Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin : ik sta zelf ook verbaasd te kijken van haar kledingmaat. Dacht ook dat het nog veelste groot zou zijn.

Hier staat ze er echt om te "vragen" door aan haar stoel te trekken/jengelen.

@ setti: fijn dat het droog was!!
    Jullie dametje is weer lekker gegroeit. Moesten jullie ook zo'n formulier ingevuld meenemen? Ik moet ik september weer, dan de 18 maanden consult, met een hele vragen waslijst.

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Prachtige trouwfoto's! Dit worden mooie, tastbare herinneringen!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Darcy/vriendlief, sorrryyy!! ik heb het helemaal verkeerd begrepen!! EXCUSES!! :):)
    Ik meende dat Darcy dacht dat Vriendlief zenuwen had over de echo ivm bruinverlies... maar Vriendlief heeft een geheimpje toch?
    SOWWYYY!!

@ Vriendlief, veel plezier op de kermis, ik vermoed dat Jan dat allemaal geweldig vind?
    Volgens mij durft hij alles of nie! :D:D

@ Jedalin, dat het een lange dag was zo, wil ik wel geloven! Zijn ze dan op een dag als vandaag helemala nie hangerig ofzo? Dat ze teveel prikkels hebben gehad?

@ Setti, was je moe??:$:p;), heh toch, en dat op je huwelijksnacht! :D Wanneer vertrekken jullie naar warmere oorden dan?
    Ik meende vandaag al?
    Maar ik zit er weer grandioos naast merk ik al! :)

Ik geloof dat ik de weg even helemaal kwijt ben...
    Afgelopen weekend heeft me duidelijk een stuk van mijn leven en dus ook mijn geheugen gekost!! Pfff...
    SORRYY allemaal! ;):)

@ hier, Stan is naar KDV, heb ze maar even ingelicht, ze zullen anders wel denken... :) Ze houden hem goed in de gaten...
    Ik ben op werk, maar heb geen donder zin... Ik kan er nix aan doen, maar het enige waar ik aan denk op het moment is, goddank ik heb Stan nog en OWW ik wil SLAPEN!! :):)
    Ik hink hier echt tegen een oververmoeidheid aan geloof ik :(

Dikke knuffel voor iedereen!

@ Johannal, doe je wel rustig aan meis!
    Hopelijk kan je gauw weer posten, ben benieuwd hoe het met jullie is!

@ Gwen, Stan heeft vorige week voor het eerst een pen in handen gehad, hihi, die blijft hij maar op de kop houden en vervolgens snapt hij niet dat mama wel streepjes zet en hij nie! :D:D Dus dat moet ik hem nog even duidelijk zien te maken! ;)
    Stan blijft helemaal weg van auto's en flessen en dingen waar hij zijn handjes in kan stoppen (doosjes, kleine gaatjes etc.)

Liefsss

4. Soda Pop

Wat is er zaterdag dan?

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Setti, op hyves ook al een paar gezien. Maar wat een schitterende foto's!! En Lisanne had ook wel een onwijs schattig jurkje aan zeg!!
    Geweldige jurk en je bent inderdaad met een knappe vent getrouwd :D

@Darcy, hartstikke bedankt voor de felicitatie!! :) Alweer 15 weken, het gaat echt zo supersnel. Voor m'n gevoel véél sneller dan bij Robine.
    Maarja, met een rondrennende peuter heb je ook wel wat meer afleiding... :p

@Ano, ik wil je even heeeeeeeeeel veel succes voor morgen wensen. Hopelijk een prachtig hartje te zien op de echo. Ik denk aan je!!
    Veel plezier in kidzcity vandaag!

@Vriendlief, veel plezier op de kermis!

@Maat, Robine heeft nu maat 80, maar als ik kleren koop, koop ik die wel in mt 86. Alleen broeken zijn sowieso veels te wijd!

@Jedalin, hops werken jij... ;)

@Hier, met Robine en onze kleine Bob alles goed. Maar gisteren is de opa van Bart overleden. Was een heel heftig weekend met veel emoties en ik heb het idee dat het nu met die hormonen ook nog heftiger aankomt. Doodmoe dus en zo lekker even slapen, Robine ligt toch nog wel een paar uurtjes. Ze had vanmorgen tot 9 uur uitgeslapen dus dat was ook wel lekker!
    Hier is trouwens de laatste week van m'n vakantie ingegaan.... :( Zal wel raar zijn volgende week, om na 7 weken weer aan het werk te gaan!! Maar ook wel weer zin in :D

Hele fijne dag allemaal!
    Liefs Laar

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Nog gefeliciteerd. Prachtige foto's, jullie zagen er echt super uit. En fijn dta je hebt genoten!

Jedalin: hihi leuke foto's van jou mannen!

Kussie: Wow super dat je bij je ex hebt geslapen en Stan het zo goed deed. En zo te lezen wordt je ook heel blij van die paragnoste en helpt het goed, fijn hoor! Wat betreft je vraag over eten, ik geef gewoon eten totdat ze zelf aangeven niet meer te hoeven. Dus niks afgewogen meer ofzo :)

Ano: Klinkt allemaal gewoon goed, zeker nu er geen bruin verlies meer is geweest! Op naar een mooie echo morgen en hopelijk kun je al een hartje zien!

Laar: Nogmaals heel veel sterkte voor jullie! :(
    Wel bijzonder dat je Bobbie voor het eerst hebt gevoeld.
    *Knuffel*

Darcy: Zoo grote meid dan als ze al in 92 past. Hier blijf ik denk ik nog even in 86 hangen want anders is het ook allemaal zo wijd en Florine is nogal smal dus dan is het geen gezicht :) Gelukkig kunnen rokjes en jurkjes vaak wel wat langer gedragen worden, zijn ze gewoon iets korter.

Hier: Don gaat vandaag zijn ontslagbrief inleveren. Eindelijk zijn we dan van die rotbaas af!
    En vanavond gaan we saampjes weg, mijn schoonzus komt op Pepijn en Florine passen en wij gaan naar een bandje hier in het park. Heerlijk even samen eruit, kunnen we wel even gebruiken...

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

haha ik ga niet vandaag naar kidzcity, ben er gister geweest!
    zie een aantal die me veel plezier wensen vandaag, maaruh ik ga niks doen hoor :))

laar, jee meid gecondoleerd, was Bart's opa al lang ziek of?
    wel bijzonder dat je de kleine al hebt gevoeld, konden ze vorige keer trouwens al iets zeggen over het geslacht?sterkte de komende tijden

setti, ah donderdag, heerlijk hoor, ben jaloers haha.
    en morgen de makelaar, oei das ook spannend, suc6 ermee!!

jedalin, haha nee kon niet wachten, nee grapje kwam toevallig zo uit, gingen met meer vandaar.
    en hup, aant werk met die luie donder van je :)

kussie, balen meid dat je zo moe bent, kan ook de tijd van het jaar zijn he, hoor er best vele mensen over namelijk, nou vanaaf maar vroeg je mandje in!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja marye, okee vandaag dus de brief inelveren, ben benieuwd hoe zijn baas reageerd, of verwacht ie het wel?hele fijne avond voor jullie 2en!!

idd meiden die misselijkheid is hoop ik een goed teken, duim duim duim, wat ik zeg is vor t eerst sinds 5 zwangerschappen, misschien een jongen?;)

9. Soda Pop

Fijn meid, die ontslag brief de deur uit! Hoppa, klaar met die gast!! maar hij zal die laatste centen toch wel nabetalen? Don heeft daar toch gewoon recht op!!?

En ik ben het helemaal met je eens dat jullie dat verdiend hebben!! Wat een spannende tijd achter de rug, met dat werk, en je lichaam wat je zo voor de gek hield.. Pffff...
    Ga er lekker van genieten meid!! Tis jullie gegund!! Welk bandje speelt? Bekend?

En ja het was heerlijk... Ik vind het gewoon naar om "ex" nog "ex" te noemen, whahaha... Zo voelt het niet hoor... Zal hem in het vervolg hier gewoon T. noemen! ;):D En misschien binnenkort wel anders! :cool:
    Ja, ik heb heel veel baat bij de hulp van de paragnoste! Ze prikt dwars door al mijn muurtjes heen en helpt me om bepaalde cirkels en patronen (eindelijk) te doorbreken! Dat werd hoognodig tijd!

Thanks voor je "tip" over hoe jij het doet met het eten voor de kids...
    Ik dacht bij Stan, die houd nooit meer op met eten! :$;)
    Hihi...

Liefs

10. Soda Pop

Hihi, nouw ik heb dus ook een jochie, (JOH:D)en bij mij begon de misselijkheid pas NA de beruchte eerste 3 maanden ;)
    Ik hoop zo meis dat alles goed is nu..
    Maar je kan hier ook nix mee heh? Ook al krijg je nu een echo en is alles okeej, dan nog kunnen ze nie verder kijken waarom het de vorige keer(en) is misgegaan?
    Is dat niet te onderzoeken?
    Ik hoop echt dat ik de vraag niet te bot of te cru stel, maar ik vraag me dat al een tijdje af, want je word toch gek van onzekerheid zo...

Dikke knuffel en echt, ik bedoel het goed...:)

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lara : gecondoleerd. Leven en dood liggen helaas akelig dicht bij elkaar.
    15 weken alweer!! Ik vind de tijd ook voorbij vliegen, veel sneller als met Joënna.

@ penf: schaam me dood, heb jullie nog helemaal niet gefeliciteerd met Don zijn nieuwe baan!!!! Weg oude rot werkgever!

@ kussie: ik weeg ook niks af. Ik bepaal wat ze eet, en Joënna hoeveel ze eet. Daarbij heeft ze ook 2x in de week dat ze niks eet, en ik kan haar ribben tellen.
    Anders misschien meer groenten laten eten? Bordevol vezels, waardoor ze ook sneller een verzadig gevoel krijgen? Ik neem aan dat hij gewoon stukjes eet? Als je hem voerd, niet te snel achter elkaar laten eten. Hersens hebben even de tijd nodig om het seintje "voldaan" te krijgen en door te geven.

12. Soda Pop

Geloof direct dat door de hormonen alles dubbel zo hard/heftig aankomt meis! Onderschat het niet okeej, neem je rust! Zorg goed voor jezelf! Toen mijn opa overleed was ik ook net 6 wk. zwanger (en niemand wist het nog) vond het flink pittig... :( Wat een emoties... Mijn opa vroeg een dag voor hij overleed nog van "Nouw San, wanneer ben jij zover dat er een kleine komt" En ik heb het hem niet meer kunnen vertellen! :(
    *knuffel voor jou*

13. Soda Pop

Maak jij je geen zorgen als ze eens niet eet?
    De vorige keer zeiden ze bij het CB dat Stan bepaald nie goed gegroeid was (nog net nie afgevallen)
    En hoewel ik me er nix van aan wil trekken (ik kan hem tenslotte nie dwingen om te eten) ben ik wel beetje "bang" dat ie te weinig kreeg.. Geef hem nu wat meer (dus meer pap... 210/7 's morgens ipv 180/6) en dat gaat ook schoon op, maar bij de 180/6 klaagde hij nooit...
    Maar al die tijd heeft hij dus blijkbaar te kort gehad... :( Nu zie je pas dat ie weer wat spekkies krijgt... Dus das toch nie goed...
    En vind ook zo gek... Soms vind ie vers eten heerlijk, en hapt ie er zo in weg, en soms moet ie er echt nix van weten en wil ie alleen potjes.. Hebben hier meer kids dat?

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie meid tuurlijk bedoel je het goed haha.
    na 2 mk krijg je de keuze om te laten onderzoeken of er een oorzaak is van je miskramen, maar vaak komt daar niks uit, en als er al wat uitkomt kunnen ze er meestal niks aan doen.
    noemen het dan gewoon domme pech!
    begrijp dat jij een vraag over eten had gesteld?heb er even overheen gekeken.
    Maar als t gaat om wat en hoeveel ze eten.
    neomi krijgt savonds een fles en een half of heel bakje avondeten, en als we iets eten wat ze lust eet ze met ons mee.
    weeg nooit iets a, schep gewon wat op en zie wel hoeveel ze opeet hihi

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ ano: hahahahahahahahahaha, dan alsnog veel plezier vandaag!!

16. Soda Pop

Een fles met melk nog jah?
    Jeutje, Stan is al maaaanden van de fles af... Dat ze dat nog wil.. Hier moest ie er nix meer van weten, hihi, eigen baasje hier hoor! Pfoeh! ;)
    Fijn meid, dat je het goed opvat!
    En ik begrijp je helemaal.. Vind het wel hard dat ze zeggen "domme pech" pfff, zo makkelijk is het helemaal nie, het heeft een flinke impact op je leven vind ik!!
    We hopen gewoon heel hard dat het harstikke goed zal gaan!

Dikke knuf! En fijn dat gister zo leuk was in kidzcity! :)

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: nee ik maak me daar geen zorgen om. Eet ze is het prima, eet ze niet ook prima. Ik ga geen strijd aan met eten. Als ze dat door krijgen gaan ze eten als machtsmiddel gebruiken, en daar heb ik geen zin eten.
    Tja, na het eerste jaar groeien ze allemaal minder. Ze gaan hun energie ergens anders in stoppen: lopen en de wereld ontdekken. Kost ook energie genoeg.
    Wel krijgt ze na het avond eten altijd yoghurt.

Waaruit concludeer jij dat hij altijd te kort heeft gehad? Ik neem aan dat hij niet op zijn geboorte gewicht en lengte zit? Geen biafra buikje heeft?
    Als daar je antwoord "nee" op is, heeft hij geen te kort gehad.

Niet alle baby's hebben spekkies. Tja, dan niet. Vind het geen gemis.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie, maar jij zei net toch dat ie nog een fles van 210/7 krijgt?

ja sochtends en savonds krijgt neomi nog 180/6 soms iets minder!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Maar zit ze alleen in die stoel als jullie gaan knutselen dan? Verder niet met eten of tv kijken of wat dan ook..

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    De minimeeting??!! :) haha je hebt toch ook alles gevolgd in het meeting topic niet? hihi

Deel Deze Pagina