Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, ooww allemachies, ik zit met de hand voor de mond te kijken!! WAT MOOIIII!!!
    Wat een stralende bruid!! En dat figuurtje!! WAUWWW!!
    En hihi, dat je Steef een knapperd vind, geloof ik direct! :p
    En dan Lisanne en Joshua, elke foto is een genot om naar te kijken!! PRACHTIG!! Kan ook nie anders dat deze dag 1 om nooiiit te vergeten is!!!
    Meis, wat superrrrr!!!
    En zo lief dat je het met ons deelt!! :D

@ Superb, hihi, dat je gaar bent geloof ik direct, dat gereis, het is zooo vermoeiend!! Lekker even bijkomen en ik zeg; tot morgen! :D

@ Gwen, wauw, zoiets heb ik nog nie eerder gezien, kan je ze nie mailen dan? Dat je serieuze belangstelling hebt? En dan even uitleggen dat je nog een maandje wilt wachten? *of is dat dom?*

@ hier, samen met Stan lekker chinees gegeten! :D:D Ik vraag me alleen af of hij genoeg heeft gehad?
    Hoe doen jullie dat met "echt" eten? Afwegen? Want ik bleef maar instoppen.. Stan eet wel door:D, maar op een gegeven moment leek het me wel heel veel toe... :(

Liefsss

2. Soda Pop

@ hier, Stan net lekker in badje gedaan, ik dacht, kan ik hem mooi nog even helemaal dubbel checken terwijl hij aan het spetteren is..
    Hij heeft op zijn armpje ook nog een kleine blauwe plek, en op zijn rug, naast zijn ruggegraatje, 3 of 4 kleine blauwe plekjes onder elkaar...
    Maar hij heeft het vandaag echt super gedaan... Wat een bikkel zeg!! Ongelofelijk...
    Nu eens zien hoe het vanacht gaat....
    Morgen weer naar KDV en werken.. Ik zal ze daar maar even uitleg geven, ze zullen anders wel denken... :):):)

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wauw setti! Wat waren jullie een mooi bruidspaar :D!
    Pff helemaal verliefd op je prachtige jurk..
    Jullie stralen als een gek, super om dat te zien! :)
    Die MAN van JOU is zeker een lekkerding en dan nog jullie onwijs mooie meisje. Wauwie!

Hadden jullie trouwens nog last van die braderie...
    Enne leuke huwelijks nacht gehad hihi :p

4. Soda Pop

Whahaha, jij met je huwelijksnacht! :D:D:D

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Setti: wat een geweldige fotos.....

Drarcy......ow bedankt voor je hart onder de riem :D

6. Soda Pop

Whihi, denk dat ze ano bedoelde! Jij bent tenslotte harstikke gelukkig! :p:D:D:D

7. Soda Pop

@ Jedalin, hoe is het gegaan, de lange rit en de visite?
    Konden de kids het allemaal aan?

Liefs

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland

Kussie: Hm heb ik dit verkeerd begrepen?!

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ano is toch ook gelukkig:S

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik denk dat Ano meer in behoorlijke angst zit over of het wel goed gaat...en pas na de 12 weken écht gelukkig kan gaan zijn!
    En natuurlijk al een stuk gelukkiger als dinsdag de echo goed blijkt te zijn!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: meid, wat een prachtige foto's. Wat zijn jullie een geweldig mooi en lief stelletje! Je zag er prachtig uit, en je haren zo mooi met die pareltjes. Echt mooi!!
    Je jurk is ook echt schitterend, helemaal jou!!

@ Kussie: Fijn dat stan het goed heeft gedaan vandaag weer.
    De dag was wel lang voor de kids maar ze hebben het wel goed gedaan gelukkig :)

@ hier: Nog 3 daagjes werken en dan lekker vakantie :D:D

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ...

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh!!

haha snap niks meer van al die berichtjes, darcy tegen vriendlief, kussie zegt dat het voor mij is, want vriendlief is al gelukkig??ik niet??!!haha snap er geen reet meer van...

setti, prachtige foto's meid, van harte gefelicteerd!!!!en wanneer gaan jullie op vakantie???

jedalin ow lekkerrrr vakantie, en jullie gaan naar spanje naar een huisje toch?ow heerlijk naar de zon, wil ik oohoowwkkk

hier:zenuwen voor morgen komen al.
    ondertussen niks bruins meer gehad, achteraf is het dus eigenlijk echt niks geweest (zo goed als dan) ben wel iedere dag misselijk, dat heb ik nog bij geen 1 zwangerschap gehad!!??hoop dat het een goed teken is!

gister naar kidzcity geweest, was super leuk, neomi vond het helemaal gweldig, vooral de draaimolen haha.
    En t was niet super druk!!!

xxx

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ano: top dat het weg is! Duim voor een goede echo voor je!
    Succes morgen!

Wij gaan vandaag naar de kermis in hoorn!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow leuk!vriend van jef woont daar, jij woont daar in de buurt dus?

veel plezier!

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ setti: wouw, wat zien jullie er prachtig uit!!!! Droom gezin! Was het tijdens de foto's en vlinders los laten wel droog?

@ ano & vriendlief: veel plezier vandaag!!

@ ano: klinkt allemaal als goede tekens!

Vinden jullie kinderen kleuren, plakken, verven en puzzelen ook zo leuk? Joënna staat regelmatig aan haar stoel te trekken dat ze wil knutselen.

Kast helemaal omgepakt, en vandaag en gisteren alweer maatje 92. Alleen de broeken zijn veelste ruim om haar middel, dat is met 86 ook zo.

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Neenee... ik bedoelde toch echt Vriendlief ;)

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En Ano wens ik even apart succes voor morgen, ik leef mee!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwen: 92??? Wow...daar verzuipen ze hier in hoor.. haha.
    Hier hebben ze 80 aan..en soms valt dat nog wat lang of ruim.

@ Ano: oohhh jij bent al naar kidzcity geweest!! ahah, kon je niet meer wachten tot zaterdag :p

Kan me voorstellen dat de zenuwen eraan komen ja, voor morgen! Maar wel een goed teken dat je je misselijk voelt enzo!!!

@ gwen: haha hier vinden ze kleuren ook leuk inderdaad, maar ze zullen er niet zelf om vragen. Naja, vragen..ik zou niet weten hoe ze dat zouden moeten aangeven dat ze dat willen haha.
    Plakken hebben we nog nooit gedaan trouwens en verven vind ik zo'n zooi maken..dus ik hou het mooi bij krijtjes :)

@ hierL Op t werk en ik moet gauw iets gaan doen! doei

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier thnx voor de leuke reacties op de foto's, vanochtend ook weer naar het cb geweest en ze weegt nu 10.3 kilo en is 78 cm groot. nu is lisanne ff bij mn ouders en gaan we zo naar huis om ff thuis op te ruimen alles van de bruiloft want morgen komt de makelaar.

kussie mmm lekker chinees. en wat een bikkel is het toch

eliesah nee niet echt last gehad van de braderie er waren alleen vreemden die met me op de foto wilden dus heb een foto met een paar matrozen

de huwelijksnacht was gewoon thuis en was errug moe hihi

ano jaa morgen je echo spannend hoor en volgens mij is het wel een goed teken dat je misselijk bent. hihi. we gaan donderdag weg.

gwen thnx ja gelukkig was het met de vlinders los laten wel droog.

Deel Deze Pagina