Ik meende idd dat je een deel van je inkomen aan het uitzendbureau geeft. Ik moet aanwezig zijn helaas ja haha. De vier mensen die hier langs kantoor op de woongroep wonen zijn gewoon thuis en daarvoor moet ik er sowieso zijn Meestal gaan we op zondagmdidag iets leuks doen maar ze wilde niks doen vandaag. Saaaai. Naja, ddelijk lekker frietjes halen. Dan op bezoek bij 2 clienten in het dorp en de rest is gewoon niet thuis haha. Dus wordt tv kijken ofzo vanavond hier (of internetten
Had trouwens laatst een mail gestuurd naar P&O met de vraag of zij mij kunnen helpen om binnen de stichting iets anders te vinden. Kreeg ik een mai lterug dat ik dat met mn baas moet bespreken en met hem kan verder kijken. Ja daag daar zit ik niet op te wachten, ik wil juist om die man heen en zo min mogelijk met hem bespreken. Dus dan maar hopen dat mijn open sollicitatie iets doet en niet bij dezelfde persoon terecht kotm als die mij nu gemaild heeft hahah. Maar die kans is natuurlijk wel vrij groot
@ Jedalin, bij die andere kerel draaide het alleen om sex... Mijn ex, wil ook wel, daar nie van, haha, maar ik hou mijn grenzen goed in de gaten... En ik stap er NIET weer overheen... Ik wil dat nu nog niet... Maar we groeien indd naar elkaar toe.. Het gaat nie snel *ik ben ook zo ongeduldig, terwijl het net zo goed door mij ook nie snel gaat) maar het gaat! @ Elisah, waar ben je nieuwsgierig naar dan? En woeps, das dan wel balen dat het dan juist net in de Efteling weer es gaat regenen! Bah, we hebben echt geen mooie zomer tot nu toe! Zo zonde!! Vind het echt rete-jammer, ik wil fietsen, en naar 't bos etc. En wat kunnen we? In huus zitt'n... :x @ Uitzendbureau.. Ik geloof dat ze er wel wat van krijgen, maar het is ook de bedoeling dat ZIJ je loon betalen, voor zover ik weet... Je levert dus bij hun je uren in zeg maar... Maar voor mij is het knetter lang geleden, en ach, ik hield het nooit lang vol, want elk bedrijf gooide me er na 3 dagen weer uit... @ hier, heerlijke dag gehad! Vanmorgen bij mijn tante geweest, moeder van E. (en E was er ook) Daar ook gegeten met Stan wat hij super deed! En vanmiddag bij E. geweest... Toen hebben we daar gegeten, whaha! Stan dus bami gehad! Deed hij super! Sta er nog van te kijken! Nu ligt hij op bed, en ik ga zo onder de natte laampe en dan ook op bed, hihi, nog steeds moe, GEK HEH! Ook wat lichtelijke migraine-achtige hoofdpijn trekjes, dus ik ben benieuwd hoe dat afloopt... Ik neem nog geen medicijnen, maar leg ze wel naast m'n bed! Liefsss San
Natte laampe??? Moet dat een douche voorstellen?! WHAHA. haha stan lekker bami gegeten dus . Waarom stond ej daar van te kijken dan?? haha Ohw hihi was dat een andere kerel?? Huh, ik meende echt dat hij dat was. We hebebn het toch over die jongen die in een band speelt en van wie johannal een foto had gevonden? Dacht dat hij dat ook had.
jedalin ik lees nu pas dat daan met de ambulance mee moest wat erg zeg hoe ist nu met die arme schat?? gelukkig is alles er uit gekomen en gaat t al beter pfff das ff schrikken geweest voor jullie zeg kussie ja idd lekker vakantie ik mag dinsdag mn jurk weer passen en dan gelijk meenemen. wat fijn te horen dat je een leuke avond hebt gehad en t zo gezellig was en dat stan ook weer zo lief was alies hahaa dus alisha is een klein boefje hihihi best komisch om zo te lezen maar je hebt helemaal gelijk dat je t zo hebt opgelost en hopelijk doet ze t niet weer penf pfff wat laat je lichaam je in de steek zo zeg ik zou er echt de kriebels van krijgen omdat je niet weet waar je aan toe bent. gwen en wat fijn dat de misselijkheid aant zakken is zeg. en alweer 3 maanden zeg de tijd vliegt voorbij en ze zeggen idd dat je een 2e eerder zou kunnen voelen.
@ Gwen; Fijn dat de misselijkheid aan het zakken is, maar ik begrijp dat het niet zo goed gaat met je bekken. Dat is wel balen. Morris voelde ik ook al rond de twaalf weken bewegen. Met een tweede is dat toch anders dan met een eerste. Je weet gewoon wat je ongeveer moet voelen. @ Jedalin; Hihi, als ik dat filmpje zie van Daan dan is het net alsof ik Morris zie. Hij loopt ook heel goed aan de hand maar zodra hij merkt dat ik los laat dan laat hij zich zakken. De laatste dagen loopt hij de hele tijd aan de hand van Jasmijn. Wel zo rustig voor ons. Heb je het nog uitgehouden op het werk of ben je in slaap gevallen? Jammer dat de P&O medewerker niet mee wilde helpen om een andere functie binnen de organisatie te vinden. @ Eliesah; Geniet morgen nog maar even van je laatste "vakantiedag". @ Kussie: Natte laampe??????? Fijn om te lezen dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. Je berichten van de laatste tijd zijn echt een stuk positiever en vrolijker dan voorheen. Hopelijk zet de migraine niet door. @ Setti; Spannend, nog minder dan een week!. Hoe ga je dat doen als je je trouwjurk ophaalt? Hang je hem thuis ergens op of bij iemand anders? @ PenF; Vervelend dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen. Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijker op wordt. Hebben jullie nog wel een leuk weekend gehad. @ Ano; Staat het muurtje al? Spannend hoor over twee weken al de eerste echo. @ Hier; Vandaag zijn we naar Avifauna geweest in Alphen aan de Rijn. Dat is een soort dierentuin met allerlei verschillende vogels. Het was echt heel leuk. We hadden de buggy voor Morris meegenomen maar hij heeft de hele tijd aan de hand meegelopen en Jasmijn heeft het grootste gedeelte van de tijd in de buggy gezeten. Morris is echt nergens bang voor. Hij wilde alle vogels pakken en werd iedere keer heel boos als ze dan wegvlogen.
Wat knap van morris, de hele weg aan de hand!! Sjee, heb je nu geen rugpijn?! haha Maar knap hoor, hier houden ze dat maar enkele minuten vol Vindt je Daan op dat filmpje dan niet nog wat stijf lopen in vergelijking met morris? Als hij al zo de hele weg kan lopen aan de hand?
Mijn vriend heeft (gelukkig) bijna de hele tijd met Morris gelopen. Hij loopt ook niet heel grote stukken achter elkaar hoor. In zo'n park is het elke keer maar een stukje lopen en dan weer even stilstaan. Ik vind het er eigenlijk hetzelfde uitzien als Morris zoals Daan loopt. Ik zal eens kijken of ik morgen een filmpje kan maken. Kunnen we gaan vergelijken.
gwen wat fijn om nu al te weten dat de kleine ook al geplaatst is op t kdv ano jaaa de eerste echo al over 2 weken wat fijn zeg hier steef heeft vrijgezellenfeest gehad vandaag en ze hebben super veel lol gehad ze hebben eerst gekart geluncht stormbaan en daarna gebbqt en een hoop bier natuurlijk hihihi
ik hang m gewoon thuis en steef zou niet gaan kijken zei hij en zijn pak hangt nu ook al 3 maanden in de kast en nog niet 1x gekeken. leuk zeg avifauna. en wat goed dat hij zo lang gelopen heef.t
Goeiemorgen, Even snel, deze verslaafde kan het niet laten om toch even op het werk in te loggen!! @ Jedalin, nouw jah, Stan vind vaak "echt" eten, dus niet uit potje niet het je van het, en dat werkt hij er dan zo weer uit, maar hier zat hij zo van te smullen, dat het me gewoon verwonderde! Hij word gewoon zo groot! Vind dat heel bijzonder eerlijk gezegd, hihi!! Ik hoop dat hij steeds vaker met de pot mee zal willen eten nu! En ehm.. Tjah, hoe zal ik het zeggen, ik schijn bij mijn ex wel één en ander los te maken jah (vraag me nie hoe!! ) Maar hij wil wel verder gaan jah... Maar das lange nie zo extreem als die andere kerel! Whaha... @ Superb, wat een super lief compliment van je! (dat mijn berichten positiever zijn.) Zo voelt het voor mij ook.. Ik "voel" dat ik verander.. Dat ik rustiger word, dingen beter kan relativeren, relaxter ben.. En nouw jah, ik zal eerlijk zeggen, bepaalde dingen deel ik hier natuurlijk ook nie meer, haha, dus het lijkt alsof ik in rustiger vaarwater zit, maar dat is nie altijd zo hoor! Maar vind echt lief dat je dat zegt, een extra bevestiging voor me dat ik op de goeie weg zit!! Dus THANKSSS!! Haha, die Morris, boos omdat de vogels niet blijven wachten op zijn grijpgrage handjes!! Wat lief dat hij ook bij Jasmijn aan de hand loopt, en Jasmijn vind dat allemaal prima? @ Jedalin, hoest met je mannetjes nu? Zijn ze weer bijgeslapen? En niet uit hun doen door dit "avontuur" @ Setti, oeeh, morgen weer passen!! GAAFFFF!!! Wat leukk!! HET NADERT meid! Het is nu ECHT BIJNA zover!! Whoeehoeej!! Ben je nie zenuwachtig joh? Pfff ik wel voor jou! Vind zo gaaf!! En haha, Steef is nu dus een beetje lam? En jij? Is er nu voor jou nog wat geregeld? Of wil je het helemaal nie meer? @ natte laampe, whaha, woepsss, sorryyy, das indd de douche! Had even nie in de gaten dat ik het katsie in 't plat zei!! Dikke knuffel voor iedereen!! Liefs
haha ja hij was erg lam vanmorgen en stonk als een bunzing hihihihi van al dat bier en die sigaretten en vlees en knoflook hihi. nee ben nog niet zenuwachtig en voor mij is er geen vrijgezellenfeest meer geregeld en t hoefde ook niet meer na t gedoe van vorige keer dus ik neem niemand wat kwalijk.
Setti: Oehhh spannend, het komt nu echt zoo dichtbij. Morgen de jurk passen voor de laatste keer, leuk hoor!! Kussie: Fijn dat het zo goed gaat en je op de goede weg zit. En fijn dat stan zo goed had gegeten Jedalin: Hihi zo stapt Florine nu ook aan de hand... Pepijn heeft dat ook echt super lang gedaan, maar duurde toch nog wel even voor hij los ging lopen, dus ik ga er maar vanuit dat het bij florine ook heel lang kan gaan duren. Al is zij veel minder bang dan Pepijn was. Hopelijk gaat het bij jou jongens nog vlotter! Eliesah: Nee geen lange cyclus.. Normaal is hij 28/29 dagen heel soms 30... Langer nooit! Nu zitten we dus al op dag 35?! Maar geen bloed te zien en nog steeds negatief. En tja ik ben al meer dan een jaar zonder spiraaltje, dus daar kan het ook niet van zijn. Ik snap er niks van iig.. Fijn dat het wel leuk was in de Efteling ondanks de regen! Superb: Klinkt als een hele leuke dag en wat goed dat Morris bijna de hele dag heeft gelopen! Ano: Fijn dat het muurtje staat. En nog 2 weekjes en dan alweer de echo... Spannend! Gwenolyn: Wat bijzonder dat je het kindje nu al voelt!! Leuk hoor!! Hier:Gisteren uit eten geweest met de kinderen en mijn ouders. Ik had ze laten slapen van 16:00-18:15 toen gingen we om 19:00 uur eten en uiteindelijk waren we pas om 22:30 thuis. En lief dat ze waren. Wel tussen de gangen door af en toe een rondje gelopen, maar verder ging het super. Ze hebben ook heerlijk gegeten, Pepijn had een vis trios, met zalm en paling en garnaaltjes. En Florine had garnalenkroketjes met Brood. En verder aten ze van ons groente en aardappeltjues mee. En daarna een heerlijk toetje nog voor ze. Ze hebben zo zitten smullen. Vind dat echt leuk om te zien en ook dat ze echt alles lusten.. Verder weinig nieuws... nog geen bloed te zien... Ga als het deze week er nog niet is toch de dokter maar eens bellen, ik blijf het raar vinden...
Goeiemiddag! Ben ik ook weer @ Kussie: aah zo, fij ndat stan nu het eten lekker op zat te smikkelen! Hmm maar hij respecteerd het dus wel dat jij nog niet verder wilt gaan? Gelukkig maar, want je moet het lekker op jouw tempo doen he!! Is dit alles nu meer gaan 'bloeien' sinds de bruiloft? D&J hebben gisteren flink bijgeslapen (tot 10.30 uitgeslapen en smiddags hadden ze ook nog eens 3 uur geslapen) Vanmorgen was het half 8 ofzo, en hebben ze lekker nog een dik uur zitten spelen in bed Nu liggen ze weer een poosje te slapen. Wel lekker hoor, zo'n deel van de middag alle rust beneden! @ Setti: jammer dat er door het hele gedoe geen vrijgezellenfeest meer komt. Maar had je er dan helemala geen gehad nu? Want je beste vriendin zou het regelen, en toen je schoonzus ofzo, en nu niemand meer?? @ P&F: hahah leuk te lezen dat P&F zo goed eten zeg!! Lekker zitten smikkelen. Had je gewoon echt een gerecht voor ze besteld? of was dat een voorgerechtje ofzo? Wat raar zeg, nog steeds niets. Ik snap dat je idd je huisarts maar eens belt eind deze week. Want tis wel vreemd!!! @ hier: Net de stap maar genomen; ik laat donderdag een spiraaltje zetten. Ik lees op internet overal dat de pil libido verlagend kan werken, en de huisarts bevestigde dat ook, dus weg met dat ding. Tis nog steeds een probleem hier en ik wil dr echt wat mee doen, dus dit is gewoon de eerste stap naar verbetering. Zou mooi zijn als het dan helemaal opgelost is, dat zal wel niet, maar zou al heel fijn zijn als het iets beter wordt . Maar vindt het wel eng hoor, zo'n ding laten zetten. Huisarts stelde me wle gerust dat het na een bevalling echt veel makkelijekr gaat. Naja...we zien wel. @ marye; Word jij eigenlijk nog ongesteld met je spiraaltje? Begreep dat dat heel verschillend is per persoon, maar was wel beneieuwd. Zou mooi meegenomen zijn als het helemaal wegblijft!! @ hier: Gisteren kwam mn vader op bezoek en die heeft ons zomaar 350 euro kado gedaan Da's weer leuk! hahah Als een soort van vakantiegeld ofzo zei die whaha. Oke prima haha
@ Jedalin; Goed dat je de stap hebt ondernomen en naar de huisarts bent gegaan. Het lijkt mij wel eng hoor zo'n "onnatuurlijk ding" in je lijf. Maar goed, iedere dag hormonen slikken is natuurlijk ook niet echt natuurlijk. Ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje moe ben. Hopelijk helpt het ook om je libido weer iets te verhogen. Fijn zo'n cadeautje van je vader. Gaan jullie het ook gebruiken voor de vakantie of heb je er een andere bestemming voor? @ PenF; Wat een luxe een vis trio voor Pepijn! Fijn dat hij het ook wist te waarderen. Hadden ze al wel eens eerder garnalen op? De kinderarts vertelde mij altijd dat ze dat echt geen schaal en schelpdieren mochten eten voordat ze twee zijn ivm met (grote) kans op allergische reacties. Maar misschien komt dat ook wel omdat zowel Jasmijn en Morris redelijk veel last van eczeem hebben. @ Kussie; Ik meende echt dat ik je berichtjes de laatste tijd een stuk positiever en opgewekter vind. Ik hoop wel dat je je echt zo voelt en niet doet alsof omdat je denkt dat wij je een zeur vinden. Ik snap dat je niet meer alles hier wil delen maar je weet wel dat dat natuurlijk wel mag. @ Setti; Hoe gaat het met Steef? Is hij alweer een beetje bijgetrokken? Vind je het niet jammer dat je door al dat gedoe nu helemaal geen vrijgezellenfeest meer hebt? Knap hoor dat je niet naar het pak van Steef hebt gekeken. Ik zou dat zeker niet kunnen.
penf idd deze week anders maar ff bellen ja. raar hoor. leuk dat t zo gezellig was met de kinders en je ouders uiteten. en dat ze zo gesmult hebben is idd erg leuk om te zien jedalin nee ik heb geen vrijgezellenfeest meer nee. maar vind het ook niet erg na al t gezeur wat er is geweest ik vind het ook leuk om gewoon zo eens met vriendinnen te daten en daar hoeft geen bruiloft aan vast te zitten vind ik. en vorige x regelde mn schoonzusje alles en die heeft t gewoon verpest. wowie wat gaaf en lief van je vader zeg zo'n kado das nog best veel zeg superb haha hij is gelukkig weer bijgetrokken na een paar uurtjes werken hihi. ik vind t niet erg nee dat ik geen feestje krijg. ik vind het juist leuk om als verrassing te laten met hoe zn pak eruit ziet dan is het veel leuker om hem straks te zien.
MArye, leuk dat jullie zo lekker hebben gegeten, en hlemaal dat het zo goed ging, als wij met neomi gaan eten, nou dan zitten we geen moment haha. linda, zo dat zijn altijd leuke cadeautjes he, die willen we iedere week wel hebben als t even kan haha setti, oehhh nog even en dan ist zover, ga heel hard duimen dat jullie lekker weer hebben!!! kussie, fijn dat je zo lekker in je vel zit, en dat het zo leuk is met E. verder weet ik het even niet meer sorry. hier staat het muurtje, maar zolder is nog lang niet af hoor hihi. we hebben nu dus 1 muur behangen, ging prima trouwens, waren er zo mee klaar. maar andere muren zijn nog niet behangklaar. dan moet er nog een hoop worden geverft, wat ik nu niet mag, dus ben afhankelijk van anderen. en nog een andere vloer erin! en dan willen we oktober de tuin gaan doen, druk druk dus. maar als we idd de tuin gaan doen is wel superrr gaaf. we hebben nu grindtegels liggen, verschillende hoogtes, gewoon 1 troep, dan willen we alles strak getegeld en mooie tuinmeubels. owww kan niet wachten!!
Hai hai! @ Superb, alsof doen? Meid dat zou ik nie eens kunnen.. Ik ben altijd al zo eerlijk als goud geweest... Ik zou nie weten hoe ik dat moet doen! Geloof dat ik mezelf binnen 5 minuten dan al vast klets!! Nee meid, ik meen alles wat ik hier neerzet! Maar indd, ik vertel wel een stuk minder... Maar das maar beter ook denk ik! @ Marye, allemachies! Dat spul eet ik nie eens, haha, laat staan dat ik het Stan zou voorschotelen! Grappig hoe iedereen daar verschillend in is! Vind het super dat Pepijn en Florine alles zo graag lusten! Ow en indd maar es de dokter bellen.. Dit is wel bijzonder jah, vooral ook verwarrend en eigenlijk helemaal nie leuk ook... Hopelijk heeft hij er een goede verklaring voor! @ Jedalin, ehm, voor mij al veel langer hoor, hihi... Maar voor hem ehm jah, wel zo'n beetje vanaf de bruiloft dat hij voor het eerst durfde te uiten naar mij toe... En er zit nog veeel meer aanvast, maar dat is te privé om hier neer te zetten.... Maar het voelt wel ontzettend fijn na wat hij me vooral ook afgelopen vrijdag weer heeft gezegd... En jazeker hou ik me aan mijn grenzen... Geen zorgen! Maar hij wil het ook rustig aan doen hoor! Alleen misschien net iets minder op dat gebied, whahaha! Maar jah, daar is hij man voor denk ik dan ook maar... Knap van je dat je zo je best doet om je "libido" te willen verbeteren. Alleen dat al moet voor Arno toch al een bevestiging zijn dat je echt wel wilt...Ik weet zeker dat hij het heel erg waardeerd! Vind knap ook van je dat je de stap zet! En klinkt ook vrij logisch dat het na een bevalling minder pijn zal doen, om zo'n ding te laten zetten. Een vriendin van mij heeft er ook één gehad, en daarbij deed het zetten totaal geen pijn, de 1e keer. De 2e keer wel.. (geloof ik) Dus tjah... Zeg het maar... Tis indd net wat je zelf al zegt, toch voor ieder persoon verschillend, maar volgens mij is het maar een kleine handeling en duurt het kort heh? Succes in ieder geval! @ Setti, ik vind het super hoe je er in staat, ik moet eerlijk zeggen dat hij mij stiekem wel zou steken denk ik, als er eerst wel van alles is georganiseerd, terwijl alles dan ook nog zo verpest word, en je dan vervolgens door toe doen van een ander helemaal geen feestje meer krijgt.. Ik snap wel dat je het misschien nog wel leuker vind om met je vriendinnen te daten zonder dat je gaat trouwen (hihi) maar toch... Vind het heel jammer voor je! Als we dichterbij woonden, hadden wij het voor je georganiseerd hoor!! @ Ano, wauww, de hele tuin onder handen, krijgen we dan ook van die foto's van voor en na??? Kunnen we een beetje meegenieten! Hihi... Hoe gaat verder met je? Voel je je lekker? @ Elisah, was zeker wel wennen dat Marc vandaag weer gewoon was werken? Morgen mag jij weer heh? Heb je er wel een beetje zin in? Of heb je nu ook echt je zinnen op ander werk gezet? @ hier, ik ben ook zo'n sukkel! Ik heb een foto op canvas besteld van Stan... Ik kon het niet laten, de foto is zoooo mooi.. En wat blijkt op een andere site veeeeel goedkoper! Gvd! Heb al betaald, dus kan ook nie meer terug.. Nouw jah, is nie anders. Ik hoop maar dat ie mooi is, dan is ie het geld wel waard! Normaal vergelijk ik altijd en nu, ik was weer es zo enthousiast dat ik dat vergat! Zucht! Hopelijk komen de belastingcentjes nu ook gauw binnen! Het word tijd!
Hey meld me ook weer ff.... Lees dat alles goed gaat met jullie?! Hier gelukkig ook. We hebben lekkere vakantie geboekt naar malaga......Maken we 1 foutje in de achternaam van het kindje van onze vrienden die gezellig meegaan. Hoop dat ik ze morgen ff kan bellen en dan veranderen anders kost het 100 euro!!! Zondag waren we naar de geitenboerderij geweest in amsterdamse bos! was echt heel leuk. Jan heeft nog flesje melk aan een geit gegeven maar dat zag er heel intresant uit dat hij zelf ook maar even een slok nam whahaha bah bah bah! Morgen gaan we lekker uiteten omdat we 3 jaar getrouwd zijn gaat snel de tijd
@ kussie: leuk, een canvas! Welke foto is het geworden?? Wel balen dat je een dure gekocht hebt. Eén berichtje hier en ik had je kunnen vertellen dat herinneringoplinnen.nl (een van) de goedkoopste is.... Hoeveel heb je nu teveel betaald dan? En je auto, wordt die nog wel gefixt nu?