geen longonsteking of bronchitis. (goddank) Ook zijn oortjes zijn oke.
    Ik moet het deze week nog aanzien (omdat het vorige keer ook een maand duurde voor hij van het hoesten af was)
    En mag een ander hoestdrankje nog proberen... Geen idee meer hoe het heet...
    Ook mag ik nog de gewone zoutoplossing gebruiken.
    Mocht het volgende week dan nog nie over zijn dan gaan ze een pufje voorschrijven...

Dus nu maar hopen dat dit gedonder gauw afgelopen is! Ik wil mijn nachten terug! :):)

Verder ben ik nu op mijn werk, dus ik zal me weer gaan gedragen en gauw an die arbeit gaan!

@ Marye, VERDORIE! Stomme test! Wat onwijs jammer!! Ik vind het echt zo balen voor jullie! Vooral omdat het WEL zo voelt! :( Echt kl*tuh! Weet gewoon nie goed wat ik zeggen moet... Vind het zooo jammer! :( Maar het kan nog? Je bent nog nie ongesteld geworden?

@ Gwen, fijn weekend gehad, met behulp van Jorgen?
    Hopelijk gaat het deze week beter op je werk, en zo niet, gewoon weer naar huis gaan en bijslapen! Denk goed om jezelf lieverd!

@ Jedalin, Gwen en Setti, Stan's billen zijn goddank niet open hoor! En hij heeft voor zover ik merk nu er ook geen pijn aan.. Maar dat verrekte schoonmaken steeds! Word er kriegel van! Dus dat lauwe washandje gaan we hier zeker proberen!!

@ Jedalin, hoe is het nu met Jesse dan?

@ Marye, hoe gaat het met het stappen van je kids? En wat balen dat Pepijn zo uit zijn doen is! Hopelijk gaat het na zijn slaapje beter straks!

Liefsss

15. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Whaaaa, zou ik het bijna vergeten! Gisteren toen Stan op de kop af 16 maanden was......

*trommelgeroffel*
    Trok ie zich aan MIJ op en ging ZELF STAAN!!!!!

HOERAAAAAAAAAAAAAA, weer een mijlpaal, hij gaat als een speer nu!!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goeiemorgen,

@ P&F: Ahhh, verdorie, wat ontzettend jammer :(... het had zo mooi geweest als het zomaar gelukt was.
    Sterkte vandaag, ook met Pepijn., Hopelijk is ie na een middagslaapje weer wat gezelliger.

@ Ano: Pff dat slapen klinkt inderdaad echt niet fijn zeg, jeetje..Hier slapen ze gelukkig goed en dus ook nooit bij ons in bed. Heb dus niet echt tips voor je...maar snap wel dat je om 5 uur nog niet met haar gaat op staat, zou ik ook niet doen..

Heb je vandaag nog getest? :)

@ alies: aai weer even wennen dus zonder de OSV. Hopelijk valt het niet tegen!

@ kussie: Gelukkig niets ernstigs dus bij de huisarts, fieuw. Hopelijk gaat het deze week van eigens beter en hoeft ie geen pufje.

@ hier: Hmm jesse's billetjes zijn na een nacht slapen eigenlijk altijd wel weer beter, maar deze keer zie ik nog heel duidelijk de rode vlekken van waar het huidje gisteren wat open was... dus ik ben bang dat hij aan het eind van de dag weer pijn gaat krijgen :(. En dan is ie ook nog op het kdv, dat vind ik dan zo vervelend want ik wil dat dan zelf in alle rust enzo kunnen doen, zijn kontje. Maar daar hebben ze natuurlijk niet alle rust en tijd, maar goed, ik geef het wel aan..

17. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Even korte reactie, want ik lees vaak nog wel mee :cool:

Ano, zag dat je weer zwanger bent!! Super, gefeliciteerd!!

P&F, Wat ontzettend balen dat de test negatief was... Maar ook nog niet ongesteld dus?? Hopelijk volgt er nog een late positieve test!

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik had vanaf juli vorig jaar 5 uur per week (de vrijdag) ouderschapsverlof. Dus ipv dat ik 20 uur moest werken, werkte ik maar 15. Nu moet ik dus weer 20 uurtjes werken.
    Mel gaat dan naar mijn ouders. Na mijn werk pik ik de meiden dan op.

Hopelijk is Stan gauw van zijn gehoest af. En SUPER dat Stan zichzelf omhoog heeft getrokken. Nog even en hij drentelt ook voorzichtig rond. :)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhh ik had dit berichtje helemaal gemist joh!! Wat super goed!!!! KANJER! :D

Heb je eigenlijk nog ooit een afspraak gemaakt bij die fysio of is dat nu verder niet meer nodig?

Echt leuk meid, jeeej!!!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

neee wat balen zeg. hopelijk is het toch een keer wel zo dat jullie t wonder zo mogen krijgen zo zonder hulp

Deel Deze Pagina