oneee wij hebben ons huis niet te koop staan hihi sorry.....was wel altijd benieuwd wat het waard zou zijn en dat weten we nu dus ongeveer dus das wel lekker! wij hebben het nog een stuk luxer dus het bevalt me wel. Zondag is onze oude kledingkast opgehaald dus het nieuwekamertje is er helemaal klaar voor......ook omdat wij nog die boeteclausule op ons huis hebben blijven we hier nog wel 5 jaar wonen!
Hey allemaal, wat is er veel gekletst!! Ik lees wel dat hier veel bankklimmers zijn... Das een erg rustgevende gedachte, not, hihi... @ marye, misschien stom, maar kan het niet zijn dat je lichaam wat later hcg aanmaakt? of misschien minder of zo, in eerste instantie? En anders indd maar gauw ongi worden, want dit is echt nie grappig zo! @ KGB, ik weet niet, krijg 84 euro per maand. En als het goed is hoef ik dat niet terug te betalen? Hoop ik nie tenminste, zou een beste tegenvaller zijn! @ Elisah, wat heerlijk dat Taleah zo verzot is op papa! *snif* dat wil ik Stan ook zo graag geven heh! We hebben echt nooit wat weer gehoord van W. -al 9 maanden niet- Wonderlijk heh, dat er zulke lui rondlopen! @ Vriendlief, ook al zo'n pech met de auto dus! Lekker balen! Dure grappen zijn het! Gelukkig maar dat Jan nie is verbrand gister op het strand, zijn indd superrrr foto's op hyves! @ Ano, wat eet Neomi dan vooral? Toch nie elke avond pasta? Wil ze het ook nie uit een potje dan? Stan wil namelijk ook nie altijd avondeten, maar dan wel uit potje... (gelukkig) @ Setti, en heb je die flapdrol al kunnen bereiken? @ Alies, ik snap het nu helemaal! Nouw ben toch wel heel benieuwd hoe de kleine heet, wel beetje raar dat niemand dat weet zelfs de opa niet... @ hier, koppijn, dus ik ga zo mijn bed in! Liefs
Ik weet de naam inmiddels. Noé heet hij. Ff gekeken wat het betekent. 'comfort, rust, troost' De naam is uniek. hij is vanaf 2006 tm 2010 nog nooit voorgekomen.
alies wat een aparte naam die had ik nog niet eerder gehoord kussie ik heb die flapdrol gebeld maar geen gehoor ik heb ingesproken dus maar hopen dat hij terugbeld hier kreeg ik net een mail van steef zn moeder dat dus zijn oma alleen met de ceremonie en het taart snijden erbij is en daarna weer gaat omdat ze een 60 jarig huwelijksfeest heeft waar ook eten bij zit. fijn dat ze t ff eerder meld want ik kan uiterlijk maandag dus nog de aantal gasten doorgeven aan de lokatie ze eet niet mee en ook de avond is ze er dus niet t scheelt ons dus 85 euries dat dat mens niet ff verder denkt zeg maar goed we weten t nu en maandag dus ff de aantallen wijzigen
@setti ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar ja de aparte namen is niet vreemd in de familie van mijn man's kant. S.efanjah, A.nousha, M.anoah en R.uchama (ik zet er ff een stipje tussen zodat ze niet via google te voorschijn komen naar deze site toe).
vraagje aan de mama's waarvan de kindjes lopen:: lopen jullie kindjes ook zo met de voetjes naar binnen? eerst dacht ik dat t was omdat ze net liep, en tja dan lopen ze allemaal met o benen, maar nu loopt ze inmiddels alweer 2 maanden, en vanmiddag viel t ons ineens echt op dat ze de voetjes echt best erg naar binnen heeft staan, hoort dit?? Zaterdag komt de osteopaat ff hier (zijn onze overburen die hebben een osteopatie centrum en dat zijn inmiddels game-tennis-bierdrink vrienden van jef geworden haha) en die zou ff kijken, maar vroeg me dus af of meer dit hebben?? xxx
ano: ik heb er van de week toevallig op gelet en toen zag ik dat jan dit totaal niet heeft......misschien trekt het nog weg maar idd verstandig als iemand er even naar kijkt
hmzz okeej, nou hoop dat het over gaat. ik bedoel dus zeg maar met naar binnen lopen, dat ze met de tenen naar mekaar toe loopt, ze heeft de voeten dus wel gewoon plat op de grond. zal er morgen nog eens even op googelen trusten meiden
mmm nee zou eerder zeggen dat Seph dan een beetje als een eend loopt dus met zijn teentjes naar buiten gericht zeg maar
Voor de jongetjes onder ons kwam dit nog even tegen...het ging hier een tijdje geleden over oa Kussie had het er over...
Taleah loopt ook met haar voeten naar binnen. Had t bij t cb na gevraagd en het was normaal zei ze. Ze vertelde hoe dat kwam maar heb het niet onthouden haha.. Ze zei dat het vanzelf goed kwam! Hier gaan we weer een dutje doen, vakantie is zo fijn! hihi
Alies: Bijzondere namen, ik vind Noé wel heel mooi trouwens! Vriendlief: Idd raar dat dat dan helemaal meescheurt en wat een hoop geld he! Kussie: Nee denk het niet. Mja even afwachten wanneer ik ongesteld wordt.... Setti: Nog reactie gekregen op je mail?! Elisah: Heerlijk is dat he! Ik ga lekker dutten in de tuin , tenminste als het weer het toelaat. Vandaag wel, maar kreeg het zo heet in de zon, dus even weer wat afkoelen binnen Ano: Pepijn doet het ook heel erg, maar ja die loopt pas net..Maar heb het al veel vaker gehoord. Hier: Vandaag even helemaal niks. Florine gisterenavond heel de avond gespookt en Pepijn werd er ook wakker van. Nu zijn ze dood moe maar sliepen net maar 20 minuutjes.. En nu liggen ze er weer in, want er was niks mee te beginnen. Geloof dat het wel al stil is dus hopelijk slapen ze nog even... Don is vandaag lekker al om 15:00 thuis, wel even beter dan de 18:30 van normaal. Hopelijk blijft het mooi weer vandaag! Oh ja en ik heb een winterjas voor Florine besteld
Apart heh, hier word gezegd dat je er nog nix aan hoeft te doen.. Terwijl de uroloog van Stan me toch duidelijk aangaf om het goed schoon te houden en af en toe dus ook even iets naar achteren te duwen zeg maar.... Nouw jah, ik doe er ook nie zoveel aan hoor, maar ik beweeg het af en toe wel even, en soms zie ik inderdaad ook wel wat "smeer" zitten, dat veeg ik dan even weg... En dat voelt voor mijn gevoel beter...
Dat zijn de vrienden! Nee harstikke fijn dat ze er even naar willen kijken, maar als ik dat stuk zo lees van die site die je gaf, is het heel "normaal" en kan het geen kwaad? Ben benieuwd hoe Stan dan strax zal gaan stappen?
Oef, das wel lekker dat Don vandaag zo op tijd is! Heeft hij geen vakantie dan eigenlijk? En hoe is het met zijn salaris/overuren? Word het inmiddels betaald? Balen dat de kids zo uit hun doen waren gisteravond! Hopelijk pakken ze nu wat slaap en zijn ze strax weer goed gemutst! En jij lekker dutten in de tuin! Groot gelijk! Had ik ook gedaan, hahaha!