jaaaa wat goed zeg. zie je wel hij komt er wel en hopelijk is hij nu ook snel beter met t nieuwe hoestdrankje en kan hij snel leren stappen
hier na dat kussie zei dat t misschien wel migraine was ben ik ff gaan googlen. en idd blijkt dus dat ik gister een migraine aanval heb gehad. ik had nooit die link gelegt en als ik terug denk heb ik hier vaker last van maar dacht ik gewoon hoofdpijn te hebben en nooit die link gelegd met spugen zere ogen, hoofdpijn aan 1 kant van het hoofd. best maf want hier heb ik al jaren last van en dacht dat migraine veel erger was! ik kon gister echt niet meer.
hey meiden kussie, jaaaaaaaaaaaa wat super cool van stan!!!nog ff en dan loopt ie hoor!!!! marye, he goh wat balen meid, hele dikke knuffel van Neomi en mij voor jou en Don!!! verder kom ik later terug, want Neomi ligt er nu een kwartier in, en er is eindleijk zon, dus ik heb me al lekker geolied en ga plat hahahahah, met een wij jonge ouders erbij, heerlijk!!! ow en me test was donkerder hoor, zal vanaaf ff ene foto laten zien, teststreep was nu net zo donker als de controle streep joehoe!!!
haha lekker genieten van de zon en je goed insmeren hoor. fijn dat de streep nu zo donker was alsnog gefeliciteerd
Je denkt dat migraine veel erger is? Je kon gisteren niet meer? Maar migraine is erger? Hoe erg wil je het hebben dan? Migraine aanvallen zijn er indd in verschillende "frequenties" Soms kan ik het vrij lang volhouden met koppijn.. Maar meestal (en das vooral als ik niet of te laat medicijnen neem, gaat het helemaal mis) Soms duurt een aanval een paar uur maar een aanval kan ook tot 72 uur(!!!!) duren.... Dus misschien dat je daarom er verder niet bij nadacht? K weet niet of paracetamol hielp? Want over het algemeen werkt dat niet bij een migraine aanval namelijk... Voel je je nu weer beter dan?
Geolied? Kom je zwart weer uit de tuin strax!? Hier vanmiddag toen Stan in de zandbak speelde ben ik gaan zonnen!Maar jah, ik word nie meer zo bruin! Best wel jammer... Wat superrr dat de test nu zo knalde! Geloof je het nu dan ook echt?
Jazeker, toen moest ik hem leren op zijn knietjes te gaan zitten, maar jah, dat deed ik allang! Moet komende dinsdag weer....
Dus je gaat weer 20 uur werken! Respect hoor! Dat vind ik wel veel! Poeh.. En werd die 5 uur wel gewoon doorbetaald dan, of hoe gaat dat met ouderschapsverlof? En jou kids gaan alleen naar (schoon)ouders of niet? NIet naar KDV toch? Of BSO? Liefs
@ Kussie: 20 uur werken valt toch wel mee? 2.5 dag is dat, bij regelmatige werkdagen dan. BIj mij komt het meestal neer op 3 dagen werken (kortere diensten). Soms weken 2 dagen maar soms ook 4. Ooh dus de fysio tips werpen eigenlijk ook wel zijn vruchten af?
heymeiden kussie, nou fijn dat er verder niks te hoen was bij Stan, maar ja, daar word ie nog niks beter door.hopelijk helpt dit andere hoestdrankje!! setti, jee migraine dus, pff ja das aardig heftig he. dat weten we hier natuurlijk al van kussie. nou hopelijk ga je er niet vaker last van krijgen. jedalin, al nieuws over de vacature? hier, nou ben verband had me dus ingesmeerd met iets van lancaster, daar word je sneller bruin van, had dat op me gezicht en decolltetee, en precies die 2 dingen zijn verbrand, je ziet zelfs plekjes dat ik het niet goed gesmeerd heb, dom dom. maja was natuurlijk ook een eeuwigheid geleden dat ik voor t laatst in de zon zat, nou ja zal wel bijtrekken. Neomi heeft vanmiddag en net maar 5 minuutjes gehuild joehoee, heerlijk!!! owja me testen: Bekijk bijlage 171385
@ penf: vreselijk *** dat je test negatief is. Lijkt me nu extra domper. Sterkte meid!! @ kussie: wat gaaf dat Stan zelf is gaan staan!!! Nog even en hij stapt langs de tafel. Denk dat zijn humeur ook beterder gaat worden. @ jedalin: al iets over de vacature gehoord. Anders gewoon open sollicitatie sturen. @ ano: dat is pijnlijk om te verbranden. Prachtig mooi test: op een goede plak beeb!!!
@ anoniempjuh: wij hadden Jens vorige week toen hij ziek was ook bij ons in bed gelegd. De nacht erna (weer in zijn eigen bedje) was een drama!! Ik denk echt dat ze dat heel snel doorhebben . Ik moet wel zeggen dat Jens ook van die spooknachten heeft gehad toen er 4 kiezen tegelijk doorkwamen! @ penf: wat ontzettend balen! Ik kan me die teleurstelling herinneren toen wij voor Jens bezig waren. En dat is nog niks vergeleken bij jullie! Fijn dat jullie er samen zo goed over kunnen praten, maar het blijft een moeilijk iets vond ik. En dan is het net of iedereen in je omgeving zwanger wordt, dat gevoel had ik toen op een gegeven moment. @ Kussiexx en Jedalin: Ik werk ook 2,5 dag. Vind het wel prima zo! @ hier: Jens is van de ene ziekte/ virus in het andere gerold denk ik. Eerst (vermoedelijk) vijfde ziekte, toen griepje (1x overgegeven en hele dag koorts) en nu verkouden. Zijn weerstand wordt natuurlijk flink op de proef gesteld. Hij is gelukkig verder wel vrolijk. Hij kletst er lustig op los, niet normal, het lijkt wel een meid soms! Maar wat betreft dat ziek zijn; liever nu, als over een paar dagen, want dan vertrekken we naar Italië!!! Heb er zon zin in!
@ Ano: die laatste test is helemaal top hoor!! zo was ie bij mij ook Nice! @ vacature: Oh ik dacht dat ik dat al had verteld! Heb vorige week naar P&O gebeld om eens te informeren hoe het nu zat met die vacatures. Zij vertelde mij dat er helemaal geen planner vacature zou komen, maar alleen een apllicatiebeheerder. Die was er al 1 aangenomen, en die zou er dan nog 1 worden aangenomen binnenkort. Die zou ook te maken krijgen met alles rondom de roosterplanning, maar daar kwam ook zeker nog wel meer bij kijken. Waarvan ik niet denk dat ik zomaar alles kan. Denk ook dat het s owieso een hbo functie gaat worden. Maar ze wist niet wanneer deze uit zou komen dus ze zou ook; je kan altijd een open soll. doen. Naja, daar heb ik over nagedacht maar dan wacht ik nu gewoon even de vacature af bij een andere werkgever waarop ik gesolliciteerd heb. Eens kijken of daar wat van komt. Zo niet, kan ik altijd nog een open soll. sturen of reageren op die appl.beheerder als die uit komt. Dat zou binnenkort een keer moeten zijn. Maar nogmaals, verwacht dat hem dat niet gaat worden omdat je dan wel wat meer kennis moet hebben van al die dingen ben ik bang. Maar we gaan het zien!
ja me testen zijn netjes he, was idd met die laatste wel erg blij, maar die daarboven vond ik ook prima hoor haha. Helaas zegt het alleen geen drol maar goed.... jedalin, okeej wat jammer dat die vacature niet komt, was toch leuk geweest.maar je hebt dus ook nog ergens anders gesolliciteerd?nou ik duim voor je! franny, he wat balen zeg dat Jens zo lang ziek is, ook zo sneu voor ze zelf he. Nou hopen dat ie beter is als jullie op vakantie gaan, lekker zeg naar italie, voor hoe lang?en vliegen of de auto? zo deze mama gaat eens richting bed, morgen weer een dagje werken. xxx
@ Anoniempjuh: Heerlijk al die testen op een rijtje zeg! En zie ze eens mooi donkerder worden elke keer! Ik duim voor je op een goede, gezonde zwangerschap! @ zieke Jens: ja vervelend al die ziektes achter elkaar, maar ik merk dat dit bij Jens elke keer zo is. En dat is ook logische natuurlijk met een verminderde weerstand. Maar het is vooral sneu voor ze zelf inderdaad. Vooral dat overgeven en die koorts vind ik altijd zo zielig. Dan denk ik, kon ik het maar overnemen ofzo?!
Ja ik heb bij een andere organisatie als functionarisplanner gesolliciteerd. Al voordat ik dacht dat er bij onze eigen organisatie dezelfde vacature zou komen. Mijn hoop staat nu daarop, want het lijkt me erg leuk!!
*ego* Vanmorgen echo gehad alles is goed. Eerst sliep het kindje maar daarna trappelde het vrolijk rond Seph vond er overigens geen zak aan en heeft bijna alleen maar gezeurd/gehuild... We zijn iets vooruit gezet en nu 16 feb uitgerekend. Maar ik verwacht dat ook dit kindje wel later zal komen, ben er iig alvast op ingesteld. Nu even snel lezen of Marije nog heeft getest en de rest komt morgen. Welterusten
kussie ik had 2 paracetamol ingenomen maar die heb ik ook weer uitgespuugt hihi. dus ik heb geen idee of t zou helpen en ik heb er vanaf een uur of 17.00 tot zeker 22.00 uur last van gehad en toen ben ik in slaap gevallen geloof ik. en wat voor soort medicijnen heb jij dan? ano jaaaa wat een knal test zeg echt super en dat zonder hulp gewoon snel zwanger na vorige keer echt super zeg. ben echt erg blij voor jullie franny beterschap voor jens jedalin ja idd niet geschoten is altijd mis ze weten maar al te goed dat je graag iets anders wilt doen dus raar vinden ze t niet denk ik. johannal wat fijn dat de echo goed was meid. en leuk weer om te zien hoe zo'n kleintje de ruimte heeft om te trappelen hier vandaag krijg ik de rode loper hihi ik mag m lenen van een collega van me en haar moeder komt m brengen vandaag het zijn 2x lappen van 5 meter dus hopelijk heb ik er wat aan. Lisanne is de laatste dagen echt strond chagerijnig zeg vanaf sochtends vroeg tot savonds laat is ze echt niet te genieten en gelukkig zitten er af en toe periode tussen dat ze wel vrolijk is