Haha nouja laten we dat maar doen dan Als Marye het er ook mee eens is!! @Elisah, herkenbaar... Gelukkig hier maandag of dinsdag weer geld. Dus dat is te overzien! Succes! @Ano, heb net het filmpje aan Robine laten zien... DAT had ik moeten filmen. Ze kreeg gewoon echt de slappe lach ervan! En maar kusjes geven op het scherm. Dus zij vindt Neomi ook een schatje!! We oefenen hier ook hard. Ze zegt wel boeoeooee nu, maar maakt niet uit of ik hond/schaap/ koe of duplo-blokje zeg Ben ook wel heel benieuwd naar't konijntje als ze nog een keertje zin heeft (en jij om te filmen natuurlijk). Je kan toch aan de hartslag zien of het een jongen of meisje zou zijn?? (zeggen ze...). Liefs
laar haha ja had je dat idd ff moeten filmen. heb t net gefilmd, al is het konijntje niet zo schattig en mijn stem al helemaal niet hahahahah. en bij t aapje slaat ze nogal door, zal ff kijken of ik m wel upload hahaha. ja datr zeggen ze he, bij een jongentje een lagere hartslag toch? dan ist bij mij n jonhen haha
Fijn altijd hè je eigen stem opgenomen Ben ik ook gèk op.... Doorgeslagen aapje is toch ook best grappig? Hihi! Jups, een broertje dus! Jammergenoeg hebben ze hier bij de echo's niks over de snelheid van Bob's hartje gezegd! Zit me trouwens net te bedenken dat we die Angelsound nog hebben. Vanavond eens kijken of ik't hartje zelf kan vinden!
Ano; haha dan weet je dat er zit een mooi jongetje in je buik . Woow wat onwijs knap van Neomi zeg, zo lief ook. Oeh ben nu ook benieuwd naar het konijn hihi.. Taleah kan op zich ook wel woef, en tok tok, schaaaaaaa..pen zegt ze dan en beehhh. Enne mm volgens mij was dat het wel. Ze zegt bijna tegen elk dier s aaaaaa pen, haha we gaan ook elke dag naar de schapen, brood brengen, is bij ons in de straat. Wel fijn zeg een hartje zien kloppen op de echo! Johannal; Ja indd super erg zeg bij pukkelpop. Heel veel plezier bij Lowlands, jullie heb echt prachtweer! Gaat Seph ook gewoon mee of uit logeren? Lara; pff erg he dat geld. Gelukkig is het niet elke maand zo maar ja hebben net vakantie gehad en geef je toch wat meer uit he. Linda; oeh lekker zo de mannen in bad. Wou dat wij een bad hadden, zou heerlijk zijn met Taleah. Hier gaat ze meestal gewoon nog in dat kleine badje en soms even snel in de douchebak. Alleen oow dat haren wassen met de douchekop is super erg hier. Gillen en onwijs bang zijn. Doe het nu maar met een bekertje uitspoelen voordat ze straks een trauma krijgt. Herkennen meer mama's dit? Was het trouwens geen gesjouw in je eentje haha.. Marye; wauw super mooie jas zeg voor Pepijn! Was ook al aan het kijken in de winkels, heb al wat mooie zien hangen, maar doe toch nog even wachten hoor. Heb je al een filmpje van het lopen van Pepijn hihi... Ehm sorry weet het verder al niet meer.......
Sorry, weer even een korte reactie. Ben druk met de voorbereidingen voor de verjaardag van Jasmijn. Vanochtend hebben we al de eerste verjaarsvisite gehad en de rest komt morgen. Heb vanmiddag al het hele huis gepoets. Nu maar hopen dat de kinderen er geen rotzooi van maken vanmiddag. Zondag geef ik onze slaapkamer en badkamer maar eens een grote beurt. Mijn ouders komen volgende week in ons huis oppassen en dan wil ik toch dat alles extra netjes is. @ Kussie; Het klopt dat de kinderen laatst ook al twee keer uit logeren zijn geweest. Wij hadden toen best wel veel verplichtingen in die weekenden en de opa's en oma's wilden het ook wel heel erg graag. Het voelt nu wel een beetje alsof we de verloren tijd in Italie aan het inhalen zijn. We hadden toen nooit een oppas. Ik ben in al die tijd daar nooit een avondje of een dagje zonder de kinderen weggeweest. Het voelt dus ook wel alsof we het een beetje verdiend hebben nu. @ Ano; Wat een lief filmpje van Neomi. Ze is een echt prinsesje! Wat fijn dat de echo goed was en dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. @ Johannal; Een heftig bevallingsverhaal. ik kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om dat te verwerken. Door jouw verhaal moest ik ook weer terug denken aan mijn eigen bevallingen. Gelukkig waren die niet zo heftig als die van jou maar ik word toch ook altijd een beetje emotioneel als ik eraan terugdenk. @ Jedalin; Een hele fijne vakantie!!! Wanneer vertrekken jullie? @ Marye; Leuke winterjas. Ik heb deze week ook de winterjassen voor de kinderen besteld. Ik heb voor beiden een wollen jasje besteld. Ik moet nu alleen nog op zoek naar jasjes die ze in de speeltuin aankunnen. @ Hier; Ik ga me even met Morris bezighouden. Hij wil nog een koekje en is het er niet mee eens dat hij dat niet mag. Hij ligt nu op de grond met zijn vuistjes op de grond te slaan. Drama king
Ano: Super dat je weer een goede echo had!!! En een jongen dus Superb: Ben ik blij dat ik niet de enige ben die al jassen heeft. Ook wel logisch want wij gaan komende maand weer naar de ijsbaan dus moeten ze ook warm aangekleed worden. Ik gebruik als speeljassen nog die van vorig jaar daar kunnen ze hopelijk nog even mee doen.... Eliesah: Ik had een filmpje, maar mijn foon is kapot dus kan het nu niet op de pc zetten en we hebben geen camera helaas... Jedalin: Hier hebben zowel Pepijn als Florine ook even een fase gehad dat ze die douchekop niet zo leuk vonden. Duurde iets van 2-2,5 week en daarna was het weer over. Nu vinden ze het geen probleem meer... Dus hopelijk gaat het bij Daan en Jesse ook snel weer over ! Meeting: hmmmzzz baal wel een beetje dat het nu op het laatst niet door gaat eigenlijk.... Ik heb dus heel de dag vrij gehouden, moet de hele dag het huis uit , nu dus geen idee waar ik heen moet in mijn eentje met 2 kinders maar goed... Ik snap jullie wel hoor daar niet van... Hier: Pffff Florine had net een krijsbui. We waren fietsen en gingen even wat drinken en eten op een terrasje. Het begon net na het bestellen... Zowel drinken als eten hoefde ze niet. Ze gooide alleen nog even iets kapot. Mja Pepijn moest wel eten en drinken dus ondertussen bleef Florine keihard gillen. Ik dus maar met haar van het terras afgelopen. Hielp helemaal niets. Don en Pepijn gejaagd alles op gegegeten en gedronken. Snel betaald en toen naar huis gefietst. Al die tijd heeft ze alleen maar gegild. Sorry maar ik dacht dat ik gek werd. Thuis wilde ik dus even temperaturen want ze voelde ook warm aan. Maar ging dus helemaal niet want er zat meteen poep. Kwam er overigens niet uit. Dus toen een warm badje gemaakt in bad haar buikje gemasseerd en toen ging ze eindelijk minder huilen.... Nu slaapt ze gelukkig en ik hoop dat ze toch even gaat poepen....
@ Ano, HOERAAAA!! Das toch al heel goed nieuws! Echt heel fijn om te lezen!! Dat deze kleine spruit nu maar goed door mag groeien en lekker bij je blijft in je buikie de komende 7 maanden! @ Superb, ik bedoelde het helemaal niet aanvallend hoor! Je hebt groot gelijk!! Tis toch heerlijk als de opa's en oma's het graag willen, en ideaal als jullie veel verplichtingen hebben! En dan nu lekker even er met z'n twee tussen uit... Zal heel eerlijk zeggen; wou dat ik dat es eenmaal kon! Hoeft nie eens een weekend of wat ook, maar gewoon een enthousiaste oma zou al geweldig zijn! Dussuh echt geniet er van, net wat je zelf zegt, (juist) na Italie heb je dat helemaal verdiend!! @ Jedalin, ik gebruik hier nooit de douchekop.. Ik was Stan z'n haar altijd met een bakje... Waar die zelf ook mee speelt.. Een succes vind hij het niet, hij blijft naar adem happen elke keer... Maar jah, moet toch de shampoo er weer uit krijgen heh... Dus Elisah, geen ervaring hier met douchekop... Sorry... @ Marye, dat klinkt alsof haar dan iets danig dwars zit? Die poep waarschijnlijk? Buikkrampjes? Hopelijk is alles er intussen uitgekomen en is ze weer helemaal haarzelf.... Zoals jij Florine nu omschrijft, zo was Stan een paar maand geleden dus overal als we ergens heengingen... Snap je hoe ik me voelde! Helemaal overstuur als hij was.... Wat is dat heftig heh... Pfoeh! @ Filmpje, ik zal es proberen of ik ook een mooi filmpje kan maken van wat Stan zoal kan (al is dat meer wijzen dan geluiden maken op het moment) Vind het filmpje van Neomi helemaal geweldig! Ze is een ster! @ Johannal, heeel veel plezier meid! Geniet er van, hopelijk word het allemaal niet (te) zwaar overschaduwd door Pukkelpop, al is het indd in één woord verschrikkelijk wat daar is gebeurd! @ hier, man o man, wat een koppijn, als Stan zo op bed gaat (en ik hoop dat dat snel is want ik ben kapot, dan ga ik ook gelijk! Vanmiddag nog naar fysio geweest, auw auw! En ook nog wezen vissen met E. en zijn kids.. Nix gevangen, grrr... sorry als ik iemand ben vergeten, ik wijd het aan mijn koppijn.. Weet het nie meer!! liefs
@ PenF; Jammer dat jullie uitje op deze manier een beetje in het water viel. Hopelijk heeft Florine wel een beetje kunnen slapen en heeft ze inmiddels ook gepoept. @ Kussie; Ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor. Ik vind alleen zelf ook wel een beetje veel worden. Ach ja, kinderen zijn blij, opa en oma zijn blij. Waarom zou mamma dan gaan zeuren? Ga nu snel eten.
ano: was even je filmpje kijken! Wat een meissie he! geweldig! ze lijkt veel op jou.....!!! Knap dat ze dat al kan! Ja zegt bij alles BAH maar dan ook echt alles!
vriendlief, bij jou alles weer rsutig? ja leuk he, sinds vandaag kan ze ook boos kijken haha, en dan ook echt boos ) ze gaat steeds meer zeggen erg leuk, nu is t ook steds sitte en dan gaan ze zitten, soms midden op straat haha. marye, ja jammer, maar er gaat verder ook niemand mee, dus tja dan maar van t zonnetje genieten. kun je niet lekker met de kids de tuin in, of zijn ze daar ook bezig? johannal jee wat een verhaal, had de tranen in me ogen...heftig hoor...denk metene weer aan mezelf brrr wat een pijn kun je voelen he, en ik kon geen pijn bestrijding meer krijgen...hoop dat dat ooit een volgende keer wel kan als het nodig is...
@ Elisah: Hier ging het begin gewoon altijd prima met afspoelen van haren met de douchekop. Maar sinds een maandje of 2 denk ik gooit ie zo zn hoofd naar voren en begint ie te huilen omdat hij het niet fijn vindt. Hij gaat dan ook helemal uit zn badring hangen om het maar te ontwijken. Ik zet de douchekop nu vortaan wat zachter en dat gaat iets beter maar hij blijft erom jengelen. Echt gillen herken ik verder niet. @ marye: sjee dat klinkt idd alsof ze er gewoon echt last van had arme meid!! Hopelijk poept ze het er gauw uit!! @ ano: filmpje plaatsen!! @ Superb: we gaan volgende week donderdag aanrijden. We rijden savonds/snachts aan. Dan overdag ergens in frankrijk een hotel zodat een van ons gaat slapen en de ander iets met de kids gaat doen. En dan weer aanrijden savonds/snachts zodat we zaterdagochtend aankomen. We rijden bewust snachts omdat de kindjes gaan slapen in de auto verwacht ik (doen ze altijd) en als ze overdag veel slapen als we in de auto rijden dan ben ik bang dat ze bij een overnachting in een hotel echt niet meer gaan slapen. En ik wil neit het hele ritme gaan omdraaien natuurlijk en overdag slapende kids hebben en snachts niet!! Hopelijk gaat het dus op deze manier goed. Net een dakkoffer opgehaald bij een neef van me. wat een joekel van een ding! Nu ben ik absoluut niet bang meer dat we de spullen niet mee krijgen!!
Ano: lief dat je het vraagt//......durf het bijna niet te zeggen maar heb vandaag inie minie roze gehad maar niet waard om te noemen zeg maar. Dus ben blij! Wou alweer vk bellen voor eerdere echo! Wacht het nu maar rust9ig af........tenzij het weer veranderd. Vind het echt knap van neomi hoor. Jan verstaat wel alles wat je zegt Nou heeft hij een heel kort tongriempje dus ga het wel ff vragen bij het cb volgende keer. Je moet nu toch een broef krijge van het CB? Jan is al 18 maanden? of moet ik hun bellen nu?
jajaja ben hem aan het uploaden hoor, maar alsjeblieeefffttt let niet op mijn stem en al elemaal niet op wat ik zeg enzo, pff verschrikkelijk, volgende keer ga ik echt me mond houden haha... bij de aap blijft ze een beetje hangen haha.
@ Kussiexx: ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen en dat je hoofdpijn snel over is! @ Ano: fijn dat je echo goed was. Maar ik kan me voorstellen dat je nog enigzins ongerust blijft met die bruine afscheiding. Wat zei de verloskundige/ echoscopiste ervan? @ Jedalin: Hele fijne vakantie gewenst!!! @ hier: Jens is ook een heerlijke kletskous. Ik verbaas me er elke dag weer over wat hij allemaal al kan zeggen. En elke dag komt er wel iets bij! Vandaag weer eerste dag wezen werken. Voorbereidingen getroffen om maandag weer de eerste dag van het schooljaar te kunnen starten. Maar ook heerlijk bijgekletst met collega's. Ik heb er wel weer zin in om te gaan werken..... Maar het kan onderhand na 6 weken vakantie!!
vriendlief, hoezo durf je dat bijna niet te zeggen? fijn dat het weer zo goed als over is. heb geen idee, volgens mij krijg je idd een brief, heb ik afgelopen keer ook al gekregen
jij nu wel beetje gerustgesteld???? Heb misschien beetje te hard geoordeeld eerder. Iedereen verwerkt een miskraam anders! sorry daarvoor!(K)