Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oke...eerst even dit. K*t k*t k*t... :(:(:(
    Niet uitgenodigd voor een gesprek waar ik had gesolliciteerd. :(
    Balen, want pfff die functie leek me zo leuk en ik had toch wel op zn minst een gesprek verwacht n.a.v. mijn brief.
    naja, verder zoeken dus maar.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    P&F: whahaha vooral geweldig dat jij gewoon die lens ziet liggen!!! hahah
    Sjee, maar na een dag was ie dus gewoon goed! maf!!!

haah hier ook dat lepel omdraai probleem, bij Daan.
    Jesse kan het wel goed.

!@ Johannal: Knap voorm die Seph!!! En van zo'n klein dun lepeltje ook! Ik vind die dingen al onhandig, whaha. Die heb ik weggedaan (gratis bij de babydump gekregen)

@ kussie: whahah kost me veel meer tijd, brood maken :p whahah...muts :p
    Hmm nee hier sochtends eigenlijk altijd 2 vrolijke en geduldige kindjes, echt heel fijn.
    Voorheen toen ze nog kleiner waren en een fles kregen was het wel altijd drama...dat kon niet snel genoeg gaan. Maar sinds ze gewoon brood eten beneden hebben ze allle tijd. Ik kleed ze eerst gewoon aan als ze wakker zijn en wassen op het kussen. En dan dus naar beneden pas...en dat doen ze prima :)

Gaan jullie samen iets leuks doen?
    Enne, nu ben ik wel beneiiuwd...pas baalde je zo erg van iets, dat was wel van je ex toch? Dat is nu weer goed? Gelukkig maar, als dat zo is! :)

@ hier: whaha daan en jesse sporen echt niet. Die doen echt de gekste dingen door het huis. Gaan ze naast elkaar op hun kontje in zn achteruit de kamer door. Of op de knietjes wippend vooruit. En vooral ook leuk; met hun hoofden tegen de deur of de bank bonken.
    En rondjes draaien als ze op hun kontje zitten haha. Ik zou het eigenlijk de hele dag moeten filmen ;) hahah.

@ ook nog hier: grrr..ik zit ECHT te BALEN hier joh... godsamme!!!! Ik wil van die stomme onregelmatige tijden af!!!
    *grr*

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nijnja idd ik kon t aantal gasten nu nog wijzigen gelukkig. Veel plezier op de vakantie. ik trouw om 14.00 uur

penf hahaha grappig zeg dat je je lens terug gevonden hebt en die nog kon gebruiken hihi.

superb ik ga steef zn naam dragen en mijn eigen behoud ik. krulletjes bij jongens vind ik net zo leuk als bij meisjes en dan iets langer bij een jongen is ook best leuk

kussie ja het jengelig opstaan hebben wij nu al 2 weken t wordt nu gelukkig al wat minder. wat goed van stan dat hij nu brood wilt eten kost iets meer tijd maar goed kinders worden groot en iets te snel ook hihi

jedalin balen zeg dat je niet bent uitgenodigd. ze weten niet wat voor persoon ze missen in hun team

hihi ik zie ze al gaan achter elkaar

hier lisanne is echt knetter gek geworden de laatste tijd. toen ik laats ziek in bed lag en ze lag naast me deed ze de tut in mijn mond en gaf ze me een lik over mn oor :D hoe lief :D en gister beet ze in mn been vanuit t niets en een uur later ofzo zat ik met mn blote voeten op de bank en beet ze me in mn grote teen en zei ze bah!! ;) gekke meid.

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nijnja, ben waarschijnlijk te laat, maar heeel veel plezier, ik duim voor lekker weer!!!!

kussie, oww meid dat klinkt heerlijk!!!hopelijk hebben jullie het heel leuk?spreek je 'm nu ook wat vaker?en wat een prachtige foto's!!!!

setti, oww meid nog een paar uurtjes en je hebt 4 weken vakantie, wat lekkerrrrr!!!haha gekke lisanne, hier soms ook van die grappige dingen

johannal, leuk filmpje van Seph, en wat kan hij dat goed zeg!!
    Gefeliciteerd met je 12weken grens!!

marye haha wauw wat gaaf dat je je lens hebt teruggevonden, das wel echt mazzel zeg!!!ben je al ongsteld onmiddels?veel plezier met lara en the family.

jedalin, ja kan t me voorstellen hoor, ik zou ook balen van die wisselende tijden, hopelijk komt er snel wat anders!!!haha gekke daan en jese dus, dat is dan wel leuk als ze met zijn 2e zijn, toch weer heel anders he!

gwen hoe is het met jou?nog zo'n last van je bekken?ook al 12 weken denk ik he?

Hier:Nou Neomi slaapt gelukkig weer en stuk beter, tis niet meer huilen als ik wegga, godzijdank :)
    Vanmiddag gaat ze ven nar mijn schoonmoeder zodat ik op de zolder t laatste behang kan afhalen, en dan morgen zetten ze de muur erin, en dan zondag samen met jef behangen, ben benieuwd haha.

ow en tis ff spannend, Jef zit namelijk met 1 deel van zijn target al op 100% en alles wat ie nu nog binnen haald krijgt hij zelf 7%van.
    Nou is ie vanmoren bij een klant en daar kan ie 130.000 binnen halen, nou 7% daarvan is een heeeel leuk bedrag ,en dat komt dan weer bovenop zijn bonus komt wat ie al heeft gehaald, dus ben superrr benieuwd zoals jullie begrijpen haha.

zo ff op de bank liggen :))

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano; wahhh? das ruim 9000 euro??? Sjeezus, wat veul!!
    Wat voor werk doet hij ook alweer als hij met zulke bedragen en bonussen werkt?!

@ hier: heb gelijk de open sollicitatie naar mijn eigen werk gestuurd. Ik ga dr nu gewoon serieus werk van maken, ik wil iets anders!! haha

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin: Wat ontzettend balen!!! Hopelijk werkt het wel met die open sollicitatie en kun je snel iets vinden waardoor je van die onregelmatige tijden af komt!!
    Oh ja nog een link naar de jas voor Florine: Z8 baby meisjes jas trenchcoat macy blauw - Schweigmann kinderkleding

Kussie: Heel veel plezier vanmiddag. En fijn dat je je camera weer hebt!!

Superb: Hier gaan we ook voor langer haar bij Pepijn! Alleen even een paar keer een matje weg laten knippen..

Ano: Wow dat zou geweldig zijn zo'n bonus, ik wou dat Don dat ook kreeg. Echt super zeg!
    Btw. Nog geen bloed gezien......

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuuw suuuuper gave jas!!! *verliefd*
    Die bloem erop is ook heelmaal mooi zeg!

@ Haren: HIer ook 2 mannetjes die langer haar krijgen, maar wel pas als ze een jaar of 2 zijn. Nu nog lekker korte koppies, vind ik iets makkelijker nu. En hun haar groeit mega snel dus tis zo lang als ik wil :)

Wat maf dat je nog niet ongesteld bent... heb je nog getest of ben je dat nog van plan?

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hippe slippers! :D hihi

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zelf eten

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Naar de kapper geweest! :D hihi als je dat met die vorige foto's met die slippers vergelijkt was het écht nodig :p

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jedalin; Balen dat je niet op gesprek mag komen. Hopelijk levert de open sollicitatie wat op. Mooie foto's van Daan en Jesse! Houden ze die slippers aan? Wat hebben ze trouwens al veel haar! Bij Morris begint het achter op zijn hoofd nu goed te groeien maar bovenop is het nog steeds drie keer niets.

@ Ano; Fijn dat Neomi nu weer beter slaapt. Heb je al wat gehoord van Jef? Dat is een lekker bedrag om "zomaar" te krijgen. Daar kun je een hoop leuke dingen van doen.

@ Marye; Leuke jas! Hij zal Florine vast heel schattig staan. Vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Kun je voor de zekerheid niet nog eens een testje doen?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha foto van jesse vergeten, hihi, die is natuurlijk ook naar de kapper geweest! :p

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ superb: haha ja die slippers lieten ze verbazingwekkend goed aan! ik dacht ook dat ze ze gelijk uit zouden gooien maar ze gooien hun normale schoenen met klittenband eerder uit dan deze!

Wel leuk, het is hetzelfde opdrukje als op hun zwembroek. Ze waren bedoeld voor op vakantie,maar dan moeten ze natuurlijk wel kunnen stappen erop! hahah.
    en dat hebben ze nog niet gedaan en lijkt me ook best moeilijk, zeker als ze nog niet los lopen.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: dankje wel weer voor je lieve berichtje in het gasteboek op onze trouwsite! Thnx, je weet altijd zo'n lieve dingen te zeggen jij!! :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano een muurtje zetten op zolder????? vertel eens. daar wist ik niets van of ik had er overheen gelezen.

en wow 7% is idd heel wat op zo'n bedrag. lekker hoor

jedalin goed van je dat je een open soll. heb gestuurd. ben benieuwd wat voor reactie je krijgt. gaaf hoor die slippers bij de boys en wat hebben ze toch lieve koppies echt om te knuffelen en te zoenen stoer wel weer zo die geknipte koppies

super leuk dat ze zo ronddraaien op de grond echt schattig

penf wow wat een super leuke jas voor florine zeg ik kan begrijpen dat je die niet kon laten liggen hihi

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfff, gaat vanavond niet lekker met Daan. Tijdens het avond eten verslikte hij zich (zoals zo vaak) maar nu is hij al ruim een uur lang om de 10 minuten slijm aan het overgeven en nu de laatste 20 minuten om de 5 minuten ofzo. Dat heeft ie nog nooit gehad.
    Ik wacht nog maar ff of t nog wel uit zichzelf weggaat en anders maar het ziekenhuis bellen want ik ga hem zo echt niet op bed leggen..ben als de dood dat ie in zn slijm stikt want hij krijgt het er zo moeilijk uit en het is elke keer hartstikke veel. Elke keer een keukenrolpapiertje (dubbel gevouwen) helemaal vol en doorweekt....

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL

Hoe gaat het nu? Als ik het zo lees dan zou ik het ziekenhuis maar bellen. Het lijkt me sowieso niet fijn en dan ook nog met Daan zijn voorgeschiedenis. Ben je alleen thuis of is Arno er ook?

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin, hoe gaat het nu?jeetje wel eng zeg, als t nog zo is, zou ik idd even gaan bellen hoor!!!

setti, haha we zijn de zolder aant opknappen, was echt hard nodig, en de muur die er stond was scheef dus moest opnieuw!hoeraaa je hebt vakantieeee!

kussie, hoe was je dag?ben erg benieuwd!!!!

marye, okeej nog steeds geen ongesteldheid, maar nu ben je ook al wel over de 32dagen heen toch?nou ben toch benieuwd hoor, al snap ik dat je nergens meer op hoopt, maar ik wel voor jullie :)

jef's werk:hij is accountmanager in de IT.
    Ja die bonusregeling is echt super vet, maar dat hij er nu dan 7% van krijgt is omdat ie de volle 100% al heeft gehaald, vorig jaar had ie dat niet hoor, maar dit jaar heeft ie mazzel gehad dat er 3 van de 5 uit zijn groep zijn weggegaan en die klanten van hun zijn onder jef en zijn collega verdeeld, dus dat is een mooi opstapje zeg maar!Hij moet zich dit jaar dus ook echt bewijzen tegenover zijn baas, maar volgens mij lukt dat wel!
    Maar tis idd super veel geld, en omdat ie de targets dus al heeft gehaald en dit allemal overscore is, krijgt ie van alles tot 31dec 7%, dat kan dus heel lekker oplopen!!!en dan heeft ie het vast bonusbedrag dus ook nog!!:)))
    klinkt voor mij ook erg onwerkelijk allemaal hoor, had vorig jaar al t idee dat we een prijsje hadden gewonnen ofzo, zal nu wel helemaal zo lijken haha, zo voeld het echt!
    Maarr hij werkt er ook hard voor, maar dat mag ook wel hihi.

Deel Deze Pagina