Goeiemorgen ladies!! Hier stiekem een bericht vanaf kantoor! Ik kan het niet laten hoor! @ Nijnja, wat heerlijk dat jullie zo kunnen genieten van de tuin! Lekker is dat heh! En wat fijn joh dat Toon nu zelfs beter (en langer slaapt) TUURLIJK scheelt dat ene uurtje!! Heerlijk toch!! Gun het je van harte! Je hebt met de bv zoveel slaap gemist! Dus ik zou zeggen, geniet er lekker van (maar dat doe je vast wel) Super dat jullie ook weer i-net hebben, maar wel balen dat het dan zo traag is, vind je dat nie frustrerend.... Als mijn i-net weer es raar doet of nie vooruit te branden is, word ik helemaal sjaggie, hihi! (luxepaardje heh) Gaaf ook dat Toon d'r al zo op los babbelt! Hier ook hoor. Maar helaas, niet 1 verstaanbaar woord... Wel beetje jammer! @ Setti, hmm, dat is knap vervelend, die kerel met die vlinders! Is er in de buurt nie nog iemand die dat doet? Want hier word je toch nie vrolijk van! Zeg hem vanavond maar wat ie nou wil; graag of niet, hihi! Och die Lisanne, dat meen je; wenst ze niet gewekt te worden, zo vroeg! Wat superrr liefff *smelt* @ Alies, gefeliciteerddd!!! Super nieuws! Ik snap het nog steeds niet helemaal, al lees ik het ook 10 x door.. Maar wow, op haar 21e.. JONGGG!! Heh, arme Mel, weer meer last van d'r exceem, met deze warmte helemaal vervelend! Hopelijk zakt het gauw weer af! @ Superb, woww, spinnen, dat doe ik je niet na hoor! Dat is inderdaad wel heel intensief! @ hier, dank jullie wel voor al jullie lieve reacties! Ik ben indd apetrots op Stan, hij heeft een flinke sprong gemaakt de afgelopen weken! En dat terwijl hij zo'n last heeft van zijn tandjes/kiezen en verkoudheid! Ben echt zooo trots! Thanks ook voor jullie complimenten, we doen ons best! @ hier, mijn vader is dus gisteravond weer teruggeweest naar ziekenhuis, hij heeft niet zozeer last van zijn achterste, Setti, maar vooral van zijn darmen zelf; er blijkt heel veel lucht in te zitten (weet nie of je dat kent, maar dat doet zooo zeer) M'n vader moest goed in beweging blijven om de darmen te stimuleren. Dus we hebben gisteren de hele binnenbekleding samen uit mijn auto "gesloopt" een paar beste dikke balken onder mijn raam gezet en hij is dus weer dicht... Mooi klotuh, want nu is het eindelijk lekker weer, kan ik mijn raam nie los doen. En laten maken is voorlopig geen optie, want daar heb ik de centen nie voor... Ietsss te duur.. Dus hopelijk laat de belasting gauw (positief) bericht horen! Het schijnt deze maand binnen te komen... Duimen jullie mee? @hier, ow jah, gisteren ben k heerlijk op pad geweest, naar de feestweek in de buurt! Ik heb genoten! hele avond lekker buiten op terras gezeten! Bijgekletst met bekenden enzo. En toen kwam ik iemand tegen die ik een hele tijd nie had gezien en ze zij gelijk dat ik zo was afgevallen, haha.. Geen idee waar ze het aan ziet, maar het was wel super om te horen! Dus ik vertelde dat aan mijn moeder en ze zei, nouw super toch, je moet doorzetten San... Ik zeg; hoe dan, als je niet oppassen wilt... (nie op een lullige manier, maar gewoon zo het is) En nu zegt ze; als jij gaat zwemmen ga ik oppassen! Dus ik ben benieuwd! Als ik nie meer ongesteld ben, moet ik er toch maar weer es vol voor gaan! Want ik wil zoooo graag weer aan de andere kant van de 80 komen! Ik ga nu gauw wat doen! Sorry als ik nie op iedereen reageerde... Liefss
Kussie: even een kritische vraag... Heb je nu geen spijt van die tweede telefoon? Dat geld had je anders nu voor de reparatie van je auto kunnen gebruiken... Later meer hier alles ok. Seph is ziekjes... vanmiddag even naar de huisarts voor zijn ontstoken oogjes nu als een razende aan het werk toedeloo
Morguh! @ Setti: wat spannend, nog 10 daagjes maar!! Zal over een weekje toch wle beginnen hoor, die zenuwen! Hopelijk laat die vlinderman iets horen. Wij vinden het een onwijs mooi idee, zeker ook omdat een vlinder voor mij symbool staat voor ons mam, dus ik denk dat wij dat ook gaan doen! @ Kussie: haha ik moet eerlijk zeggen dat de vraag van johannal ook hier meteen bij me op kwam.. @ hier: D&J hebben volgens mij wat moeten bijslapen, ze werden om kw over 10 wakker! hihi. Ze hadden gisteren dan ook maar een hlaf uur geslapen de hele dag. Verder ben ik nu 'weekend' aan het vieren, haha. Heb tot en met vrijdag vrij en moet het weekend werken.
Nou nog een keer het verhaal. Mijn man heeft een broer van 42 jaar oud. Van zijn 1e huwelijk heeft hij 3 meiden. 1 van 10, 1 van 16 en 1 van 21. Bij zijn huidige vrouw heeft hij een tweeling die eind januari 2012 3 jaar worden. Zijn dochter van 21 is dus gisteren op haar verjaardag bevallen van haar 1e kindje. Een zoon. Dus is mijn zwager op zijn 42e voor het eerst opa geworden. Zijn huidige vrouw wil zelf ook nog graag een kindje. Dus heeft hij zijn ingreep ongedaan laten maken, en zijn zij bezig voor een 3e kindje. Ze gaan het 2 jaar proberen. Als het dan nog niet gelukt is, dan vinden ze het goed zo en laten ze het bij de tweeling die ze al hebben. Nu duidelijk? Wat balen van je auto zeg. Hopelijk zal je binnenkort een meevaller krijgen. En wat aardig van je moeder dat ze toch weer wil oppassen als jij gaat zwemmen. Dat mens is ook zo veranderlijk als het weer. @nijnja heerlijk zo'n uurtje extra slapen.
ik duim met je mee hoor meid! owja lucht dat is idd heel vervelend gevoel ja. wat leuk om te horen toch dat iemand anders ziet dat je afgevallen bent. en dus vaker gaan zwemmen
ja ik hoop t ook maar volgens mij is zijn mailbox vol ofzo want krijg gelijk een melding dat de mail verwijderd is binnen een minuut dus denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft. dus ik ga m ff bellen vanaaf
@ Jedalin en Johannal, hihi, begrijp ik, begrijp ik, als ik wist dat ik die belasting centen niet zou krijgen, had ik er nu spijt van gehad jah, maar gezien het mijn eerste loon was, mijn broer mijn BB had overgekocht had en ik daar dus nog centies van had én dat ik die meevaller dus nog krijg blijf ik erbij dat ik mezelf wat leuks mocht kopen!! En ik heb nog wel wat achteruit liggen hoor.. Maar ik wacht nu maar met de reparatie van het raam tot die duit belasting binnen is! Hihi... Tis nie noodzakelijk gelukkig, de auto rijd er nog wel om! Daarbij, ben helemaal happy met die telefoon en das ook mooi meegenomen... Ik hoop alleen wel dat deze wat langer meegaan! Dat gedonder, met jatterij etc. ben ik nu wel klaar mee... Dus nee ik heb er echt geen spijt van! Nu gauw Stan ophalen van KDV en dan vanavond BBQ-en, als het droog blijft, ben d'r bang voor... Liefsss
Ja ik ben er nog hihi.. Zijn inderdaad lekker aan het genieten van ons laatste weekje vakantie. Waarom gaat dat toch zo snel om? Gister volop genoten van het weer, en wat is het vandaag toch weer bagger, bah bah... Je plakt aan alle kanten en m'n haren zitten verschrikkelijk. Net of m'n föhne is ontploft haha! Vanochtend even een rondje Efteling gedaan. Nu ligt Taleah lekker te slapen en mama + papa lui op de bank. Met Taleah verder alles goed, die zal volgende week moeten afkicken met al die aandacht van mama en papa. Ze is helemaal verliefd op papa, zo mooi om te zien! Verder krijgt ze dr kiezen onder door en nog steeds de 2 voor tandjes. Heb gister van die speciale tanden borstels gekocht waar ze op kan knauwen haha. Ow net een leuke rekening gekrege. die we kunnen terug betalen aan de belasting, van t kind gebonden budget. WTF is dat nu weer? Nou ja maar snel stop zetten. Meer die dat terug moeten betalen? Johannal; fijn een goede echo! Joehoei! Ow is Seph zo ziekjes? Beterschap.. Linda; fijn weekend ! Marye; knuff voor jou! Ben je al wel ongesteld.. Setti; snel bellen die man, is veel fijner dan al dat gemail. Vroeger was dat toch allemaal niet en ineens moet alles via de mail haha. Kussie; je foon al ingesteld hihi. Altijd leuk complimentjes , doet je altijd goed toch? Woow stoer van Stan, binnenkort loopt ie zo weg van je . Alies; haha bedankt voor de uitleg. Ingewikkeld maar we snappen m. En hoe heet het zoontje? Hihi dan krijgt ie misschien een oom of tante jonger dan hem. Bijna vakantie!
@ elisah: Hoe hoog is het kindgebonden budget? | Rijksoverheid.nl misschien dat jullie net teveel zijn gaan verdienen dit jaar?? @ hier: Hmm jesse kan vort op de bank klimmen. Maar helaas heeft ie niet door dat ie er zo vanaf kukelt als ie niet op let. net 2 keer hem opgevangen anders had ie een flinke smakkerd gemaakt. Maar goed hij luistert gelukkig wel als ik zeg dat hij er niet op mag klimmen.
Johanna: fijn van de goede echo!!! Nu kun je dus echt gaan genieten! Nijnja: Fijn dat Toon nu beter slaapt, kan me goed voorstellen dat dat erg fijn is voor jullie! Kussie: Wat goed dat Stan ineens zo als een speer vooruit gaat. En dan ook nog die bevestiging van de fysio! Jammer van je auto! En Rot voor je vader... Superb: oh lekker hoor even spinnen! Heb je nu spierpijn? Setti: Hopelijk is het allemaal op tijd goed gergegeld met die vlinders!! Het komt wel heel dichtbij nu he!! Gwenolyn: Wat super om samen met een vriendin zo gelijk op te gaan qua zwangerschap. Lijkt me zooo bijzonder! Jedalin: Prettig weekend! Hier wordt er ook op de bank geklommen, dan gaan ze op de rugleuning zitten en er vanaf glijden. En ze oefenen met lopen op de bank. Nu weten ze geluykkig hoe ze eraf moeten en vallen ze er niet meer vanaf... Hier: Het gaat hier met Pepijn en Florine als een speer. Er komen steeds nieuwe woordjes bij, zo leuk!! Pepijn krijgt nu zijn hoektanden en laatste kiezen en dan zijn we met hem ook helemaal klaar! Verder nog steeds niet ongi. Mijn lijf houdt me dus aardig voor de gek. Hopelijk komt het snel!
Alies: Hihi dat is echt ongeveer hetzelfde als met Don en zijn dochters en kleindochter. Zij is voor de 2ex zwanger. En wij willen ook nog kindje(s). Dus als wij nog een kindje krijgen is hij/zij al oom of tante als het geboren wordt van 2 kindjes die ouder zijn dan zij. En Pepijn en florine zijn oom en tante nu van 1 meisje van 8 weken jonger
idd je lichaam houd je wel erg in spanning en voor de gek zo. jeey pepijn ook al zo goed als zn hele gebitje wat is dat hard gegaan zeg. en heeft florine al wat meer stapjes gezet?
Nouwwww... ik weet dus nog niet hoe het zoontje heet. We hebben verder niks gehoord. Alleen dus gelezen op hyves. Zelf mijn schoonpa had gisteren een mailtje naar ons gestuurd om te vertellen dat zijn 1e achterkleinzoon geboren was. Maar ook hier noemde hij geen naam. Yessssssss nog 1,5 dag werken en dan heerlijk 3 weken vrij. @PenF lastig hoor dat je nog niet weet waar je aan toe bent nu je ongi er ook nog niet is.
ik heb vorige week ook kgb terugbetaald over 2010, iets van 250eur, dit jaar krijg ik het niet meer. marye, wat balen zeg, die onzekerheid is ook niks he?
kussie: kijk Stan die komt er wel.....iets langzamer maar hij komt er!!! BAlen van je auto! weet helemaal hoe je je voelt.....ons raam was 2 weken terug ook "naar beneden gavellen" en wou niet meer dicht. Moest ook nieuwe moter in afzo voor elektrische ramen weet ik het.....kosten 300 euro!!! week erop ruitenwisser stuk....en ja met die regen in nederland kan je niet zonder...kosten weer 100 euro. Nu de dag is onze achteruitkijkspiegek afgebroken.....vraag niet hoe maar er zit een hele barst in de vooruit.....kosten uhm een nieuw raam a 400 eurie.......BALEN!!!!!!!
vriendlief, jeetje wat een kosten, maar voor een nieuw ruit ben je toch verzekerd of niet? kussie, he balen meid van je auto!maar even wachten op je centjes dan.maar wat doet stan het superr goed!!!!
kgb: huh snap er niks van ik kreeg juist extra.......!!! Hier Jan heeft van de week 2 roosjes bloemkool op!!!! en vandaag jawel meiden 1 rauwe sperzieboon.....en wel een stuk 0f 3 a 4 gekookte.....Heb wel de hele week sperziebonen moeten eten maar het is me gelukt dus!!! Gister lekker naar het strand geweest zoals jullie op mijn hyves hadden gezien en was echt super!!! Michiel en ik zijn ietse piets verbrand en jan heeft gewoon helemaaal niks!!! snappen jullie dat nou? Ano: hoe gaat het verder met jou.......waneer is je echo nou? Spannend hoor! Gwen: jij al echo gehad? Nijnja: ow leuk dat jullie eindelijk over zijn! is jullie huis nu al verkocht? Moest wel lachen de buren van ons die net zo'n huis als ons hebben hebben hem ook te koop staan.....maar die foto's zijn zoooo bewerkt! huis lijkt veel groter!!!
ano: schijnbaar niet als je alleen wa heb.....wat wij dus hebben! Maar vind het zo ie zo raar..... Dat de spiegel is gebroken en dan gelijk de hele ruit doorscheurd!!!
haha vriendlief de hele weeek sperziebonen eten ieks hihihihi maar hij eet het das t belangrijkste hihi hier wij hebben nooit kindgebonden budget gehad. en nu heb ik een naheffing gekregen over de zorgtoeslag van 2009 die heb ik toen stopgezet en heb dus tot en maart toen wel gehad en ik moet dus 174 terug betalen en steef ook 174 komt lekker uit nu maar goed we betalen wel weer.
vriendlief, jullie biren hebben het huis ook? te koop staan?jullie ook dan?he maar goed van Jan, Neomi eet ook helemaaaal geen groente, niks. het enige wat ze echt lekker vind is pasta's . vanaaf aten we lasagne dat vind ze heerlijk, een tomaatje gaat er dan ook nog in, maar verder niet hoor. he maar das wel balen dan van je ruit, dacht dat dat eigenlijk altijd wel verzekerd was. kgb, ehh als je meer krijgt is je loon misschien minder, of tis inflatie?wij krijgen nu helemaal niks meer, hebben 3 maanden wat gehad maar dat moest ik meteen terug betalen.... van de zorgtoesalg van vorig jaar moeten we ook nog 600 terugbetalen ofzo pffff...