Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahaha je hebt ze al gezien, nouuuhouo!! Ik wilde nog even komen typen dat jullie GEEN opmerkingen over de sokken mochten maken!!! hahahaha.

Oke...uitleg, hahah. Ik was boven de sokken van jesse vergeten. En ze zaten op hun ontbijt te wachten dus ff snel uit de wasmand die beneden stond 2 sokken gezocht en dit waren de eerste 2 die ik vinden kon hahaha. En naja, die had ie daarna nog even lekker aangehouden ;)

hahaha.

Nou laatst foto...lief he hoe ze samen kunnen spelen :D
    Dat blijft zo onwijs bijzonder, ze vermaken elkaar echt de hele dag. Echt super...haha, tis nu de hele dag wle heel erg rustig voor mama; ik hoef er als ik wil nog geen minuut bij te gaan zitten; die 2 kunnen de hele dag vooruit met elkaar :)

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Wat een super foto's! Je ziet ze ook gewoon stralen!!:D

En hihi, weet je.. Toevallig ben ik nu sinds een paar week daar indd wat soepeler in geworden, zo krijgt Stan nu dus ook frikandel en patatjes! :) En net heb ik dus 2 liga's geprakt. Ik gaf hem een hele, maar hij begon me toch te jengelen, grote tranen.. Ik denk dat het hem zeer doet ofzo? Dat er nog een tandje doorkomt?:(
    Dus ik heb ze geprakt met water (hoppa, vochttt!!) En zo gegeven! SMULLEN MAAR... Das dus ook al weer extra en vanmiddag hebben we bij bakker bart een roombroodje gedeeld! :$ Nouw is dat wel heel vet, haha, en dat is ook echt niet iets wat ik vaak doe, dit was de 1e keer.. En hij smulde joh.. Maar zie nu wel in, dat dat (juist voor Stan) helemaal nie zo ernstig is...
    Dus ik sla ook gewoon weer danoontjes in... Hihi.. Vind mama zelf ook lekker...

En ik denk ook dat het komt door mijn moeheid hoor, zie alles even heel zwaar...

En je voelt het goed aan.. Ik vind het heel moeilijk om om hulp te vragen... Ik vind dat ik mezelf moet kunnen redden... Daarbij wil ik niet tot last zijn, ookal bieden andere mensen het aan, het voelt niet goed om Stan te "dumpen" voor mijn "rust"
    Pff, dat kost me de kop nog es.. Maar de drempel is nog steeds TE hoog... :(

Thanks dat je reageerde! Doet me goed! Echt! *knuffel*

3. Soda Pop

Ik vond het een smakelijke combi hoor!! :D:D No worries!! :D:D :p

En indd, dat is toch een pracht gezicht, zo lief zo saampies! *smelt* Ideaal toch, dat je er geen kind aan heb!! Whaha, ik heb af en toe wel genoeg autootjes, en blokjes gezien! ;)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah ik misschien soms wel te weinig denk ik. Soms zitten ze echt bijna de hele dag alleen te spelen en zit ik er niet bij.
    van de ene kant denk ik; mooi, dan kunnen en leren ze ook echt goed alleen/samen spelen.
    Van de andere kant denk ik; een beetje meer spelen met mama zou wel mogen! haha. Naja ,tis zo handig zo ;)

Wat goed te lezen dat je hem zo af e ntoe nu eens lekker verwend! Dat is gewoon leuk en niets mis mee. En tis leuk om je kindje zo te zien smullen he!?
    Wat ik al zei, ik ben er ook niet zo van, maar ik denk dan ook; ze mogen toch wel iets lekkers af en toe hoor!
    Maar een snoepje ofzo, dat hebben ze hier ook nog nooit gehad! haha en ook nog nooit grote-mensen-chips (hihi), alleen babychipjes en dat ook pas 2x ofzo.
    Dat is meer voor mijn gevoel omdat ik vindt dat ze het niet missen zolang ze het niet kennen en er dus ook niet om gaan zeuren. Daarnaast voegt het ook niets gezonds toe, dus dan denk ik; wacht maar mooi eens met die snoep enz :).
    Dat komt nog meer dan genoeg ben ik bang als ze een jaar of 3 zijn ;).

5. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    @ kussie: ik zou me niet te veel zorgen maken over zijn gewicht. samila heeft maanden gehad waarin ze totaal niet aankwam in gewicht en ook daar maakt de kinderarts geen probleem van(en daardoor het cb arts ook niet, assistente helaas wel maar is gelukkig gauw stil) ze is nu 76 cm en 8,3 kilo(was bij het cb deze week) 1,5 maand geleden bij de kinderarts had ze hetzelfde gewicht en 74 cm. soms ineens een groeispurt en dan blijft ze weer een tijd hangen.kep het wel vaker gehoord dat ze kindjes na 2 weken weer willen zien maar bij een dreumes lijkt het me niet handig omdat die niet meer hard groeien in gewicht.

heel veel kindjes vallen als ze dingen leren dus daar moet je je niet schuldig over voelen. net nog viel ze hard van de vensterbank(ze lag een meter verder op de grond) schrok me wezeloos maar ze huilde direct heel hard en 15 minuten lang(normaal huilt ze bijna nooit als ze valt) en is daarna in slaap gevallen. ik hou haar voor de zekerheid vannacht in de gaten.
    ik zat er naast en dan nog zijn ze erg snel.

geef hem iderdaad tussendoor af en toe wat lekkers maar daar ben je goed mee opweg met patatjes en roombroodjes. loempia vind stan misschie ook wel lekker(als we in de stad zijn halen we vaak een loempia of op de markt een puddingbroodje;)

@ jedalin:leuke foto's die blokken hebben wij ook:) maar daar doet ze niks mee. duplo en auto's en haar voetbal zijn het nu helemaal. en natuurlijk de pop met buggy(of zoals ze hem zelf noemt poppe)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ook duplo...goh, ik ga de duplo vandaag nog van de zolder halen!!!! :D:D:D

7. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    duplo blijft leuk(papa en mama vinden het ook leuk;)) met haar verjaardag ook van een paar mensen duplo gehad ze heeft nu een doos vol(ik had ook nog wat duplo van vroeger) tis alleen jammer dat het zo duur is dus wachten tot haar volgende verjaardag voordat er wat nieuws bij komt(ze heeft er nu nog genoeg aan maar wat extra poppetjes of diertjes zou wel leuk zijn).

8. Soda Pop

@ ons2ewonder, nouw indd, ze zijn zo snel als wat heh, kan je nie afkijken! :$ Ongelofelijk, en Stan loopt nog nie eens!! Pfff...

@ Jedalin, hihi, ik heb nu vorige week ook voor het eerst die chipies waar jullie het hier over hadden in huis gehaald, maar ze liggen nog onaangeroerd in de kast... Haha... Heb het er nog nie helemaal aan toe...
    We hebben net even een stukkie gefietst, heerlijk, allebei helemaal vrolijk, en nu zijn we weer in huis, en jawel, Stan weer aan het jengelen, en ik dus ook weer mijn sjaggo gezicht op... Zucht, whaha, we zijn buitenmensen! Het word tijd voor in ieder geval een goeie (na)zomer! Zucht!

Liefs en tot strax! Denk dat meneer hier vroeg op bed gaat... Hij heeft nie weer geslapen na 11 uur vanmorgen... Vandaar dat hij nu ook zo vervelend is denk ik!! Liefss

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #4789 Floor85, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    @Jedalin, wat een lieve foto's zeg!!! Haha, lekkere kereltjes! :D

@Duplo, hier ook een grote fan van Duplo. Ze heeft voor haar verjaardag van opa en oma een grote doos gehad en we bouwen nu de hele dag torens ;) Inderdaad duur spul, maar voor een verjaardag/sinterklaas leuk te doen.

@Rennen, Gisteren lekker even met Robine naar de Binnenmaas (recreatieoord) geweest. Even afleiding in deze emo-week!!
    Grappig filmpje gemaakt van Robine die druk oefent met rennen (is daar alle ruimte voor :p). Ze was hier al een half uur bezig (klimmen op de heuvel, door de modder :D) dus de vaart zit er niet meer zo in ;)
    Vanaf 1.10 min. een serieuze poging tot rennen...
    Was wel superlekker even naar buiten. Even weg thuis! Hier de link:

http://www.youtube.com/watch?v=OwUaTgtTRVA

@Baby Bob vanmiddag de Felicitas doos gehaald van de Etos. Echt leuk allemaal weer!! :D Wel raar hoor, die newbornluiertjes enzo. Wat is dat dan weer klein!!!!!

@Setti, wat een gedonder met dat reisbureau! Heb je inmiddels al wat gehoord. Hoop dat ze jullie een superdeluxe 4 persoonshuisje geven. En anders gewoon wat je gereserveerd had!
    Gedoe ook met de hypotheek :( Zit inderdaad niet mee allemaal.

@Hier, nou ik ga even koken! Lekker verse pasta carbonara, mjum. Bart is werken van 15.00u tot 21.00u dus eet samen met m'n meisje vandaag. Als ze nog's wakker wordt in ieder geval... ;) Vandaag om 9u wakker, slaapje van 10u tot 12.30u en nu ook al vanaf 15.15u in bed!!! Slaapkoppie!

@Kussie, bedankt voor je lieve berichtje. Moet inderdaad een verzinnen of het 'emotioneel' gezien allemaal heel handig is zaterdag ;), maar heb er zoooooveel zin in!!!!

Liefs Laar

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even vlug:

Kussie: Stan van de trap gevallen :O Wat schrikken zeg :(

Vriendlief (en andere nieuwe zwangeren die ik misschien ben vergeten? ): Gefeliciteerd :D Super nieuws!!

Ano: Hopelijk heb je vrijdag weer een mooie echo ik duim voor je :)

Setti: Wat een prachtige foto's en filmpje :) Super!

Gwenolyn: Nog zo last van je bekken? Balen zeg :(

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: Wat balen van je vakantie zeg :( Heb je al iets gehoord verder?

Jedalin: leuke foto's!

Rennen: hiero ook een meisje die sinds kort gaat rennen haha! Ze vind ook alles interessant, roept steeds auto, eendje (ook tegen vogels :p ) en is helemaal gefacineerd door dieren met name honden!

En verder weet ik het niet....

Wij zijn ook druk aan de klus afgelopen maand nog niet zo maar nu hebben we echt een beetje een "planning" nou Eugène dan haha die kijkt soms op mijn telefoon (heb een app met vruchtbare dagen) en dan zegt hij: nou dan en dan moeten we actief bezig zijn hahaha (het liefst wil hij nog een meisje en hij heeft gelezen dat 3 dagen voor de eisprong je de meeste kans hebt op een meisje maar mij maakt het allemaal niks uit )
    dus hopelijk kan ik snel bij jullie aansluiten zwangere dames!

Verder ben ik best druk met taarten maken ik krijg steeds meer opdrachten, erg leuk! Maar goed minder tijd dus om hier te zijn.... Want heb daarnaast ook nog gewoon werk en Esmay ;)

EN nu ga ik er weer vandoor!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie op een gegeven moment groeien kinderen nou eenmaal minder snel lisanne is nog geen kilo gegroeid in 4 maanden tijd en weegt nu 10.3 dus ik zou me echt geen zorgen maken hoor en hij zal echt niet een halve kilo zijn aangekomen over 2 weken.

en ze kijken niet meer zoals toen hij nog baby was maar naar zn lengte en dan gewicht en dan zit stan netjes in verhouding hoor.

jedalin wat een geweldige foto's van de boys echt knap dat ze t al kunnen

hier nog niets gehoord maar zou voor 6 uur gebeld worden dus we wachten af. en anders heeft oad een probleem en krijgen ze een rechtszaak en bellen we: redt mijn vakantie . dreizen kan hier ook niets aan doen die werden ook pas vandaag gebeld door oad. en die andere mensen hebben in juni geboekt en wij in januari dus ze moeten het door laten gaan voor ons of een luxere aanbieding doen. en anders krijgen ze een schade claim, we hebben het dierenpension al geboekt en mn ouders ook, en zo nog meer dingen.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik snap er niks van waarom jullie dan moeten gaan switchen terwijl die mensen die in juni geboekt hebben veel later waren???? Hoe weet jij dat trouwens, dat die in jni hebben geboekt??

@ kleintje: leuk, serieus bezig voor de 2e dus!! :D

@ Lara: hahah die Robine, aan het rennen! Wooow, knap hoor!! :D

@ Kussie: haha hier idd ook nog niet gegeven die chips, alleen op vakantie toen een keer. Thuis kom ik er neit echt aan toe ,ze eten al vanalles de hele dag

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    via t reisbureau die hebben de accomodatie gebeld. vandaar dat we het weten.
    we werden net gebeld dat de vakantie wel door kan gaan en toen zei hij dus dat het 2x een 2 kamerbungalow was die verbonden was met een deur. dus een 4 kamer bungalow nou dus niet een 4 kamerbungalow is 1 woonkamer met 3 slaapkamers. en ze gaven aan dat onze vakantie door kon gaan omdat we gedreiigd hebben met een rechtzaak en red mijn vakantie enz. dan geven ze al aan dat ze fout zitten. maar nu kunnen ze niets anders meer regelen dus ik heb gezegt dat ik alsnog een schadeclaim ga indienen omdat dit niet is wat er is afgesproken als ze van te voren hadden aangeven dat het 2x een 2kamerbungalow was hadden we het nooit geboekt. dus ik heb gezegt dat ze ons in geld tegemoet moeten komen.

we waren 3200 euro kwijt anders hadden we wel iets anders geboekt en dat heb ik hem ook gezegt en dat we nooit meer via hun een vakantie boeken en dat vond hij erg jammer zei hij nou die kan hij in zn reet steken.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief: Gefeliciteerd!!!

Ano: De echo was dus goed, fijn! En fijn dat je vrijdag terug mag, hopelijk is alles dan nog duidelijker!

Johanna: Super dat je je weer wat beter voelt zeg! Hopelijk nu een beter 2e trimester waarbij je niet zo moe gaat zijn...

Lara: Natuurlijk mag je meerijden, moet maar even kijken wat je wil. Als het niet gaat zou ik het wel extreem jammer vinden natuurlijk. Wel super bijzonder dat jullie alles zo regelen voor Bart zijn opa.

Jedalin: Heerlijk dat je mannen zich zo goed samen vermaken. Stom dat je niet naar de meeting komt hoor!:(

Lillebil: Balen dat je zo misselijk bent zeg! Sterkte ermee!

Setti: Jeetje wat een gedoe met jullie vakantie zeg! Hopelijk wordt dit toch nog even nnetjes opgelost! En wat ontzettend balen van je huis, ik weet hoe het is helaas. Wij hebben ons vorige huis verkocht met een schuld van 23000 euro... Blegh!

Hier: Beetje vroeg maar we gaan beginnen met zindelijkheidstraining. Florine gaf al steeds aan wanneer ze moest gaan poepen. En Pepijn begint wild te plassen. Hij had zelf zijn romper los gemaakt en zijn luier uit gedaan en ging toen staan plassen. We gaan het dus voorzichtig aan proberen met een potje. Zou wel ideaal zijn als dat ook echt een beetje ging werken.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: haha ja sorry ik vind het ook wel erg jammer maar dit heeft toch wel even de prioriteit! :D
    En naja, wat ik al zei, 2 keer naar utrecht rijden is echt een beetje te zot. Als het nu in de buurt was oke, maar tis dan in 1 weekend 4 uur rijden..dat gaat iets te ver.
    Nu gaan we gewoon maar lekker een dagje shoppen zaterdag, ook leuk want kheb schoenen nodig! :)

ahah succes met de zindelijkheidstraining! Zou knap zijn als het al zou lukken....als ze het al begrijpen.

17. Soda Pop

@ Lara, wauww, wat een mooi veld ook heej!! Daar kan ze indd lopen en rennen naar hartelust!! Ideaal!!
    En dat doet ze dan ook volop! Wat een super filmpje!! Heerlijk meisje! En jullie ook zo enthousiast! Ik hou d'r van! :) Vind ook zo lief, dat Bart haar een kusje geeft...
    Ik hoop echt dat Stan ook zo'n lieve papa krijgt... "Werk" er hard aan ;):D:D:D

@ Marye, tjah, het is vroeg! Maar als je kids het zelf aangeven, zou ik het zeker nie nalaten hoor! Gewoon indd proberen! Toch?
    Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, hou je ons op de hoogte?

@ Kleintje, wauww, dat is serieuze zaak! :cool: Heel veel "succes" maar vooral ook veel plezier ;) Moet wel leuk blijven heh, ennuh, Eugene zei me toch echt dat hij wel trouwen wil hoor! Komt goed! :D:D

@ Jedalin, nouw dat gevoel heb ik ook weer, net als een paar maand geleden, dat ik de hele dag eten in Stan loop te proppen.. Vanavond wilde hij zijn avondeten ook nie helemaal opeten, tjah nouw, kan hem toch nie dwingen, dan nie hoor! Klaar toch.. Tsss...
    Hij ziet er goed uit, en zoals Gwen al zei, tis ech geen biafra kindje of wat ook! Ik doe mijn best en meer kan ik ook nie doen...

Hij is nu 10,3 kilo en in lengte 81 cm.
    Zal het even aanpassen in de handtekening.
    Groetjesss

18. Soda Pop

Hahaha, ik was mijn random reader kwijt (om in te loggen voor internetbankieren) Ik dus op zoek.. vond ik hem terug in mijn schoen...
    Heeft Stan hem in gestopt! :D:D:D:D

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah dat ding is hier ook groot favoriet om mee te spelen..maar mogen ze niet van mij :p

whaha geweldig dat ie hem in je schoen had verstopt :D:D:

20. Soda Pop

Haha, tjah, dat is het enige ding met knopjes waar hij van mij wel aan mag komen, want daar kan hij de tv nie mee aan of uit zetten, of er batterijen uithalen of wat ook. En als ie kapot gaat kan ik toch voor nix een nieuwe halen, whaha!! Meestal hou ik hem ook uit zijn buurt hoor, maar ach, als ie hem eens te pakken heeft ben ik hier nie zo happig op... En met dit dus als resultaat! :D:D:D

Deel Deze Pagina