@ Setti; Wat een supermooie foto's van Lisanne! Ze is echt een heel mooi meisje. Dat wordt nog wat als ze 18 is. @ Jedalin; Balen van die deur. Hopelijk hebben ze wel een andere die past. Ik heb ook een bloedhekel aan muggen. Ik had gehoopt dat we er hier in NL minder last van zouden hebben dan in IT. Helaas heb ik van de week ook hier al de eerste exemplaren gespot. Hebben Daan en Jesse nog geslapen vanmiddag? @ Lara; Is Plaswijck leuk om naar toe te gaan? Ik weet niet of je het hebt meegekregen maar wij wonen sinds kort in Rotterdam en ik wilde ook snel eens daar naartoe gaan. @ Slapen; Morris slaapt 's ochtends en 's middags nog 1,5 uur. Hij heeft dat ook echt nog nodig. Alleen als we ergens naar toe gaan dan slaat hij wel eens een slaapje over. Het is echt per kind verschillend want Jasmijn sliep toen ze een jaar was nog maar een keer. @ Fietsen; Morris heeft zondag voor de eerste keer op de fiets gezeten. Hij zat bij mijn vriend achterop en hij vond het prachtig. In het begin vond hij alleen zijn helmpje een beetje raar maar daar was hij gelukkig ook snel aan gewend. @ Kussie; Hoe is het met je migraine? Ben eigenlijk ook wel benieuwd of er nog ontwikkelingen zijn in de Kussie soap. @ Hier; Nog steeds druk, druk, druk. We krijgen ook veel visite van familie en vrienden die ons nieuwe huis willen zien. Het is natuurlijk wel gezellig maar ik kom verder nergens aan toe. Voor Jasmijn heb ik nog geen plekje op een peuterspeelzaal dus zij is ook de hele dag thuis. Het is nog lastig om een plekje te vinden. Voor de meeste peuterspeelzalen is er een wachtlijst. Vorige week zijn we wel wezen kijken bij eentje die per direct plek had maar daar zou zij het enige nederlandse kindje geweest zijn en dat vond ik toch niet zo leuk. Een beetje multiculti vind ik wel leuk maar 100% gekleurd vind ik toch wel een beetje te veel.
sjee, daar zou ik toch ook niet voor kiezen superb, als Jasmijn daar het enige Nederlandse meisje zou zijn. Lastig dat de rest allemaal wachtrijen heeft. Dat houdt je volgens mij altijd wel ja, in de steden. Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt. Ik zou als ik jullie was haar ook bij scholen in gaan schrijven.. In de stad moet dat ook al erg snel volgens mij...als je kans wil maken op de betere scholen. kids hebben heerlijk geslapen nog vanmiddag gelukkig! Daan volgens mij iets van 2 uur en jesse 2.5 uur. Hij had de slaap dus toch nodig @ hier; net de kiindjes verse jus d'orange gegeven uit een oefenbeker Ging best goed. Tenminste, jesse kon het best goed zelf al. Daan moest ik wel wat helpen met doseren want die goot het zo in + over zn mond haha. Helaas was de jus denk ik nog net iets te zuur want jesse heeft al 2 keer wat gespuugd. Net het ziekenhuis gebeld omdat de chirurg ons 2 weken geleden had verteld dat we die slikfoto van daans slokdarm a.s. donderdag zouden krijgen. Ofja, dat zou ze gaan plannen. Vorige week had ik al contact met de chirurg gehad en die had de aanvraag weggedaan. Maja, met de paasdagen enzo had ik niets gehoord en nu vandaag weer geen post. Dus maar eens gebeld en rontgen gesproken. De aanvraag lag er maar er was eigenlijk geen plek donderdag. Daan zou nu besproken worden bij de chirurg daar om te kijken of hij voorrang zou krijgen. Naja, prima, we horen het wel. Dus belde ze net terug dat hij mooi op donderdagmiddag mag langs komen gelukkig maar, anders moesten we nog een week wachten. Nu nog hopen dat ik er een afspraak achteraan kan plannen met de chirurg zodat we niet 2 keer hoeven terug te komen. Net gebeld maar helaas kan ik maar tot 4 uur bellen dus de afdeling is al gesloten. Dus nu morgen bellen vor een afspraak maar ja dat wordt wel heel erg kort dag. Hopelijk kunnen ze iets regelen.
whahaha daan en jesse zijn elkaar aan het knuffelen en zoenen in de box, hahaha, echt geweldig. Eens kijken of een foto ervan gelukt is...moment
jedalin: hahaha wat lief zeg!!! Lara: jammer dat je ook niet kunt 11 juni ik kan ook niet en vind dat ook jammer omdat ik dus ook helemaal geen kleintjes in de buurt heb.....ach we moeten gauw ngewoon nog een keer!!!! Fiets: GRRRRR nog steeds niet ben nu pissig erop! Kan hem morgen nog ophalen als hij dan es klaar is en anders word het pas volgende week want ga donderdag naar me moeder toe! Vandaag even id aangevraagd voor jan, en lekker rustig kunnen schoonmaken want jan heeft geslapen van 11 tot 2 oei oei oei! En me vader heeft gezwommen met hem hihihi was lachen! Morgen even naar de dierenarts met de hond voor zijn inenting!
@ kleintje Seph gaat toevallig nu ongeveer over naar een slaapje.... Tis nu wel even rommelig gisteren werd hij na een uur al wakker maar heeft hij er met zijn speentje nog ruim een uur aan geplakt maar vandaag was ik te laat/druk en niet op de tijd aan het letten en had ik hem er dus na een uur alweer uitgehaald! dom maar goed op zich gaat het wel... dacht dat hij het 's morgens niet zou trekken omdat hij om half tien 's morgens al naar bed ging maar tja dat deed ik vandaag omdat ik druk was en hij moe leek.. nou hij heeft een half uur staan schreeuwen en toen heb ik hem er maar uitgehaald... vervolgens was hij om half een nog steeds niet mega moe maar toen heb ik hem er toch maar weer ingelegd... Morgen op het kdv laat ik het denk ik nog maar even twee anders dan slaap hij daar zo weinig daar slaapt hij nl altijd korter...
heyy meiden Laar, wat een mooie foto van jullie meisje, en wat leuk dat staartje!kun je er ook al makkelijk 2 van maken of niet?jammer dat je er niet bij kan zijn, wel fijn dat je zelf al zegt dat je het snapt als er wat minder rekening met je word gehouden, maar tis natuurlijk het leukste als iederene gewoon kan!! superb, zo te horen allemaal nog een beetje chaotisch dus?nou hopelijk hebben jullie snel ook een beetje rust in de tent.balen dat je nog geen psz hebt gevonden, ook geen een beetje buiten rotterdam? setti, ow ow ow wat een heerlijke foto's weer van jullie als gezinnetje, echt super leuk!!en die ene dat ze zo hard lacht is ook echt heel leuk!! vriendlief pff balen zeg van je fiets, wat moet er allemaal wel niet aan gedaan worden dan?leuk dat je naar je moeder gaat!! jedalin, ook al zulke leuke foto's!!en schattig die 2 kleintjes zo bij elkaar!hopelijk kun je morgen nog wat regelen! kussie, en alles vandaag weer goed gegaan met stan bij je moeder?vast wel!!en jij moest een lange dag werken?zal snel ff een foto maken van de crocs haha 1 slaapje:neomi heeft ook nog maar 1 slaapje per dag, op een gegeven moment merkte ik gewoon dat ze als ze smorgens sliep smiddags bijna niet meer sliep, dus nu gewoon midden op de dag 1 slaapje, meestal zo van 12.30 tot 14.30 of een half uurtje later. soms word ze wel rond 11uur al moe zeker als ik in de auto zit ofzo, maar dan hou ik 'r wel wakker want als ze dan slaapt slaapt ze de hele dag niet meer kledingmaat:neomi zit in 80-86
hier vandaag in ondertrouw gegaan. stelt geen ruk voor maar wel lekker de hele dag samen geweest en lekker kunnen uitslapen vanaaf lekker uit eten geweest hoopten we maar lisanne heeft t hele restaurant bij elkaar gegilt :x dus na 45 min stonden we weer buiten en zijn we naar de snackbar geweest voor een softijsje. nog een mooie witte roos van lisanne gekregen ( mn ouders geregeld) en van mn ouders nog een bos met witte bloemen en een kaart. jedalin en hebben ze nog geslapen vanmiddag? fijn dat daan donderdag al terecht kan. wat een lieve foto's foto's thnx voor jullie reacties op ons meiske fietsen doen jullie echt een helmpje op??? ik hoor superb er nu over en laatst nog iemand anders maar wij hebben t niet superb nee ik zou daar ook niet voor kiezen hoor ik ben niet racistisch maar multiculti is idd wel leuk maar niet als zij de enige blanke is mn neefje wordt donderdag ochtend al geopereerd aan zn staar
setti: Ik heb ook geen helmpje op de fiets....Zat er ook over te denken maar den kdan ook weer dat hoofd groeit zo snel dan blijf je helmen kopen. Ook vind ik dat ze tegewoordig overal wat op verzinnen...vroeger had je geen eens autostoeltjes en hoefde je ook niet in de gordel enz. En word je aangereden dan geeft zo'n helmpje naar mijn idee noet zoveel!maar ja ik twijfel ook nog! GEFELIITEERD met de ondertrouw!!! en idd na 10m minuten sta je weer buiten! hihihi lief van lisanne die bloem
@ Superb, wat lief dat je er naar vraagt! Nou it sucks... De msn jongen (die ook uit Friesland komt) heb ik weer contact mee... En het voorval met mijn ex.. (dat ik P. dus vertelde dat ik weer contact had met mijn ex is uitgesproken, maar ik hoor nix meer van hem! Das wel jammer, want ik had gehoopt dat hij misschien ook wat mijn gedachten kan verzetten, omdat het verder wel heel erg klikte.. Ik blijf nu zooo hangen aan mijn ex.. Ik kan hem maar nie los laten... Echt zwaar vermoeiend!!! Maar ben d'r mee bezig hoor! Heb zijn nummers enzo al gewist.. En nix meer van hem gehoord, na die avond dat ik bij hem ben geweest... Hmm, had er nog helemaal nie over nagedacht, dat multi culti... Is misschien indd helemaal nie verkeerd!! Vooral ook omdat Jasmijn al best wel een Italiaanse achtergrond ook heeft, toch? En migraine, het gaat beroerd op het moment! Weer heel veel last.. Ik wil nu de huisarts maar es voorstellen waarom hij me niet naar een hoofdpijn poli stuurt... Misschien dat die nog wat kunnen betekenen voor me? @ Setti, zo snel al, wow! En zijn er nog gevaren bij, bij zo'n kleintje? Wel heftig hoor!! Pfff! Ik weet nog wel dat Stan allemaal van die pleisters op zijn borstje kreeg voor zijn hartruisje, vreselijk om te zien!! @ Jedalin, dat begrijp ik maar al te goed! Heb ook altijd de pest er in als ik weer terug moet omdat iets nie goed is! Hopelijk hebben ze een oplossing! @ slaapjes, hier nog steeds ook op 2 slaapjes, en ik ga het nog nie redden om hem op 1 te krijgen, maar hier doet ook nog nie iedereen het begrijp ik, gelukkig maar, lopen we daar nie mee achter... @ all, sorry dak verder nie reageer! Ben kapot! Ga gauw op bed! NCIS is bijnaaa afgelopen!! Truste!!!
Ow jah, Setti, dit is natuurlijk wel even belangrijk!! GEFELICITEERDDD dat jullie in ondertrouw zijn gegaan!!! Echt zo leuk!! En wat lief met die roos van Lisanne!! *smelt*
Setti; gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Nu staat het echt vast al stelt het indd niet veel voor haha. Had je ook je mooiste kleding haha? Lief van die bloemen. Mooie foto's ook zeg ! Mooi gezinnetje. Sorry verder reageer ik niet, ben kapot! Gewerkt van 8 tot 6 en toen een cursus van 7 tot 10! Bah bah bah. Nu kan ik niet in slaap komen van al die info van vanaaf. Morgen om half 9 intake op t nieuwe kdv. Gelukkig gaat ze volgende week weg, het is echt bijna niet meer te doen. Ze wil niet meer slapen is helemaal overstuur als ze mij ziet en ik haar geen aandacht geef. Maar ja geef dr is ongelijk! Elke keer van je moeder scheiden. Zielig gewoon voor t meisje. Dus ja is alleen maar beter. Slaapje; zit soms ook aan 1 te denken al heeft ze meestal nog wel echt behoefte aan 2. Gister heeft ze in de ochtend 3uur geslapen en in de middag nog 2 en toen ik had ik de nog wakker gemaakt. Ach ja komt wel . Truste en tot morgen! Xx
Setti, Gefeliciteerd!!! Wat een leuke foto's van Lisanne, en van jou natuurlijk Jedalin, ohh wat een schatjes zo samen!!! En die foto van die ballen in bad is ook erg leuk, vind het een leuk idee dus hier misschien ook maar is doen! Kussiexx, Ik ken iemand die idd ook door is gestuurd naar de hoodpijnpoli. Allerlei onderzoeken gehad daar. Is niets uitgekomen volgens mij, ze denken bij haar toch dat het vooral veroorzaakt wordt door stress... Zou als ik jou was zeker aandringen op een doorverwijzing, zo gaat het toch ook niet lekker! Slaapje, hier nu steeds vaker 1 slaapje, maar vaak nog een lang en een kort slaapje... Kleding maat, hier nu 80. Ivar was vorige week 10,3 kg en 76,5 cm
eliesah nee hoor gewoon mn spijkerbroek met een spagetti top hihi. t stelt geen ruk voor dus en t was meer ff een formaliteit hihi.
ja idd best snel al maar ja ze doen t liever niet voor de 6e levensweek en vandaag is hij 6 weken en gister werden ze gebeld dat het donderdag is. de operatie duurt 80 min en dan komt de tijd van de anasthesie er nog bij en dit is maar voor 1 oog en dan over 2 weken het andere oog precies hetzelfde
Goeiemorgen! Ben al een goeie 1 1/2 uur op en achter de pc, wil wat werken voordat de kids wakker worden. Setti, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Nu wordt het menens