Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Setti, Wil je even een hele mooie dag toewensen morgen!!!

Lillebil, Gefeliciteerd!!

Ano, Fijn te lezen dat het vloeien minder is geworden! Ik duim voor je voor een hele mooie echo dinsdag!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ setti: alvast gefeliciteerd!!! Op naar een prachtige dag!!

@ ano: ik ben zo opgelucht om te lezen dat je niet meer vloeit en geen bruine afscheiding meer heb.

@ jedalin: gelukkig is het allemaal meegevallen. Ik zit er volgend jaar ook aan te denken na de bevalling.

@ lillebel: gefeliciteerd!! Wanneer ben je uitgerekend?

@ Lara: fijn dat alles goed was bij de gyn. Ik lees je bevallingsverhaal en weet het meteen weer. Dat was een vreselijke ervaring.

@ penf: zo te lezen heb jij je prima vermaakt met 3 dreumessen!!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeeeeheeej setti is aan het trouwennnn!!! Hoe gaaf :D:D:D

@ Ano: hoe is het vandaag? Heb net nog 3 kaarsjes voor je aangehad, die móeten gewoon helpen.

@ KUssie; Hoe is het gegaan vannacht meis?
    Ga je nog iets leuks doen het weekend?

En ben je nog bij de paragnoste geweest gister?

@ Lara: Pfff ja ik had het op hyves idd gelezen zeg. sjeetje..dan is een preventieve keizersnede inderdaad wel gewoon prettig lijkt me.
    Hopelijk krijg je idd niet veel last van het litteken bij het groeien van je buik.

hihi voor de dames die zwanger willen worden trouwens, hebben jullie nooit een angst(je) dat het er misschien 2 zouden kunnen zijn? haha, mij lijkt dat echt best hefig als je al een kindje hebt en je gaat voor de volgende en ineens blijken het er 2! brr. Dan is 't in eens wel heel veel! haha.
    Ik zou het nu hélemaal hebben natuurlijk...als we nog ooit een 3e zouden willen, dan zou ik wel echt heel blij zijn met een echo met 1 kindje! whahaha.
    Maar goed, die kans is niet zo groot hoor, een 3e :p maar ik vroeg het me eens af! :D
    Ik kan me voorstellen dat jullie dr niet echt mee bezig zijn dat het er misschien 2 zouden kunne nzijn; dat was ik ook tótaaaaal niet toen ik zwanger was! hahah Was nooit in me opgekomen dat dat ook zou kunnen! hahah.

@ lillebil: heee leuk nieuws!!! proficiat!

@ hier: hihi D&J hebben zo'n leuke outfitjes aan! Heb gisteren nieuwe spijkerbroekjes gekocht bij ter stal. Nou echt, zoooo gaaf! Met van die lage zakken op de kont zeg maar. Super hip :D.
    En een shirtje erop van de hema. Bij de een staat er een eendje op met kwaaaak. En bij de ander een koetje met boehoe! haha. Erg lief :)
    Straks leuk hun haartjes doen en dan eens een fotootje knippen ;)

4. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Laar, ik zou idd ook zeker voor de geplande keizersnede gaan! Hier zeiden ze ook dat bij een volgende de kans iets groter was dat het weer zou gebeuren. Maar was bij jou de oorzaak een voorliggende placenta? Of is dat niet bekend?

Jedalin, Foto!! Al ken ik de shirtjes, Ivar heeft ze ook allebei :p

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Lillebil: ow toppie wat leuk gefeliciteerd!!!

Ano: niet zo druk maken hoor meis je kan er nu toch niets meer aan doen klinkt heel lullig maar druk maken heeft echt geeen zin al weet je dat natuurlijk zelf ook!!

Lara:haha dat wistenw e allang hoor! gelukkig was de echo top

ons2dewonder: O mooi dat alles goed is!!! en geweldig dat julle de nieuwe kamer van je ouders krijgen!!!

Superb: hahaha domme ik....ik begon al te twijfelen heb ik jou als vriendje.....jammer hoor heb je geen hyves:S...Wat leuk dat morris ook zo'n mooie bos krijgt!!!Wou dat ik het had!

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Setti: waneer ga je nou eigenlijk trouwen???sorry hoor vergeet het elke keer......mijn excuses

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ow vandaag dus!!!!!!WOUWWWWW hoop dat het droog blijft! Heel veel plezier gewenst!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ff een stomme vraag hoor :D
    Wat betalen jullie aan gas en stroom per maand??
    IK heb net de jaarafrekening binnen en moet gewoon 350 euro fozo bijbetalen... snap wel dat het duurder geworden is nu we kids hebben en meer stroom verbruiken maja, toch haha.

Wij betaalde 129 euro per maand maar dat moet nu dan wel zo'n 150 euro worden per maand

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: die angst is er zeker. Bij ons in de familie komen veel tweelingen voor. Gelukkig alleen aan mijn vaders kant, dus niet erfelijk.
    Bij een kennis van mij hebben ze de 2de over het hoofd gezien. Ze hebben continue strak achter elkaar gelegen, waardoor niemand het gezien heeft. Was een behoorlijke verassing bij de bevalling.

Buurvrouw van een collega is spontaan zwanger van een drieling. Ze heeft er al in van onze kinderen leeftijd rond lopen. Dat was pas schrikken!!

@ hier: Joënna is ziek. Snot loopt eruit, en hoest zich helemaal over de zeik. Vanmiddag even langs de apotheek voor noscapine. Ze ligt nu voor de tweede keer op bed. Hopelijk wil en vooral kan ze even slapen.

Denk ik lekker een appeltaart te bakken (eerste keer), pak van Koopmans gehaald, margarine, ei en pak erbij, kneden en toen de prullenbak ik geflikkerd. Na een uur lopen te k*tten had ik het deeg nog niet in de vorm. Zo droog en bleef maar brokkelen. Ben woest.
    Iemand misschien tips???

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Laptop is niet meer te repareren. Baal als stekker. Ik hoop dat de gegevens er nog af te halen zijn. Alle foto's staan erop, en document

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Godver!! Er is hier iets verschrikkelijks gebeurd.. De voordeur bleek niet goed gesloten.. Stan heeft hem los gekregen en is zo de betonnen trap af gestuiterd...
    Oww ik ben hier helemaal kapot van... Ik ben zo godsgelukkig dat hij nog leeft!
    Hij heeft een enorme bult achter op zijn hoofd en een blauwe knie.. Wederom wekadvies gekregen van HAP, nouw, iedereen kan me wat, ik ben een waardeloze moeder! Hoe kan me dit nouw overkomen...
    Ik ben helemaal over mijn toeren...
    Echt ik heb me nog nooit zooo gevoeld als hoe ik me nu voel.. Ik heb zo'n paniek gevoel over me...
    Ik ben zo bang geweest en nog...
    Ik voel me echt zoooo waardeloos!!!

GVD!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: zo dat is even flink schrikken!!!!!!! Ga jezelf nu geen schuld gevoel aanpraten! Waarom zou je een waardeloze moeder zijn? Stuiteren ze niet van de trap in huis, dan doen ze het wel ergens anders. Leer momentje lieverd. Jij controleerd voorlopig extra de deur.
    Hoe is het nu met jouw? Zit je hart weer terug op zijn plek?

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteren met turbo naar de DA geweest: beide oren fiks ontstoken. Ik verdenk hem er al langer van, laat 1 keer iets zien, en daarna niet meer. Nu piepten hij een keer met krabben aan zijn oren. DA gebeld, en jawel ontstoken. 2 tubbes met zalf mee. 1 tubbe iedere dag in zijn oren spuiten. Als deze leeg is, dan met de 2de tubbe iedere 3 dagen zalven. Op 31-08 moest ik toch al naar de DA om een echo van zijn prostaat te laten maken. Is de echo niet goed dan doen ze een bioptie. Om een echo te kunnen maken moeten ze hem plat spuiten (überhaupt als hij ergens voor behandeld moet worden) en dan kijken ze ook meteen nog een keer zijn oren na. Zijn ze nog vies, worden ze operatief schoon gemaakt.

Komende woensdag met Joënna naar de HA voor een doorverwijzing naar het WKZ. Kan ze geopereerd worden. Is dat ook achter de rug!!

14. Soda Pop

@ Gwen, lief dat je reageert... Ik voel me nog steeds waardeloos, ondanks dat ik hem niet heb zien vallen van de trap "zie ik hem toch vallen" Ik heb ondanks dat ik hem in mijn armen gehad zo het gevoel dat ik hem kwijt was!! Ik ben zo vreselijk van streek...
    Zo heb ik me echt nog nooit gevoeld...
    Hij ligt nu net in bedje, heb hem ook een zetpil gegeven, die bult achter op zijn hoofd doet hem flink pijn...
    Nu dus elke 2 uur wakker maken...
    Echt, sorry dat ik het maar blijf herhalen, maar ik heb zo'n paniek gevoel over me heen... Niet normaal!
    Terwijl Stan de afgelopen 3 uur, gewoon eigenlijk helemaal zichzelf was, vrolijk, lachen, brabbelen, niet afwezig, niet wazig uit de oogjes kijken of wat ook... En toch...
    Dit voelt zooo niet goed...

SHITTTTT laptop echt aan het eind van zijn latje! Das pas kl*tuh!
    Ik hoop ook echt dat ze de bestanden er nog af kunnen halen!! Anders ben je zeker heeeel veel kwijt?
    Echt balen zeg!!

Gosh, Joënna zo ziek joh? Stan heeft er ook weer bijna een maand last van gehad, en nog lopen er zo links en rechts zo de snottebellen uit zijn neusje...
    Arme arme kereltje...

Zow, nu even reageren op de rest!!! :)

15. Soda Pop

Lieve Setti, vandaag ben je gewoon getrouwd!! Ik ben zooo benieuwd hoe jullie het hebben gehad! Ik hoop toch zo dat het een beetje een droge dag is geweest.. De lucht was steeds zoo dreigend!!
    In ieder geval willen Stan en ik jullie van harte feliciteren met jullie huwelijk!!!
    Wij wensen jullie alle geluk toe en een superrr fijne huwelijksreis!!!
    Geniet van de wittebroodweken! :) Tis je van harte gegund!

Veel liefs

16. Soda Pop

Hai lieve meiden!!

@ Ons2ewonder, allemachtig, zeg wat is Samila een wijs kindje! Wat zegt ze dan al veel, en wat goed heej!! Wauw!!
    Heel bijzonder!

@ Tampons, whaha, dacht al dat ik de enige zou zijn die het met van die lapp'n doet

@ Ano, ik zal Alies nog wel even smsen als ik er aan denk... :)
    Owww, ik lees nu net dat je geen afscheiding nog meer hebt gehad!! Dat is toch wel heel fijn om te lezen!! Ik hoop zo dat dat zo blijft!!

@ Setti, dat meen je nie, whahaha, Steef helemaal ladder zo vlak voor zijn eigen bruiloft, hopelijk stond hij vandaag niet nog half zat voor het altaar, whaha!

@ Ano, joh, meen je, zit Neomi echt al zulke hele "verhalen" te vertellen aan de foon!! Wat ontzettend lief!! *smelt*

@ Lara, wat fijn om van je te horen!! :) En helemaal om te horen dat alles okeej is, ehm wat is guo dan?
    En die keizersnee is gepland omdat het met Robine ook zo ging?
    Had jij er een medische reden voor dan? Bij mij is er nooit meer over gepraat, over het hoe en waarom, en gezegd dat bij 70% van de "gevallen" de 2e via de "normale weg" geboren word...

@ Marye, wauww, wat een super nieuws! Dit was een sollicitatie bij een ander bedrijf dan, of alsnog die ene baan?
    Ben in ieder geval superrrr blij voor jullie! Echt heerlijk nieuws, wat zal dat een rust geven!!

@ Ano, fijn dat ze je serieus nemen, en dat je eerder een echo mag!

@ Marye, thanks voor de uitleg over de guo! :) Ik wist het ook nie, had er nog nooit van gehoord!

@ Lillebil, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat de eerste echo er goed uit ziet! :) Heerlijk nieuws hoor! Hoe voel je je verder?

@ Lara, lees nu je uitleg... Een spoedkeizersnede kan ik me voorstellen dat je dat NOOIT weer wilt! Fijn dat je daar goed over hebt kunnen praten!

Liefss

17. Soda Pop

Ik betaal dacht ik 65 euro voor gas en electra, en nog 14 euro elke maand voor de levering ofzo...
    Heb natuurlijk ook een bovenwoning die eigenlijk maar uit 1 ruimte bestaat.. Ookal heb ik er dan 2 van gemaakt, hihi...
    Ik heb de boel met 20 euro opgehoogd vorig jaar...
    Dit om Stan ind.. Zo ook met water, daarvoor betaal ik 43 euro per maand...
    Hier heb je denk ik weinig vergelijkingsmateriaal aan! Hihi,
    Balen joh, dat je zoveel toe moet betalen! JAK!

18. Soda Pop

@ hier,

Hier een enorme mijlpaal dit weekend...
    We zijn uit logeren geweest... Ja ja, Stan (en ook ik dus) hebben voor het eerst ergens anders geslapen...
    En wel ehm.. Nouw.. Bij mijn ex! :D:D:D
    Hij past op het huis van een vriend van hem, (wauww wat een keet)
    En hij had ons uitgenodigd om langs te komen... Dat aanbod konden we natuurlijk niet laten liggen.. Was bijna anderhalf uur rijden, en ik had ook voor een weeshuis aan spullen meegenomen, voor het geval dat... :):)

Zijn vriend heeft 2 kids, waarvan 1 nog zo jong is dat ze ook nog gewoon in ledikantje slaapt! Ideaal, want daar kon Stan dus ook mooi in slapen. Nadat hij 's middags er na een flinke huilbui (maar jah, die heeft hij nu toch dagelijks) een flinke poos in heeft geslapen, en hij het zo super goed deed.. (en ik het ook heerlijk vond bij mijn ex.. En hij ook ;)) Besloten we dat dit het ideale moment was om de "gok" te wagen... En dus gebleven...
    En jullie geloven het niet, maar Stan heeft daar doorgeslapen! Hihi, helaas heb ik vanacht weinig slaap gehad om andere redenen ;):D:D:D:D Maar ik ben zoooo trots op mijn kereltje! Vanmorgen om half 8 was ik wakker, en ik vond het zo "verdacht" dat ik maar gauw naar hem toe ging.. En hij zat net zo mooi rechtop in zijn bedje, alles te bewonderen en een knuffel in de hand! Prachtig!
    Ik vind het zo knap van hem! En ja, ook van mezelf. Het was een grote stap voor ons.. Maar we hebben het super gedaan!!
    Wat was het fijn!
    Hij was ook zo lief met T.
    En T. met hem! Prachtig om te zien! ;)
    We hebben heel veel gepraat en geknuffeld (Daarom was het dus laat, nie om ANDERE redenen, whaha) En het was zo fijn...
    Het voelde gister zo compleet... Ik was zo rustig.. Zo "relaxed" gewoon. Toen we Stan net op bed hadden gelegd, brulde hij natuurlijk heel hard, maar T. hield me beneden.. (normaal had ik dus allang weer naast zijn bedje gestaan) en wat bleek, na een minuut of 8/10 was het stil en bleef het stil...
    Geloof me, het is zo waardevol als je iemand naast je hebt staan!
    Vanmorgen tegen half 12 zijn we weer naar huis gegaan! Heb genoten! Stan heeft er nog op de trampoline gezeten, zal zo nog even een mooie foto plaatsen!!

Veel liefssss

19. Soda Pop

Hier kruipt hij naar mama toe!! Kijk dat tongetje, hihi!! *smelt*

20. Soda Pop

En deze, das helemaal zooo'n ieve foto....

Deel Deze Pagina