hier ben al ff niet online geweest dus nu geen puf om alles terug te lezen dus als ik iemand vergeet sorry kussie nee we hadden de laatste die op voorraad was we hebben echt geluk jedalin en hoe was kane en t romantische avondje hotel??? marye wat goed van florine zeg helemaal zelf gaan staan! en beide nog ook zelf gegeten echt super knap van die kids van jullie hoor jedalin idd de was is net f wat belangrijker dan computeren hihi koppige arno. hopelijk is het helemaal goed gekomen. ik lees t al gelukkig maar geweldige bad fotos van de boys ano leuk een dagje dierentuin alleen jammer dat jullie zolaat weg konden . gelukkig toch nog een leuke dag gehad ondanks je je rot voelde. hoe voel je je nu? eliesah haha die van jullie is dus ook al een vlees klant hihi vriendlief balen zeg dat je fiets er nog niet is. zeker met dit mooie weer. en t enige wat je kunt doen is iedere 2 uur insmeren tegen t verbranden en nog kun t t niet helemaal tegen gaan hoor\ gefeliciteerd met de nieuwe baan van michiel zo die jan is al een hele grote jongen zeg maat 92 en 98 hihi ja ca valt erg klein kussie leuk dat je moeder uit zich zichzelf smsde. hihi ze leert t wel lisetje wow 25km fanatiekeling goed hoor gwendolyn leuk hoor lekkere eigen groente tuin zo . hihi laar leuke foto van bart met robine
hier vrijdag lekker in de tuin bezig geweest en veel gefietst. zaterdag lekker overdag niet zo veel gedaan lekker thuis geweest met lisanne en daarna naar mn moeder gebracht waar ze bleef slapen en wij naar vleuten en culemborg voor feestjes. zondag lekker uitgeslapen en daarna haar opgehaald en naar mn schoonouders en zwager voor weer een feestje. gister lekker met mn ouders en lisanne naar de dierentuin geweest en daarna lekker gebbqt. ow wat heeft ze t toch super goed gedaan zal ff spammen Bekijk bijlage 146462
@ Setti, zow heej! Als je spamt doe je het goed!! Wat een super foto's! Vind zelf die foto waar ze kruipend op staat met zo'n prachtig ondeugend gezichtje echt de aller mooiste!! Wat lief heej! En ik vind haar dus steeds meer op JOU gaan lijken!! En ik kan er nix aan doen, maar wat heb jij een ontzettend mooie bos haar! K wou dat ik daar een kwart van had! Dan was ik al dolgelukkig! En heerlijk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad! Fijn is dat dan heh, dat Lisanne er ook zo lekker van geniet! Was ze helemaal fit? Geen koorts enzo gehad? @ Jedalin, ships heej! Das knap lullig dat die stomme deur nie past! Maar als jullie er nix aan hebben gedaan kan ie toch wel terug? Of kon dat niet, omdat het een kortingsartikel is... Hmm, is toch juist goed dat de kids nu over gaan op 1 slaapje? Stan heeft nu nog 2 slaapjes van 3 kwartier tot een uur! Tis de moeite haast nie zeg maar, maar hij kan de hele morgen nog nie volhouden om wakker te blijven!! Zijn jullie al bezig met proberen over te gaan op 1 slaapje, en zo jah, hoe? @ Darcy, whaha, tattoo-mannen in het park! Je vat het wel weer mooi samen!! @ Franny, ahh, ook al 2 van die fietsfanaten!! Wat is het heerlijk heh!! Wij genieten er ook vol op van! Ga je nog foto's showen (op privé site, als je het liever nie hier doet?) @ Gwen, een eigen groente-tuin, bracht Marye je op een idee? @ Lara, k hoop dat je d'r bij kan zijn! Dus check maar gauw de meeting site! (zal zo ff kijken, miss heb je dat allang gedaan, whahaha) @ Ano, hoe gaat het met je? Voel je je al weer wat beter? Ik hoop het joh!! @ Eliesah, hoe ist met jou? Daar ook alles goed? En met Taleah, heeft ze nog weer mooie stunts uitgehaald? En hoe is het met Marc's buikpijnaanval-na-chips- afgelopen? Heeft hij het nie weer gehad? @ Boomer, hoe gaat het met jullie meid? Ben jij er ook bij op de meeting met mooie Fenna? Ze kon de laatste keer dat je postte toch stappen aan de hand? Loopt ze al "los"? @ hier, ben op kantoor, ga nu maar gauw weer verder.. Tis hier bloody hot!! Jek!! Das zo benauwd dan gelijk! Ennuh onweer?? Laat maar komen! Het mooiste (en engste) weersverschijnsel wat we hier hebben in NL! I love it!! Ennuh, na een beste donderbui gewoon weer zon natuurlijk! Schijnt dat koninginne dag wel heeel mooi gaat worden!! Liefssss
Wat een leuke foto's zeg!!! Heerlijk hé met dit weer!! Ik ga vanmiddag op hyves lekker even reageren (zit nu op m'n werk met een klas voor m'n neus ). Wij zijn gister met de familie naar Plaswijck geweest in Rotterdam. Bij de dieren gekeken, op de draaimolen en Robine lekker in d'r bikini'tje met zwemluier in het water rondgebanjerd. Genieten! Wij hebben al 2 weken thuisg een internet, onhandig!!! Liefs!
@Kussiexx, bedankt voor je reactie!!! Helaas is 11 juni de enige datum dat ik écht niet kan $%^&*( Dan gaan we het feest voorbereiden voor de 50-jarige bruiloft van opa en oma... Kan het dus echt niet maken daar niet bij te zijn. Eventueel kan ik wel 's morgens maar dat is natuurlijk weer niet handig met afspreken en slaapjes! Ik snap dat jullie me hier niet meer zo vaak zien, maar ik baal er wel echt van . Ik voel me toch nog steeds onderdeel van de maart-mama's en vond de vorige 2 keer erg gezellig. Heb niet zoveel vrienden/kennissen met kleintjes dus dat maakt het extra leuk! In ieder geval een dikke knuffel voor allemaal en ik wens jullie alvast HEEL VEEL plezier 11 juni!!
thnx ts met dat warme weer wel vervelend hoor zo'n bos haar hihi. ik hebt dan ook wel vaak vast. ja ze was helemaal in dr element gelukkig geen koorts of andere dingen ze werd wel vervelend aant eind van de middag maar ja in de buggy eruit en zo achterelkaar door daar word je ook wel moe van hihi. werkse meid. en onweer ow dan kan ik heerlijk slapen.
@ Setti: mooie foto's. Zag ze idd op hyves, jullie lisanne is echt een knappe meid!! Ze heeft echt zo'n lief gezichtje!! @ Kussie: de deur kan nog wel terug hoor, ik baal gewoon dat ie er niet nu al in kan terwijl we speciaal voor dat ding op pad gingen. En nu moeten we ook nog 'ns een keer terug om hem om te ruilen. Gedoe allemaal... maar ja. Hmm nou 1 slaapje lukt nu omdat ze zo lang sliepen vanmorgen maar normaal gesproken zij nze tussen half 8 en half 9 op. Dan slapen ze die ochtend meestal nog 1.5 tot 2 uur en smiddags ook nog 1.5 uur of langer. Dus hun hebben hun slaapjes echt nog wel nodig! Nu liggen ze in ieder geval ook op bed en tis nu rustig dus volgns mij zijn ze in slaap gevallen Vanmiddag even wandelen en voor de rest lekker niks doen haha @ lara: ben ook wel benieuwd naar foto's van jullie meisje in bikinitje!! idd staat altijd zo lief! Heb ook alweer nieuwe zwembroekjes gekocht. Laatste keer dat we gingen zwemmen moesten ze nog in hun 1e zwembroekje, whahah, dat was wle heel erg krap .
pff lekker dan, na 30 minuten slaap 2 huilende kids. Net wezen troosten (wat amper lukt) en naja, maar weer gegaan. Ik ga ze echt niet met een half uurtje slaap over de hele dag ophouden nu..dan zijn ze niet te genieten vanmiddag. Hopelijk huilen ze zich moe..... Daan lijkt wakker geworden te zijn van jesse, want die hoor ik nu niet meer en volgens mij sliep ie ook nog. Jesse ligt nog te huilen nu. pff.
*schaam* *schaam* Geloof dat ik er helemaal geen foto's van heb gemaakt!!! Was zelf ook zeiknat in het water namelijk Zal Robine het wel even aantrekken en er dan een foto van maken als ik thuis ben. En dan zal ik die spammen. Dan moeten jullie het water er maar een beetje bijdenken . @Jedalin, wat balen zeg van het (niet)slapen!! Hopelijk slaapt Daan nog lekker even door en wil Jesse straks ook weer...
Volgens mij slapen ze weer! tis nu een minuut je of 10 stil hihi gossie je hoeft het haar niet speicaal aan te trekken hoor! hihi volgende keer als je een keer gaat zwemmen is ook goed