@ Gwen, heel veel beterschap ook voor Turbo, oorontsteking doet zo'n zeer, zal bij een hond nie minder zijn! Arm beestje! Pech trouwens ook, die operaties zijn natuurlijk knetter duur! @ Joënna, ja joh, is het zo ver... operatie afspraak staat? Het was een relatief kleine en korte ingreep toch? Of kan ze hier lang (na)last van krijgen? Vind je het eng? Of sta je er vrij nuchter in? Veel liefs
Kussie, T???dacht dat je het steeds over E. had????snap het f niet haha. maar wat een super mooie foto's en wat leuk dat jullie het zo goed hebben gehad!!! en voel jezelf niet te kut meid, kan het me goed voorstellen hoor, we zouden ons allemaal wel even kloote voelen, maar alles is gelukkig met een sisser afgelopen, en het zal je iig niet nog een keer gebeuren!! vriendlief, haha ja dat klint voor mij idd wel heel makkelijk, tuurlijk weet ik dat ik er nisk meer aan kan doen, maar na 3 mk denk je er toch wel wat anders over hoor!!en jij al ongesteld? jedalin, ahh wat lief meid , hoop ook dat die kaarsje hebben geholpen, disndag zullen we het weten!!!!ben benieuwd naar de foto's van je kids!! gwen he wat sneu voor turbo, hopelijk gaat het zo toch goed!!! en wat balen van je cake, ben je eindelijk zover dat je t wilt doen, lukt het niet grrrr hier:vandaag met neomi naar me ouders geweest. ze was echt weer superrrr lief, hele dag lief spelen en gek doen en lachen lachen en nog eens lachen, heerlijk die dagen!! nog leuke kleertjes gekocht in een winkel daar waar ze bakkaboe verkopen, echt weer super leuke dingen. verder geen bruine afscheiding meer gehad...
Sjeezus kussie wat een verhaal van stan en de trap!! yaiks...dat is echt flink schrikken, pffff!!!! Gelukkig niks ernstigs. Nu idd goed wekken vannacht want sjee het is niets niks. Arme kerel. Maar meid, niet jezelf een schuldgevoel aanpraten inderdaad; het kan ons allemaal overkomen Wat fijn dat je t gisteren avond en nacht zo fijn gehad hebt, echt super leuk!! Ben blij voor je!
ano: ik bedoek het ook niet slecht hoor is ook heel makkelijk praten.....bedoel het goed! Gelukkig is de afscheiding iets minder! Ben benieuwd disdag naar de echo! is dat de eerste? Ik zal mijn Nod onderwerp nog even in het midden laten.....binnekort dus meer hierover Kussie: ach meis balen zeg! ben Jan ook al een ker kwijt geseest hoor bij de achterdeur kan ie ook zelf opemaken(gaat naar buiten open) dus meneer vond het wel even leuk om naar de speeltuin te gaan! Had hem nog net op tijd in de smiezen haha. Nou je weet nu dus dat hij de deur openmaakt dus kan je die in het vervolg met de sleutel op slot draaien! Ach bult trekt wel weer weg! Fijn dat je het zoleuk gehad heb bij je ex.....is dat ook de vader van Stan? sorry hoor maar volgde die verhaalen niet zo had het paar keer gelezen maar snapte er al snel niks van! hoop dat het een succes word tussen jullie......!
vriendlief ben je zwanger???????????????????????? je had ook al zoiets vrolijks op hyves staan, en nu dit...???? weet dat je het niet zo bedoelde hoor, ik ook niet, maar zo makkelijk van je afzetten gat gewoon niet als t al 3x is misgegaan...
nee precies....ja ik heb altijd de gedachte beter dat het nu zo vroeg gebeurd als in een later stadium. Ik denk ook vaak dat er iets mis is met het kindje als je een mk krijgt. Dus is het beter als je lichaam het afstoot. Heb zelf ook 1 keer mk gehad en dit stelde mij een beetje gerust.....3 keer is wel een ander verhaal ja. En zoals ik al zei hihi ik laat het nog even in het midden.....tot er uitsluitsel is
hahaha okeej hoogstwaarschijnlijk zwanger dus, maar misschien de test nog een beetje licht?dat kan hoor, morgen of overmorgen is ie vast donkerder ) nou we horen het vast snel!! ja zeker denk ik ook dat er wat met t kindje mis is, en beter nu als later, maar beter is er niks mis met t kindje en gaat het helemaal niet mis haha
ano: haha ja natuurlijk is dat beter.....en beetje bruine afscheiding is ook niet verkeerd hoor! pas met krampen is het goed mis! Zal vast wel goedkomen.......
En alweer wakker, pff had er graag nog ingelegen, maja de plicht ehh Neomi roept ) we zouden vandaag behangen, alleen dat kan niet want jef heeft giter niet de dingen gedaan die die zou doen, baal enorm, hebben ook geen woord gewisseld, was ook moelijk want hij was meteen de hele avond pleite... me schoonzusje gaat vandaag naar kidscity, dus twijfel om mee te gaan of niet, vind t wel leuk, maar wil eigenlijk helemaal niks leusk met jef doen vandaag hha, jullie herkennen dat vast wel ?!!?? jedalin, zeker een stoer broekje zeg, e leuk die foto van ze samen, knappe kereltjes!!!!
Goeiemorgen! Hier ook weer van de partij, hier ook erg vroeg, maar vandaag kan me dat dus even geen drol schelen!! Ik ben zooo blij, STAN IS OKEEJ! GODDANK!! Ik ben zooo ongelofelijk opgelucht! Ik ben zooo blij! Pffff... De bult is weggetrokken, hij is lekker zichzelf! Heeft niet gekotst en ook zijn pap goed opgegeten. Ik zelf ben echter zo duizelig als wat en onwijs moe van alles... Ben helemaal kapot! Maar wat maakt het uit, Stan is okeej!! @ Ano, oj, beetje een "gespannen" sfeertje dus in huis... Das minder prettig.. Maar jah hoor, herken het zeker! En E. is mijn moatie indd. Maar mijn gevoelens zijn dus voor mijn ex. En vriendlief, dat Is NOWAYYY de verwekker van Stan hoor. Het is mijn vorige vriend (voor de verwekker van Stan) Ex = T. en daar hebben we dus dit weekend geslapen. Het was geweldig om daar/bij hem te zijn! Fijn meid, dat je geen afscheiding nog weer hebt gehad... We blijven goede hoop houden en duimen voor jullie meid!! Hopelijk houd Jef een beetje rekening met je, kan me voorstellen dat je je al zenuwachtig genoeg voelt! @ Jedalin, jaiksss, SEXYYYY!! Heerlijk kontie, ehm, ik bedoel, prachtig broekie! Ze zien er weer super uit, die kanjers van jou! @ Vriendlief, jij bent lekker jij! Hahaha... Hou ons even lekker in spanning.. Meid, wacht lekker even af tot jij voor jou gevoel zekerheid hebt met wat dan ook (al vermoed ik ook een zwangerschap hihi) en ik hoop van harte dat het uitkomt en allemaal okeej is!! Veel liefsss!!
@ Superb, ow jah, bij de paragnoste was het wederom heel erg bijzonder... Heb er van 3 tot 6 gezeten (!!!) Ik leer er zoveel over mezelf... Ze heeft me ontzettend fijne dingen verteld, maar me ook duidelijk gezegd, dat ik met bepaalde "gedachtengangen" moet stoppen, er mee op moet houden... Verder hou ik voor mezelf nu dus een boekje bij, waarin ik opschrijf waar ik blij mee ben, waar ik trots op ben, wat ik zelf heb gedaan.. Zodat er iets ontstaat waar alleen maar positieve dingen instaan... Dit helpt (hopelijk) om zelf anders in het leven te gaan staan, maar zoals jullie ook al zeiden, dat is al gaande... Want ik verander al wel degelijk...
@ kussie: fijn om te lezen dat je nacht goed is verlopen! Probeer vandaag wat bij te slapen. @ ano: zo jouw ochtend is " gezellig" vroeg begonnen...... De lucht alweer een beetje geklaard? @ vriendlief: spannend!!!!!!! Misschien weer maart mama. @ jedalin: leuke foto's!! Ben al 2 dagen bezig om de kleding kast van Joënna uit te pakken. Maatje 67/74/80 eruit en 86/92 erin. Ze draagt nu al een paar dagen jurkjes maatje 92(!!), terwijl broeken 68 ook nog passen?? Ik heb vannacht erg slecht geslapen. Vaak mijn bed uit geweest om te plassen en neus te snuiten. Joënna een paar keer horen hoesten en 1x begon ze te huilen. Was ook zo weer over. Heb een super gave peuterkamer gezien, alleen komt iets te vroeg. Prijs valt mee, maar hopelijk staat hij over een maandje nog te koop.
Gek heh, dat verschil in maten, Stan heeft van shirtjes ook 86 aan nu. Maar broeken wapperen hem mt 80 om de kont, qua lengte wel veel te kort, dus wel 86 aan en dan maar heisen Ben eigenlijk bretels nodig Gek heh, hoe zo'n verschil er ook per merk in maten zit! Och, zelf ook al verkouden! Das balen zeg! Hopelijk word het geen griep en is het na een hete douche weer over!? Whoeehoeej, een peuterkamer, het word menus! Heb je een link misschien? @ hier, ik blijf maar kijken naar mijn mooie mannetje!! Zooo blij dat hij nog bij me is!!! Iemand zei tegen me, dat hij misschien naar beneden is geklommen? En alleen de laatste paar treden is gevallen? Tjah, zou ook kunnen... Ik weet het niet, maar ik ben goddank zo blij dat hij nog bij me is!!!
all thnx voor de felicitaties lillebil gefeliciteerd met het wonder dat je zwanger mag zijn gas en stroom wij betalen 150 per maand maar we waren teruggeschaald naar 80 euro in de maand en heb het toen omhooggeschroefd naar 120 per maand en daarna naar 150 dus een extern spaarpotje gwen hoe ist nu met joenna? hopelijk is ze weer wat beter kussie jeeey wat vreselijk zeg gelukkig is alles in orde heeft hij niets gebroken???? Lieverd je bent echt geen waardeloze moeder echt waar niet. zo zie je maar dat je niet altijd alles in de hand hebt hoe voorzichtig je ook kunt zijn. dikke knuffel meid En wat een geweldige foto's heb je geplaatst van die knapperd jedalin hahaha leuk die foto's van die mafkezen hihi grapje ze zijn echt leuk hihi
hier Spreekt mevrouw Stelte hihihi moet er nog erg aan wennen hoor!! We hebben echt een topdag gehad, de hele dag gewoon regen maar ik had echt waar de hele dag het gevoel van BOEIE!!! Steef was gewoon echt de hunk van de avond hij was echt knap! na de ceremonie was het gelukkig droog en konden we de vlinders loslaten. Lisanne en Joshua liepen voor steef bij het gemeentehuis naar binnen hand in hand en op een gegeven moment gingen ze rennen hihihi we hebben erg gelachen. Lisanne heeft echt de show gesteelt overal ze heeft gedanst! De kinderen hebben t goed volgehouden en mn moeder is iets eerder weggegaan rond 11 uur omdat lisanne niet echt kon slapen en we t zielig vonden maar ze heeft t echt super goed gedaan. we hebben de openingsdans gedaan met de cha cha op het nummer van alexandra stan met mr. saxobeat, kortom echt een geslaagde dag en foto's heb ik nog niet van de fotograaf dat duurt een paar weken maar van iedereen die foto's hebben gemaakt lees bij elkaar ongeveer 2000 foto's ofzo krijg ik nog een stickie of cd. er werd ook flink gezopen hihi ach we zeiden dat we niet voor jan l*l betaalde en er goed gezopen moest worden. heb nog met mn broertje, vader, oom en schoonvader gedanst en met wat vrienden en eigenlijk de hele avond wel heb echt pijn in mn voeten nog er zaten 12 curlies in mn haar met een pareltje en ruim 60 schuifspeldjes hihi dus ben een half uur of langer bezig geweest om mn haar los te krijgen gisteraaf.