jedalin, nou heb vandaag ff een filmpje gemaakt van neomi speciaal voor jou probeer hem nu op youtube te uploaden!!
hahah ja luiers voor jan hihi. Ik heb bij mijn eerste zwanherschaps...voor jan een mk gehad bij 10 weken. Bruinverlies begon al bij week 7 en dus uiteindelijk toen ik 8 weken was werd het bloed...... OP de echo bleek toen dat ik nog maar 8 weken was(kindje groeide al niet goed) Bij 10 weken heb ik toen een mk gehad.....Dit vond ik al met al heel lang duren dus heb dan zoiets als het fout is laat me dan niet zolang in spanning......
Weet je, dat is mijn probleem, ik KAN dat helemaal niet.. Ik heb gewoon met haar te doen, omdat ik WEET dat ze het niet makkelijk heeft, dus ik wil haar gewoon graag helpen, maar tis net wat mijn paragnoste al zegt, ik steek er bergen energie in, en al wat ik er voor terug krijg is negatieve energie... Ze zegt dat ze alles voor me doet, en wil alleen maar complimenten vangen, en horen hoe goed ze is, en hoe perfect. Ze is zelf zoveel te kort gekomen, maar ik kan dat niet goedmaken, en dat is ook mijn taak niet, ik moet dat loslaten. Ze zou zelf hulp moeten zoeken, maar volgens haar is er nix mis met haar. Het ligt aan anderen.. Dus tjah.. En ja, ik ben ook boos hoor, maar vooral teleurgesteld en verdrietig en ik voel me allemachtig machteloos... Ik doe er zelf alles aan om me beter te voelen, om sterker te worden, nouw jah, jullie weten het zelf, en mijn moeder, die vlucht, haar hele leven al... En nouw jah, het houd een keer op, en ze zit duidelijk aan het einde van haar latje... Ze kan het gewoon ook niet meer aan om op te passen.. En dat is dan ook niet het ergste. Maar het feit dat ze er nix aan wil doen.. en gewoon mij dus ook laat zitten.. Haar eigen dochter die het ook nie makkelijk heeft. DAT doet me zeer... Het feit dat ze me buitensluit, omdat het voor haar zo zwaar is als Stan d'r bij is, terwijl ze dan nix hoeft te doen, omdat IK dan voor hem zorg, of wat voor reden dan ook, DAT doet zeer... Dat ze mijn broer wel overal mee naar toe nemen (terrasjes, uit eten etc.) DAT doet zeer... Zij heeft het altijd zwaarder als me... Als we komen, kijkt ze niet of nauwelijks naar me om, alleen naar Stan... Maar owwee als ik dan vraag, van gosh, zou je even op willen passen zodat ik dit of dat, nouw dan zit ze al haast weer in de auto met de woorden dat ze weg moet... *oef, sorry, voor deze lange reactie, rolde er zo uit* Nouw jah, het is nie anders... Maar kl*tuh is het wel!
Okeej dat begrijp ik! Pff heftig zeg! Dan zit je indd behoorlijk in de stress... Daar is dan verder geen onderzoek naar geweest? Het lijkt me zo heavy om een MK te hebben... En niet weten waarom, waardoor, waarvan... Maar, bruinverlies is toch anders als dat roze dan?
kussie ik zou zeggen trek het je niet zoveel aan van je moeder. Makkelijk gezegd idd. Mijn broer wordt ook overal voor uitgenodigd en ik niet. Heb me er heel lang druk om gemaakt maar leer er nu maar mee leven het is niet anders! Sterkte meis! Nee bij mijn mk is geen onderzoek gedaan is pas als je er 3 heb gehad. Het nare was vooral dat het zolang duurde zolang in spanning terwij l de echo's toen wel goed waren op de groei na dan......balen maar kan er niks aan doen helaas wel wachten het nu maar af....en roze is niet erg zeggen ze al lijkt het me beter dat je het natuurlijk helemaal niet hebt
Hahaha Stf is alvast naar Lowlands (festival) met aan de rol bedoel ik dat hij lekker gaat feesten. Met je moeder bedoelde: de paragnoste had toch iets in de trant van : dat jij, omdat je jij je steeds beter voelt, het verschil tussen jou en je moeder steeds groter wordt. Dat je je daarom nu vaker aan de verschillen tussen jullie stoort. En tja als je moeder ziet dat je zoveel beter in je vel zit wie weet maakt het haar wat jaloers en reageert ze daarom zo afstandelijk Bevalling kom ik later even op terug ik ben de film op Net5 aan het kijken
Dat ga ik indd proberen, maar schrok er zelf van hoe me vanmiddag de tranen in de ogen sprongen toen ik hoorde dat ze weer mijn broer wel hadden gevraagd om mee te gaan "terassen"... Jeutje... Dat komt aan hoor... Maar ik doe mijn best het los te laten.. Tis ook eigenlijk pas de laatste keer bij de paragnoste naar boven gekomen hoezeer me dit eigenlijk dwars zit.. Tuurlijk, ik had het er wel over, ook hier wel, maar ik wist niet dat dit zo'n impact op me had! Wooww... Komt wel goed! Vind heel naar voor je dat jij ook in die situatie zit! Het is zo waardeloos! Gelukkig heb jij je 2 mannen!! Weet je, stiekem hoop ik ook dat als ik een relatie zal hebben dat stukje eenzaamheid ook weg is, en ik dus ook nie meer zo nodig op pad hoef.. Weet je wel... Maar dan zul je denken, beter eenzaam als ergens heen gaan waar je toch alleen maar negatieve toestanden krijgt.. Ik weet ook nie precies hoe ik dat uit moet leggen.. Ik hoop gewoon nog altijd dat als ik naar mijn ouders ga dat het gewoon wel gezellig is.. Maar helaas, 9 van de 10 x ga ik teleurgesteld naar huis! Dom dom...
Linda; wel onwijs lief van Arno! En vind het een heel slim iets om O toch te sparen, dan zie je wel hoe belangrijk of juist niet voor je is. En hij heeft helemaal gelijk van je buik heb je voor heel je leven. Hmm erg moeilijk meis, maar de beslissing ligt bij jou. Oeh bijna op vakantie joehoei. Ben benieuwd joh hoe ja mannen het gaan doen in de auto! Kussie; yep hier nog steeds onwijs moe. Heb nu tabletjes gehaald speciaal voor je nachtrust (komt ook op reclame) en dan weer je uitgerust wakker. Mwa helpt nog niet echt. Probeer dit even een week en anders toch maar even naar de ha ermee. Indd sinds we Taleah hebben lijkt de moe heid niet weg te gaan. Maar nu is het wel heel erg. Als ik wil kan ik met Taleah er zo in gaan om 7uur en val gelijk in slaap. Soms kan ik weer niet slapen omdat ik te moe ben, ook lastig. Jeetje wat vervelend zeg van je moeder. Hmm ja weet ook niet zo goed wat je ermee kan doen. Sorry! Wel fijn voor je broer zeg. Ach leeftijd zegt niks hè, ik was 18 en marc was al 27 haha. En volgens mij zijn er hier met nog grotere verschillen. Als ie maar gelukkig is . Hmm weer een onderzoek. Zo blijf je bezig. Maar is alleen maar beter natuurlijk zodat je wel weet waar het van is. Komt goed meis! Lara; prachtige boeketten zeg! Heeft hij zeker mooi gedaan, mag ie echt wel trots op zijn en niet onzeker. En wauw mooi buikje zeg! haha die Robine, lekker ding! Vriendlief; bij de kruidvat geweest voor de luiers? Haha 4 mid pakken voor 30 euro.. Ga ik morgen halen! Johannal; Oeh lekker vooruitzicht dit weekend! Gezellig! Aahh zo zielig hè als ze zo moeten huilen, Marc zou daar ook niet tegen kunnen. Haha zou gelijk terug rennen en Taleah pakken! Kan Ook jouw bevalling niet herinneren hihi sorry... Marye; hmm niet leuk zo'n weekend. Nou ja lekker naar de meeting dan! Oeh dat vak vond ik vroeger ook verschrikkelijk hahaha. Snapte er niks van en nu nog niet ! Ehm nu ga ik slapen hihi.. Truste! Xx
Ja die kans is groot. Maar het word me indd steeds duidelijker jah (zie ook in de post hierboven) ik wist werkelijk niet dat dit zo'n impact op me had!! Ochh jullie gingen naar Lowlands, woeps ik meende superb, FOUTJE! Logisch dat Superb er dan later nog met haar man tussen uit gaat! Wens jullie er alvast heeeeel veel plezier! Hopelijk zit het weer wat mee! Veel plezier nog met je film, ik ga een verdieping hoger.. Ben gesloopt! Ow en meis, ik bedoel het niet verkeerd, als het niet meer wilt vertellen (oprakelen) is het natuurlijk helemaal okeej heh... Maar hoop echt dat die EMRD ofzo helpt! Hoor er goeie verhalen over! Slaap lekker strax meiden!! Liefss
Owja heb ontzettend veel pijn aan m'n knie. Auwie! Een kindje (onze leeftijd kids) sloeg met een speelgoed kei hard op m'n knie, zo tranen in m'n ogen en nu een dikke knie en veel pijn! Haha niet leuk.. Mama van het kindje vond het echt erg haha. Maar ja deed ie Ook niet express .
eliesha: die value pakken 2 voor 25 euro zijn opsaldo goedkoper......heb ik uitgerekend als ik het goed gedan heb:S Anders even uitrekenen. Bij Deen waren ze ook heel goedkopp nog goedkoper dan kruidvat!
@ kussie: Arno zegt elke keer dat hij de striae echt helemaal niet lelijk vindt en zo, maar ja, als ik in de spiegel kijk zie ik echt wel dat het wel lelijk is... Hij doet er gelukkig heel lief over, net zoals zijn reactie nu ook weer (idd johannal, erg lief hoe hij dat bedacht met dat sparen. En als ik er over na denk, dan is het heelmaal niet zo'n gek idee) Nee het wordt niet vergoed helaas. Alleen als je buikvel zeg maar letterlijk tot over je bovenbenen hangt zei die chirurg!! hahaha, nou, dat doet het niet hoor!! haha. De straie is niet vurig hier hoor..het rode trekt best weg nu, maar ik heb nu gewoon een gerimpelde litteken buik. Kheb dr wel eens ooit een foto van gemaakt voor een topic dat daarover ging, weet neit of ik die nog heb. Maar schaam me dood hoor, die foto heb ik er na 1 dag gelijk afgehaald want vond het helemaal niks dat ie erop stond! Denk dat ik ehm ook gauw van de laptop afgehaald heb haha, maar zal straks eens kijken. Ik heb me suf gesmeerd met allerlei cremes en olies, van goedkoop tot duur maar helaas werkte dat allemaal voro geen meter. Het is niet zo dat er zo diep wordt gesneden als bij een keizersnee hoor, haha, hij bedoelde het litteken; dat komt er zo uit te zien als bij een keizersnee. En die zit volgens mij toch zo laag dat ie vaak onder je bikinibroekje komt toch? Naja zo zei hij het dan. En er blifjt daar dan ook nog wel wat striae zitten maar goed, ook dat valt ongeveer allemaal in je broekje. @ Johannal: Ik denk dat het zeker waar is wat je zegt; ik denk niet dat ik ooit spijt zal krijgen als ik het laat doen. Maar de stap nemen en er zoveel geld aan uit geven is wel lastig. Maar ik ga maar eens kijken hoe het nu de komende vakantiei n spanje gaat. Als ik me dan meerdere keren schaam enzo, dan is de keuze wellicht makkelijker. Ik bedoel, ik heb nu gewoon kleren aan en ik ben al maanden niet wezen zwemmen dus dan loop ik er ook niet zo tegen aan. (behalve dan dat ik snachts écht niet zonder shirt meer slaap..) Mijn collega vertelde trouwens dat haar zus hetzelfde heeft laten doen jaren geleden, en die zei dat ze er vanaf dag 1 onwijs gelukkig mee is. dus dat is wel fijn, een positieve ervaring.
http://youtu.be/wl_KfXZW6Cw begin klopt niet helemaal haha, ze was nogal onder de indruk van de camera )
Whaha zie nu pas hoe lang mn post was, sorry! @ Johannal: EMDR heeft een client van mij ook gehad om een nare ervaringen uit het verleden te verwerken. Dat hielp toen wel goed. Tis een soort lichttherapie. @ Moe: Hmm haha hier eigenlijk helemaal niet moe. En dat met twee . Nee ik heb gewoon 2 heerijke slaaperds. Ik slaap elke dag met ze mee uit tot een uur of 9. En ga vaak ook pas tussen 23.00-00.00 naar bed. Maja, dan heb ik dus ook 8-9 uur slaap gehad; da's meer als genoeg. Heb 1 keer in 1.5 jaar tijd een middagslaapje gedaan haha. @ Elisah: ben oko erg benieuwd ja naar de autoreis met de 2 heren. Ze moeten gewoon lekker in de auto gaan slapen als we snachts aanrijden, dan overdag hotelletje, en dan weer snachts rijden en hun slapen hihi.
@ Ano: Aahhh leuk! Ben suuuper benieuwd maar ben nog op het werk en hier speelt ie die super sloom af en zonder geluid; dus ik kijk er thuis even naar!!
haha maar tis dus wel een dieseltje he hahaha, begin klopt n iet helemaal!!! moe, pfff hier wel, slaap nu ook iedere middag, maja das logisch he!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/200740-sephs-bevallingsverhaal-inleiding-ontsluitingsfase-spoed-keizersnee-3.html Het is een heel verhaal..... En lang heb ik gedacht dat ik er niets aan over had gehouden maar een tijdje geleden heb ik een redelijk zware paniek aanval gehad bij de Hap. Ik was daar met mega buikpijn en tja ineens was er dus die aanval!?!? En terwijl ik denk dat ik altijd redelijk nuchter/verstandelijk ben (aan de andere kant ook behoorlijk emotioneel) Anyway ik combinatie met een ziekenhuis (waar ik sowieso niet van hou) zit het dus toch nog niet helemaal lekker. En aangezien ik er strak weer heen moet en dat ook WEER moet gaan bevallen is het toch wel verstandig om er van te voren nog even mee aan de slag te gaan. Moest gewoon weer een beetje naar adem happen/snikken toen ik het zelf weer las dus zit wel verstopt maar maar achter een heel dun laagje denk ik....
Jedalin: Moeilijk hoor maar ik denk dat het die 3500 eruo wel waard is...Als je er al 10 jaar dan tevreden mee ben, is het nog maar 1 euro per dag En wat is nu 1 euro per dag? Maar misschien helpt het idd wat Arno zegt, je hebt wle een schat van een vent hoor! Johanna: Jeetje was idd een flink heftige bevalling! Wel fijn dat er nu hulp komt om dat te verwerken.... Ik heb onlangs gemerkt dat ik ook wel een klein trauma aan bevalling/kraamtijd heb overgehouden. En dat terwijl iedereen steeds zegt, heerlijk toch zo snel bevallen?! Kussie: Jeetje die situatie met je moeder is echt moeilijk. Maar kan het niet zijn, dat jullie elkaar een beetje negatiever maken... Dit bedoel ik niet als aanval, maar jij heb het moeilijk met jezelf, al werkl je daar gelukkig keihard aan... En je moeder oook... Misschien dat het voor haar daarom moeilijker is met jou als met je broer omdat jullie toch allebei een beetje met problemen kampen. Of gaat het met je broer ook nog steeds niet goed? al met al vind ik het super rot voor je en hoop ik echt dat er verbetering in komt meis! Ano: Woow ik duim zo hard voor je voor morgen. Maar eigenlijk is dat niet nodig want deze kleine frummel blijft!!! Oh btw ik geef niet alleen Natuurkunde hoor, ook Wiskunde... Ben een beetje een nerd Eliesah: Kom je nu ook zaterdag?! ik hoop echt dat je snel minder moe bent!! Hier: Ook eindelijk een jas voor Pepijn voor de winter besteld. Van heeel veel jassen zijn bepaalde maten al uitverkocht. En ik wist al heel lang wat ik wilde maar had het nog niet gevonden. Nu wel dus meteen besteld. Deze jas is het: LCKR Winterjas 1201106night - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ohhh ik ben zoo verliefd.... Nu snappen jullie meteen waarom Don moet overwerken hahahaha
johannal ga het morgen even rustig lezen!! marye, leuke jasje, zal hem super staan!!!! kussie, maar misschien moet je dan toch wat meer voor jezelf opkomen, want al is het zielig voor haar, maar ook voor jou, het draaid niet allemaal om haar he!!!misschien heeft ze het wel nodig dat iemand eens de waarheid zegt !! jedalin en lisette voor jullie:: Bekijk bijlage 176316
Woooooohhhw!!!! hahahah kijk Neomi dan!!! Jeetje, zo lijken die 2 van mij nog wel een beetje baby joh! hahaha. Die kunnen dat écht niet hoor, zo knap zeg!!! Hmmm misschien moet ik ze maar een paar uur per dag dierengeluiden gaan leren hahaha Wel super lief hoe ze al die geluidjes ook maakt Scheetje!