Setti: Dat heb je gelukkig toch allemaal nog goed voor elkaar gekregen. Wel balen dat het zo moet zeg.. Is nu alles helemaal geregeld? Kussie: Balen van Stan zijn slechte slapen. Ik denk idd dat het een fase is. Pepijn en Florine hebben ook een tijdje wat slechter geslapen, las Lisanne ook al, ik weet Robine van Lara ook. Dus het gaat weer over, probeer je daar aan vast te houden Nijnja: fijne vakantie nog verder, fijn dat je man weer een lang weekend komt. Hopelijk krijgen jullie nog een paar dagen wat beter weer, vandaag ziet het er wel goed uit! Gwenolyn: Fijn dat alles met de baby goed gaat! Wel echt ontzettend rot dat je zo'n last heb van je bekken, hopelijk gaat de therapie iets helpen! Ik heb trouwens zoveel tijd op dinsdag omdat Pepijn en Florine dan op het kdv zijn en ik nog vakantie heb... Hier: Vandaag ga ik weer eens met de kinderen pop bezoek bij Lara. Dan komt Don uit zijn werk ook nog daarheen en gaan we lekker met zijn allen daar eten. Super veel zin in! En dan vrijdag ga ik op Robine passen als Lara naar de gynaecoloog moet. Eens even kijken hoe het is met 3 peuters waarvan 2 rondlopend en nog een derde die als een speer kruipt
Haai ! Zo gister weer een werkdagje erop zitten, sjee was gebroken 's avonds haha. Dat was wennen heel de dag praten en lopen etc. Och en Taleah weg brengen was zo zielig, ze voelde het al aan en klemde dr eigen helemaal om me heen. Gillen dat ze deed, pff mn moederhart brak . Wilde het liefst terug rennen en haar weer meenemen. Haar vaste leiding is nog op vakantie, dus was het helemaal wennen voor dr! Maar goed ze had het toch prima gedaan, wilde wel steeds haar knuffel bij hebben. Ach ja vonden ze niet erg. Wilde net eigenlijk weer een dutje doen maar er is een debiel gras aan het maaien en de haan van een paar deuren verder op kukelt wat af en de buurjongen is weer eens aan het janken (sorry) buiten. Grrr :x.. Nou ja verder alles goed hier. Taleah kletst wat af, vandaag zei ze allemaal baby, super lief. Toevallig gaan we vanaaf ook op kraamvisite, neefje van Marc is vader geworden zondag. Een zoontje met de naam Kaz. SUper leuk! Ook kan ze al 1,2,3 zeggen haha. Meestal als ze niet luistert, op de bank staan bijv. roep ik, 1, 2...3 en nu roept ze dus zelf heel hard 3 mee hahaha! gek ding! Nu is het dus weer een spelletje geworden... Vanochtend haar vaste knuffel in de was gedaan, kon echt niet meer. Stinken en helemaal zwart haha. Had ik dr reserve gepakt, keek ze me echt aan van hee dit is mijn knuffel niet. Ging ze aan het staartje ruiken etc. Hahaha! Wat een wijs ding is ze toch... gelukkig accepteert ze hem toch want de andere is nu nat . Nou wilden nog op jullie reageren maar Taleah is al weer wakker. Kom vanmiddag weer terug. Liefs
hahah elisah, taleah is echt pienter zeg. Met d'r knuffeltje! haha hier hebben ze niet echt 1 lievelingsknuffel, maar meerdere. maar ze merken het niet als d'r een van die knuffels weg is gelukkig. Wel zo handig Gossie, arme meid, zo huilen toen ze weg ging naar het kdv. Hier ben ik daar ook een beetje voor aan het vrezen voor a.s. vrijdag. Kheb nog nooit problemen gehad eigenlijk met wegbrengen, maar Jesse is sinds een week of 1.5 óntzettend hangerig aan mij. als ik op de grond zit, komt ie direct op mij geklommen en als ik gebukt zit dan wil ie alleen maar knuffelen en bij mij zijn. Als ik hem dan op de grond zet of zelf op sta, moet hij gelijk huilen. Daan had dit een tijd geleden in iets mindere mate, en nu helemala niet meer. Jesse had dit nooit, en nu dus wel. Tis dus omgedraaid. Ben erg benieuwd hoe dat dus gaat... en met ophalen ging het iets beter de laatste tijd maar dat zal nu ook wel weer flink huilen worden haha. Leuk is dat toch he, haha, kom je als mama blij je kindjes na een werkdag ophalen, moeten ze beide kei hard huilen omdat ze alle 2 als eerste opgepakt willen worden...sjaaa.. @ setti: wat een schaap in die winkel, dat ze je niet gewoon die bandjes wilde laten nemen! Goed hoor dat je ze toch hebt. En idd ik had niet anders vrwacht als dat jij je zin zou krijgen @ marye: Veel plezier vandaag! Hoe ver wonen jullie uit elkaar eigenlijk?? @ kussie; Balen van stan zn slechte nachten. Heb al een reactie op je www gegeven en zo te zien sluiten zich daar veel mama's bij aan @ gwen: Sterkte met je bekken, ik hoop echt dat dat niet de hele zwangerschap gaat duren zeg!!! @ Nijnja: nog een hele fijne vakantie en ik probeer het zonnetje dat hier vandaag wel is jullie kant ook op te sturen oke!! @ hier: vanmiddag 16.00 werken dus nog ff genieten van mn vrije tijd. Nog 6 diensten werken en dan vakantieeee
@ Jedalin, zal zo es even op hyves kijken dan! @ all, worden jullie kids ook helemaal dol enthousiast als ze trekkers of vrachtwagens zien? Stan wupt me zowat uit de armen, of uit zijn stoeltje, hahaha!! Zooo lief om te zien!! Hij vind het helemaal geweldig! Ow en ik moest net naar de wc, dus ik haal de hondebrokken weg, kom ik weer, heeft ie de waterbak van de hond gepakt.. Alles klets.. Zucht, daar had ik dan weer nie aan gedacht! Dikke boef ook! Heb echt mijn handen vol aan hem! Nix is veilig voor die grijpgrage handjes!!! @ Marye, ik meende dat dat vooral met het naar bed brengen was? Maar dit is echt midden in de nacht... Dus vandaar dat ik er zo raar van op kijk.. Veel plezier bij Lara!! En vrijdag kan je idd mooi even oefenen, hihi! Doe het je nie na.. Dat weet ik wel! @ Elisah, oef, dus Taleah moest even flink wennen, hier op KDV ook allemaal "vreemde" leidsters, vind er zelf ook nix an eerlijk gezegd... Maar Stan heeft het vandaag weer super gedaan!! Maar ben benieuwd hoe het zal gaan als wij strax 2 wk vrij hebben... Hoe vaak gaat Taleah ook al weer? Wanneer moet je nu weer werken? Ow jah, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kaz!!! Leukk, op kraambezoek!! Liefss
@ hier, zow, om maar even te laten zien, dat ik nog steeds gal kan spuwen! IK ERGER ME!!! Ben nu dus bij mijn ouders, Stan wilde graag in de zandbak (Bij het KDV loopt hij dat steeds mis omdat hij dan slaapt...) Dus had ze gebeld of ze thuis waren, dat we even langs kwamen, dat Stan even fijn kon spelen.. Nouw, het was prachtig weer hier zei ma, dus zo gedaan... Kom ik hier; regen en onwijze wind... Geen buiten-speel-weer.. Dus ik dacht, nouw jah, dan even lekker bakkie doen enzo.. (Kom lange nie meer zo vaak, en ma past ook nie veel meer op de afgelopen weken, dus even bij beppen jah..) Nouw ben er nog nauwelijks, of ma gaat al weer weg, naar de winkel.. En nu, ze stapt binnen, bergt de boodschappen op. Om er vervolgens weer vandoor te gaan.. Want ze is uitgenodigd om bij haar zus te komen koffie drinken.. Pa ligt op bed (die moet 's middags altijd een poos slapen ivm epilepsie) en Stan ligt op bed.. Zit ik dus hier voor Jan Lul... Ik snap best dat het haar vakantie is hoor.. En dat ze er op uit wil.... Maar ze doet echt nul moeite om er ook voor ons es te zijn... Ik weet het, ik verwacht te veel... Maar nouw jah... Ze reageert nie eens op al die slapeloze nachten die we achter de rug hebben; ze zegt, ik was gister om half 8 (al) op en ik lag er om half 8 in en ben nog moe.... (zij heeft het veeel zwaarder als ik) Ik kan er nix aan doen, maar IK maak me dan zorgen om haar... Maar andersom lijkt dat niet echt aan de orde te zijn.. En ach, ik weet het ook wel, ze heeft genoeg aan d'r hoofd.. Maar soms, soms wou ik wel es dat mijn moeder ook wat "warmer" was, me even een knuffel gaf ipv dat ze zegt, dat zij het vroeger pas zwaar had... En dat ze in ieder geval VROEG of ze wat voor me kon doen.. Dan hoeft het nie eens, maar gewoon, het vragen alleen al zou zoveel voor me betekenen.. Nouw jah, moes het even kwijt! Hihi... Thanks voor het lezen (als jullie het niet snel doorgescrold hebben, haha)
Kussie; jammer zeg van je moeder. Herken het wel een beetje van de vader van Marc, bij hem was/is ook altijd alles erger. En heeft het ook allemaal meegemaakt etc. Erg vermoeiend zoiets. Dikke knuffel voor jou, hopelijk slaapt Stan vannacht weer wat beter. Soms is het allemaal best zwaar en vooral als alleenstaande mama. Je doet het super meis!!
Wat ben je ook een lieve schat! Thanks!! Harstikke lief van je! Zou mijn moeder eens moeten zeggen! Wou maar dat ik dit bespreekbaar kon maken, maar ze vind het gewoon echt onzin allemaal! Nouw jah, maakt ook nie uit!! Tis fijn dat ik het hier even kwijt kan, voel me nu al stuk beter, verheug me er op dat mijn ventje weer uit bed is, ga ik lekker met hem spelen!
Linda; och jee dat gaat ook nog wat worden dan vrijdag. Pff is zo niet leuk om dan weg te gaan. Begrijp nu zo goed die ouders die hun kindje weg brengen. Heb gister ook 2x gebeld hoe het ging, haha hoezo bezorgde mama . Enne werkse, jee bijna vakantie. Volgend jaar pakken wij ook pas zo laat, veel fijner . Marye; hoe was het vandaag bij Laar? Al zou je dit pas vanaaf laat lezen... Gezellig hoor dat jullie zo'n leuk contact hebben. Toch fijn dat je ongi bent geworden, anders zit je ook maar in onzekerheid. Gwen; fijn dat je weer zo'n mooie echo hebt gehad. Was je 2de toch? Pff balen van je bekken, hopelijk gaat dat snel over. Was het bij Joenna ook alleen het begin en aan t eind? Hoe gaat het nu met dr ontlasting? Setti; sjee wat een doos in die winkel. Goed opgelost vrouwke. Oow vind het zo spannend!!!! Haha laat staan jij . Superb; wat super gaaf en knap dat Morris loopt en dan nog precies opdezelfde dag als Jasmijn. Hahaha leuk zeg! En was het uit eten gaan lekker? Geen gesjouw met de kids . Johannal; haha nog steeds gaar ? Fijn dat Stef en weer wat vaker is, ook fijner voor jou natuurlijk. Hoe gaat het nu met Seph, niet meer overgegeven? Hier; pff Taleah was chaggie net. Sjee werd er niet goed van . Moesten even een boodschap doen en ze wilde niet in de wagen, oow heel de winkel door gegild. Alle mensen kijken etc haha. Ik helemaal bezweet omdat ik snel die winkel uit wilde. Koos ik natuurlijk de verkeerde kassa, doos daar achter kon het niet. Vraagt een man voor ons in de rij, wil ze misschien een tomaatje. Haha wilde bijna zeggen, stop dat tomaatje maar in je...... Hahahah! Ow was zo pissed!! Grrr.. Thuis bleef ze nog lekker even doorgaan. Heb dr gewoon genegeerd, op een gegeven moment opgepakt en heeft ze de heletijd op mn schoot gelegen. Germ! Toen was ze weer lief en nu ligt ze te slapen..
@kussie Wat balen van je moeder Niet fijn Maar wat ik dus dacht he (ideetje *pling*) ga je weg op vakantie die 2 weken? of niet? Want anders kan je Stan voor de continuïteit gewoon wegbrengen naar het kinderdagverblijf (zeker nu het zo goed gaat daar zou ik het niet doorbreken mits nodig) en heb je es wat tijd voor jezelf. Je bent bijna alle dagen/uren van de week met hem samen en tja je hebt vakantie dan kan je es even lekker zelf bijkomen... tis maar een idee
Goh Elisah je snijdt een puntje aan wat ik toch nog wilde bespreken hier haha Ik was (eer?)gisteren in de supermarkt helemaal kapot moe en daar was ook een dreumes die niet in de wagen wilde. Hij heeft ook de hele tijd gegild en gehuild. En die moeder maar stoïcijns doorlopen en nog even babbelen met een bekende enz. Ik weet heus wel dat het voor de moeder in kwestie heel genant is maar deze vrouw? Niks deed ze niet een keer terwijl mensen echt zoiets hadden van nou nou.. en ik helemaal! Ik was compleet leeg gezogen toen ik buiten stond ben expres een andere weg naar huis gelopen omdat ik dat gejank niet nog langer aan kon horen. Dat me eigen kind lastig is vind ik al erg maar dat een wild vreemd kind mijn allerlaatste energie opslurpt grrrr. Maar goed wat ik wilde bespreken hier is in hoeverre hou je dan rekening met andere mensen? En is bijv negeren dan echt beter? (heb nog niet in die schoenen gestaan gelukkig) ik zou Seph denk ik wel even toespreken daar is hij inmiddels echt al wel oud genoeg voor dat snapt hij best. Dat hij luistert is een tweede maar ik kan me voorstellen dat je meer medeleven krijgt (en dus steun) van andere als mensen ziet dat je er heus wat aan probeert te doen... Dat was dus even mijn persoonlijke irritatie...
Nou ik voelde me ook echt ongemakkelijk. Heb haar niet in de winkel genegeerd hoor en ook haar aangesproken op haar manier. Liedjes gezongen etc. Mensen ook een glimlach gegeven etc. Was echt niet zo'n vervelende moeder hoor haha. Want Oeh kan me zelf daar ook zo aan ergeren. Nee had Taleah thuis genegeerd na tig keer vragen of ze wil stoppen etc etc. Op haar manier dan hè . Verschillende dingen aangeboden, mee spelen etc. Ze had vanochtend gewoon niet genoeg geslapen terwijl ze nog super moe was van gister. Snap jou harstikke goed want ik denk hetzelfde als jou.
Nouw weet je, het is in mijn vakantie dus erg lastig, omdat het KDV ook in W'bork is (3 kwartier rijden...) Dan zal ik zelf ook de hele morgen in W'bork e.omoeten blijven, en zou nie weten wat ik daar moet doen, whahaha! Vind super lief dat je zo meedenkt... Als hij dichterbij op KDV had gezeten had ik het misschien nog overwogen ook..
@ in winkel, doe nooit veel boodschappen tegelijk, dus tot nu toe gaat het nog best goed als we shoppings doen! Maar ik zou hem niet negeren... Proberen te sussen... En met hem praten of hem afleiden, werkt dat niet, dan peer ik hem uit de winkel hoor. Ga niet met een huilend kind in de rij staan, dan word ik helemaal gestressed!
@ Kussie; Wat vervelend dat je dit soort dingen niet met je moeder kunt bespreken. Af en toe is het zo heerlijk om even te klagen en je wil dan niet horen dat het voor iemand anders veel zwaarder was. Zoals Eliesah al zei; Soms is het gewoon heel erg zwaar en helemaal niet zo leuk om altijd maar moeder te zijn. Voor jou geldt dat des te meer omdat je het allemaal alleen moet doen. Geloof ons maar; Je bent een supermamma voor Stan. Ik vind het wel een goed idee van Johannal om Stan wel gewoon naar het KDV te brengen tijdens je vakantie en lekker te genieten van je Sandra tijd. EDIT: Lees net dat dat niet gaat vanwege de afstand. @ ELiesah; Arm Taleah en arme Eliesah! Ik kan me goed voorstellen dat je weer moest wennen om haar weg te brengen en aan het werk te gaan. Komende maandag gaat Jasmijn voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal en ondamks het feit dat ik weet dat het goed voor haar is en dat ze in Milaan ook naar het KDV ging zie ik er best tegenop. @ Jedalin; Ik duim voor je dat het vrijdag goed gaat als je Daan en Jesse wegbrengt. Heerlijk idee om bijna vakantie te hebben. @ Setti; Jeetje zeg wat een gedoe met je jurk. Als jij die bandjes wil dan moet die vrouw ze toch gewoon geven. @ Krijsende kindjes in supermarkt; Ik spreek ze altijd eerste even "stevig" toe en als dat niet werkt dan probeer ik gewoon zo snel mogelijk de winkel uit te komen (wel natuurlijk eerst de noodzakelijke boodschappen doen). Ik moet ook toegeven dat ik altijd een pakje crackertjes of soepstengels in mijn tas heb. Dit helpt heel goed tegen zeurende kinderen in de rij bij de kassa. @ Hier; Gisteren zijn we heerlijk uit eten geweest. Morris en Jasmijn hebben het supergoed gedaan. Vanochtend zijn we lekker naar de kinderboerderij geweest. Morris heeft het lopen echt helemaal door. Zelfs buiten op hobbelige keitjes loopt hij al hele stukken.
Oh (pling) Misschien kan je van die 2 halve daagjes een hele dag maken dan kan je er wel voor op en neer rijden toch? Maar goed ik begrijp je punt. Gun je alleen gewoon even die Sandra tijd is zo belangrijk zeker als je moeder even niet meewerkt.
@ ano: prachtige banner!! @ setti: wat voor geit van verkoopster was het? Lekker boeiend, als jij er bandjes bij wilt, dan komen er toch bandjes aan je jurk!!! Nog een paar nachtjes slapen!! @ eliesah: balen dat Taleah zo overstuur was met weg brengen. Leuk zoals ze aan het kletsen is!! Joënna kan ook "tellen". Ze pakt iets op zegt: 1........2........ En daarna gooit ze het weg. Zo leuk!!! @ jedalin: bijna vakantie!!! Heerlijke gedachten. @ kussie: het is zwaar als ze 's nachts zo vaak overstuur wakker worden. Hier heeft het ook een aantal weken geduurd. Ik kon haar ook niet laten huilen, dus liep er om de 5 minuten naar toe. Probeerden van alles, niks hielp. Alleen maar troosten, en laten weten dat ik er was. @ penf: hahahahaha, dat verklaard je tijd. Lekker vakantie. Fijne dag gehad? @ bekken: iemand vroeg hoe het met mijn bekken zat bij de zwangerschap bij Joënna. Met 14 weken begon ik er last van te krijgen, met 16 weken halve dagen ziektenwet en met 20 weken volledige ziektenwet. @ ontlasting Joënna : vandaag al iets beter als gisteren. Geen water meer, maar dunne vla.
@ Johannal, dat doe ik Stan nie aan... Dan maar geen Sandra-tijd... Dat kan ik nie hoor.. Hij vind het al naar zat.. Brrr... Dat voelt echt nie goed... Maar jullie reacties doen me al zo goed, gewoon even begrip en geen ja maar dit, of ja maar dat... Even erkenning zeg maar... Thanksss allemaal! Echt heel lief! @ Superb, dat lijkt me nouw zo gaaf heh! Dat je naar de kinderboerderij gaat, en dat ze gewoon zelf lopen! Zucht, kan nie wachten tot hier dat moment aanbreekt! Al denk ik dat het hier nog wel een flink tijdje gaat duren.. Als ik Stan onder de oksels pak zeg maar, en ik laat hem stappen, nouw dan is een dronken zeeman op een woest deinend schip er nog nix bij! Dus ik moet echt nog even geduld hebben. Spannend dat Jasmijn maandag voor het eerst naar KDV gaat hier.. Ga jij dan weer aan het werk? Heb het even gemist!
Een paar weken?!??!?? My god! Ik hoop dat dat hier niet het geval zal zijn!! Pfff, dat zie ik nie zitten hoor! Hij is nu stil, dus ik moet ook maar zo op bed gaan, anders krijg ik weer geen slaap... Maar hoewel ik hoofdpijn heb, weet ik dat als ik op bed lig het toch woelen en draaien word, dus dan maar wat op de bank hangen eerst nog... Jeetje, dus bij Joenna is het helemaal nie minder geworden? Laten we toch hopen dat het nu wel afzakt! IK duim nog altijd voor je, dat weet je heh! *knuffel*
@ kussie: dacht op het laatst ook dat ik giechel werd van die nachten. Zo plotseling als ze begonnen waren, hielden ze ook weer op. Je weet het toch niet: tandjes, dromen, gevoel van alleen, etc. Helaas kunnen ze nog niet in onze taal communiceren......... Dank je wel voor het duimen!!! Haar ontlasting is in iedergeval geen water meer. Misschien toch iets verkeerds gegeten? Toch iets van een virusje op haar darmen? Geen idee...... Zolang goed blijft drinken en goed in haar velletje zit, maak ik me geen zorgen. Zodra ze minder gaat drinken wel.
hey meiden kussie, hier heeft het een kleine week geduurd, als ik r op bed legde ne wegliep was het brullen, en snachts als ze wakker werd dus ook. op een gegeven moment heb ik r echt laten huilen en haar er niet uitgehaald, zodat ze leert dat ze gewoon in haar bedje moet blijven en slapen. dit heeft wel geholpen, hoe zielig het soms ook was. setti, tss wat een dom mokkel zeg, neem jij lekker die bandjes als je dat wil!!!nog maar 3 nachtejs, spannenddd! Eliesah, oww zou ook balen hoor, maar at bedoel je met spreek haar aan op haar manier?bedoel je lief?nou ik ben dan geoon streng hoor hihi. nijnja, he balen van het weer zeg, hopelijk word het nog wat beter!!! verder weet ik het even niet meer sorry!!