Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nog even over de meeting (heb het ook in dat topic geplaatst maar weet niet of dat gelezen wordt... ;))

Heej meiden!

Helaas gaat deze week ook niet lukken :( Volgende week zaterdag of a.s. zondag zou ik wel kunnen ;)

Zoals jullie weten is opa zondag overleden en hij wordt maandag gecremeerd. Zoals hij wilde wordt de hele dienst door ons geregeld (geen uitvaartondernemer die spreekt ofzo).
    Bart is 'oorspronkelijk' bloemist en hij zal de rouwstukken maken. Dit betekent dat hij dat zaterdag moet doen en dan de auto nodig heeft. En dat ik eventueel moet helpen.

Ik heb dus sowieso geen vervoer en weet ook niet of ik het red met al het geregel.

Sorry, had het weekend er helemaal voor vrijgehouden maar helaas is dit overmacht waar niemand iets aan kan doen.
    Wel heel vervelend want ik had zooooooooooooo'n zin om mee te gaan :D:D

Liefs Laar
    Ps. misschien dat ik eventueel met Marye mee zou kunnen rijden dat zou dan misschien nog een optie zijn?

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ ano: wat fijn zo'n positive echo!! Tis natuurlijk ook nog een hele prille zwangerschap. Ga je met een lekker gevoel vrijdag.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha hier zijn d&j zo leuk aan het spelen. Ze hebben van die zachte blokken en die stapelen ze de hele tijd op, best knap ook want ze hebben er steeds 4 op elkaar :D haha zal zo een foto plaatsen :)
    Ik denk dat het tijd is om de duplo eens te gaan pakken haha, ze vinden het erg leuk met die blokken.

Verder is het nu helemaal hip om jezelf te slaan, vinden daan en jesse.
    Meestal slaan ze zich in hun gezicht en dan zeggen ze iedere keer: "auw"!
    Daar beginnen ze sochtends al mee als ik de kamer in kom! haha. Naja, zolang ze zichzelf maar slaan en niet elkaar. Maar ik zeg wel elke keer dat ze dat niet moeten doen want ik vind er niet zoveel grappigs aan. Hun wel, die lachen er steeds om haha.

Verder noemt Jesse ondertussen alle dieren een Koe. haha. Vaak heeft ie het ook goed als ie een koe ziet, maar hij zegt het ook tegen een schaap enz :p.
    Ach haha hij ziet in ieder geval dat het diertjes zijn :D

Verder leren ze hier steeds meer woordjes, da's wel erg schattig :)

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    :x fuck fuck fucker de fuck werd ik net gebeld door het reisbureau is onze accomodatie overboekt. of we een alternatief wilden. dus ik zei alleen als we een 4 kamer bungalow terug krijgen en het luxer is dan we al hadden anders neit. ts verdomme onze huwelijksreis. man ow man wat ben ik pissed. hopelijk belt hij zo terug met goed nieuws :x

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lillebil sterkte meid hopelijk voel je je snel beter

jedalin hopelijk bevalt de band jullie das dan al iets minder om te regelen

ano owww lieverd wat ben ik blij met dit nieuws zeg. echt fijn voor jullie

hier de makelaar dacht ons huis tekoop te zetten voor 219000 en de laagste bod voor 210 te krijgen dus lijden we al 9000 verlies met de antispeculatiebeding van 10000 word de schuld erg hoog we moeten morgen terug komen bij de hypotheek adviseur voor de juiste bedragen met wat de maandlasten gaan worden dus een dikke tegenvaller. mischien wel verkopen maar dan gaan huren. dan dat klote nieuws van de vakantie ik kan wel janken nu. ben blij dat ik straks ff naar de kapper ga ff tijd voor mezelf.

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Koe KOEEEE koe! KOE hahaha hier ook heel lang tegen alles wat leeft koe gezegd. Heeft wel iets van een maand geduurd en nu zegt hij ook poes en schaap al het andere is nog steeds Koe! Maar zo is ook alles op wielen heel lang Auto! geweest nu weet hij ook bus en taktor!

Die duplo moet je zeker doen! Seph is er ook helemaal dol van steentje op elkaar en uit elkaar en rijden met de auto's. Wij hebben laatst een auto-vrachtwagen (zo eentje waar je auto's mee vervoert) gekocht en van Steef heeft hij een zandwagen gekregen nou daar is hij helemaal wild mee (en dan heeft hij nog diertjes en blokken enz aan de hand daarvan heeft hij ook weer beter de juiste namen van de dieren geleerd al gaat dat nog niet echt heel goed haha Koe!

Ano wat fijn dat je echo goed was en dat je er vrijdag weer eentje krijgt maare zou je die niet een paar dagen opschuiven? Of krijg je er dan gewoon redelijk snel weer een? Ik weet dat wij bij Seph bijna iedere 2 weken een echo hadden dat was wel heel fijn en steeds een geruststelling. Maarrr ik vind gevoel ook heel veel zeggen als dat goed zit dan zit de zwangerschap ook goed bij mij is dat ook een hele belangrijke graadmeter.

Hier Eindelijk! weer eens een klein beetje fitter! Hulde!!! zo fijn. Pfffff sleepte me de afgelopen weken echt vooruit en bleef maar doorgaan terwijl ik steeds zo ontzettend Ontettend! MOE was. Dit is de eerste dag dat ik geen middagslaapje doe en dat ik daar niet ook al vanaf 11 uur naar uitkijk. Hopelijk is dit het begin van het fittere twee trimester zat er echt op te wachten.

Torteltuin! Vanmorgen lekker met Seph naar de Torteltuin geweest zo ontzetten leuk weer. Hij heeft samen met zijn vriendje een tosti gegeten aan een kleine picknicktafel zo schattig. En hij durf nu steeds van de grote glijbaan af dan giert hij het echt van het lachen zo leuk!

Ik heb het al vaker gezegd maar ik zou het wel weten! Ik zou lekker naar buiten gaan naar deze superleuke speeltuin ipv dat bedompte Kidzcity. Maar ieder zijn ding. Veel plezier iig met jullie minimeeting wij zitten dit weekend lekker op Lowlands! Yeah

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    NEE NEE NEE Gaat er dan niks in 1x goed? Wat een sukkels zeg en beter zorgen ze voor een supergave vervanging want het is inderdaad wel jullie huwelijksreis tssss wat denken ze wel?!?! dat kan je toch niet maken! Overboeking wat een blunder zeg!

Waar zouden jullie eigenlijk heen gaan?

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Ahh nee dat ga je niet MENEN?!!? Gewoon overboekt!!!! Sjeezus :(, wat onwijs kut dat jullie nu een alternatief moeten gaan nemen. Had je gezegd dat het jullie huwelijksreis is?
    Sjee, echt ontzettend balen zeg :(. Tenzij je er nu nog iets veel duurders en gavers voor terug krijgt!! Dan is het te overleven hiih. Maar echt rot hoor :(

Oh wat een tegenvaller van jullie huis...Ja die schuld loopt dan wel erg hoog op. Ik zat dat laatst tegen arno te vertellen, die werkt in de hypotheken, en die zei al; ik ben bang dat ze flink wat moeten betalen dan...
    Wel echt rot zeg, dan zou je misschien toch beter de 5 jaar vol kunnen maken?
    Waarom willen jullie ook alweer nu graag verhuizen?

@ Johannal: aahh oke thnx voor je duplo tip :D hihi. We hebben heel veel gekregen voor hun 1e verjaardag, daar hadden we speciaal om gevraagd :).
    Zal het eens naar beneden halen dan deze week.
    Ik twijfel ook om de box weg te doen. Ze zaten er al dagen niet meer in totdat Daan er vandaag naar wees en er echt graag even in alle rust in wilde spelen... hmmmm. twijfel twijfel.
    Als ik dat ding weg doe, zeg ik er namelijk een werkbankje neer (keukentje-idee haha)

whahah bedompte kidzcity...jij hebt gewoon net een pech-dag gehad joh.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    we zouden 8 dagen naar lanzarote gaan. en donderdag ochtend vroeg zouden we de lucht al ingaan we moesten morgennacht om 03.30 op schiphol zijn. losers

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd wat een tegenvallers zeg ik zei al tegen steef ons huwelijk begint goed hihi. regen op de dag, makelaar en hypotheek wat tegen valt en nu de vakantie.

we wilden groter wonen en weer terug naar vianen. we wonen nu in een 3 kamer benedenwoning met tuin en ik wil graag een 2e en kan niet in dit huis als we een slaapkamer kleiner maken dan wordt het wel heel erg klein.

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieve Setti,

Wat een klote nieuws allemaal!!
    Ik zou ze even goed duidelijk maken dat het hier om jullie huwelijksreis gaat en dat het HUN fout is en dat zij maar beter ook met een FLINK RIANTE oplossing kunnen komen!!! Wat denken ze nou!! JEZUS! En dan ook nog es 2 dagen voor tijd!! WAARDELOOS! Wat een klotezooi!!
    En dan die hypotheek (ik snap er nix van, maar als ik het goed begrijp gaat het veel geld kosten) Zo mogelijk nog waardelozer!! JEEZZZ!! Dit is echt ongelofelijk balen!!
    Ik hoop dat er voor alles een goede zo niet veel betere oplossing komt!!
    Ik zal voor julie duimen, want dit sucks bigtime!!
    *knuffel*

Geniet ze bij de kapper, je verdiend het!!!

12. Soda Pop

@ Ano, meis, jets, hoe is het mogelijk, zelfs bij de echo nog geen zekerheid ondanks dat het toch wel heel goed lijkt dat ze wel een vruchtzakje en vruchtje zien... Hopen dat het vrijdag nog beter is en er een prachtig kloppend hartje volop in beeld zal zijn! *knuffel voor jou*

@ Johannal, hihi, Seph gek op trekkers jah, verwonderd me nie, de 2 broertjes! ;):D:D
    Super jah! En wat leuk dat hij zich ook zo vermaakt met diertjes, en blokjes etc.
    Als ik Stan een zak met blokken geef, houd hij zich meer bezig met ze er uit gooien en er weer in opruimen! :( Het spelen met de duplo doet hij nog niet.. De andere blokken die hij heeft stapelt hij wel op (6 hoog!!!!) Fijn dat je je nu wat fitter voelt meis! Even tijd voor jezelf in plaats van bij slapen als Seph op bed ligt is wel heel lekker!

@ Jedalin, oef, hihi, wel toevallig dat "jullie" band dan net speelt! Ik hoop dat ze helemaal naar jullie zin zijn en dat jullie ze nog kunnen boeken! Wel balen dat jullie nu niet naar de meeting kunnen!

@ Lara, dat is zekers overmacht meid, daar kan je helemaal nix tegen doen! Ben je de vorige keer ook nie samen met Marye gereden? Tis natuurlijk super dat je er alles aan wilt doen om er bij te zijn, maar denk je wel om jezelf, word dat niet te veel van het goede.. Tis al zo emo allemaal!! *knuffie voor jou*

13. Soda Pop

@ hier, pfff nouw, hier een dip hoor, en een flinke ook...
    Vandaag met Stan naar het CB geweest voor het weeg uurtje..
    Hij is dus nauwelijks gegroeid...
    Van 10,2 naar 10,3 kilo...
    Die vrouw allemaal vragen stellen, maar op het drinken na, kan ik overal positief op antwoorden. Hij eet goed. Heeft flinke poepluiers. En ook wel in elke luier plas, al zijn ze niet allemaal even vol...
    Maar hij groeit gewoon nauwelijks...
    Ik snap er nix meer van...
    Ik weet dat jullie zeggen dat ik een goeie mama ben, maar waarom gaat hier dan voor mijn gevoel nix goed?
    Hij stuitert van de bank, van de trap, groeit niet... Blijft maar jengelen...
    Wat doe ik toch verkeerd?
    Ze willen ook dat ik over 2 weken weer kom om te kijken of hij dan nog nie is aangekomen...
    Moet hem de boterhammen dikker besmeren met margarine, en water bij het fruit in doen, (nog) vaker en meer soorten sap en drinken aanbieden (en ik word er al dol van)
    volle producten geven.. (wat ik al deed; danoontje, vanille vla)

Jullie zeggen dat het niet zo erg is als hij niet zo goed groeit, omdat hij zijn energie elders gebruikt, en tjah, hij heeft een periode veel gespuugd, en op KDV eet hij ook nie geweldig.. En dan gaat er natuurlijk ook nog veel energie naar die stomme tanden en kiezen denk ik... Maar waarom moet ik dan over 2 weken terug komen??

Ik denk dat ik zo negatief ben omdat ik gewoon echt nie meer kan.. Ik ben zo moe... Ik voel me totall loss...

Sorry dat ik hier zo klaag nu, maar ik moet het even kwijt...
    Ik kan nie meer! Kan nie wachten tot het weer avond is.. En ik weer op bed kan!! En dat stomme scheitweer helpt ook nie mee hier! BAH BAH en nog es BAH!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie; Leuk dat stan dat ook zo goed doet :D Houten blokken stapelen ze hier ook hoog op, echt leuk hoe ze daar mee bezig zijn he!
    Die zachte blokken zijn lastig stapelen, die vallen heel snel..dus dan is 4 wel heel knap van ze :D
    Ik zal 'ns wat fotos uploaden hihi :D

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He wat balen dat ze op het cb niet helemaal gerust zijn op zijn gewicht. En verveelnd ook dat ie niet is aangekomen. Ik snap je onzekerheid hoor..je snapt dan toch niet hoe het kan dat hij niet aankomt terwijl je juist meer bent gaan geven, toch? Zoals een liga enzo?
    Misschien moet je hem ipv een baby meer gaan zien als een dreumes die ook af en toe iets lekkers mag wat misschien iets minder gezond is??
    Ik ben daar ook niet zo van hoor, maar ik geef ze af en toe gewoon eens een kinder-cakeje of een keer chocopasta op brood. Of elke dag een stukje peperkoek in plaats van bijv. een soepstengel of droog koekje. Ik noem maar iets hoor..
    Je kunt ook roomboter gaan smeren op brood ipv gewone boter, maar goed dat hadden ze vast wel op het cb gezegd als dat nodig was geweest?

Dat hij blijft jengelen, naja, dat hoort gewoon bij deze leeftijd..en deze fase. Dat heeft niets te maken met zijn gewicht of met jou.

Dat hij valt..naja, dat doen al onze kids meid..

Ik snap dat je nu alles opsomt en dat dat zwaarder wordt omdat je zo moe bent. Dat is ook gewoon ontzettend vervelend.
    Kan die paragnoste niet wat vaker oppassen misschien? Ziet ze dat zitten? dat je stan bijv. een ochtend bij haar brengt ofzo en jij je bed in kruipt??? :( Ik noem maar wat...
    Haha volgens mij sta je ook niet zo heel open voor zoiets, maja, als je zo vermoeid bent zul je er toch iets mee moeten doen...

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38