@ alle mama's: we zijn weer terug in het land! Vakantie in Italië was geweldig! Heerlijk weer, super genoten! Net als Kleintje vraag ook ik om een korte update! Het is onmogelijk om hier van ruim een week terug te gaan lezen (stelletje kletskousen!)
@ setti: helaas kan ik jullie openingsdans niet zien op mijn telefoon, maar prachtige foto's waarop je vader je "weg geeft".
Ik doe alvast een korte update (kijken hoe het met mijn geheugen is) Vriendlief is zwangerrrr (gefeliciteerd meid super nieuws) Anno dacht dat het misschien misging met haar zwangerschap en heeft daarom morgen een echo. Gelukkig is ze toch alweer wat zekerder omdat het gevoel goed zit en het bruinverlies toch lijkt mee te vallen (veel succes morgen we duimen voor je voor een mooi kloppend hartje) Setti is zaterdag getrouwd en heeft de dag van dr leven gehad. Stf (de hare) was de knapste van allemaal en Lisanne stal de show. Don (van Marije) heeft een nieuwe baan (gefeliciteerd) en Marije heeft op Robine van Lara gepast en is helemaal klaar voor een derde. (hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn lieverd je wacht alweer zo lang) Stan is van de week van de trap gevallen maar we vinden Sandra toch allemaal nog steeds een Supermama. Ze doet het allemaal mooi wel zo in dr eentje. Ze heeft weer een supermiddag met de paragnosten gehad en is met Stan bij T blijven logeren Woop Woop! Linda moest halsoverkop met Daan naar het ziekenhuis en beleefde angstige momenten omdat zijn slokdarm verstopt zat gelukkig kwam het allemaal uitzichzf goed. Daan kan trouwens ook Super schattig dansen. Elisah haar vakantie is voorbij en zij en Linda zoen een nieuwe baan Ninja is verhuisd en is op vakantie toch? Ah dat weet ik even niet meer ze heeft iig tijdelijk nauwelijks internet. Gwen heeft behoorlijk last van dr bekken maar heeft tegenwoordig beneden een comode ook hoopt ze dat het binnenkort toch beter gaat gaan. Morris en Pepijn lopen Eeeeeeeh Dit was het even. Heb niet teruggezen wa t dat is niet te doen. Ook typ ik op mijn telefoon dus meide. Vul maar aan wat ik ben vergeten.
Hallo meiden! @Setti; gefeliciteerd! Jullie zagen er erg mooi uit. @Vriendlief; nog een zwangere! Gefeliciteerd! Ik lees dat je je (nog) goed voelt. Fijn! @Ano; heel veel succes morgen!! @hier; misselijk; blèèèh! Vanaf vorige week donderdag hondsberoerd: veel gespuugd (sorry!), weinig gegeten. En ik weet, ik moet echt niet klagen en moet gewoon blij zijn dat ik zwanger ben, maar man wat kan een mens zick k** voelen. Ben al wel een kilo of 5 kwijt inmiddels, das dan weer posi, hehe! Ben dr weer vandoor!
setti super mooie foto's, zal morgen even jullie dans bekijken!!! vriendlief gefeliciteerd!!!ik ben ook april uitgerekend!!!gezellig!!! waarom wou je eigenlijk testen bij de dokter dan?dat doen ze toch niet meer of wel? trusten meiden, jullie horen me morgen!!!
Hier alles goed nog steeds heel moe. Ik slaap elke dag mee met Seph en ga er nu ook weer in. Seph gaat heel goed en oh Sandra wilde nog zeggen Seph is helemaal lyrisch wat auto's tractors ed betreft. Kan er boeken over schrijven. Een anekdote we ware. Vanmiddag in de Torteltuin die hij norma gesproken hè-luh-maal te gek vind. Maar nu was er vanuit een hoek een kraan te zien dus het grootste deel van de tijd heeft hij bij het hek staan kijken rn maar Wauw taktor! Wauw roepen haha
ahaha johannal, goede update zeg!!! Knap!! HIhi Daan kan leuk dansen hahaha @ Setti: Wat een mooie foto;s weer, wat sta je overal toch mooi op meid!!
Vriendlief, Gefeliciteerd!!! Setti, Gefeliciteerd getrouwde vrouw!! Mooie foto's en filmpje, jullie zagen er super uit!!
@ Setti: Net je filmpje bekeken, echt leuk hoor zo die dans samen!! Jullie doen het super goed en ik zie wel dat jullie de pasjes goed bestudeerd hebben
Ano; veel succes vandaag! Ik denk aan je en duim voor jullie.. Hoelaat heb je de echo? Hier; vandaag hoef ik alleen maar te openen op t werk van half 8 tot 9 en ben dan lekker vrij, joehoei! Taleah gaat gewoon naar t kdv dus mama gaat lekker bij slapen, jee.
setti, leuk filmpje hoor!!doe het je niet na, maar gelukkig hoefde dat dan ook niet op onze trouwdag haha. brrr zenuwachtigggggggg
Gefeliciteerd, Vriendlief! Dat hart onder de riem is niet meer nodig, het wordt een Zaanse knuffel Ano, succes vandaag!
@ Ano: Heel veel succes vandaag meid!!! Ik denk aan je en er branden 3 kaarsjes voor je..!! @ vriendlief: Heeee wat een leuk nieuws!!! Gaaf! Proficiat!!!! Dus nu gaat over 9 maanden het muurtje in jullie kamer echt nuttig zijn hihi. @ meeting: oh jee meiden, ik ben bang dat ik moet afmelden! We hebben gisteren zitten zoeken naar een band voor de bruiloft en we hebben een hele leuke gevonden. Die hebben a.s. zondag een optreden in Utrecht (letterlijk 5 minuten bij kidzcity vandaan haha, maar ik denk dat we de kindjes niet mee nemen hoor haha) waar we willen gaan kijken. Anders kunnen we niet meer gaan kijken tot na onze vakantie en dan zul je zien; zijn ze niet meer beschikbaar op onze datum. Dus daar willen we heen...en om nu 2x in 1 weekend naar utrecht te rijden vind ik echt een beetje teveel van het goede, daar is het te ver voor.
zo terug van de echo... nou ze deed dat apparaat erin, maar kon het beeldscherm amper zien, maar zag wel meteen een vruchtzak en een vruchtje. Dus Jeff zegt volgens mij zie ik wel een hartje kloppen, ja zegt de gyn maar het hele beeld klopt. maar eindelijk na een dikke minuut zei ze dat ze ook wel dacht hartactie te zien... vervolgens lukte het meten niet omdat het tegen de zijkant lag. ze meette max 5mm en het apparaat gaat pas tellen vanaf 6mm=6w2d. ze dacht wel dat t misschien wat groter was, maar dat kon ze dus niet zien nu. Al met al dus wel een goeie eco, maar ben wel heeeeel blij dat ik vrijdag weer mag, hoop dat hij dan direct het hartje ziet en het wel goed kan meten!!!
@ Ano: Hee meis, fijn dat je echo op zich goed was al kan ik me voorstellen dat je blij bent vrijdag weer te mogen! Tis toch nog niet echt de bevestiging die je zoekt als het zolang duurt tot ze het hartje kan zien en zeker ook niet als ze het niet zeker weet. Maar meis het zit gewoon goed hoor! Je voelt je zwanger, je voelt je anders dan anders en de echo was op zich goed nu!! Ga je vrijdag weer naar haar of iemand anders?
@Ano, dat is (voorzichtig) toch hartstikke goed nieuws!!! Fijn dat er een hartje te zien was! En wat goed dat jullie vrijdag terug mogen. Hopelijk dan gelijk een duidelijk hartje in beeld!