Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano: nou niet lief hoor. Maar bedoel meer op haar manier zodat ze het begrijpt. Het liefst vloek ik dan als een tierelier haha, want als ik chaggie word haha grr. :p
    Heb anders ook altijd iets van een koekje of drinken bij maar dacht even snel snel, alleen pinpas mee en geen tas. Dus ja doen we dus ook niet meer. Had in de winkel ook al koekje gekocht maar gooide ze zo naar me toe. Dit was de eerste keer pas, ach ja. Iedereen kan wel eens zo'n bui hebben toch haha.

Kussie; las op Hyves dat het weer menus is bij Stan. Succes meis, hopelijk houd je het vol. Anders toch hulp vragen aan een tante of vriendin die blijft logeren of waar hij blijft logeren. Ik noem maar iets.

SuPerb; knap van Morris zeg. Ik zeg tijd voor een filmpje ;).
    SuPer dat ze zo lief waren met uit eten, willen we ook een keer doen. In principe lust ze toch alles. Haha maar dan moet ze niet zo'n bui hebben als vanmiddag!

Hier; op kraamvisite geweest en och wat een klein mooi mannetje is ht zeg! Wauw, helemaal verliefd hier. Marc ook en kreeg ook helemaal de kriebels. Maar doen toch echt even wachten, wil echt pas als Taleah 2 is en al wat kan praten etc. Haha jullie denken nu vast jaaa jaaa.. Die Elisah is dit jaar nog zwanger :p!

Nu lekker slapen want ben helemaal op, mis m'n overdag vakantie dutjes!

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Succes vannacht. Als ze hier zo'n periode hebben dan pas ik de zogenaamde 5 minuten regel toe. Ik ga er elke vijf minuten naartoe, leg ze recht in bed en zeg iedere keer hetzelfde zinnetje (Het is nu tijd om te slapen. Slaap lekker tot morgen). Daarna loop ik weg ook al beginnen ze te krijsen en staan ze rechtop in bed. Iedere vijf minuten hetzelfde ritueel totdat ze gaan slapen. Zo weten ze wel dat je er bent maar begrijpen ze ook dat ze er niet uitgehaald worden. Het kan soms wel een week duren voordat ze het door hebben.

Jasmijn gaat naar de peuterspeelzaal en niet naar het KDV. Ik werk nog niet dus een KDV wordt een beetje een dure grap. Ze gaat vanaf volgende week drie ochtenden naar de peuterspeelzaal.

@ Eliesah;Hihi, dus ook bij jullie is het weer gaan kriebelen. Taleah is zo'n snelle die praat vast ook ruim voor haar tweede verjaardag. Kun je toch nog dit jaar beginnen:p

Ik heb al veel filmpjes gemaakt van een lopende Morris. Zal ze morgen eens op de computer zetten en er eentje uploaden.

@Gwen; Fijn dat het iets beter gaat met de ontlasting van Joenna. Balen dat je nu alweer zo'n last hebt van je bekken. Hopelijk kan de therapeut iets voor je betekenen.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: succes vandaag! Laat je een mirena zetten?

@ kussie: hoe is je nacht gegaan?

@ eliesah: Hahahahahahaha zal helemaal blauw liggen als je over een weekje of 4 meld dat je zwanger bent.

@ penf: heb je je nieuwe bril al?

@ superb: kdv is ook niet te betalen als je niet werkt.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie haha stan zn billendoekjes gebruiken hihi die spin zou lekker geroken hebben hihi.

hier is alles goed nog neit echt zenuwen nog geen tijd voor gehad. gister de bedankjes in elkaar geflanst: een plastic bol met chocolade dragees erin en dan nog een boedah beeldje er in en dan dicht maken met lint en een kaartje eraan.

de jurk is erg mooi geworden ben benieuwd wat steef er zaterdag van vind

penf ik vind t echt leuk dat je aan laar zo'n goede vriendin gevonden hebt door t forum. en ook nog dat je op robine mag passen dat zegt toch heel wat. hihi. ben benieuwd hoe dat gaat met 3 dreumesjes hihi

alles is nu zo goed als geregeld. alleen nog ff de loper uitleggen en kijken of die goed schoon is en anders nog ff stomen. en steef moet zaterdag ochtend de bloemen nog ophalen en dan barst t feest los.

eliesah aahhh idd dan breekt je hart echt hihi haha jaa als ze eenmaal een knuffel hebben dan willen ze vaak niets anders meer hihi

`hier hahaha gister voelde ik me wel echt een bitch hoor tegenover dat schaap hihi maar t allerbelangrijkste is dat ik mn zin heb hihihihi nu alleen nog een bijpassende string vinden want die van de bruidswinkel was not sexy en kon ik tot mn oren op trekken hihi dan had ik waarschijnlijk ook geen torselet nodig gehad hihihihihi.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie nou leuk toch dat stan zo reageerd op een trekker of vrachtwagen. hihi waterratje hihi

Wat naar van je moeder om te zeggen dat je mag komen en ze vervolgens de hele dag weg gaat pff is niet leuk hoor

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    goeiemorgen meiden,

@ Setti: woeiii nog heeeeeel eventjes maar, spannend!!!

@ hier: Pfff zenuwachtig. Over een uurtje laat ik (idd gwen) een mirena plaatsen. Gisteren dat ding bij de apotheek opgehaald, hihi, ik vind het nu al niks meer :p
    Dat je van te v oren ook een naproxen krijgt om een uur van te voren in te nemen wil vast ook wel iets zeggen....auw auw haha

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda heeel veel suc6!!!!

8. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jedalin; Succes straks! Hopelijk valt het allemaal mee.

@ Setti; Hihi, volgens mij zijn wij hier met z'n allen zenuwachtiger dan jij:D.

Succes met het vinden van een string.

@PenF; Veel plezier vandaag met oppassen. Het zal wel een druk dagje worden.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff, balen, mn dokter is op spoedbezoek gestuurd zojusit. Lekker dan :(. Nu dus maar wachten of t lang duurt en anders kan ik om kwart voor 1 terug komen maar daar hebk helemaal geen zin in.... :( gedoe!

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ hier,
    Nouw, vanmorgen dus bij de neuroloog geweest..
    Tjonge, ging ze met een hamer overal op tikken! Haha, en die reflexen van mij zijn best heftig, moet er altijd om lachen..
    Had Stan mee, maar hij vond het gelukkig ditmaal prima wat ze met mama deden... (de vorige keer toen de huisarts aan me zat, schreeuwde hij moord en brand, de schat)

Ze wilde me medicatie voorschrijven die mijn vader ook heeft, voor de epilepsie, noemde verschillende soorten,
    1 daarvan is bijwerking aankomen en haaruitval..
    Nou ammehoela. Ik ben wel goed, maar nie gek, ben al 20 kilo aangekomen van die andere pillen, en dan nu zeker nog meer! Dacht het niet... En haaruitval??? Ik heb al zo weinig haar..
    Dus heb haar vriendelijk doch dringend verzocht verder te kijken...
    Hihi..
    Nu krijg ik dus wat anders; iets met als bijwerking dat je er zelfs van af kan vallen... KLINKT BETER, NIE! ;):D:D
    Nee effe serieus, das natuurlijk nie de reden, ik wil nix liever als minder hoofdpijn, maar ik pas er voor om pillen te slikken die me nog dikker maken.. Echt nie....
    Nouw jah, moet er vanavond dus mee beginnen.. Zijn capsules.. Ben heel benieuwd of het werken zal...
    Hoop nie dak er weer duizelig van word...
    Vind dat zo eng! :):)

Sorry, moest het even kwijt. Zal zo terug lezen...

11. Soda Pop

@ hier, wooww, wat een nacht weer... Vanmorgen om iets voor vijfen, was het weer huilen.. Toen lampje op de gang aan gelaten en de deur op een kier, en hem een boekje gegeven... Ik ben er niet voor; speelgoed in bed, maar ik moet verdorie zelf mijn slaap ook hebben, dus soms moet je even je eigen regels versoepelen, whahaha...
    Uur of zeven hoorde ik hem weer... Niet blij, maar ook nie huilen nog.. Dus ik liet hem nog even liggen...
    Uit eindelijk natuurlijk toch maar heen gegaan... Zit ie me toch echt helemaal van boven tot onder onder de poep! :$ Nog nooit meegemaakt dit... Ongelofelijk! En stinken joh!! Gods, was in één keer wakker! :$ z'n pyama, romper, slaapzak, echt alles was vies!
    Zo stond ik dus om kwart voor 8 al in de douche, om Stan te badderen! :$
    Ik vraag me werkelijk af, waar ik deze energie steeds vandaan haal om het vol te houden..

Die neuroloog zei nog, dat slaap voor migraine patienten zo belangrijk is.. Tjah, leg dat een kleine maar uit! ;)

Dus even een dikke duim voor mezelf dacht ik zo! :)

Zow, en nu ga ik echt terug lezen, en als Stan zo op bed gaat, reken maar dat ik dan ook K.O. ga! :D

Liefssss

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou denk dat het hier ook weer mis is gvd, sorry hoor, maar baal enorm.
    ging me net aankleden en even plassen, zie ik bruine afscheiding, nou daar is mijn mk 8weken geleden ook mee begonnen.
    voel me nu zo kut, had er zo['n goed gevoel over, nou dat is nu helemaal weg, weet gewoon dat het weer mis is...
    heb net al de vk gebeld en gevraagd of ik het eigenlijk op moet/kan vangen voor onderzoek, ze heeft overlegd en wist het eigenlijk niet, was nog nooit zo voorgekomen, ze zoekt nu verder en belt zo terug....
    voel me echt KUT!!

13. Soda Pop

@ setti, whahahahahahaha, een string tot over je oren! Lig dubbel hier, Stan zit me vaag aan te kijken, wat ik toch heb! :D:D:D

@ Jedalin, meid, ik hoop dat je arts ondertussen terug is en dat het al (zowat) klaar is! Ik denk aan je meid! En ik hoop zo dat het het resultaat heeft wat je graag wilt! (meer uh... nouw jah, je weet wel)

@ Superb, woeps, sorry Peuterspeelzaal dan, zit daar zoveel verschil in dan?
    Had ik Stan daar beter ook naar toe kunnen doen?
    Of kan dat pas vanaf 2 ofzo?
    Hoe was het uit eten?
    Lekker gesmuld met z'n allen?

@ Elisah, kan me voorstellen dat je graag wilt dat Taleah dan wat ouder is, (wat kletst en wat meer begrijpt) zou ik zelf ook voor kiezen, maar jah, ik wil eerst een stabiele relatie hebben, voor ik misschien uberhaupt voor een broertje of zusje voor Stan zou gaan...
    Als dat al mag lukken... Ik blijf er bij, dat dat Stan er is, dat dat een wonder is!
    Maarreh, indd, Taleah is zo stel, voor december sta jij wel weer bij de VK! :D:D:D

@ all, gewoon even een dikke knuffel voor jullie allemaal...
    Ik ben zo blij, heb gisteravond een poos met de paragnoste ge whatsappt.. En ze zei zulke lieve fijne dingen. Vanmiddag mag ik (eindelijk) weer es naar haar toe...
    Is wel nodig.. Ben even weer een duwtje nodig, qua onzekerheid etc.

Liefsss

14. Soda Pop

Ah nee toch lieverd...
    Verdomme!!!
    Maar het kan toch vaker zo zijn, afscheiding, sommigen hier hadden dat toch ook zowat het hele eerste trimester?

Ik wil je graag een hele dikke knuffel geven!
    Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen nu!!
    Dat je je kut voelt, geloof ik direct! :(:(

*knuffel*

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Een hele dikke knuffel voor jou. Hopelijk valt het mee en is het iets onschuldigs. Ik duim voor je!

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ ano: meid, nee niet weer. Ik hoop zo dat de afscheiding niks te betekenen heeft, maar de moed zakt door je schoenen heen.
    Mijn duimen draaien voor jullie dat het goed blijft gaan.

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ano :( heb er kippenvel van vind het zo erg als het zo is.... Ik begrijp dat je graag wilt laten onderzoeken wat er aan de hand is een 4e miskraam is niet niks verd0mme....

voor wat het waard is ik heb hier ook een aantal keer bruinverlies gehad en hier is het goed gegaan (tot nu toe dan)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    :D hier ik heb alle lingeriewinkels geprobeert hier in houten en geen enkele ivoren string te vinden en mijn laatste hoop was hunkemuller en jahoor voor 7 euro een hele mooie string die bijna t zelfde kant heeft als mn torselet. :D ben weer helemaal blij.

jedalin hoe voel je je meid? viel t mee?:

kussie hopen dat de nieuwe pillen wel werken idd en dan als bijwerking dat je er van kan afvallen

haha werd jij ff goed wakker gemaakt lekker op een nuchtere maag hihi

ano hele hele dikke knuffel meid. ik hoop gewoon dat dit nog een gewone bloeding is en het toch nog blijft zitten echt waar ik ga voor je duimen

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Ah nee dat ga je niet menen he...pfff, ik had zó gehoopt de komende weken niet zo'n berichtje van jou te zien.
    Wat onwijs rot.
    Ik geloof gelijk dat de moed je behoorlijk in de schoenen gezakt is nu.
    En als ik zeg dat bruinverlies echt niets hoeft te betekenen, want ook ik heb dat de eerste weken een paar keer gehad, dan denk je waarschijnlijk: Da's fijn, maar bij mij is het wel mis want zo ging het de vorige keren ook en ik weet het gewoon.
    En dan geef ik je helemaal gelijk dat je dat denkt, want dat zou ik ook doen.

Ik ga vandaag een kaarsje voor jou aansteken en heel erg hard duimen en hopen dat het goed mag blijven gaan.

Dikke knuffel!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Fijn dat je goedgekeurd bent bij de neuroloog en jullie medicatie hebben gevonden waarvan de bijwerkingen niet vervelend zijn. Hopelijk werken ze dan ook!
    Maar medicatie voor jullie paps epilepsie kan dus ook voor jouw migriane gebruikt worden? Maf!

@ setti: jeeej fijn dat je een skon stringetje gevonden hebt :p

@ hier: Nou haha nét toen ik mijn bericht verzond dat de dokter weg moest, kwam ze me roepen! Ze was dus binnen 10 minutne weer terug gelukkig!! Ben ik blij dat heb ik gewacht.
    Naja, het was even een vervelend gevoel maar goed te hebben! En het was best wel snel klaar, ik denk een minuutje of 5-6?
    Ieks, toen ik die eendenbek zag dacht ik, dat ding past toch niet?? maar goed, hij pastte haha. :p
    Nu voel ik me een beetje apart, haha. Af en toe kleine steekjes en een raar gevoel.
    Ik mag vandaag en morgen geen tampons gebruiken en dat vind ik nog het ergste aan het hele verhaal! Want als ik érgens een hekel aan heb, zijn het van die vreselijke verbandjes en andere rommel..pffff.
    Naja, ik heb me voor vandaag gewoon ziek gemeld. Had best kunnen werken maar goed, ik heb dr ook geen zin in ook niet haha. Arno en de kids zijn thuis en het voelt nog allemaal wel apart daar beneden. Ik ben nooit ziek, dus nu mag het best een keer hihi.
    Morgen ga ik gewoon weer werken, dat geef ik straks wel door aan mijn baas. Die was er niet zo blij mee, aangezien we erg krap in de planning zitten. Maja, da's niet mijn zorg :p ik mag best een keer ziek zijn haha. Is in 5 jaar de 3e keer pas.

Deel Deze Pagina