Wowww!! Dit is de EERSTE keer dat Stan de hele morgen heeft "gehaald" En dat incl. op de fiets naar de winkel en in badje. Dus nu hoef ik hem als hij uit bed komt niet meer eten te geven! Das relaxed! Hij heeft pap gehad, fruit en 2 boterhammen (zonder korst) Keurig toch!! Das echt raar, haha, normaal is er hier geen ritme in te krijgen, en krijgt ie soms om half 3(!) nog brood of pap... Maar nu, hoppa! Hij was harstikke wakker en fit en tegelijk ook nog vrolijk! Bijzonder hoor! Vanmorgen dus al heerlijk op de fiets naar de winkel geweest. En hop, Stan weer in de winkelwagen! Wat een uitvinding! Daarna hier de was nog van de lijn gehaald, nieuwe was er in, ook nog de keet gestofzogen... Ow jah en de vaat weer opgeruimd Druk druk druk geweest! En nog lijkt het net of er een orkaan heeft gewoed *zucht* Dalijk de nieuwe was nog even weer ophangen en dan ben ik helemaal klaar voor het weekend.. EN WAT VOOR ÉÉN... Ik ga morgen naar mijn ex toe! Keizers, wat heb ik er een zin in! Ik mis hem zo! (o)ma had tenslotte gezegd (weken terug) dat als ik naar hem toe zou gaan, zij op zou passen. Nouw, das de eerste x in haar vakantie, dus vind het super! Gossiej, heb er echt zin in! En dan komen zaterdag mijn vriendin en haar man en zoontje bij me (haar man is net weer van uitzending) Dus ook leuk leuk leuk! Kijk er echt naar uit! Veel liefssss Sannepan
hihi, slaapkoppen! Zal wel erg gezellig zijn in de slaapkamer bij jullie! Jullie blijven "dutjes" doen!
hier jaaaa heb reactie van de vlinders met excuses omdat de mailbox vol was maar we hebben ze als nog jeey. lisanne is weer bij de kapper geweest en t zit weer netjes en heeft een prinsessentrolley gekregen van mijn moeder. daar liep ze mee rond in het centrum ano hier loopt ze gewoon met de voetjes recht maar heel ietsjes naar buiten toe maar dat doe ik ook hihi penf wow nu al een winterjas hihi. in welke maat?? ik denk dat lisanne 86 voor de winter heeft maar dat zie ik dan wel. en hebben de kids nog geslapen vandaag? kussie wat goed van stan zeg dat hij zo volgehouden heeft. en geniet lekker van je weekend meid.
keurig dat hij reageerde, en dat ie z'n excuus aanbood is terecht... Moet nie mogen eigenlijk... Maar ben blij dat het gelukt is joh!! Toch wel een opluchting! En we willen natuurlijk wel een foto van Lisanne's nieuwe look
haha ts niet bijzonder hoor de puntjes zijn geknipt en dr matje is uit dr nek nu kan het in een lengte door groeien en valt t op de bruiloft minder piekerig in dr nekkie
Haaa dames, ook ik ben er eindelijk! Druk dagje vandaag gehad. Vanmorgen de stad in voor een tomtom te kopen. En da's gelukt, alleen was ie niet op voorraad dus volgende week ophalen. Wel een leuk ding, kun je ook via bellen dus hoeven we geen losse carkit te kopen . In de vorige auto zat een navigatie en carit ingebouwd maar da's bij deze helaas niet. Daarna kwam mn nicht op bezoek om een fotoalbum te maken voor de verjaardag van mijn opa over 2 weken. Hebben een album gemaakt met foto's van het 60 jarig huwelijk . Daar dus druk mee geweest, gegeten en toen kwam mijn vriendin de kapster D&J zij nweer heerlijk kortgewiekt, erg leuk Hun haren waren echt heel lang haha. Daarna kids in bad gedaan want ze zaten onder de haar en nu eeeeindelijk op de bank, rust. poe poe! Ff snel want arno zit op mij te wachten om House te gaan kijken!! @ Marye; hahaha een winterjas!! hahaha. je bent er weer op tijd mee. ben wel erg benieuwd want ik vind jouw kleding smaak voor de kids echt super leuk!! @ kussie: Oehhh leuk leuk, veel plezier morgen! haha jou moeder blijft een beetje apart he, dat ze wel wil oppassen als je naar je ex gaat en niet als je een avondje voor jezelf wil of uit wil. naja, ze odet het nu tenminste . @ setti: ook al geknipt dus! hihi. ben wel benieuwd hoor naar lisanne's kapsel, al is het alleen maar om weer een keer een mooie foto te zien van jouw knapperdje!! Gelukkig is het gelukt met de vlinders!!! Zo, dit was het voor nu even! Ohw!! wacht, dat wilde ik jullie nog vertellen!! Vandaag kreeg ik een pb hier via het forum van een meisje. Ze is gisteren bevallen van een zoontje, en die heeft ook een slokdarmatresie en anusatresie! Dat is wel echt toeval, dat overkomt maar 50 kindjes per jaar.. Helaas heeft haar zoontje wel meer complicaties aan o.a. ruggenwervel en gaatje in de hartkleppen. Erg heftig ... Ze had mijn bericht ergens gelezen in een topic en daarom mij een bericht gestuurd om te vragen hoe het nu ging enzo omdat ze zich zorgen maakte. Echt rot ...je voelt direct ook weer hoe het bij jezelf was en hoe hun situatie nu dus is..
Dat vind ik heel bijzonder, dat ze jou via het forum heeft gevonden Ik hoop dat je haar een beetje gerust hebt kunnen stellen. Ookal is het een feit dat haar kleintje dan meer complicaties heeft. Het is vast voor haar heel fijn om te horen dat Daan het super doet! Je hebt het indd nogal druk gehad, hihi! Maar wel leuk, een tom tom, fijn dat je er ook via kan bellen/gebeld worden! Das wel ideaal... Jammer dat je nog een week er op moet wachten! En jah, haha, mijn moeder is een hele aparte, ik volg haar al niet, laat staan jullie! Liefsss
Seph Spam hij eet helemaal zelf zijn macaroni en knoeide nauwelijks! Ben hartstikke trots! Seph eet zelf zijn macaroni op! on Vimeo hij is pas rond half elf geupload
Jaaa, dies echt bijzonder mooi heh!! Elke keer als ik 'm zie krijg ik een brok! Das gewoon MIJN ventje! Hoe speciaal is dat! *snif*
Hihi, heb er op gewacht!! Wauww!! Wat doet hij dat keuriggg!! Wat ontzettend knap joh!! *smelt* Logisch dat je harstikke trots bent! Hihi, hier geef ik Stan zelf gewoon zijn eten hoor! Hij taait er nog nie naar om het zelf te doen.. Dan vliegt alles door de kamer.. Nouw, das mij wel dierbaar, whaha!
hier jaaaa laatste werkdag en dan lekker 4 weken vakantie heerlijk ik wou dat de dag al voorbij was hihi jedalin jaa gelukkig is het gelukt met de vlinders ja!!! en ook al geknipt hihi bij jongens lijkt t veel harder te groeien dan bij meisjes hihi. oeehhh wat vervelend voor dat meisje en wat een toeval dat haar zoontje het zelfde heeft als daan maar dan met nog wat complicaties pff wat erg voor hun en hun zoontje. hopelijk heeft ze wat steun aan jouw verhaal. lisanne ok ik zal van t weekend ff nieuwe foto's maken hihi. kussie wat een mooie foto's weer van stan zeg en wat wordt hij groot zeg johannal wow wat goed van seph zeg dat hij zo goed zelf kan eten hihi lisanne keert de lepel al om voor ze m in der mondje heeft alleen als we dr helpen dan gaat t goed hihi. met de vork eet ze wel goed zelf
Vriendlief: ons huis is nog niet verkocht, helaas. We hebben ook niet zo veel kijkers meer. Misschien dat we het toch maar tijdelijk gaan verhuren. Bij onze foto's lijkt het ook veel groter inderdaad, maar volgens mij houden kijkers daar wel een beetje rekening mee. Kussie: lieve foto's. Vooral die eerste, met van die heerlijke blote pootjes vind ik erg lief! Veel plezier dit weekend! Setti: fijn dat de vlinders toch nog gelukt zijn. Slordig hoor, dat je oma het niet even heeft doorgegeven. Bij ons was er ook iemand die naar een of andere cursus ging en dat niet even gemeld had, zo zonde van het geld. Ik neem het haar 6 jaar later nog steeds kwalijk, haha. Johanna: dat kan Seph goed! Toon probeert het ook wel, maar draait meestal de lepel om, net voordat het in zijn mondje zit! Mooie nieuwe banner, trouwens . Hier: zit hier lekker met beide kindjes op schoot. Ik heb in een klein schermpje een youtube filpmje aangezet dus die zijn wel even zoet, haha. We gaan zo op vakantie naar Schiemonikoog, jeetje wat een zooi neem je weer mee met twee kleintjes! Ik heb daar geen internet, dus ik ben weer twee weken afwezig. Ik wil vooral Settie heel veel plezier wensen de 13de. Ik ben dan aan het wadlopen, en ik zal even aan je denken! Hoe laat trouw je ook al weer?
Jedalin: Jeetje wat erg dat haar kindje ook hetzelfde nheeft plus meer. Ik kan me voorstellen dat er bij jullie ook ineens weer heel veel naar boven komt van die tijd... Kussie: Mooie foto's van Stan!! Veel plezier dit hele weekend, klinkt allemaal erg leuk! Johanna: Wow dat doet Seph goed. Pepijn kan het ook wel, maar toch verkiest hij vaak zijn handen boven zijn lepel Florine draait ook idd die lepel nog om.. En wow je hebt de 12 weken alweer gehaald! Fijn gevoel moet dat zijn! Nijnja: Heel veel plezier op vakantie, hopelijk gaat het een beetje meezitten met het weer! Setti: Fijn dat het geregeld is met de vlinders!! Hier: Ik was nog vergeten jullie een leuk verhaal te vertellen. Ik was afgelopen dinsdag mijn lens kwijt geraakt. Geen flauw idee waar, dus maar niet meer gezocht. Woensdag was ik aan het stofzuigen, zie ik ineens iets op de grond liggen. Ik pak het op, leek wel een hard plastic dingetje. Maar ik keek nog eens goed en vond het wel op mijn lens lijken. Dus ik dacht, als ik hem nou in de vloeistof doe, misschien komt hij er dan weer normaal uit, al had ik weinig hoop. Maar ja hoor na een uurtje zag hij er weer top uit. Dus deed ik hem weer in mijn oog en nergens last van. Geweldig toch dat hij na een dag op de grond liggen gewoon weer helemaal hersteld!! Verder: Lara komt vandaag langs met Bart en Robine en natuurlijk haar nu al aardig dikke buik. Zo'n zin in!
@ Kussie; Mooie foto's van Stan! Je hebt alle recht om trots op hem te zijn. Veel plezier dit weekend. Geniet ervan. @ Johannal: Leuke filmpjes weer van Seph! Ik heb stiekem ook even de andere filmpjes gekeken. Gefeliciteerd met je 12 weken. Het is toch een hele mijlpaal. @ Jedalin; Wat fijn voor dat andere meisje dat ze jou via het forum gevonden heeft. Je kunt haar vast veel steun bieden. Ik kan me wel voorstellen dat het bij jullie weer veel herinneringen aan die nare periode naar boven brengt. @ Nijnja; Fijne vakantie! Ik duim voor jullie dat jullie mooi weer hebben. @ Setti; Succes op je laatste werkdag als ongetrouwde vrouw. Bijzonder idee hoor dat je over een paar dagen gewoon getrouwd bent. Hou je je eigen achternaam of ga je die van Steef gebruiken? @ PenF; Veel plezier vandaag met Lara en Robine! @ Kapper; Morris is nog nooit naar de kapper geweest. Hij krijgt, et als Jasmijn, heel veel krulletjes. Je ziet dus niet dat zijn haar al best lang is. Bovendien vind ik wat langer haar ook wel leuk staan bij jongetjes.
@ Superb, ik vind die lange lokken ook zo mooi!! Zolang zijn "pony" niet in zijn ogen hangt, laat ik het lekker groeien! @ Nijnja, oh, wat heerlijk! Twee weken naar een eiland! Lekker hoor!! Wens jullie heeel veel plezier! Haha moest zo lachen om je "ik neem het haar 6 jaar later nog kwalijk" Heb je zo grappig omschreven! @ Marye, jeutje, dan kan zo'n lens best wat hebben jah! Ik dacht dat dat van die hele dunne vliesjes zijn? Die bij het minst of geringste dubbel knakken ofzo, valt mee dus! Wat super dat Lara en Bart en Robine bij jullie komen!! Heerlijk hoor!! Doe je hen de groeten van ons? Tis zo'n schat van een meid, jammer dat ze hier zo weinig meekletst! @ hier, ik was mijn fototoestel kwijt, wist nie of ik dat hier al gezegd had... Maar ik heb hem net weergevonden!! HOERAA! Ik pakte mijn navigatie voor vanmiddag, zit in een tasje, en daar zat dus het fototoestel ook in, god wat ben ik blij! @ mijn auto, zucht, er is een balk onder het raam weg geschoven, hij zakt nu steeds open! Dus ik kan dit echt nie nog een poos uitzingen, dit is duidelijk een nood oplossing. Mijn kameraad smste al dat hij het volgende week gewoon gaat maken! En dat we het wel regelen... Die schat! @ hier, hmm, Stan is al een paar morgens zooo vervelend met pap eten, huilen, niet willen happen of op de lepel bijten.. En nu kreeg ik het idee dat hij misschien geen pap meer wil? Dus 2 plakken brood gemaakt, en dat wilde hij wel eten.. Zucht, meneer krijgt duidelijk een eigen willetje.. Kost me veel meer tijd, dat brood maken! En vooral het opeten ervan... Maar goed.. Ben allang blij dat hij eindelijk brood WIL eten... Herkennen jullie dat ook, dat als ze ('s morgens) uit bed komen dat ze dan eerst heel vervelend en jengelig zijn? Zou Stan een humeurtje hebben, hihi! @ all, thanks voor de complimenten! Ik vind de foto's ook zooo mooi! Mijn tante heeft een super toestel! Die van mij maakt lange nie zulke mooie foto's Maar geen zorgen hoor, haha, ik koop geen andere! @ all, zo'n zin in vanmiddag!! Dan ga ik hem eindelijk weer zien!! Pff, kan haast nie wachten! Liefsss