Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh! Tijd voor een nieuwe :)

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    nieuwe?

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    johannal, tijd voor een nieuwe???

kussie, wat zei hij dan, nu maak je me nieuwschierig, ook, en we zijn hier nu allemaal een stuk voorzichtiger toch, dus je krijgt echt niet van alles voer je heen...

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het is idd heeeeeeeeeel anders. Het is gewoon bagger weer hiero. Vandaag ook de hele dag bewolkt. Wel 23 graden, maar amper een zonnetje gezien vandaag.

Wanneer was je laatste ongi dag dan? Op 13 juli of later?

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    nee tussen 10 en 13 juli was mijn laatste ngesteld! Hoop een klein beetje dat het geslacht anders ios haha!!!neehoor alletwee is leuk maar van elke 1 is ook leuk vind ik!

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dan zit mijn pendel er dus 1 maandje naast. Want je eisprong is sowieso in juli dan geweest. ;) Dan is de hele pendel fout want het geslacht is bij die maand gependeld.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha alies ben benieuwd of t geslacht nog klopt wat je bij mij had, belangrijkste is als t maar gezond is!!!1
    maar vind het niet erg als je het fout had hahaha

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We zullen zien of het uit zal komen. :) Tis 50/50 kans.

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, ik dacht al, waarom wil je dat zo graag weten van Vriendlief, maar dat gaat natuurlijk om die pendel, whahaha!!

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ow jah, afspraak van vanmorgen op werk ging nie door...
    Mijn Jobcoach kon niet komen... Heb mijn nieuwe uitkeringsstrookje gekregen en er word indd een duit van mij uitkering ingehouden... Of nouw jah, van een toeslag....
    Niet leuk dus....
    En de jobcoach baalt als een stekker, maar kan hier nix aan doen, ze heeft het over het hoofd gezien..
    Nu dus kijken of ze op het werk nog een optie hebben... Ik weet het niet....
    Hou nu iets van rond de 300 euro over en daar moet ik alles van doen...
    Boodschappen, kleding, pampers, auto onderhoud, sparen, leuke dingen doen, kapper, jullie weten wel, alles behalve de vaste lasten... Vooral niet nu mijn auto zulke snoei dure dingen mankeert.
    Maar denk eigenlijk nu ik er zo over nadenk, dat dat normaal is? Zitten jullie ook ongeveer op zoveel?

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie jammer dat je niet reageerd, maar snap dat je t er liever niet over hebt dus zal t er niet meer over hebben haha...

balen zeg dat je erop achteruit gaat.
    ehh 300 over,wij hebben wel iets meer over, maar zijn dan ook met een persoon meer, dat scheeld natuurlijk ook.
    hopelijk kunnen ze nog iets regelen

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
  13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden!!
    Sorry hoor, gekkenhuis op m'n werk de eerste opstartweken met de leerlingen. En 's avonds lig ik vaak al voor 8 uur te slapen op de bank ;)

Ik wilde toch even komen zeggen dat we vanavond de geslachtsbepaling hebben (iedereen denkt maandag in onze omgeving dan kunnen we er zelf nog even van genieten in het 'stiekem' :p)

En dat ik er toch een partij stiknerveus voor ben??!! Echt heel raar. Ik ben sowieso heel gespannen of alles wel goed is met ons kleintje. En ik ben zooooooooooo vreselijk benieuwd of ze kunnen zien wat het is!! En dat terwijl ik echt helemaal geen voorkeur heb, en Bart ook niet.

Nouja ik wilde het gewoon even van me afschrijven omdat ik het verder met niemand (behalve met Bart) kan bespreken omdat dus niemand weet dat het vanavond is, hihi!!
    Pas om 21u trouwens, hoe kom ik die tijd door??? Eerst werken tot 17u en dan maar beetje bankhangen denk ik! Bart werkt tot 20.30 en Robine is bij m'n schoonouders dus daar heb ik ook geen afleiding aan!

Dikke knuffel voor allemaal!!!
    En ik kom het natuurlijk als eerste (en als enige aan jullie) laten weten!! :D

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    spannenddd laar, ik gok een jongen!!

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274