zo de hele dag nog niemand online?????? waar is iedereen genieten van de zon??? groot gelijk hoor nou hier ben ik lekker aant werk
Hoeraaa, mijn nieuwe telefoon is binnen!! Wat wel klotuh is, ik heb ja nieuwe simkaarten, moet dus alle nummers er opnieuw inzetten! Mooi klusje als Stan zo op bed gaat! Zal zo terug lezen! Moest dit even kwijt, hihi! Dit is m:
Oooh marije Wat ontzettend balen zeg. Het is zo'n tegenvaller als je je er echt op verheugd. Wat kan je lichaam je soms in de maling nemen dan toch. Bij Seph heb ik ook zo'n moment gehad het zorgde er bij mij wel voor dat ik er daarna wat relaxter in stond zo van ach je kan alles voelen en toch niet zwanger zijn dus je weet het gewoon toch niet totdat je test. Maar ik begrijp ook dat jullie situatie een stuk gecompliceerder is en vind het daarom echt extra kl*te voor jullie. Ben je inmiddels ook ongesteld geworden of niet? Werk: Ik werk heel onregelmatig maar ik heb er werkweken tussen zitten van min 40 u p/w Gelukkig staan daar weken tegenover (zoals nu) dat ik 2 dagen werk dus dat is dan wel weer extra fijn (dat heb je met een eigen bedrijf) Kussie Goooooooo! Stan!!! Wat kan je dan trots op hem zijn he zo leuk als ze dan ineens weer iets nieuws kunnen.
@ Ano, ow god, ik had al zo'n voorgevoel dat je zou verbranden! Wat vervelend! Doet het ook erg pijn, of ziet het er gewoon even nie sjiek (de friemel) uit? Die laatste test is indd KNAL! Dat je HCG aan maakt is dus duidelijk! En nu hopen dat het helemaal goed zal gaan! Oww wat spannend heej! Pfff.... Ik duim zo voor jullie! @ Franny en Jedalin, misschien kijk ik er indd tegen op jah, maar dat komt, omdat 20 uur voor mij (met Stan) een onmogelijke opgave is. Toen ik Stan nog niet had, werkte ik 20 tot 24 uur per week, ook over 4 dagen verdeeld... Maar ik viel ALTIJD, ELKE WEEK minstens 1 dag uit (!) ja echt... Puur van die migraine! Wat een ellende! @ Franny, och, Jens krijgt het wel voor z'n kiezen zeg! Nu maar duimen en hopen dat ie er tijdens de vakantie dan ook helemaal vanaf is! Ben ook benieuwd, gaan jullie vliegen? Of met Auto? Kan me voorstellen dat je er super zin in hebt! Helemaal qua weer, al is het vandaag wel prachtig hier! Wij hebben al heerlijk gefietst! @ Jedalin, hihi, nee dat had je nog niet verteld hier... Hmm, ik zou hetzelfde doen als jou, die andere soll afwachten en evt. alsnog een open soll sturen of wachten op die applicatie beheerder...(doet me aan Iphone denken, maar goed) Hihi @ Setti, whaha, wat niet.. Ik moest eerst ook paracetamol nemen (Dat was toen ik 11 was, en het net uitgezocht werd wat ik had) Nouw daar werd ik dus nog veel zieker van. Toen kreeg ik zetpillen (ook paracetamol, zodat ik het niet uit kon spugen...) Hier zat ook codeine bij in... Nouw jah, dat heeft tijdelijk de migraine verlicht en draaglijk gemaakt, maar over ging het er niet van... En toen, ik weet de namen al helemaal nie meer, maar heb bijna alle voorkomende medicatie voor migraine al gehad... De sumatriptan die ik nu heb (Vergelijkbaar met Imigran) werkt redelijk. Maar alleen als ik er ook een flinke poos bij kan (door)slapen... Dus zonder onderbrekingen.. Anders komt het de volgende dag zo weer op nieuw opzetten. Mijn aanvallen varieren vaak van 8 tot 48 uur. En soms 72 uur... Dan zit ik in een hel hoor. Heb toen ik Stan nog niet had vaak gewenst dat ik gewoon nie meer wakker zou worden.. Dat ik nie meer wist hoe ik zo 80 moest worden... Zo veel pijn... En nu heb ik dat nog wel... Maar deze medicatie is toch beter voor me... Maar jah, daar neem ik nu dus weer veelste veel van.. Vandaar ook dat ik word doorgestuurd naar neuroloog (11 augustus) om te kijken of er misschien nie wat anders bij is ofzo. En wat nog meer opties kunnen zijn... Maar het is nu weer over dan? @ Johannal, ik zou het niet kunnen, zoveel uur werken... Ik snap wat je zegt dat er ook rustige dagen tegenover staan, maar dan nog, ik doe het je niet na! RESPECT hoor! @ hier, mijn pa heeft nu een darm onderzoek... Hij staat elke 3 jaar onder controle omdat hij poliepen had... Echt sneu, hij is echt altijd met alles de lul! Wat heeft hij al veel meegemaakt! Operaties, pechgevallen, tegenslagen! Serieus! Dit is nie normaal! Heb dan ook heel veel respect voor hem! @ hier, indd vanmorgen al lekker gefietst! Maar ook met Stan weer naar fysio geweest! Ze was onwijs tevreden!!*Glim* WIST IK TOCH! En ik weet nie meer wie het zei; dat fysio nut had? Tjah, de tips die ze gaf, was ik zelf al aan het toepassen! Dus eigenlijk ben ik vooral ook stiekem best wel een beetje trots op mezelf! Ik voel het best wel goed aan hoe ik Stan kan helpen en stimuleren! Kreeg trouwens van haar ook een comliment dat ik heel goed met hem omga.. Dat hij er een stuk relaxter uit ziet, maar mama ook! HOERAA er zit vooruitgang in!!! En toen ik naar de super ging.. Stond daar de POST-NL bus.. Dus ik ben naar die man toe gegaan en heb gevraagd of hij ook pakketje voor mij had! En JAWEL!! Ook even weer op de rekening gekeken en het geld van de mislukte zending is terug gestort! HOERA, alles weer op regel! Dus ik ga nu maar es bezig met telefoonnummers installeren, pffff... Rot werk! Liefsss een hele blije Sannepan! Eindelijk weer in een postieve flow! Ow jah, tis me dus vanmorgen, let op... In mijn RIB geschoten! Verrek, dat doet echt zeer! Het beneemd me soms de adem. Fysio gebeld of dat te maken kon hebben met de behandeling van vrijdag, maar dat kan nie meer; dit is een kwestie van pure pech en gaat hopelijk vanzelf over. Anders zal hij er vrijdag (nw afspraak) naar kijken... Voelt nix nie fijn! Liefs
kussie jaa daar mag je idd trots op zijn hoor dat hij toch zo vooruit gaat de laatste tijd en met sprongen ook. ja de hoofdpijn is echt volledig weg nu dus mag niet klagen en t was maar een paar uurtjes mocht ik t vaker hebben dan kan ik me er wel op laten testen maar daar heb ik nu geen zin in want heb t niet regelmatig gelukkig.
Zoo vanmiddag vergadering gehad. Kids naar mijn peettante gebracht en daar hebben ze heerlijk in hun blootje in het zwembadje gezeten en over het gras gekropen haha. Ze vonden het prachtig. Daan lekker buiten nog even op de stoep geplast en gepoept ach hahaha. Verder een onwijs lieve kaart gehad van mijn tante...wauw, zo'n mooie lieve tekst erop geschreven. Kreeg een flinke brok in mijn keel! Ze had er op staan dat ze echt heel blij is dat ze de getuige mag zijn. En dat ik altijd heel speciaal voor haar zal zijn. En dat ze vroeger, toen ik 3 was nog flink voor mij gebeden heeft en aan mijn ziekenhuisbedje gezeten heeft toen ik werd opgenomen met hersenvliesontsteking terwijl ik bij haar aan het logeren was en ons pap en mam op vakantie (ofja vakantie, hihi, naar de wijnfeesten, mocht iemand (alies?) ze kennen?) waren in Duitsland. Zij moesten met spoed terug komen omdat mijn leven naja, niet zeker was. Daarbij had ze gesschreven dat ik toen al had laten zien wat voor een vechtertje ik was en dat nu met alles wat ik meegemaakt heb duidelijk laat zien wat voor een persoonlijkheid ik heb. En dat ze ons mam nooit kan en wil vervangen, omdat mama daarvoor een veel te uniek persoon is, maar dat ze wel altijd voor mij zal klaarstaan. *slik*
@ kussie; haha kijk dan is de fysio tóch goed! Je deed alles al wat ze aan tips gaf en nu heeft zij geconstateerd dat jij het super goed doet en goed bezig bent!!! Dus een dik compliment waardoor jij je goed voelt, en da's ook beelangrijk; dat andere mensen die complimenten geven! Mooi toestelletje zeg!! @ Joahnal: Fijn dat de echo helemaal super was!!!
@ jedalin: wat een prachtige tekst. Om helemaal stil van te worden. Vandaag lekker dagje gehad. Wel was ze om 06.30 wakker. Beetje vroeg...... Met mijn schoonmoeder naar de markt geweest. Was wel even lekker!! Gisteren een hele drukke dag, maar wel gezellig ! Nog een geweldig cadeau van goede vrienden gekregen: opklapbare commode voor beneden. Dan hoef ik niet meer met verschonen naar boven te lopen of op de bank. Kan al mijn spulletjes erin kwijt. Zo vreselijk handig!!! Ben er onwijs blij mee. Had ik eigenlijk anderhalf jaar geleden al moeten hebben.
@ eliesah: hoe is je vakantie? Lekker aan het genieten? @ johannal: fijn dat je ech super was!!! Mijn vriendin is vandaag naar de VK geweest, en die is gezet op 23-02. 2 dagen voor mij. Ben heel benieuwd waar ik volgende week dinsdag op word gezet. Zul je zien dat we op dezelfde dag bevallen. Zou wel een stunt wezen.
@ Jedalin, hier ook een brok en helemaal stil d'r van! Wat een ontzettend warm en lief gebaar van je tante! Heel bijzonder!! Vind het zooo fijn dat zij er zo voor je is en je zo goed aanvoelt! Je hebt precies de juiste keuze gemaakt wat getuiges betreft! @ Setti, ik hoop echt voor je dat het bij deze sporadische aanvallen blijft! Dit wens ik niemand toe namelijk! Zelfs mijn ergste vijand niet.. (Alhoewel) @ Hier, pa zou vanavond oppassen, maar hij is nu terug naar het ziekenhuis. Hij heeft ja vanmorgen dat darmonderzoek gehad, nouw hij staat helemaal krom van de pijn. Ze hadden hem nog "extra" roesje gedaan om dat hij de vorige keer alles zo goed had meegekregen zeg maar... Nouw ditmaal heeft hij er helemaal NIX van gemerkt. Hij vloekte het uit van de pijn tijdens het onderzoek " maar dat kon niet volgens die vrouw" Ik ben zoo pissed he! Ik zei al tegen m'n pa, geef het maar goed aan hoe ze je pijn hebben gedaan vanmiddag! Ik hoop maar dat het meevalt! Vind het maar nix dit... Verder is hier natuurlijk WEER wat bijzonders aan de hand.. Mijn raam van de auto wil nie meer dicht. Heb mijn kameraad gebeld, en die denkt dat het mechaniek kapot is. Kosten; 125 ballen en dan moet het er nog in gezet worden (hele deur uit elkaar) kan ik verdomme nog weer 300 euries aan de auto uit geven. Kan morgen ook nie werken, want is ja veelste koud om met open raam te rijden. Pa kan me nu nie helpen m tijdelijk dicht te maken (Stok er onder) En broer is aan het draaien op de varia (feest week in de buurt) Moeders auto kan ik morgen nie mee, want morgen moet mijn vader ook naar het ziekenhuis omdat hij alles dubbel ziet... Ongelofelijk heh.. Elke keer is het wel wat hier! @ Gwen, ik ben super blij voor je dat ze je die commode hebben gegeven. Hoewel ik er echt geen idee van heb hoe dat er uit ziet en hoe het werkt.. (inklapbaar??) Is het volgens mij indd een uitkomst! En helemaal in jou situatie met je bekken! Heerlijk hoor! Zulke vrienden zijn zeldzaam. Die zo goed met je meedenken! Dat verdien je meid!!
jedalin aahh wat ontzettend lief van je tante en leuk dat je zo'n band met haar hebt. hihi daan lekker op de stoep geplast hihi en gepoept nog wel hihi hopelijk was hij niet aan de dunne gwen wat handig zo'n opklapbare commode zeg en lief dat je die kado gekregen hebt. kussie balen van je auto zeg hopelijk gaat toch ineens je raam wel weer dicht hihi en goed van je vader dat hij is teruggegaan ts toch niets om zo last van je achterste te hebben hier jaja nog 2 dagen werken woensdag en vrijdag en dan lekker 4 weken vrij heb er zo zin in. lisanne heeft vanmiddag lekker in dr nakie in de tuin gebivakeerd hihi heerlijk met zo'n babybuikje wat naar voren staat hihi
@ jedalin: wat een mooie tekst van je tante! Heel bijzonder, dat moet je echt koesteren, maar dat doe je vast wel! @ Gwenolyn: een opklapbare commode.... ik vraag me ook echt af hoe dat eruit ziet?! @ Kussiexx: sterkte met je vader! Ik vind het ook altijd maar niks als mijn ouders iets mankeren. Maar ik weet ook dat ze natuurlijk niet het eeuwig leven hebben... (maar daar wil ik nog even niet aan denken!) @ Setti: de bruiloft nadert... Leuk joh!!! @ hier: Jens heeft vandaag ook heerlijk met water gekliederd! En maar kletsen heel de tijd, wat een kletsmajoor! En flinke snotpieken steeds aan zijn neus, heerlijk gezicht?!
Ik las net op de hyves, van de dochter van mijn zwager, dat ze vandaag is bevallen van een jongen. Precies op haar 21e verjaardag. Das een mooi verjaardagskado. En mijn zwager is nu opa geworden op zijn 42e. Hij en zijn vrouw (28 jaar oud) zijn zelf weer bezig voor een 3e kindje. Hij heeft al 3 kids uit zijn 1e huwelijk en een tweeling bij zijn huidige vrouw. @kussie sterkte met je pa. @jedalin wat een lieve tekst van je tante. @hier hadden de meiden gisteravond lekker bij mijn ouders geslapen. Mijn zusje, man en ik waren naar Harry Potter 2 geweest. En aangezien we vandaag beiden toch moesten werken, was het wel zo handig dat ze daar bleven. Mel was rond half 4 even wakker geweest. Waarschijnlijk door de warmte. Mijn moeder had de meiden vanochtend ook even onder de douche gehad. Waarschijnlijk was het water ietsie te warm voor Mel, want haar eczeem was vanavond weer wat erger geworden.
Zo, daar ben ik weer! Internet doet het, maar vrij langzaam en helaas niet buiten, we hebben niet zo'n sterk signaal geloof ik... Ano: mooie test, die streep knalt ervanaf! Kussie: wat goed van Stan dat hij staat! Je zult zien dat het nu heel snel gaat! En wat fijn dat je zo bevestigd werd door de fysio. Wij wisten het al, hoor, dat je een goede moeder bent, maar toch leuk om nog eens van iemand anders te horen! Gwen: commode beneden, dat is straks natuurlijk helemaal handig! Settie: en ben je al zenuwachtig aan het worden voor de grote dag? Linda: mooi en lief kaartje van je tante. Johanna: fijn dat je een goede echo had. Karel vond het meestal ook maar niets, de echo's en later bij de verloskundige. Volgens mij vinden ze het ook niet zo leuk dat er iemand aan mama zit. Hier: Nou, de kinderen hebben de verhuizing ook weer overleefd en Toon slaapt hier veel beter dan in ons vorige huis, jeeeh! Dus we worden niet meer om 6 uur wakker gemaakt, maar om een uur of 7. En echt, dat ene uurtje scheelt zo veel! Verder zijn we vooral aan het genieten van de tuin (moet ook wel, want de rest staat nog behoorlijk vol met dozen!). De kinderen vandaag ook weer heerlijk in hun blootje. Toon stond ook midden op het gras te plassen met zo'n verbaasde blik: "Huh, wat is dat nou?". Toon gaat verder als een speer: hij begrijpt ontzettend veel (ook ingewikkelde opdrachten als: draai dat eens om en geef dan aan Karel), hij heeft een enorme woordenschat (hoewel hij bijna niet een woord afmaakt, dus die woordenschat is alleen duidelijk voor ons, haha! ) en hij is over het algemeen wel happy en tevreden, behalve als hij zijn zin niet krijgt, dan kan hij goed krijsen!
alies zo dat is jong opa maar goed hij was zelf ook erg jong toen hij vader werd en 42 is nog niet te oud om vader te worden toch maar lijkt me wel raar voor zijn kinderen zo jong al tante en oom. jammer dat dr eczeem gelijk wat erger is geworden hopelijk heeft ze er geen last van nijnja wat fijn dat toon nu beter slaapt zeg hier nog niet echt zenuwachtig ofzo maar baal er wel van dat die gast van de vlinders niet fatsoenlijk terug mailt. als ik vandaag nog geen mail heb dan bel ik hem vanavond ff. we hebben namelijk 2x een mandje met 15 vlinders besteld voor joshua en lisanne die ze dan vrij kunnen laten alleen is die man die dat regelt niet zo'n snelle en hebben we nog geen factuur gehad en weet ik dus niet of t allemaal wel goed gaat. dus ff afwachten. verder ligt lisanne in de ochtend zo lekker in dr bedje dat ze er echt niet uit wilt en dan draait ze steeds om hihi
@ PenF; Ontzettend balen dat je test negatief was. Ik had het jullie zo gegund. Ik kan me voorstellen dat het, ondanks dat je het min of meer verwachtte, toch een verschrikkelijke teleurstelling is. Hopelijk kun je er goed over praten met Don. @ Jedalin; Wat een lieve woorden van je tante. Je begrijpt meteen dat je heel veel voor haar betekent. @ Kussie; Woehoe, wat goed van Stan dat hij zichzelf optrekt! fijn dat de fysio heeft bevestigd dat je goed bezig bent. Hoe is het nu met je vader? Balen zeg dat het raam van je auto kapot is. Ik duim voor je dat het meevalt en dat je geen dure reparatie hoeft laten te doen. Mooie telefoon! @ Gwen; Wat een mooi kado. Ik ben wel benieuwd hoe een opklapbare commode eruit ziet. @ Nijnja; Fijn dat Toon zo goed slaapt en dat jullie lekker kunnen genieten van de tuin. @ Eliesah; Ben je er nog??? Lekker aan het genieten van de vakantie? @ Johannal; Fijn dat de echo goed was. Hebben jullie ook een combinatietest laten doen? @ Setti; Wat een origineel idee van die vlinders. Dat heb ik nog nooit ergens gezien op een bruiloft. Hopelijk komt het allemaal goed. @ Hier; Pff, gisteren voor de eerste keer wezen spinnen met een vriendin. Jeetje, wat was dat zwaar. Ik liep een uur later nog steeds met een rood hoofd rond. Verder gaat alles zijn gangetje hier. Weinig nieuwtjes.