ons2ewonder, fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat de echo goed was, en al over de helft, jee wat gaat dat snel zeg, nou geniet er lekker van!! vriendlief, en hoe is het?morgen je nod toch? jedalin, hoe gaat het, geen last meer? haha neomi zat net met jef te bellen, meestal zegt ze niks, maar nu:allo papa....en toen deed ze een leeuw na, een koe, eend, poes, schaap enz jef die vroeg dus al die beestjes en ze deed het ook, en af en toe ff lachen tussendoor met die telefoon aan d;r oor, haha wel grappig. verder hier rustig, zo goed als geen bruine afscheiding meer gehad, dus tot nu toe is t echt minimaal, gister dan met plassen die eerste keer dat er echt wat in me onderbroek zat, en daarna met afvegen een paar keer ietsiepietsie, maar heel weinig en echt lichtbeige. maja nu komt er helemaal niks meer uit dus kan ik de kelur ook niet zien haha... maar toch voel ik me wat anders en nog zekerrrr niet gerust, loop ieder half uur naar de wc om te kijken...
ahah wat knap van jullie kindjes dat ze al allerlei dierengeluiden kennen en hun voetjes enz. kunnen benoemen! Dierengeluiden vinden ze niet leuk volgens mij haha. Ze hebben een tijdje koe-boe gedaan maar verder zijn we nooit gekomen Achja, dan niet haha. @ Ano: fijn dat er geen afscheiding meer is. Herkenbaar ,dat om het half uur naar de wc om te kijken, dat deed ik toen ook toen ik dat wat had. Hopelijk blijft het nu weg en was het écht onschuldig!!! @ Darcy: Wow.....wat een onwijs mooie meid is megan toch. Die haren!! Ze heeft vast en zeker de meeste krullen van alle kindjes hier bij de maart mama's! Niet te geloven!!! En die oogjes...wauwie. Knappe dame! @ hier: op het werk. Alles goed, nergens last van gelukkig. Geen krampje of niks, dus ik be ntot nu toe erg blij met het spiraaltje. Ook toevallig, mijn collega heeft er dinsdag ook 1 laten zetten. Die had nog nooit een bevalling gehad en die is dan ook echt ff door de grond gegaan bij het plaatsen. ook daarna heeft ze flink last gehad. Vergeleken met haar heb ik het dus wel getroffen... Maar geod, ze zeggen oook dat het na een bevalling echt minder pijnlijk is.
hier nog 1 nachtje we hadden gister ook een bruiloft en natuurlijk was ik de bob en steef is nu gaar hihi. we hebben al veel gedaan om de laatste voorbereidingen te treffen vandaag: lisanne naar kdv gebracht. ik heb de voordeur en de ramen gelapt, bed verschoond mn moeder komt slapen vannacht. gestofzuigt, gestoomd, mn rode loper gereinigd. onkruid bij de voordeur verwijderd en de stoep geveegt. kan onderhand weer douchen hihi. straks nog ff spullen naar de lokatie brengen: speelgoed voor lisanne, campingbed, enveloppendoos, gastenboek, bedankjes, snoepjes voor de kids. Steef gaat vandaag nog ff naar de kapper en ik ga vroeg naar bed hihi jedalin haha 9 van de 10x past die eendebek wel hihi maar idd dat ding is groot. gelukkig viel t mee en heb je je lekker ziek gemeld je hebt groot gelijk hoor. hoe voel je je nu? zelf hou ik ook niet van maandverband hoor. wat een super schattig filmpje van jesse zeg en wat zit tie los in zn heupen hihi superb haha nee ik ben niet van de tradities: t enige wat we traditioneel doen is dat mn vader me weggeeft en steef wilde perse op dat momen": daar komt de bruid!! horen hihi. verder is er niet echt iets traditioneels. wat loopt morris goed zeg en snel ook. en die krullen van jasmijn echt zo leuk. je huis is leuk ingericht trouwens daar hou ik wel van peuterspeelzaal lisanne gaat daar niet heen ze blijft gewoon tot haar 4e op het kdv. ze gaat volgend jaar wel naar de peutergroep dus dan heeft ze weer wat uitdaging darcy wat een geweldige foto van megan en wow ook al van die mooie krullen 2ewonder wat lief dat je een nieuwe kamer krijgt van je ouders echt gaaf`. hopelijk is de duizeligheid snel minder want je kunt er echt flink last van hebben hoor ano wat schattig dat ze zoveel te vertellen had tegen jeff aan de telefoon
Datrcy: Wooow wat een prachtige bos haar! En dat voorover laten vallen doet Pepijn ook zo erg Ano: Ohhh dat is dan wel weer goed nieuws. Als het alleen maar oud bruin bloed was en nu niets meer, dan heb ik er wel vertrouwen in, ik hoop jij ook! Jedalin: Fijn dat je nu al geen last meer hebt. Plaatsen voor een bevalling is idd veel heftiger. Hihi ik heb toen bijna een week plat gelegen en kreeg ook hele heftige pijnstillers. Na de bevalling deed het wel zeer maar neer als ongesteld zijn Ik hoop ook dat je libido nu vooruit zal gaan! Ons2ewonder: Fijn te horen dat alles goed gaat met de baby. En wat super dat je een kamertje krijgt van je moeder! Setti: Oeeehhhhh morgen is het zover, ga lekker genieten meid! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen vandaag en dan een heerlijk lange nacht slaap. Superb: Ik vind echt dat je ontzettend mooie kinderen hebt. En wat stapt Morris goed! En een prachtig ingerichte woonkamer! Hier: Gisteren heel ziek geweest, de wc was mijn beste vriend. Aan 2 kanten kwam mijn eten eruit, gelukkig vandaag weer helemaal beter. Woensdag gezellig bij Bart en Lara geweest was ook super leuk, waren ook pas rond 23:30 thuis ofzo. Vanochtend is Robine hier komen spelen, Lara moest met Bart naar de baby kijken en alles was goed. Robine is echt een super lief meisje en ik had er geen kind aan. Ze beginnen nu ook echt vriendjes te worden al maken Pepijn en Robine nog wel regelmatig ruzie om speelgoed Oh en Don is nu op een 2e gesprek bij een bedrijf, hopelijk komen ze er nu eens uit wat betreft salaris enzo. Zou een hoop zorgen wegnemen! Duimen jullie mee?
Heej meiden! Ik kwam hier eigenlijk alleen even om een dikke digitale knuffel naar Ano te sturen *sjoeffffffffknufffffffffffff*!!! Hopelijk gaat het goed, de hoop niet verliezen hoor! Wat fijn dat het bloedverlies al veel minder is!! Jullie hebben vast meegekregen dat ik ook weer zwanger ben en ik zie dat Marye hierboven heeft geschreven dat alles vanmorgen gelukkig er goed uitzag! Dankjewel! *smak* Robine ligt trouwens na een boterham nu diep in slaap, PenF hebben haar wel uitgeput hoor vanochtend, of Don en jij natuurlijk... Er is wel, zo goed als, besloten dat we voor een primaire (geplande) keizersnede gaan. Maar eerst de 20 weken GUO maar afwachten. Dikke knuffel voor iedereen hier! Liefs Laar Ps. Marye, sms/o.i.d. je even hoe het gesprek van Don is gegaan??
Laar, thanks, fijn dat alles goed was!!!geniet er lekker van!!! Marye mijn duimen draaien hoor, hoop dat het wat word voor Don en jullie!!! setti, owww spannend zeg, morgen is het al zover, als ik je niet meer spreek een heeeeeeeeeeeeeele mooie dag toegewenst!!! hier: nou de afscheiding is minimaal, uberhaupt minimaal, dus kan ook weinig kleur zeggen dan he haha. net na t plassen alleen wat, was niet wit, maar ja weer beetje beige, geel/beige, beetje vaag.....zenuwen gieren door me buik bah...
Lieverds, Don heeft de baan!!!!! En nog beter, hij gaat omhoog in salaris, krijgt weer een auto en telefoon van de zaak. En ATV dagen die hij nu niet heeft. Joepie!!! We zijn zoooo blij. Straks tekenen en terug sturen dat contract en zijn ontslagbrief schrijven. Dit gaat zoveel stress schelen. Bedankt voor het duimen!
Jeeeeeejjjj goed nieuws marye!!!!! Helemaal super~! Proficiat! dat klink als een super baan. Fijn zeg!! @ lara: fijn dat alles goed was ! Enne, waarom een geplande keizersnede? Wat is een GUO eigenlijk?? Hihi ik ken alleen echo @ ano: goed teken, dat je geen afscheiding, of bijna geen, hebt! Wanneer was ook alweer je echo? Vlgens mij heb je het laatst nog verteld maar ik weet t ff niet meer!!
Go is een extra uitgebreide 20 weken echo. dan kijken ze alle organen na. dit als je extra kans hhebt op erfelijke afwijkingen.
had vrijdag 19-8 een echo, maar heb net vk en zh gebeld en kan nu dinsdag in het zh terecht, trek die spanning echt niet nog een week.....tis echt heeeel weinig wat eruit komt, echt niet iedere keer als ik ga, maar toch t heeft een wat ander kleurtje en dat zit me niet lekker... marye wauuwwww gefeliciteeerd!!!!!!!feliciteer Don ook van me
Ano; fijn dat je toch eerder een echo krijgt. Spannend meis! Ik blijf voor je duimen maar heb zeker goede hoop! Knuff Setti; haha je laatste dag als 'vrijgezel'. Hoe spannend is dat! Een bezig bijtje geweest dus, je hebt nog geen tijd om zenuwachtig ze zijn! Kom je vandaag nog online? Anders alvast een hele super mooie romantische dag toegewenst! Linda; fijn dat je er geen last van hebt. Oei ik begin er toch niet aan, geen zin in pijn haha. En hoe was het afscheid gegaan vanochtend, viel het mee? Onze2dewonder; fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! Leuk om te horen. Kussie; hoe is het vannacht gegaan? Stan zich een beetje gedragen. Hier ook weer huilen maar dan in haar slaap. Ben blijven liggen en zelf ook weer in slaap gevallen.. Hier; jee weekend. Wat gaat een week toch snel om hè.. Taleha weer huilen toen ik weg ging vanochtend, oma komt altijd oppassen op vrijdag en heeft ze ook nog gezien in de vakantie. Maar ja mama is natuurlijk ook zo lief hihi.. Niks gepland staan dit weekend, heerlijk toch..
@ Setti; Ik weet niet of je nog online komt maar ik wil je alvast een hele mooie dag toewensen morgen. Geniet ervan en laat het lekker allemaal over je heen komen! Het is jullie dag en jij bent de prinses! @ Eliesah; Geniet van je weekend. Heerlijk vooruitzicht zo'n weekend zonder verplichtingen. Vervelend dat Taleah weer moest huilen vanochtend. @ Ano; Wat fijn dat je dinsdag al mag komen voor een echo. Volgens mij is wel een goed teken hoor dat je bijna geen afscheiding meer hebt. Mijn duimen draaien nog wel door voor je. @ Marye: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Don. Wat een opluchting dat het deze keer wel door is gegaan en dat de arbeidsvoorwaarden zo goed zijn. Hoe gaat het met jou? Ben je weer helemaal opgeknapt? @ Setti/ Marye; Bedankt voor de complimenten over het filmpje en onze inrichting. Ik houd wel van een strak, modern interieur. De meeste meubels hebben we vrij rustig gehouden met een paar felgekleurde accessoires. @ Jedalin; Fijn dat je zo weinig last hebt van je spiraaltje. Ik sta er trouwens af en toe ook van te kijken hoeveel sommige maart kindjes al kunnen zeggen. Morris kan een paar dierengeleuidjes en daarnaast zegt hij nog een paar herkenbare woordjes. Maar hij kan nog echt geen lichaamsdelen etc benoemen. Ach ja, dat komt vanzelf. @ Kussie; Hoe gaat het bij jullie? Weet niet of ik het al gevraagd had maar ik ben wel benieuwd hoe je afspraak bij de paragnoste was. @ Hier; We hebben een druk weekend voor de boeg. Morgen gaan we naar mijn schoonouders om de verjaardag van mijn schoonmoeder te vieren. We gaan lunchen in een restaurant. We blijven daar slapen omdat we de volgende dag naar mijn zus moeten om de verjaardagen van mijn nichtjes (worden 1 en 7) te vieren en zij wonen bij mijn schoonouders in de buurt.
@ Elisah; haha wat leuk dat je dat nog weet van dat afscheid bij het kdv . Het ging goed, niets aan de hand! Jesse jengelde een beetje toe nhij mij niet meer zag maar toen kwam de leidster met een héle grote opblaasbal aanlopen en toen was ie mij vergeten hahaha. Ophalen was weer hetzelfde verhaal als altijd; beide wilde opgepakt worden. Ik pakte jesse dus bij daan was het drama haha. @ kussie: hoe is het gegana vannacht? Want het eind van de avond ging niet zo lekker he? Hopelijk snachts wel!! Hoe was het bij de paragnoste? @ Setti: Jaaaa ook als ik je niet meer spreek hier, HEEEEL veel plezier morgen, dat wordt vast en zeker een onwijs bijzondere en mooie dag. Geniet ervan!!!!!! @ Superb: Succes met je druk weekendje! hihi. veel plezier ook! @ hier: Ook druk weekend. Vanavond gaan we ff de stad in om kado's te halen. BUren gevraagd of ze de babyfoon bij houden; dat hoor ik zo..zou wel handig zijn dan kunnen de kids gewoon naar bed haha. Anders moeten ze mee en jesse heeft op het kdv maar een half uur geslapen!(!!) Dan morgenmiddag naar de ouders van arno ivm verjaardag van die moeder. Mn vader+vriendin gaan ook mee en we blijven daar eten dus pas savonds thuis. Zondag moeten we naar Amsterdam (pffff verrr) op kraamborrel bij een oude vriend van arno. Wat een eind...niet zoveel zin in, maja, arno wel heel erg dus we gaan maar haha.
@Jedalin, even van m'n hyves gekopieerd En de GUO is inderdaad een extra intensieve 20 weken echo. Als je verhoogd risico hebt op afwijkingen (mijn broertje is overleden aan een anecefalie, open schedeltje). Komtie: Robine is via een spoedkeizersnede geboren nadat na 2 dagen inleiden de placenta losliet. En ons meisje dus geen zuurstof meer kreeg. En de hartslag wegviel Dat was echt op't randje maar gelukkig ging het goed!!! En had ze gelijk Apgar van 9 Bij deze baby vind ik natuurlijk bevallen prima, keizersnede prima... Maar ik wil ècht geen spoedkeizersnede meer!! Maar de kans op herhaling is relatief groot en daarom wil de gynaecoloog (en wij!) geen risico nemen! Dus voordat de weeën kunnen beginnen (zo'n 37 weken) wordt kleine Bob gehaald. @Ano, wat goed dat je afscheiding nu weer 'gewoon' beige-achtig is. Dat heb ik ook. Heel fijn dat je eerder voor een echo mag komen. Ik duim hard mee!! @PenF, hier ook nog even.... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!
penf oww spannend zeg voor don ik hoop dat hij nu wel iets aangeboden krijgt. en leuk dat de kinderen goed met robine kunnen spelen. wowie wat fijn dat hij de baan heeft. gefelciiteerd zeg. gelukkig dat je weer beter bent want dan voel je je echt belabberd ja guo die heb ik ook gehad maar wist ik veel dat dat zo heet. hihi ik ging toen voor een uitgebreide 20 wkn echo ivm het waterhoofdje wat mijn broertje had met de geboorte ano wat superfijn dat je dinsdag al terecht kunt hier straks steef naar zn broer brengen als mn moeder er is. lisanne slaapt al lekker! dan komt er nog een vriendin ff een bakkie doen. en dan hopelijk een hele goede nachtrust voor morgen. ben idd te druk geweest voor de zenuwen dus t zal straks/vannacht of morgen wel komen. ben iig blij dat vandaag mn laatste menstruatie dag is want ik dacht eraan om door te slikken maar dan nog een kans hebben op een doorbraakbloeding had ik niet veel zin in dus toch maar een rustweek. lieve meiden thnx voor al jullie berichtjes en tot zondag of ergens volgende week want zondag wordt ook een mega drukke dag voor ons.
@Setti, heeeeeeeeeel erg ontzettend geweldig en fantastisch fijne dag gewenst morgen!!! Geniet ervan en ik zal duimen voor een mooi zonnetje!! Slaap lekker vannacht!
Ha meiden! Even een snelle reactie van mij: @Ano; gelukkig is je bloed/bruin-verlies wat minder nu en fijn dat je wat eerder terecht kunt voor een echo. Zo lang in spanning lijkt me toch ook niet goed voor de beeb (en voor jou). @Lara; gefeliciteerd met jullie 2de zwangerschap! @Setti; wens jullie een hele mooie dag morgen!! @Marye; jij uiteindelijk toch ongie geworden, lees ik. Balen, maar vol goede moed op naar de volgende ronde! En natuurlijk gefeliciteerd met je man zn nieuwe baan! En.... ik ben ook weer zwanger! Ik hoop dat hier geen bekende meelezers zijn... want nog amper iemand weet het. Ik ben nu haast 7 weken en gisteren 1e echo gehad. Zag er allemaal goed uit. Ik ben dan net wel/net niet weer een maart mama, maar dan in 2012. We zijn heel blij en heel dankbaar dat we zo vlug weer zwanger mogen zijn.
Lillebil gefeliciteerd meid, wat leuk!!gniet ervan!!!! Laar, jee wat erg zeg van je broerte, daar moet je niet aan denken. goed dat ze dan alles goed nakijken. heb jij ook beige afscheiding?ik heb dat normaal nooit, was steeds wit en best veel, en nu is het ineens zo goed als niks meer, ook zo vaag, soms lijkt t beige en soms gelig, erg raar... setti, heeeeeeeeeele fijne dag, ik duim voor een zonnetje!!!