@ alies; sjeezus..ik moet tegelijkertijd een beetje lachen met het jat-verhaal van alies. Stoere chick haha. Maar tis daarbij ook erg vervelend natuurlijk en niet netjes! Hopelijk is die boodschap aangekomen! Kende jij de wijnfeesten trouwens in duitsland? @ Superb: nee de artsen kunnen ook niet onderzoeken wat het probleem was of hoe het fout gegaan is. Ieder kind kan dit overkomen en naja, bij daan iets sneller. Maar ze gaan wel overleggen of ze de slokdarm nog eens willen bekijken of ie goed doorloopt. maar daar benk niet bang voor; de vorige keer in april was het allemaal prima. Het worstje is precies de vorm en breedte ongeveer zeg maar van de slokdarm. Dat velletje der om heen is wat droog-achtig als je hem op eet dus misschien is het gewoon echt net niet fijn voor een slokdarm...en daarom dat het blijven hangen is. Mgoed...dat blijft gissen. @ hier: eten is klaar dus ik ga afsluiten! Aju!
@ jedalin: jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig is het met een sisser afgelopen en hoefden Daan niet onder narcose. Nog steeds geen laptop. Dinsdag kan ik weer bellen Hier gaat alles goed. Dinsdag de 12 weken echo. Vind het erug spannend. Ook heb ik het idee dat ik het gevoeld heb. Verder is de misselijkheid aan het zaken, alleen nog erg moe. Kan wel 24 uur per dag slapen. Bekken heb ik het even maar niet over. Joënna is druk aan het rond rennen. Zo leuk om te zien!! Alleen gaat ze wel eens harder als haar benen kunnen bijbenen. Ook vind ze tekenen erg leuk!!! Ze kan rustig een half uur zitten te tekenen. Qua praten gaat ze wel iets meer zeggen, maar verder als een paar woordjes komen we niet. Ze vind het ook erg leuk om met de bal te spelen met de honden. Ze giert het uit van plezier! Zo leuk om te zien
Ik heb op youtube gezocht naar een detectiepoortjes alarm. maar die kon ik niet vinden. Maar wel een geluid van een gewoon alarm en dit laten horen. Dus verteld dat ze dat te horen krijgt als ze zonder te betalen uit een winkel loopt.
Daan stapt mee aan 1 hand . (Doet ie al een poosje overigens) hihi let niet op mijn prachtige verschijning na een korte nacht in een ziekenhuisbedje (lees: plank) .. ‪Daan stapt aan de hand‬‏ - YouTube
Nou ik vond het shocking toen ik het zag. Meisje van bijna 6 jaar oud. We kwamen er ook achter dat ze thuis stiekem snoep pakt. Ze denkt dat ik er niet achter kom, maar ja als madam de snoep papiertjes onder het bed verstopt en ik ga stofzuigen, dan kom ik er echt wel achter. Of ze verstopt ze onder de salontafel. Dus het snoep wordt nu ook wat hoger weggezet. Wijnfeesten??? Zegt me niks.
Slim zeg. Ik denk dat ik misschien nog gewoon in de winkel had laten horen wat er gebeurd zou zijn. Of het haar aan de winkelbediende terug laten geven. Dat voelt voor haar natuurlijk super vervelend en dat zal haar ook wel leren denk ik. Maar denk dat het slim is dat je hebt laten horen dat ze niet zomaar de winkel uit kan wandelen!
Nou op zo'n moment voel je je behoorlijk opgelaten als ouder zijnde. Dan wil je zo snel mogelijk die winkel weer uit.
@ jedalin: leuk filmpje!! Super schattig zoals hij mee stapt. @ stand voetjes: iemand vroeg iets over de stand van de voetjes. Joënna had standje Donald duck. Ook kon ze 1 voet meer als 45 graden omdraaien. Hoe beter ze is gaan lopen, hoe beter de stand van de voetjes is geworden. Ze staan nu zo goed als recht.
Vandaag ook bericht gehad van het KDV gehad. Onze schrimpy heeft een plekje!! 10-05-2012 is de eerste dag, als alles volgens boekje gaat.
Op de site van de c1000 kun je een proefpakketje aanvragen van 2 luiers in eigen maat. De luiers hebben ze verbeterd. Heb hem vandaag aangevraagd.
jedalin, fijn dat alles goed gaat nu, en idd maar geen worstjes meer dan, arme daan....werkse morgen alies, jee haha a ik zou ook snel weg willen, nou hoop dat ze het nooit meer doet haha. marye, he das irri zeg, negatieve test maar niet ongie, die onzekerheid is ook niks he. leuk dat het zo gezellig was met Lara en co. gwen, wat gaaf dat je het al voeld, das wel errug vroeg toch?en al een plekje op het kdv, ja je kunt het maar geregeld hebben he! hier:zo druk bezig geweest vandaa, muurtje is bijna af, morgen behangen met jef, ben benieuwd!!! ik heb vrijdag de 19e mijn eerste echo,. ben dan 7weken, nog een kleine 2 weken wachten dus. xxx
@ ano: spannend nog 2 weken. Heb je wel een goed gevoel over deze zwangerschap? Is inderdaad erg vroeg. Weet zeker dat het niet mijn darmen waren. Joënna voelden ik af en toe ook al. Haar ben ik pas echt duidelijk gaan voelen met 16 weken. Daarvoor heel soms al, even nog geen fractie van een seconde.
@ opklapbare commode: even Google op Ikea spoling. Dat is hem. @ alies: fijne vakantie!!!!!! Slaapt Joënna uit ( werd wakker om 09.15) liggen we zelf wakker om 06.00 uur. Was een beetje jammer. Tegen 12.00 rijden we naar mijn zusje toe.
Gwen; haha al een plekje op t kdv! Goed geregeld. Ow die commode ken ik wel, erg handig lijkt me! Gelukkig is de misselijkheid verdwenen, nu de moeheid nog en zal dat wel even duren. Veel plezier vandaag! Setti; Oeh bijna is het zover! Pff ben je niet super zenuwachtig, of alles wel goed gaat verlopen, is alles geregeld hihi.. Het is aankomende zaterdag toch? Woow... Alies; wanneer vertrekken jullie? Ow jee die Alies. Oeh zou ook zo kwaad zijn, hoe komen ze er op hè? Hopelijk heb je dr flink bang gemaakt! Kussie; nou niet zenuwachtig voor visite. Maar hou er niet van als heel het huis vol zit en al helemaal niet als ze onverwacht komen haha. Of als ze overal mee bemoeien etc. Spannende verhalen van jou en je ex! Als je het maar naar je in hebt meis, lekker genieten! Marye; heb je altijd een lange cyclus dan of regelmatig? Ik weet nog wel dat ik soms een cyclus had van tegen de 60 aan, na een tijdje werd dat rond de 34. Maar ja jij bent al lang van de pil af. Hoe kan je lichaam je voor de gek houden? Wat super knap van je mannetje, willen wel een filmpje zien hoor! Ehm weet het verder even niet, kijk nu op m'n foon en is beetje lastig haha. Hier; alles goed. Laatste vakantie dagje ! Nou ja Taleah en ik moeten dinsdag pas weer hihi. Van de ene kant wel weer lekker, even regelmaat terug etc. Maar pff heb helemaal geen zin om te werken. Moet echt wat rond gaan solliciteren. Best erg als je het niet naar je zin hebt op je werk. Jij herkent het hè Linda... Vanmiddag nog maar wat leuks doen, alleen wat haha. Efteling is denk poepie druk, hmmm..
@ Gwen: thnx voor de tip! Heb luierbroekjes aangevraagd, ben ik wel heel benieuwd naar of dat fijn is! @ Elisah: ik ken het idd.. zou echt graag voor eind dit jaar weg willen zijn maar dat wordt toch lastig zo haha. Zou wel relaxt zijn als ik gewoon lekker geen kerst of oud op nieuw zou moeten werken nu. En gewoon alle feestdagen vrij ben!! haha @ vraagje: zijn er hier meiden met een spiraaltje? Ik twijfel om die een te laten zetten maar durrf niet echt ahhah, lijkt me best pijnlijk... @ hier: lekker uitgeslapen; d&J werden pas om 10.30 wakker! mgoed, kon ook niet anders want ze hebben gisteren super weinig geslapen. Jesse sliep rond 22.00u pas en Daan pas toen we in nijmegen aankwamen rond middernacht.
@ Jedalin, hier geen ervaring met een spiraaltje, ik weet ook niet goed wat ik zou doen als ik weer een relatie heb en dus ook " intiem zal zijn" Ik wil namelijk noway zwanger raken, maar de pil is ook geen optie, maar een spiraal durf ik eigenlijk nie.... @ Gwen, ik zal zo direct es googlen, ben wel heel benieuwd wat ik me bij die commode voor moet stellen! Heel veel plezier bij je zusje!! Ennuh, ik ben zo benieuwd naar echo, is zo leuk! Eindelijk het hartje zien en misschien ook horen? @ Jedalin, wauww, dat filmpje van Daan, dat doet ie goed joh!! Echt super!! En wat kruipt ie snel! Ben benieuwd of Stan dat dan ook nog sneller en steviger zal gaan doen.. Tis nu nog wel wat wankel! Hij schuift ook meer zeg maar.. @ Alies, okeej, op die manier, dat is vast wel overgekomen... En oei, stiekem snoepjes pakken.. Waarom zou ze dat doen? Omdat het spannend is ofzo? Hoe zou een zesjarige dat ervaren? Verstandig om de snoeppot hogerop te zetten! Ben benieuwd of ze de hint zal oppakken, dat jullie het dus weten... Hoop dat jullie mooi weer hebben op vakantie, tis hier maar grijs en grauw! Dus zo gauw mogelijk maar richting zuiden! @ Ano, wat leuk, het vooruitzicht van de 1e echo.. Ik hoop ook dat je je wat zekerder voelt bij deze zwangerschap en dat het gewoon goed mag gaan!! En hoe gaat het met behangen? Kunnen jullie goed samenwerken, of heeft Jef strax het plaksel in zijn haren? Hihi!! @ Marye, dat is inderdaad wel heel verwarrend, en ook zo niet leuk... Balen dat je je wel anders voelt, en niet ongie bent, maar dat TOCH de test negatief is! Je hebt er denk ik laatst overheen gelezen, maar je zei dat je pitjes had ofzo? En ik vroeg wat dat is? En wat super goed dat Pepijn de smaak helemaal te pakken heeft! Ben benieuwd hoe lang het hier nog duurt voor Stan zijn eerste stapjes zet, weet wel dat als ik hem nu laat stappen, dat hij zo onwijs wankel en onvast staat.. Dat ik het nog nie zie zitten eigenlijk! Leek dat bij jullie eerst ook zo eigenlijk? Alsof ze dronken zeemannen waren zonder controle over de beentjes? @ Elisah, shit heej, laatste dag alweer, en dan ook nog zoveel slecht weer gehad! Echt heel jammer! Maar de gezamelijke dutjes hebben vast goed gedaan en toch een beetje vakantiegevoel gegeven? Geniet van vandaag!! Helaas ook geen topweer, maar toch! @ hier, ik ben nog steeds goed te pas... Valt me nix tegen.. Zal dan morgen komen? Of zou het nu dan toch eindelijk es wat beter gaan met mijn migraine? Nu ik meer met mijn gevoel probeer te leven ipv in mijn hoofd (te raderedraaien) Nu jah, je kan er donder op zeggen dat nu ik dit typ dat het gauw mis gaat, maar jah, dat zie ik dan wel weer... Voel me nog altijd heel rustig... Ik ben zo blij met wat ex allemaal tegen me heeft gezegd afgelopen vrijdag! Heeft me zo goed gedaan.. Maar helaas, die verrekte onzekerheid blijft! Ik word daar dus nie goed van! Moet er nog hard mee aan het werk! Veel liefsss Sannepan
Linda; ow helemaal vergeten om op je filmpjes te reageren. Slecht! Hihi. Wat super knap van Daan zeg. Knapperd! Hij kan het echt al goed, kan Jesse dit ook al? En wat zijn je mannen toch gek, heerlijk om ze zo bezig te zien haha. Wilde al voor de zomer weg maar helaas. Nu is het indd hopelijk einde van dit jaar. Ik denk via uitzendbureau is niks hè? Weet niet hoe dat werkt via dat, jij wel? Kussie; spannend! Maar wat is er gebeurd dan..... Haha nee hoor we gaan niet weer pushen! Hopelijk komt de moeheid toch niet opzetten! Stoer hoor zo'n hele nacht op hihi.. Haha we hebben indd veel dutjes gedaan, nou ja vooral Taleah en ik samen. En dan nog ben ik zoo moe, snap er niks van. Laatste weken ook last van m'n nek en spieren, een nieuw kussen gekocht en nu gaat t al beter. Misschien een keer bloed laten prikken ofzo, even alles checken. Ach ja komt goed! Toch maar naar de Efteling gegaan. Drukte viel wel mee alleen net toen we daar liepen ging het regenen. Dus veel onder de bomen gelopen en na een uurtje weer naar huis gegaan. Was wel leuk hoor. Nu lekker met een chipje een dvd kijken van Friends.
@ Elisah: ja Jesse stapt ook zo mee. Maar is dit dan idd wel echt het begin tot los lopen???? hahah, ik weet 't niet meer hoor bij die sloompies van mij. Zodra ik los laat of iets dan laten ze zich direct door de knietjes zakken omdat ze het eng vinden. Want soms stap ik met ze en dan hebben ze niet zo gauw door dat ik los laat en dan stappen ze zo nog 3 stappen verder en dan laten ze zich gauw vallen. Naja, komt vast goed . Nee ik kijk ook heelmaal neit bij uitzendbureaus...hoop gewoon zo wat te vinden en niet via uitzend-ding. Maar als het echt niet wil lukken ga ik daar maar eens kijken. Mijn beste vriendin werkt bij Tempo-team dus die kan vast wat doen voor me haha. @ Kussie: Wat super dat het zo fijn was met je ex en zo te horen komen jullie steeds dichter bij elkaar. Fij ndat hij er nu ook open voor staat! Heb je nu ook het gevoel dat hij niets steeds aan je wil komen en hups, seks wil? Want je hebt dat wel eens gehad toch dat gevoel, dat het hem vooral daarom ging? @ hier; Op het werk en tis MEGA rustig. zzzzzz Heel veel clienten zijn weg, bij familie of vriendje/vriendin of wat dan ook. Hier op de groep zijn wel mensen thuis maar ja om daar nu 5 uur bij te gaan zitt en...neh!
Hmm Taleah heeft niet echt zo mee aan de hand gelopen eigenlijk. Ze ging gewoon vaak staan aan de tafel en toen lopen achter karretjes en toen ineens los geloof ik. Haha lijkt al weer zo lang geleden hihi.. Haha niks te doen dus op t werk. Waarom moet je aanwezig zijn dan? Maar via t uitzendbureau moet je hun dan ook betalen of iets? Heb altijd gehoord dat je beter niet via hun kan doen. Maar weer helemaal niet of dat zo is, anders kan ik misschien daar beter een keer langs gaan. Kan ik precies zeggen wat ik wil etc. Iemand anders hier verstand van... Ano; voel je je nog goed? Jeff vindt het zeker ook allemaal spannend nu de zwangerschap? Vriendlief; hoe gaat het verder bij jullie?