canvas:heb toevallig van de week zitten vergelijken, en topdoek, nl is voor zover ik heb gekeken de goedkoopste, ook goedkoper als herinnering op linnen. vriendlief, lekker zeg weekej op vakantie, zag dat de keus ging tussen land van bartje en malaga?hoe kwamen jullie op die 2 verschillende dingen dan, want die 2e is wel in de buurt toch? pggg neomi was al om 6.20 wakker, na 10min in ons bed heb ik r nog even terug gelegd en heeft ze nog een kwartiertje geslapen, ben dus best moe....vandaag maar weer eens een dagje werken...
Goeiemorgen! Ik heb er 1 bij Albelli laten maken... Ik durf haast niet te zeggen hoe duur... 40,90.... En bij Kruidvat 21 ofzo... Baal als een stekker. Want die 40 euro is wel heel veel geld, maar jah, was weer es zooo enthousiast.. Dat kost me de kop nog es! En jah hoor, laat de auto zeker maken! Mijn kameraad besteld dat mechaniek vandaag á 108 euries excl BTW... Dus gaat wel dikke 200 euries kosten... Maar dit is echt nix, nu merk ik pas hoe vaak je eigenlijk je raam even open doet, bv bij stoplichten etc. Maar omdat ik laatst wat achteruit heb gezet, lukt dat wel hoor, maar baal er wel van, hihi!!! @ Ano, ik heb begrepen dat Malage in Spanje ligt, en het land van Bartje is natuurlijk ons mooie Drenthe! Dus zijn 2 compleet verschillende dingen, whaha! Hoe gaat verder met jou? @ Vriendlief, 100 euro? Voor een foutje in de naam? Waar slaat dat nouw op dan?! Wat ja onwijs!!! Nou hopelijk kan je het vandaag telefonisch even rechtzetten, want dat is natuurlijk waardeloos als je voor zoiets onbenulligs zoveel moet betalen! Is je hoofdpijn ook weer gezakt? @ hier, wat een but nacht, ben wel tig keer wakker geweest, en moest er ook nog uit voor Stan.. En met dat ik de deur los doe van zijn kamer, trippelt er toch een enorme spin zijn kamertje in!! WOOWW!! Ik ben helemaal nie bang hoor voor spinnen, maar deze was zelfs mij een maatje te groot.. Toen ik de (grote) pot sudocreme er op drukt staken de poten er aan alle kanten onderuit!! (hihi, hebben jullie al rillingen! ) Hoe dan ook, hij is harstikke plat nu... Kraakte aan alle kanten! Gatver, was echt nie leuk... Nu jah, ben in ieder geval harstikke moe nu en ook nie hoofdpijnvrij! Dus ik hoop dat Stan gauw weer naar bed wil, whahaha! Want dan ga ik ook! Verder geen nieuws.. Vandaag een vrije dag en ik weet onderhand niet meer wat we kunnen doen, het blijft maar hondeweer! Ben er zooo spuugzat van! Sorry hoor, ik weet dat iedereen er last van heeft, maar ik word er echt depri van nu... Pffff Zow, dat moes ik even kwijt! Haha Liefsss Ow jah, deze foto is het: (de was mand heb ik er afgeknipt)
@ Vriendlief; Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heerlijk zeg op vakantie naar Malaga. Hopelijk is het daar iets zonniger dan hier. Is het nog gelukt om de naam te veranderen. Ik heb wel eens vaker gehoord dat dat heel duur is. @Ano;Vervelend dat Neomi zo vroeg wakker was. Hou je het nog een beetje vol op het werk? Even een nieuwsgierige vraag maar wat doe jij eigenlijk voor een werk? @ Kussie; Ik vind het echt een prachtige foto van Stan. Balen dat je zoveel meer hebt betaald. Volgens mij is Albelli wel heel goed en maken ze mooie dingen. Ik krijg helemaal de kriebels van je spinnenverhaal. Ik heb echt een spinnenfobie. Het liefst spring ik boven op een stoel als ik er een zie.Tegenwoordig hou ik me groot want ik wil niet dat Jasmijn ook bang voor ze wordt. @ Hier: GROOT NIEUWS; Morris loopt!!!!!! Ik ben zo trots op hem. Het is net alsof ineens het kwartje is gevallen. Gistermiddag liep hij voor het eerst een meter of twee los en vandaag wil hij niets anders meer doen dan loslopen. Hij loopt al "hele einden" door het huis heen. Zelfs bochtjes maken gaat hem goed af. Toeval of niet maar hij is op de dag af even oud als Jasmijn toen zij ging lopen; 16 maanden, twee weken en drie dagen. Daarnaast heeft mijn vriend ook een nieuwe baan. Dus ik ben helemaal heppiedepeppie! Om al dit goede nieuws te vieren gaan we vanavond lekker uit eten met zijn allen.
@ Setti; Helemaal vergeten; Hoe was het passen van je trouwjurk? Is hij helemaal naar je wens geworden? @ Kussie; Mijn oog viel toevallig op je banner en ik vroeg me af of hij nog wel klopt.
Goedemiddag van een ONGESTELDE Marye Superb: Wat ontzettend goed van Morris! En fijn dat je man een nieuwe baan heeft, eet smakelijk alvast. Ik weet dat ze dat adviseren, maar Pepijn en Florine hebben bij geen enkel voedsel ergens last van dus ik heb het gewoon allemaal geprobeerd nadat ze 1 jaar zijn geworden. Terwijl Pepijn ook eczeem heeft hoor Jedalin: Nou voor de zwangerschap had ik een spiraaltje. En de eerste maanden wel ongesteld geweest, eerste half jaar een paar keer. Meestal maar 1 of 2 dagen. Daarna 3 jaar lang helemaal niet! Maaarrr na de bevalling weer 1 laten plaatsen, die heb ik na 5 maanden laten verwijderen omdat ik 5 maanden lang bloedingen had met heel soms een dag pauze. Maar goed, jhe moet je lichaam eigenlijk een half jaar de tijd geven, daarna hoort dat sowieso niet te kunnen gebeuren. Mja ik wilde zwanger worden dus zag het nut niet om door te zetten. Verder kun je je spiraaltje altijd voelen als je met je vingers naar binnen gaat Maar dat is alleen zodat je kan weten of hij nog goed zit. En in het begin kan het zijn dat arno het ook voelt, maar dat hoeft niet. Ik vond het en ideaal ding eigenlijk, als ik geen kindjes meer wil dan laat ik hem weer plaatsen. Kussie: Wel een mooie foto, jammer dat het zo duur is! Niet meer zo impulsief doen he En fijn dat het goed voelt met je ex enzo. Ano: Jeeeeeej ik zie een banner van je zwangerschap leuk!!! En fijn dat het muurtje staat. Hier: Pfff heb vreselijke opruimdrang vandaag. Heb dus in het hele huis de vloeren gedweild, de kasten van de kinderen uitgemest. Een back up van mijn pc gemaakt zodat die pc en bureau weg kunnen. Dan heb ik weer lekker veel plek. En ondertussen ook nog even de was weggewerkt. Zometeen lekker koken voor de kinderen en dan mag ik ze alweer ophalen van het kdv, FIJN!
Joehoe! Haai nou wij leven ook nog maar ik ben extreem gaar en Seph denk ik ook. Hem om kart voor taalf in bed gelegd en ben zelf op de bank gaan liggen om twee uur werd ik wakker gebeld (grrr) en toen hoorde ik Seph wakker worden en kletsen in bed maar we zijn toen allebei weer in slaap gevallen. Ik ben nu wakker Seph nog niet. Verder alles goed hier pittig (maar leuk) weekend gehad Stf is klaarrrrr met alle drukte (alleen nog 1 dagje as zaterdag) maar goed hij ontbijt en eet weer mee en is er weer bij Seph heeft vannacht over gegeven. We vonden hem vanmorgen in een bed vol pasta met saus vet sneu hij heeft geen kich gegeven?!?! Wel van vijf tot zes liggen ouwehoeren in bed haha dat was wel schattig maar ik ben er niet uit gegaan Oh hij is wakker! Ik reageer later even op jullie moet rennen hij roept me heel hard!
@ Marye, nu heb je in ieder geval zekerheid.. Pfff, je lichaam heeft je mooi in spanning gehouden zeg! Hopelijk nu alles weer op regel!! @ Superb, wauwww, wat goed, en wat grappig dat ze dan ook nog op excact de zelfde dag zijn gaan stappen! Das toch wel speciaal!! En dan ook nog een nieuwe baan voor je man, ik meende dat jullie juist naar NL moesten vanwege zijn baan? Maar die baan heeft hij dan opgezegd ofzo? @ Marye, jah, indd die impulsiviteit is nie best.. Maar ik hoop maar dat Superb gelijk heeft, dat het indd dan ook heel mooie kwaliteit is! Over het album wat ik heb besteld ben ik wel heel tevreden dus
marye, haha leuk dat je mijn banner opvald!dacht ach ja zet hetm er gewoon neer haha. ene kant balen dat je ongesteld bent, maar wel fijn dat je van de onzekerheid af bent. nou ik duim voor je voor komende ronde!!! kussie, brrrr krijg helemaal de kriebels van die spin, gatsie zeg. zou dat echt niet durven hoor, me hand zo dicht bij dat beest.respect!ik heb ook echt de balen van het weer, dit is toch geen zomer meer, straks is t weer herfst jonge jonge... superb, wauww wat goed van Morris, en wat grappig dat het precies tegelijk is met Jasmijn!goed hoor. en je man een nieuwe baan, nou als jullie daarom uit eten gaan begrijp ik dat dat dus een positief ding is?veel plezier! Ik werk in de thuiszorg, als thuishulp.
@ Marye: Hmm volgens mij had ik er over heen gelezen dan dat je ongesteld geworden bent. Naja, je had het verwacht waarschijnlijk maar het is wel balen ... @ superB: wat leuk dat je man een nieuwe baan heeft!! Eet smakelijk!
@ all, gets, wat is het hier rustig! Ik dacht, heb wel wat te lezen als ik online kom, maar bijna nop.... Hihi.... @ Setti, hoe is het gegaan vandaag? Hoe staat de jurk? Alles helemaal spik en span? Stiekem ook een foto!!?? Hihi...
@ superb: gaaf dat Morris loopt!! Ook toevallig dat ze op dezelfde dag zijn gaan lopen. @ jedalin: hier durfden ze in het begin ook niet los te laten en liep ze met stijve beentjes. Na een aantal weken durfden ze het zelf aan. Succes morgen!! Ben benieuwd hoe het spiraaltje je bevalt. @ ano: dat was erg vroeg vanochtend.... @ p&f: gaaf dat je een vistriotje voor ze had besteld!! Ondanks dat ze nergens op reageerd durf ik haar nog geen schaal of schelpdieren te geven. Geen idee waarom eigenlijk. Misschien daar er overal word aangegeven dat ze heftige reacties kunnen krijgen??? Balen dat je ongesteld bent geworden. Jij bent lekker in huis bezig geweest!! Waar haal je de tijd vandaan? @ kussie: prachtige foto voor op het Canvas. @ vriendlief: gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!! @ setti: de dag komt steeds dichter bij!! Nog een paar dagen en je gaat als een getrouwde vrouw door het leven @ hier: Joënna is mega aan de dunne. Heb haar al 3x kunnen verschonen omdat het langs haar luiers op loopt. Om over de geur maar te zwijgen......... Geen koorts, eet en drinkt goed, geen kiezen opkomst. Zal wel? Vandaag bij de VK geweest. Alles goed, bloedonderzoek is goed, alleen geen anti stoffen voor rode hond. Heb het 2x gehad, bij Joënna had ik die anti stoffen ook al niet. Na de bevalling laten inenten. Nu weer niet aanwezig. Kan geen kwaad maar uit de buurt blijven van rode hond. Kindje was lekker aan het bewegen. Zo leuk om te zien!! Ik was afgevallen en dat was verder prima! Over 4 weken weer terug, en afspraak maken voor de 20 weken echo. Morgen peut bellen voor mijn bekken en stuitje. Laatste doet flink zeer. Ook kan ik niet meer met mijn benen over elkaar zitten. Doet te veel zeer.......
Even een kort berichtje vanaf Schier! We hebben hier geen internet, maar ik zit nu in een café met wifi op de iPad van mijn vader. mijn moeder past even op. Het is hier wel gezellig, zij het een beetje verregend! Morgen komt mijn man weer voor een lang weekend, daar kijk ik wel naar uit! Sorry voor het ego bericht, ik moest eerst nog wat achterstallige mail wegwerken en nu wil mijn vader weer weg! Groetjes vanaf een wat kil eiland Malaga klinkt nu heel wat beter,haha
kussie leuk je nieuwe banner . dat zie je altijd als je iets gekocht hebt dat het ergens anders weer goedkoper is ook al google je van te voren naar de goedkooopste prijs hihi haha de pot sudocreme op de spin durf je die pot nu nog wel te gebruiken dan hihih. mooie foto van stan zeg ano idd kan begrijpen dat je niet kunt wachten als de tuin ook af is ben erg benieuwd hoe t gaat worden. penf hehe eindelijk ongesteld weet je eindelijk waar je aantoe bent zeg. zo jij bent goed bezig geweest gister hihi gwen wat fijn dat alles goed gaat met de beeb. en nee joenna aan de dunne he bah hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. wat raar zeg dat je die anti stoffen niet hebt en dat terwijl het nog niet zo heel lang geleden is dat je je hebt laten inenten
Goeiemorgen!! @ Gwen, jeetje, niet eens meer met de benen over elkaar zitten.. Het is toch wel verrekte balen zeg, dat je zo'n last hebt!! Maar je zit nu op de 12 weken toch? Dat zou dan toch betekenen dat het af (kan) zakken? Ik hoop het zo voor je! Zowiezo goed dat je naar de peut gaat! Ik hoop echt dat hij je enigzins verlichting kan brengen! Wat vervelend dat Joenna zo aan de dunne is! Wat een werk heb je er dan van heh! Vreemd trouwens dat het zo op het eerste oog geen oorzaak lijkt te hebben, ook nie wat anders gegeten als anders? @ Nijnja, zonde zonde, denk je fijn op vakantie te gaan, en dan is het zulk hondeweer! Ik moet zeggen dat het ook wel erg extreem is zeg! Pfff, nix an! Fijn dat je man 't weekend ook komt! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt! Vermaken de kids zich wel een beetje? En willen ze er ook goed slapen? @ hier, wat een nacht... Ik ben zo gaar als een pakkie boter... Ik snap er nix meer van, vanacht om iets voor twaalven begon het weer... (Tis echt elke nacht wel raak, dat ik er uit moet voor stan ) Maar nu hield het helemaal nie meer op! Heb zolang bij hem geweest. Verschoont, op schoot, weer in bedje, verhaaltje vertellen.. Maar zodra ik ook maar een poging deed om hem in bed te zetten dan schreeuwde hij joh! Jeutje! Hij kon wel een trauma hebben van zijn eigen bed! Nouw jah, op gegeven moment weer gegaan, toen huilde hij zich helemaal achter adem.. Kan ook nie de bedoeling zijn, dus weer naar hem toe.. En toen ook maar een zetpil gegeven, was wanhopig haha... Ben blij dat ik die homeopatische zetpillen heb nu... Goddank ging hij na een dik uur huilen toch nog weer slapen... Nu op werk (valt me al mee, dat ik nie om lig van de koppijn, zal nog wel komen denk ik) Hoe gaan jullie hier mee om, ik wil hem namelijk niet bij mij in bed nemen.. Zal het een fase zijn? Een boze droom? Ben onderhand echt kapot! Liefsss
hier owww wat was ik mega chaggie gister zeg: komen we aan bij mn jurk had ze m laten uitnemen want dan zou die iets minder plooien in de zijkant. dus ik trek m aan zit tie mega los ik kon wel huilen. dus zij m weer innemen. hihi. maar bij t torselet man die zit strak terwijl t dezelfde maat is als de pastorselet maar goed deze is nieuw en van mezelf want ik wilde die niet huren. maar ik had de bandjes erbij besteld want ik wilde er een halter van maken zegt dat wijf nou die bandjes heb je niet nodig dus ik zei tegen haar. ik wil graag die bandjes zij weer: die heb je niet nodig dus ik weer toch wil ik die bandjes en ze bleef maar tegen me ingaan die domme doos maar ik heb me zin hihihi draak dat ik ben. de jurk hangt toch bij mn ouders thuis want hij moest uit de zak had die vrouw gezegt om uit te hangen.
kan maar zo zijn dat t een fase is hoor en die kan best lang duren voor je gevoel bij ons duurde t zeker een week of 3 en gewoon iedere x weer troosten en weer terugleggen.
Ik heb de resten van de spin met een paar lotion doekjes er vanaf gepoetst, en de rest van de spin met een vies gezicht van de vloer geschraapt! Moet je eerlijk zeggen, dat de grootte van het beest me wel onder de indruk had gemaakt; heb 's nachts gedroomd van dikke ratten (ook ongedierte) Kon ook eerst nie eens in slaap komen, whahaha, slaat nergens op, want ben er nie eens bang voor, maar dat gekraak van dat beest toen ik hem plette, bezorgd me nu nog de rillingen! Hoe gaat met jou? Hoe is de jurk???????
Das toch van de zotten!! Wat een muts, JIJ weet toch zelf wel hoe je er uit wilt zien, en hoe je het wilt hebben!! Kan me voorstellen dat je het huilen nader stond als het lachen!! Gelukkig heb je het toch nog voor elkaar gekregen, had ook nie anders verwacht, whahahaha!