Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

ff beetje vluchtig gelezen hoor.

kussie, maar stan is toch helemaal niet te licht?dit gewicht en lengte passen toch bij zijn leeftijd?En anders idd af en toe iets meer geven, hier krijgt ze ook af en toe echt iets van ons ofzo hoor, ach moet kunnen vind ik.
    wel verveldnd at je je zo kloote en moe voeld, misschien net wat linda zei, dat de paragnoste een keer extra oppast!het zal je wel goed doen denk ik!!!

setti, jeetje wat een rotdingen bij elkaar allemaal, das echt even kut zeg.
    maar zouden jullie t huis wel met zo'n verlies willen verkopen dan?das wle een hoop idd, 19000dan?en eid evakantie ook al niet goed dus, echt slordig zeg, vind dat altijd schandalig die overboekingen.
    maar jee 3200?hebben jullie ook voor je ouders betaald?en das ai?hoop geld zeg!!

jedalin, wauwww wat een scheetjes, en wat spelen ze lief samen zeg!!!das wel leuk dan van een 2ling he!!!wat super jammerrr dat jullie niet mee gaan t weekend, eens kijken wie er overblijven dan...

laar, nou hoop dat je er toch bij bent het weekend, anders blijft er geloof ik weinig over haha, maar zowieso is het natuurlijk leuk als je er bent!!!

kleintje, fijn dat het zo super gaat met de taarten, straks kun je er echt je werk van maken!!!!en druk aan de klus dus, zo te horen heeft Eugene de smaak te pakken haha, hopelijk ben ook jij snel zwanger!!!

hier:nou nog 3 nachtjes en weer een echo haha.
    ga dan vragen of ik een week erna weer 1 mag, desnoods tegen betaling.maar ben wel heel blij dat het hartje klopt!!!

zo nu lekker een stukje verse zalm eten in sojasaus mjummieeeee

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: heb jij onderonsjes met mijn vriend :O :S ;)
    Dat heb ik niet gehoord hoor dat hij dat zei..... :p

Random Reader: ohhh die wil Esmay ook altijd graag hebben, hetzelfde als mijn werk telefoon, afstandsbedieningen etc etc. Ze weet ook hoe ze de t.v aan moet zetten met het knopje of met de afstandsbediening haha! Maar ze mag er eigenlijk niet aankomen...

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha hier ook 2 kereltjes die met alle geweld afstandsbedieningen willen hebben als ze erbij kunnen..maar die krijgen ze niet van mij haha.
    Als ik zit te bellen gaan ze altijd gelijk meebellen, hihi, zo lief. Zitten ze allemaal te kletsen met hun handje tegen hun oor :p.

@ ano: hahah, dr is wel meer leuk aan een tweeling hoor :D:D: hahaha. Snap dat je het zo niet bedoelde hoor ;) hihi maar klinkt wel grappig: "Dat is dan wel weer leuk aan een tweeling" :p :p hahah.

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin, haha fijn dat je weet dat ik het niet zo bedoel :) kwam er idd wel beetje stom uit he!!!
    Maar je weet dat ik ze wel op kan vreten he, en Neomi ook ;)

haha hier ook een bellertje!!
    ze kan nu ook huilen of lachen als ik dat vraag haha, zal d'r morgen eens even filmen en een truucendoosje uit de kast halen hahaha

5. Floor20

Floor20 Niet meer actief

kussiexx, Sven was de laatste keer bij het cb 95gr gegroeid in gewicht, zeiden ze niets over... (hij was wel iets kleiner, maar toch..) Inmiddels zit er in een paar maanden volgens mij een kilo bij :D Kan dus ineens weer hard gaan ;)

En ik moet wel lachen om die speciale kinderchips enzo.. Hier al heerlijke nibbits :p
    Maar bij de oudste was ik er ook heel terughoudend mee. Die kreeg dat allemaal pas vanaf een jaar of 2. Maar ja... Ivar eet gewoon het bakje van zn broer leeg als ik hem niks geef, dus je word met een tweede toch een stuk makkelijker hihi :D (ik in iedergeval)
    Ivar heeft nu de chocola ontdekt... Dan staat hij helemaal te springen..krijgt hij maar een heel klein stukje hoor, maar het is wel bijzonder dat hoe klein ze zijn ze precies weten wat lekker is ;) (en in welke kast het ligt...)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah op commando huilen???!!! En lachen?! hahahah dat meen je! Ben heeeel benieuwd!!! :D

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja niet echt huilen hoor, ze doet het na he!!

floor, haha hier krijgt ze ook wel eens nibbit hoor, gewoon heel af en toe!!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #4808 kleintje88, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    Haha esmay doet ook huilen na van andere kindjes en als wij lachen lacht ze ook :p
    Ze heeft ook een neptelefoon en daar kwam ze toen strax mee n/a ar mij toe en zei mama oma! :p

even gewist

9. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Setti: van harte gefeliciteerd!! Wat zagen jullie er mooi uit! Trouwen is ook zo leuk, zo'n bijzondere dag (ik zou zeggen tegen iedereen; dat moet je meegemaakt hebben?! ;)

@ Vriendlief: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er weer van zou ik zeggen!

@ tussendoortjes: Jens krijgt hier ook wel eens krentjes of van die yoghurtrozijntjes van de AH of heel soms van die gepofte rijstekorreltjes met die felle kleurtjes. Op verjaardagen eet hij ook wel eens een paar Nibbits. Hij is niet meer zo dol op koek, dus varieer ik daar wel eens wat mee. Ik geef alleen niet te veel tussendoor, want anders gaat dat echt ten koste van zijn brood- en/of avondmaaltijden en dat vind ik niet goed.
    Helaas denken mijn schoonouders daar nog wel eens anders over..... :x Die geven hem echt vanalles volgens mij, ik merk dat Jens dan 's avonds minder eet. En ineens veel meer poept. Ik wil het volgende week, als ik weer begin met werken, nog eens een keer duidelijk zeggen, maar anderzijds denk ik, ja laat anders maar.... De laatste keer toen we daar waren kreeg hij een koekje met chocolade erin (het was een kinderkoekje). En dat is nog niet het ergste, toen zag Jens de andere nog liggen (het was een twee-verpakking) en die kreeg hij toen ook. Ik zat mezelf echt op te vreten. Ik zeg namelijk altijd tegen mijn man dat hij bij zijn ouders daar iets van moet zeggen, maar hij zei dus niks op dat moment?! Ik was echt boos thuis, 2 koeken achter elkaar en best wel grote, dat vind ik echt nergens voor nodig! Verder vertelde ze pas geleden iets over dat ze brood aan het eten waren en dat Jens dacht dat hij een pak vla op tafel zag (Jens zegt dan: pap). Maar dat was het pak hagelslag.... En ze hebben hem pas geleden een stuk droge worst gegeven. Dan gaan mijn haren echt overeind staan. Maar anderzijds denk ik ook wel eens, misschien moet ik mezelf niet zo aanstellen en valt het allemaal wel mee. Maar ik heb echt het gevoel dat ze er maar vanalles in stoppen... :( Wat is jullie mening hierover??

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ik en een vriendin van me zijn bezig met een site om revieuws over producten en uitstapjes te geven. Nu hebben we op het moment een foto actie....dus ik zou zeggen Doe mee!!!gewoon leuk!
    www.happy-kidzz.nl

11. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Hier krijgen ze als tussendoortje 's ochtends meestal ontbijtkoek of een biscuitje. En 's middags fruit. Verder eigenlijk geen/weinig extra's. Soms een keer een snoepje ofzo, maar dat is niet dagelijks.
    Chipjes op een feestje of een keer in het weekend, maar ook niet heel vaak. Moet zeggen dat ze hier bij oma ook wel koekjes met chocola krijgen, meerdere koekjes of veel te grote koeken, maar daar komen we hooguit 1x in de 2 weken dus dat vind ik niet zo erg. Bij de oudste mocht dat van mij absoluut niet tot zn 2de, ook geen snoepjes ofzo hihi, nu denk ik ach... van die ene keer zal hij er wel niks van krijgen.. Ivar heeft het weekend voor het eerst zo'n tumtummetje gehad, nou dat vond hij ook wel lekker ;) maar dat zijn dingen die krijgt hij is heel af en toe, zeker niet dagelijks.

Als Jens vaak bij je schoonouders is zou ik het idd nog wel een keer duidelijk zeggen. Ik vind het zelf ook niet nodig om die kleintjes zoveel ongezonde dingen te geven. Helemaal niet als het ten koste gaat van zn normale eten.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Even Ano feliciteren, dit ziet er goed uit lijkt me?

Setti, hart onder de riem voor jou!

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!!

Allereerst een groet van Alies uit het zonnige Frankrijk! Het was er zelfs 35 graden, maar na een beste bui is het nu een draaglijke 29 graden. Melanie is uit het stapelbed gevallen nadat ze in haar slaap het hekje heeft losgeduwd, ze is er met de schrik vanaf gekomen dus alles okeej. Ze genieten er volop.
    Ze zei ook nog dat er hier babyboom gaande is en heeft als het goed is Vriendlief zelf al gesmst! :)

@ Franny, het is harstikke lief bedoeld van je (schoon)ouders, maar ik vind dat toch echt JIJ/jullie beslissen, en dat dus ook je man best zijn mond los mag trekken als ze wel deze dingen geven terwijl jullie daar afspraken over hebben dat Jens dat nog nie mag...
    Tuurlijk zijn er een keer uitzonderingen, maar een halve droge worst??? En 2 grote koekjes?? Kan me voorstellen dat het dan net wat te ver gaat... Als het nouw es gaat om 1 koekje, of wat ook, tjah, laat het een keer voorkomen.. (mijn moeder geeft Stan helemaal nix, dat durft ze niet, ze is bang dat hij stikt...) Kortom mijn mening is dat JULLIE de baas zijn en dat JULLIE dus ook beslissen.. Breng het vriendelijk maar toch duidelijk, het is natuurlijk al super dat ze oppassen willen, maar ze hoeven hem niet tonnetjes rond te voeren! ;)

@ Floor, ik had een andere -onbekende- CB assistente, vervanging van iemand... Omdat ehm die collega van K. met Verlof is (weet haar naam nie)
    Gek heh, dat ze bij jou dan wel zo relaxed zijn en dat ik dus gewoon weer moet komen! :(:( Ze was trouwens wel heel aardig hoor. En zal het ook vast goed bedoelen, maar ondanks dat ik me door het CB niet meer uit het lood wil laten slaan is het ze toch weer gelukt, grrr!!

@ Ano, hihi, tuurlijk begrijpt Jedalin jou uitspraak, mij was ie nie eens opgevallen!! Maar we snappen hem allemaal! :D Ik moest er eigenlijk om lachen, hoe ze reageerde, haha, soms kan het getypt zo krom overkomen terwijl je het totaal nie zo bedoeld!
    Trouwens het zou toch van de zotten zijn als je zou moeten betalen voor nog een echo...
    Ze weten van je situatie toch! Dan ga ik er toch echt wel van uit dat ze begrip tonen en je zonder problemen die week er op nog een echo krijgt!!!

@ Setti, hoe gaat ie daar meis?
    Nog wat gehoord zo links en rechts?

@ hier, crisis, Stan was vanmorgen om 6 uur al wakker! *gaap*
    Maarrr, was nu wel mooi op tijd op werk, whaha! Ga nu gauw weer wat doen!!

Groetjesss

Ow jah, vriendlief, ik zal es kijken op jullie site vanmiddag!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sorry ff te druk om op iedereen te reageren

hier druk bezig voor de vakantie vanochtend de katten naar t pension gebracht en nu ben ik de koffers aant pakken hihi volgens mij heeft lisanne meer kleding om mee te nemen dan steef enik samen hihi. we hebben dus nu 2x een 2kamer bungalow die geschakeld aan elkaar zit en een deur ertussen heeft zodat je toch samen kunt zijn. baal er enorm van dat lisanne geen eigen slaapkamer heeft want dat hebben we wel zo geboekt maar blijkt dat hun dit zo zien als een 4 kamer bungalow nou ik dus niet. en ik ben gister vreselijk boos op ze geworden en begon nog te huilen aan te telefoon hihi. dat als ze dit gemeld hadden van te voren dat ik het nooit geboekt had. en dat ik nu een stuk van het bedrag terug eis,

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat een gedoe Setti :(
    Maar ondanks alles wens ik je toch een fijne vakantie!

Tussendoortjes: hier krijgt ze krentjes, fruit, of koek en Esmay is gek op eten dus die moeten we echt remmen!
    We kunnen ook niet eten als zij in de buurt is zonder dat zij ook iets wil...

Mijn zus had haar laatst meegenomen naar de supermarkt en had haar helemaal vol gepropt met van alles wat ze daar tegen kwam wat ze konden proeven, kaas, wordt, meloen, koek etc. Was ze trots aan het vertellen dat Esmay dat allemaal at :$ Nou we zijn toen wel even pissig geweest!
    Ze krijgt van ons nooit wat bij de supermarkt en als ze dat wel zou krijgen dan is 1 ding genoeg! Dat begreep mijn zus niet helemaal volgens mij... "Laat dat kind toch lekker eten" Jaja straks een dikkerdje of een verwend kind! Nee dat hoeft voor mij niet... genoeg is genoeg!
    Bovendien vraagt ze er bij ons nooit om als wij met haar in de supermarkt zijn...

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Kussie hier is hij de hele! middag zoet geweest. Het veld ligt tegenover het huis van mijn ouders en die waren er steeds bij. Hoewel ze na een uur liever naar binnen wilde mochten ze van Seph echt nog niet weg.... :D

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje, hahah moest even lachen om hoe je vertelde dat je zusje esmay had volgepropt met alles wat ze maar konden krijgen, zie al helemaal voor me hoe esmay daar in die winkel loopt met opgeblazen wangen omdat het eten er amper in past....

vriendlief, zal straks even kijken!!jeej ben je al 5 weken?was je nod dan niet de 13e?dat dacht ik?

setti, grrr balen hoor als je gewoon neit krijgt wat je boekt, benieuwd of jullie wat terug krijgen!alvast hele fijne vakantie, geniet er lekker van!!!

darcy, bedankt meid!!!

hier alles, goed, alleen beetje misselijk bah bah.
    nu ff zitten en dan neomi weer ophalen!!!

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, dat IS toch ook niet een 4 kamer appartement... Ik ben het helemaal met je eens! Dat is een schakel appartement voor als je met 2 stelletjes bent! Wat een ongelofelijke druiloren daaro!!
    Doorgaan met die schadeclaim dus, maar wel als jullie terug zijn!
    Ik hoop werkelijk dat er in en om dat stomme appartement heel veel leuks te doen is wat alles weer goed maakt! Ik gun het jullie zo! Ik wens jullie een ontzettend fijne vakantie toe meid!
    Geniet van JULLIE HUWELIJKSREIS!

@ Johannal, WAUWWW, ik weet nu al, dat Stan zich er ook helemaal zou vermaken, al zou die naar de trekker TOE gaan, hahaha, al word dat wel moeilijk door die prikkende strosels! :D:D
    Mooi heh, dat ze daar zo van kunnen genieten..

@ Ano, oef meid, misselijk dus ook.. Tjah, das wel een overbekende "kwaal" heh, en ze zeggen dat je dan echt "goed" zwanger bent, maar jah, das onzin, maar zou wel fijn zijn als het voor jou wel geld.. Al is het natuurlijk nie fijn dat je misselijk bent. Hmm, ik breng het weer krom, maar ik hoop dat je het snapt!
    Droge crackers eten en cola drinken schijnt te helpen! :)

@ hier, pfff, al weer een schrik van mijn leven gehad. We zijn bij mijn ouders (heeft nog wat voeten in aarde gehad, want had al geen zin meer, belde pa, maar ma zat al weer te morren op de achtergrond.... Maar pa belde me terug dat ik toch ECHT moest komen, de schat, hij heeft echt alles voor ons over! :))
    Zit Stan dus in de zandbak, hij vermaakt zich echt kostelijk, zo prachtig! Van half 2 tot 4 uur (!!!!) heeft ie gewoon genoten! :D
    Hoe dan ook, ik liep even van hem weg (rug naar hem toe) en opeens hoor ik hem een kreet slaken, ik stuiter zowat ondersteboven, kijkt ie me met een grote grijns aan, was ie gewoon "voor de lol" aan het gillen..
    Man, mijn hart stond op z'n kop...
    Niet dat hij hard ofzo uit die zandbak kan vallen hoor, hihi, ding staat in het gras.. Nix raars of wat ook, maar pfff. Ik merk dus nog danig hoe hoog de schrik bij me zit....
    Klein draakie van me! :$:$
    Moet er nu gewoon om lachen!!
    Whahahaha....

Ook nog met mijn konijn na dierenarts geweest... Pfff. Hij heeft een bult bij zijn plasser en ook allemaal vieze plakkerige troep en poep er zitten.. Dus ik zag de bui al hangen.. MAARRR.. De bult is onschuldig, goddank, en hij maakt dus overtollig smeer aan ofzo met zijn klieren.. Is NATUURLIJK iets wat ze nog nooit eerder heeft gezien, dus geen idee wat er aan te doen.. Ze belt met een collega en laat het me dan nog weten... :)
    Thuis gekomen zijn hok grondig gemest en NU kan het genieten gaan beginnen!! :D Stan ligt nu op bed.. Als hij een flinke poos slaapt kan het zijn dat ik vanavond even naar een soort feest ga hier met hem.. Allemaal bandjes enzo... Maar weet nog niet, zal wel harde muziek zijn.. Ik kijk wel even... Wil natuurlijk niet dat Stan helemaal hyper de pieper er van word, maar tis zulk lekker weer, en ik wil er ook wel even uit eigenlijk... Wat zouden jullie doen?

(ik heb dus vakantie nu, whahaha! Ik lees terug en vergeet het gewoon te zeggen)

Liefss

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ setti: fijne vakantie!!

@ kussie: lekker vakantie! Weet je, ik zou het gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je altijd krijgen. Word het niks ben je ook zo weer thuis.

Sorry verder even geen reacties, voel me zo ziek als een hond : moe, misselijk, overgeven en snuit een keukenrol per dag leeg. Kijk nu al uit naar 19.30 als ik Joënna op bed kan leggen (terwijl ze echt niet lastig is!!).

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Ondanks al het gedoe een hele fijne vakantie!!!

Gwenolyn:Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!

Ano: Vervelend dat je zo misselijk bent, maar ook een goed teken. Nog maar 2 daagjes en dan alweer echo! Kom jij zaterdag nou wel naar kidzcity? Het wordt wel 25 graden buiten :D

Johanna: Leuke foto van Seph, wat super dat hij zich daar zo vermaakt heeft!

Kussie: Fijn dat je konijn niets ernstigs heeft ben benieuwd wat de dierenarts zegt als je gebelt wordt.

Hier: Pepijn en Florine zijn vandaag gewoon alweer precies 1,5 jaar oud. Tijd vliegt!
    Nu ben ik snel weer weg ik was even de keuken aan het soppen :)

Deel Deze Pagina