johanna: leuke foto!!!! kussie: JEEEEj vakantie!!! ja had alies der sms ontvangen Ano: owww bijna echo! IK WIL OOK..... had vandaag beetje roze afscheiding dus ja ik zit in de stress.... Ja mijn laatste nod was tussen de 10 en 13 in........Heb op 13 augustis licht positief getest en de 10 nog helemaal wit dus ik weet het niet precies maar alsik van de 13de intyp op de banner zegt ie 5 weken om en nabij...... Mag 7 september naar de vk en dan die week nog ff afspraak maken voor echo....als er niks fout gaat tot dan toe. Gwen: lekker je bedje in duikem!!!
nog ff 1 berichtje voor ik offline ga. hihi. allemaal bedankt voor jullie medeleven. hier nog een filmpje van de openingsdans waar de hele jurk op te zien is na 1.5 minuut, alleen het beeld is overdwars hihi tot volgende week allemaal http://www.youtube.com/watch?v=gmtJCtAnWbE
vriendlief, ow okeej je weet je nod niet precies, want als ie de 10e is klopt die 5weken wel, maar in princiepe ben je op je nod 4weken zwanger , dus dan nu 4w4d maar ach scheeld maar 3 dagen. Ja ik weet dat je stress krijgt van afwijkende afscheiding..., maar zoals je zelf zei, het is zoals het is en je kunt er niks meer aan veranderen, maar hoop voor je dat het snel weer weg is!!probeer toch te genieten! marye gefeliciteerd!!!!! heb op t meeting topic gereageerd!25gr is wel errug lekker haha, maar even kijken wie er nog wel gaan zaterdag.
Setti, een hele fijne mooie vakantie! Oftewel huwelijksreis! Lekker van genieten hoor.. En wie weet als jullie daar zijn krijgen jullie toch nog wat jullie hadden gewild, gewoon daar ook aan geven. Have fun, xx
Hey allemaal, Ben nie gegaan. Had mijn broer nog even gevraagd hoe laat hij ging en dat zou dik na achten worden.. En pas tegen 10 uur word het een beetje gezellig. Pa wilde wel oppassen, maar ma wilde het niet hebben, ze wil vrij hebben (ookal past pa dan op) en ook morgen wil ze vrijaf.. (ik zou met de auto naar de garage voor dat raam) maar ze heeft 4 drukke dagen gehad, dus ze wil nog nie oppassen.. Ook in mijn vakantie wil ze die 2 donderdagen eigenlijk niet oppassen Had ik wel op gehoopt, zodat ik ook wat bij kon slapen.. Maar helaas... Ik vind dat ze onwijs hard is... Ze heeft het zelf zo zwaar, maar ik vind echt dat ze behoorlijk egoistisch bezig is... Vooral ook omdat ze het zo duidelijk laat merken; "heerlijk dat ik niet hoef op te passen" "goh, wat is het toch fijn, lekker vrijaf" "lekker uitslapen" Bladiebladiebla, zal wel aan mijn korte lontje liggen, maar onderhand ben ik er spuugzat van... Voor morgenmiddag heb ik haar kunnen "strikken" omdat k mijn psych al 4x heb afgezegd, waarvan 2 of 3 x omdat zij niet wou/kon... Heb gezegd dat ik dat nu echt nie kon maken, dus morgenmiddag past ze dan weer wel een uur op... En vanmiddag nam mijn pa het even van mijn over, de schat, toen ik met Diezel naar de dierenarts ging.. ik blij, want zag het niet zitten om met Stan voorin en met Diezel achterin er heen te gaan, en dan beiden in de gaten te moeten houden.. Pfff.. Mijn pa is een kanjer! Hij staat me altijd half! Vind het echt heel jammer dat mijn moeder zo raar doet.. Maar de paragnoste zegt al, ze is gewoon helemaal op, maar ze weigert om er wat aan te doen, ze blijft liever in de "slachtofferrol" zitten, en doordat ik er WEL wat aan doe, ga ik me ook steeds meer ergeren en zal er ok vanzelf het punt komen dat ik nog (veel) meer afstand zal nemen... Nouw dat kan ze wel es heel goed hebben! Maar wat vind ik het jammer, had zo graag een enthousiaste oma gehad voor Stan, en dat is ze ook hoor, als ik er bij ben, of als anderen er bij zijn... Maar zodra ze "op mag/moet passen" is het gebeurd... Jammer heh... *snif* Hoe dan ook, Stan ligt op bed, de was hangt... En ik.. Ik lig voor pampus op de bank, te luisteren hoe meneer zijn ledikant afbreekt... Ik ga zo ook maar plat.. Morgen naar de huisarts, voor de buikklachten waar ik het laatst over had, die pijn in mijn buik als ik ongesteld ben links onderin... Ik vertrouw het nix... Dus ben benieuwd... Wil dan ook nog even vragen of hij nog wat heeft te zeggen over de val die Stan heeft gemaakt van de trap... Ik heb vandaag voor het eerst weer fatsoenlijk avond eten gehad.. Pfff.... Het heeft mij de afgelopen 3 dagen nix gesmaakt! Sterker nog, heb alles na het koken zo weer weggemieterd! (nou kan dat geen kwaad, whaha, daar nie van, maar het zegt wel wat) Liefssss
@ Gwen, heej meis, wat ongelofelijk but dat je je zo naar voelt... Jets! En dan is Jorgen ook nog weg... Ik wou dat ik wat voor je kon doen meid! Hopelijk is Joënna lekker aan het slapen en kan jij ook even je rust pakken... Ik wens je heel veel beterschap!! Moet je morgen ook werken? Want dan breng Joenna maar naar KDV en blijf maar lekker thuis hoor! *dikke knuffel voor jou* @ Vriendlief, dan ben je zelf opeens ook een stuk minder nuchter heh.. Opeens slaat je dan de angst om het hart.... Als je er "buiten" staat is het zo "makkelijk" om te zeggen dat het nix hoeft te betekenen en nu.. Pff, ik weet precies hoe je je voelt... Maar ik als nu niet zwangere en nuchter alom, lieverd, probeer het toch zo te zien, dat het heel normaal "kan" zijn heh, en het nix hoeft te betekenen! Ook jij hebt vast een prima echo! En alles komt goed! Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent en Jan grote broer word meis! *knuffel* @ Ano, hoe is het met je misselijkheid meid? Voel je je al wat beter!? @ Setti, ook ik wens jullie een ontzettend fijne en vooral romantische huwelijksreis toe! Jullie verdienen het! Geniet ze!! @ Eliesah, hoe is met jou? Was je vrij vandaag of werken? Ging het goed met Taleah op KDV nu? @ Nijnja, hoe is het met jullie? En met Toon? En natuurlijk ook met Karel? Al internet daar? Lekker aan het genieten in de grote tuin? Of is het daar ook zoveel regen, al was het vandaag wel superr!! @ Marye, whoowwww, al anderhalf!! GAAFFF heh!!! Dat is toch wel weer een mijlpaal ook! Duurt hier nog anderhalve maand gewoon, haha! Succes met soppen nog! Liefs
Seph op het pleintje hiernaast! Hij vind skateboards helemaal gaaf! Verder even geen reacties laptop is zo goed als leeg dus gauw even deze plaatsen
Johannal: leuke foto's Kussie: Wat vaag dat je moeder zo doet zeg En dat gillen dat ken ik doet Esmay soms ook zomaar ineens en een lol dat ze dan heeft Gwenolyn: beterschap!!! *knuffel* HIer: nou nou hij heeft de smaak te pakken geloof ik hij heeft ineens zin om te klussen de laatste dagen! Komt goed uit want de vruchtbare periode zit eraan te komen dus wie weet En nu moet ik gauw naar bed!
Ieeeuuwww wil ik laptop bijna gaan afsluiten begint ineens het speelgoed van Esmay "ding ding ding " te doen!! Is zo'n boot van noach ofzo met allerlei diertjes en 1 zo'n bel ding erop die begint ineens te tingelen! Vreemd want het is 1 precies 23.00 toen dat gebeurde en 2 gewoon raar want er is niemand in de buurt!! Waarschijnlijk een signaal dat ik naar bed moet! Eugène heeft het een keer gehad toen we nog niet bij elkaar woonde dat hij soms ineens de deurbel hoorde (een andere bel dan dat hij normaal heeft ) op momenten dat hij tegen mij typte op msn dat hij echt naar bed moest! en ook een keer dat hij de deurbel hoorde toen zijn oven aan stond maar hij die even vergeten was, schijnbaar allemaal signalen ofzo??? Wel vreemd!! DUs ik ga nu gauw naar bed
Tja meis, het kan allemaal... Maar waarom je dan naar bed zou moeten, hihi.. Het zou best een signaal of wat kunnen zijn.. Maar de link met het naar bed moeten kan ik nie leggen?? Soms word je gewoon even "geholpen" Liefs
@ Johannal, ook al weer zo'n super lieve foto! Hihi, Seph's smaak is duidelijk heel divers Leuk hoor! @ hier, nouw, het zou vandaag mooi weer worden? Ik word wakker terwijl het stort regent en ik kan met de beste wil van de wereld geen stukje blauwe lucht ontdekken.. JUIST... GROMMM!!! Zometeen naar de huisarts... @ all, hoe is het verder met iedereen? hier alles dikke prima! Natuurlijk (nog steeds) mega moe, vanacht rond kwart over 4 er weer uit geweest voor Stan en kwart voor 5 nog x.. Maar ditmaal alleen voor fopper, maar voor dat ik dan nog weer slaap... *gaap* Oef, mijn ventje heeft toch een mooi shirtje aan, ben (al)weer helemaal verliefd op hem! Is leger groen, met 2 buses op de voorkant en knoopjes zeg maar bij de hals.. Sexy hoor! @ Gwen, voel je je wat fitter meid, jets, ik hoop echt dat je een beetje hebt kunnen slapen! *knuffel* @ Vriendlief, hoe is het bij jou? @ Ano, voel jij je vandaag ook minder misselijk? Liefs
Waarschijnlijk omdat ik al een uur dacht: en nu ga ik echt eens naar bed maar na een uur zat ik nog beneden
tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikke deed het hartje zonet bij de vk! Zo bijzonder. Alles was goed en Seph vond het dit keer niet erg maar heel leuk (ze hadden er auto's)
@ Setti; Je bent waarschijnlijk al weg maar ik wil je toch nog een fijne vakantie wensen. @ Kussie; Succes bij de HA! laat je weten wat hij heeft gezegd? Foto van sexy Stan?? @ Vriendlief: Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Johannal: Mooie foto van Seph. Heb je genomen met de hipstamatic app op de Iphone? Morris is ook helemaal weg van skateboards. @ Kleintje; Vreemd is dat inderdaad dat speelgoed soms vanuit het niets lawaai begint te maken. Soms kan je je daar kapot van schrikken. @ De rest; Ik weet het niet meer. Sorry @ Hier; Het is een drukke week. Jasmijn is voor het eerst naar de psz gegaan. Ze vindt het gelukkig heel leuk, maar het is wel een hoop heen en weer fietsen. Daarnaast is Jasmijn zondag jarig. We vieren het zaterdag omdat zondag hier een autorace evenement voor de deur is en je dan niet met de auto bij ons kunt komen. Ga zo alvast maar boodschappen doen. Volgende week gaan mijn vriend en ik nog een paar dagen met zijn tweeen naar Kopenhagen. Hij is nog tot 1 september vrij en begint dan met zijn nieuwe baan. Hij zal dan zeker in het begin wel hard moeten werken. Als wij weg zijn komen mijn ouders bij ons thuis oppassen. Wel zo fijn, hoeven we ook niet te slepen met spullen.
@Johannal; goed wel! Gelukkig paar dagen minder last van misselijkheid. Werd er echt beetje hopeloos van. Jij vanmorgen t hartje gehoord bij de VK? Das lekker he, zo die bevestiging!
@ Johannal: Fijn zeg, een goede echo!! Lieve foto van Seph wederom, tis zo'n mooi kereltje!! @ setti: hele fijne vakantie!!! Hopelijk is het een prachtig appartement! @ kleintje: whahah het spookt in jouw huis dus hiih. Maar als je al een uur lang dacht dat je naar bed moest had dat geluidje beter 3 kwartier eerder kunnen gaan spelen @ ano: Zenuwen voor morgen zullen nu wel weer behoorlijk opkomen. Hopelijk gelijk een mooi tikketikke net als bij johannal!! HOe is het trouwens nog afgelopen met Jef's bonus? Had ie die ene hele dure klant nog binnen kunnen halen?? @ Hier: Vanmorgen eerst naar het ziekenhuis (plastisch chirurg) geweest voor mn striae. Hij geeft aan dat als ik het weg wil hebben (of zo goed als weg) dat het een operatie wordt. Een freaky verhaal was het... in het kort. ze halen onder narcose de huid onder de navel tot de bikinilijn weg. Dan trekken ze je huid boven je navel naar beneden tot aan je bikinilijn en daar wordt ie vast gezet. Je navel moet dan weer op zn plaats gezet worden. BRRRR!! Dat klinkt toch als horror gewoon?! Mgoed, je houdt dan dus alleen wat striae bij je bikinilijn en daar komt ook een litteken van de operatie, een beetje net als bij een keizersnee. Mijn striae is dan voor 90% weg. Tis ook goed te doen zei hij aangezien ik geen overgewicht heb en nog jong ben. Echter komt er natuurlijk ook geld bij kijken: helaas wordt het sinds een paar jaar niet meer vergoed en gaat dit geintje me 3500 euro kosten.... Da's wel veul geld, voor alleen mijn buik . Sja, hij zegt ook, er lopen zoveel moeders rond met striae en je bent echt niet de enige. Hij vond wel dat ik behoorlijk veel heb, maar goed, hij zegt ook; dat is nu eenmaal als je kindjes krijgt en je hebt pech met je huid. Kortom, hij had zoiets; Er zijn zó veel mensen met jou die het ook hebben, maar goed; als jij er last van hebt, dan kun je er iets aan laten doen. Laserbehandelingen komen bij lange na niet in de buurt bij 90% herstel. Hij zegt dat dat geen zin heeft.. Dus sja..Ik ga dr maar over nadenken, maar ik kom al gauw elke keer tot de conclusie dat dat écht veel geld is voor alleen mijn buik. Naja, verder daarna naar mijn vriendin geweest die bij een uitzendbureau werkt. Zij gaat nu dus leuke vacatures voor mij in de gaten houden en mij tippen. Ze zei dat ik sowieso wel op gesprek mag komen als zij zegt dat ik een vriendin ben,hahah, dus da's wel fijn. Ze had op dit moment niet echt iets geschiks maar ze noemde wel allerlei leuke dingen die er binnenkort een keer aan zitte nte komen. Dus we wachten af. Verder dacht ik dat je altijd een deel moet betale naan het uitzendbureau, dus dat dat van je salaris af gaat, maar dat is dus niet zo! Elisah, dacht jij dat ook niet? Naja, in ieder geval, elisah, best een tip om daar heen te gaan want het kost je qua salaris dus niets en hun weten tenminste waar ze moeten gaan zoeken. Ik heb geen idee waar ik buiten de zorg om banen moet zoeken haha. Ze zei dat het niet zo'n probleem is dat ik alleen een zorgdiploma heb (spw) maar dat het belangrijkste is dat ik een niveau4 diploma heb, daar kon ze wel wat mee kennelijk. Dus da's mooi. We wachten het af! Heb er in ieder geval wel vertrouwen in.
Thnx voor de tip Linda! Toch maar eens contact opnemen met een uitzendbureau dan... Johannal; super een hartje horen kloppen. Heerlijk nieuws! SuPerb; fijn dat Jasmijn het zo leuk vind. Afscheid niet moeilijk geweest.. Lekker weer een paar daagjes weg met je man. Heeft hij bij de nieuwe baan ook weer kans om naar t buitenland te moeten? Kussie; sjee wat een nacht meis. Bah bah. Toch maar eens oppas zoeken om even tot rust te komen hoor. Anders ga je het niet trekken denk ik! Knuff Ano; spannend weer morgen! Maar ik blijf hoop houden, mijn gevoel zegt dat het gewoon allemaal goed zit. Lillebel; bah misselijk zijn is zo erg. Had ik ook zo erg bij Taleah. Had op een gegeven moment pilletjes gekregen van de ha en toen was het over. Succes nog! Hier; heb nu pauze en ben lekker even naar huis gegaan. Heerlijk rust! Hier verder alles goed hoor, gister een heerlijke dag gehad met Taleah. Ik bruin bakken en Taleah met water gespeeld. Samen twee lange dutten gedaan, lekker! Ze is wel ineens weer 2 dagen om 6uur al wakker, pff vroeg. Oeh van het weekend word het weer heerlijk weer, gelukkig . Ow Linda; sjee is toch wat die operatie. Zou zoveel geld er denk ook niet voor over hebben. Maar ja van de ene kant, als je er zo mee zit en jezelf echt niet meer mooi vind tsja dan misschien sparen. Wat vindt Arno er van wat je moet doen..